Retrofit на седалки с подгрев и лумбална упора
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Retrofit на седалки с подгрев и лумбална упора
В момента имам ел. седалки без екстри (подгрев, чупене в обрегалката т.н.), чудя се мога ли да присадя същите но с подгрев и надуване ето такъв тип

без допълнително окабеляване, при положение към момента нямам и копчета за подгрев на централната конзола?
Предполагам, че инсталацията е заложена и само мен чака
?

без допълнително окабеляване, при положение към момента нямам и копчета за подгрев на централната конзола?
Предполагам, че инсталацията е заложена и само мен чака

Последна промяна nforced на 15 Мар 2018, 21:31, променена общо 5 пъти
Едни врати напред
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Сегалки с подгрев и "надуване"
nforced написа:В момента имам ел. седалки без екстри (подгрев, чупене в обрегалката т.н.), чудя се мога ли да присадя същите но с подгрев и надуване ето такъв тип
без допълнително окабеляване, при положение към момента нямам и копчета за подгрев на централната конзола?
Предполагам, че инсталацията е заложена и само мен чака?
инсталацията , освен ако преди това не е било ... едва ли е заложена. Има бутон за ломбална упора , може би имат тия седалки , но за да се разбере ще трябва им свалиш кожата и да вижиш. Така ще разбереш и дали да има изобщо подгрев седалката + чипене да си сложиш евентуално. Нещата не са толкова лесни колкото си мислиш

Re: Сегалки с подгрев и "надуване"
Не е имало подгев досега, а иначе "новите" седалки имат "ломбална упора" но тя предполагам е само на ток които би трябвало да си го има. Остава въпроса за конекторите на центарлната конзола, ако кажем, че ги няма, дали е много работа да се "интегрират" и по-важното къде влизат кабелите от тези бутони, нещо трябва да ги управлява тия степени?
Едни врати напред
- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Присаждане на сегалки с подгрев и ломбална упора
Само за подгрева ще трябва да си прекараш по 2 кабела за седалка.
- mpp82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 16.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 730 d
- Мечтае да кара: X5
Re: Присаждане на сегалки с подгрев и ломбална упора
Особено ако и двете коли са преди или след фейса само се щракат буксите.Ако ли не се проправят от личен опит пиша.За подгряването колегата ти е писал.
От напълно обикновени (ръчни) с подгряването минах на комфорт салон.
От напълно обикновени (ръчни) с подгряването минах на комфорт салон.
- 7BREYTON
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Re: Присаждане на сегалки с подгрев и ломбална упора
има черни (преди фейса) и жълти (след) букси женски на самите седалки. Ако са ти еднакви е добре, ако не ще е по сложно.
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... Connectors
Не забравяй да изключиш 10-15 мин преди тожа акумулатора преди да откачиш буксите , за да не дава грешки.
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... Connectors
Не забравяй да изключиш 10-15 мин преди тожа акумулатора преди да откачиш буксите , за да не дава грешки.
Re: Присаждане на сегалки с подгрев и ломбална упора
Днес ги взех, буксите на седалките са същите (черни), видях двата липсващи кабела (ориентирах се по буксата на старите), сега обаче по-големия проблем, понеже колата е префейс всяко копче на централната конзола трябва да има отделна букса, аз имам само ASC и синя букса към него но не други свободни..
Седалките вървят с копчета с "врътки" от този тип

интересува ме въпроса с липсващите букси и кабели, трябва да знам как става или да ми препоръчате място където да ми го направят читаво(без да ме удерат) в София
До колкото разбирам кабелите си минават от там и към тях трябва да се припоят лисвашите букси (взети от друга кола), така ли е?
Седалките вървят с копчета с "врътки" от този тип
интересува ме въпроса с липсващите букси и кабели, трябва да знам как става или да ми препоръчате място където да ми го направят читаво(без да ме удерат) в София

До колкото разбирам кабелите си минават от там и към тях трябва да се припоят лисвашите букси (взети от друга кола), така ли е?
Едни врати напред
Re: Присаждане на сегалки с подгрев и ломбална упора
когато си направи седалките ел. имаше ли букси за бутоните отпред (ако не си фейс с голямата букса) или трябваше да се добаят?
mpp82 написа:Особено ако и двете коли са преди или след фейса само се щракат буксите.Ако ли не се проправят от личен опит пиша.За подгряването колегата ти е писал.
От напълно обикновени (ръчни) с подгряването минах на комфорт салон.
Едни врати напред
Re: Retrofit на сегалки с подгрев и ломбална упора
Подгряването е факт!
Оказа се, че не е толкова сложно, като цяло на буксата на ключетата има 5 кабела 2 входящи +/-, два изходящи +/- (към седалката) и един които е вързан към модула за осветнението за да свети копчето при пуснати габарити, това е всичко
И сега по-интересното, според мен седалкките не загряват бързо и достатъчно, четох по-въпроса и виждам двете крайности: от неприятно топло до "хладко" на макс. което по-скоро е при мен.
На моята кола седалките загряват бавно, за около 5-10мин. когато са на макс и въобще не го определям като много топло, а ако сложа врътката на средата почти не се усещат...
Как са при вас? За колко време загрява, много топло ли е на макс / бихте ли карали на макс дълго време (аз никога не го намалявам)?
Искам да благодаря на Giovanni който ми прекара инсталациятя, много точен и отдаден човек с професионално оборудване за кодиране и флашване, който работи на добри цени и изпипва нещатата до край без компромис в качеството!

Оказа се, че не е толкова сложно, като цяло на буксата на ключетата има 5 кабела 2 входящи +/-, два изходящи +/- (към седалката) и един които е вързан към модула за осветнението за да свети копчето при пуснати габарити, това е всичко

И сега по-интересното, според мен седалкките не загряват бързо и достатъчно, четох по-въпроса и виждам двете крайности: от неприятно топло до "хладко" на макс. което по-скоро е при мен.
На моята кола седалките загряват бавно, за около 5-10мин. когато са на макс и въобще не го определям като много топло, а ако сложа врътката на средата почти не се усещат...
Как са при вас? За колко време загрява, много топло ли е на макс / бихте ли карали на макс дълго време (аз никога не го намалявам)?
Искам да благодаря на Giovanni който ми прекара инсталациятя, много точен и отдаден човек с професионално оборудване за кодиране и флашване, който работи на добри цени и изпипва нещатата до край без компромис в качеството!
Едни врати напред
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Retrofit на сегалки с подгрев и ломбална упора
Седалките при мен също загряват за 5-10 мин на макс, като топлина , ако си сложа ръката не се усеща, но с гъза направо ми пари и обикновенно ги слагам на най-ниската степен след като загрят на макс отначало( аз съм с копче и трите зелени светлини), така докато загрее купето после ги спирам...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Re: Retrofit на сегалки с подгрев и ломбална упора
Ех, как ми липсват тези 3 степени... при теб може да се прорамира модула на колко градуса да е лимита на всяка степен, при мен няма модул за това, само копче.
Едни врати напред
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Retrofit на сегалки с подгрев и ломбална упора
nforced написа:Ех, как ми липсват тези 3 степени... при теб може да се прорамира модула на колко градуса да е лимита на всяка степен, при мен няма модул за това, само копче.
Хмм това не знаех, че го може? Как става?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Re: Retrofit на сегалки с подгрев и ломбална упора
///M Power написа:Хмм това не знаех, че го може? Как става?
Кодира се SZM - Switching Center Console, там се задава лимита на всяка степен по отделно, можеш да си ги вдигнеш с по 5 градуса примерно, но внимавай много, ако прекалиш може да си запалиш седалката или да се изгориш, има много такива истории за изпушили седалки
Едни врати напред
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани