ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Sp1k1 написа:ogata написа:vladi_a_i написа:Sp1k1 написа:Здравейте има ли вариант на 318 ис дълбоката част на картера да мине отпред ?
![]()
![]()
А маслената помпа де ще я денеш
Не знам дали картера от м40 от е30 няма да пасне.
Ако да, то взима цедката за маслената помпа от е30 също и е в играта
Ще потърся картер от е30 да пробвам защото искам да сложа ис с турбо на москвич 408![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Пробвай. Поне при м50/2 като трябва да се сади на кола със "заден" мост, се ползва картер от е34 м50 и нещата стават.



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
M-coupe написа:k.milanov написа:
Колега, има ли как да си направя моето дистанционно да е в ключа при положение, че сега е отделно и не ми допада многоИли направо нов ключ на който да му сложат дистанционното и да го обучат към алармата ми
Ако е 2рия вариант знаеш ли колко ще е цената ориентировъчно
Е ако си си купил алармата от горния пост дето дистанционното си е в заготовката само си го нарязваш по твоя ключ при ключар и готово. Иначе по нета се продават такива дистанционни/ключове, НО не знам как може да стане обучаването.
Някой не може ли да да ме насочи от къде може да чувам виене при освобождаване от скорост като карам с над 60-70км/ч

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Някой лагер на колело вероятно...
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- niki_524TD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 16.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320
- Мечтае да кара: m5 e60 edition race
- Детайли за колата: дата на производство 1994 автоматик с абс, ел. стъкла, шибедах, климатик, парктроник и др ..
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
колеги днес ми предложиха промяна на софтуера на е36 320 м50б20 ванус 94 год. автоматик та искам да ви попитам знаете ли нещо по въпроса понеже хич не ми е ясно закакво става въпрос и дали има смисал казаха ми че до 170 80 коня щяло да се достигне та исках да ви питам за мнение да нестане така че да дам пари на вятара извинявам се предварително ако нещо не съм се уточнил както трябва но исках да попитам дали има смисал да се занимавам
Бог прощава притежателите на БМВ не
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Чип тунинг по скоро 164-5 кончета ще стане но според мен не си заслужава
Send from iPhone
Send from iPhone
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
niki_524TD написа:колеги днес ми предложиха промяна на софтуера на е36 320 м50б20 ванус 94 год. автоматик та искам да ви попитам знаете ли нещо по въпроса понеже хич не ми е ясно закакво става въпрос и дали има смисал казаха ми че до 170 80 коня щяло да се достигне та исках да ви питам за мнение да нестане така че да дам пари на вятара извинявам се предварително ако нещо не съм се уточнил както трябва но исках да попитам дали има смисал да се занимавам
Такива данни само с бутане на софтуера няма как да се получат. Те хората набиват 1-2к да добавят 15-20 конски сили в иначе умрелия атмосферен Б20. По-добре си дай парите за ревизия или нещо по-смислено, колега. Такива "тунинги" ако се правят искай да има динотест преди-след бутането, за да видиш реално дали има промяна.
axel.folu написа:Чип тунинг по скоро 164-5 кончета ще стане но според мен не си заслужава
Send from iPhone
Такива рекламни мощности не може да им се вярва. На колелата я има 120к.с я няма.
- konteinerovoz
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 1.12.2014
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте, имам 316и М43 102 коня. Първо се появи много бавно загряване на мотора от там работеше зле, на газ почти не работеше и от парното само студен въздух. Предположих че е термостата, но все пак пробвах да я обезвъздуша, защото скоро бях доливал антифриз. Следващият проблем, започна за прегрява и да губи охладителна течност. Накрая се спука фланеца за охлаждането към блока. Сега смених фланеца, смених и термостата, уверих се че няма теч, обезвъздуших и резултатът е прегряване и чак когато започне да прегрява почва да духа толъл въздух от парното!? Антифриза не е до горе, но се притеснявам че това не е проблема. Какви са вариантите от тук на татък
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колата я остави да изстине. Принципно като наливаш антифриз сипваш до горе - не до капачката, а до белязката на радиатора, ако си с китаец и нямаш такава, горе-долу на 2 пръста под капачката. Чакаш няколко минути и нивото би трябвало да е спаднало, и така сипваш и чакаш докато спре да поема. Затваряш капачката и отвинтваш пробката за обезвъздушаване, палиш колата и чакаш така на празен ход. Като стигне на първата черта след синьото (между синьото и 12ч.), трябва да започва да идва и парното, тогава дигаш оборотите на около 2к. От пробката трябва да почнат да излизат мехурчета, може да отнеме малко време но целта е да започне да излиза от пробката антифриз, без балони въздух, завитнтваш пробката и си готов. Стрелката трябва да си дойде на 12 ч. с възможно съвсем минимално отклонение в ляво или дясно.
През целият този процес следиш за нивото на антифриза в разширителният съд - ако е необходимо доливаш още.
При добре обезвъздушена система, не би трябвало да загрява.
Ослушай се за съскане - може да имаш капачка на радиатора или някой маркуч за смяна.
Виж как ще е с парното, ако имаш парно само докато колата е в обороти - почти сигурно е, че клапаните са за смяна.
Ако продължи да прегрява, виж как ти е виското на перката. На загасена кола би трябвало да трудно за въртене, на работещ двигател навии един вестник на руло и се опитай да спреш перката - успееш ли, виското ти е за смяна.
През целият този процес следиш за нивото на антифриза в разширителният съд - ако е необходимо доливаш още.
При добре обезвъздушена система, не би трябвало да загрява.
Ослушай се за съскане - може да имаш капачка на радиатора или някой маркуч за смяна.
Виж как ще е с парното, ако имаш парно само докато колата е в обороти - почти сигурно е, че клапаните са за смяна.
Ако продължи да прегрява, виж как ти е виското на перката. На загасена кола би трябвало да трудно за въртене, на работещ двигател навии един вестник на руло и се опитай да спреш перката - успееш ли, виското ти е за смяна.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги, намерих си кора за под двигателя и сега питането ми е как се хваща - с болтове или се ползват някакви щипки.
- konteinerovoz
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 1.12.2014
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
ogata написа:Колата я остави да изстине. Принципно като наливаш антифриз сипваш до горе - не до капачката, а до белязката на радиатора, ако си с китаец и нямаш такава, горе-долу на 2 пръста под капачката. Чакаш няколко минути и нивото би трябвало да е спаднало, и така сипваш и чакаш докато спре да поема. Затваряш капачката и отвинтваш пробката за обезвъздушаване, палиш колата и чакаш така на празен ход. Като стигне на първата черта след синьото (между синьото и 12ч.), трябва да започва да идва и парното, тогава дигаш оборотите на около 2к. От пробката трябва да почнат да излизат мехурчета, може да отнеме малко време но целта е да започне да излиза от пробката антифриз, без балони въздух, завитнтваш пробката и си готов. Стрелката трябва да си дойде на 12 ч. с възможно съвсем минимално отклонение в ляво или дясно.
През целият този процес следиш за нивото на антифриза в разширителният съд - ако е необходимо доливаш още.
При добре обезвъздушена система, не би трябвало да загрява.
Ослушай се за съскане - може да имаш капачка на радиатора или някой маркуч за смяна.
Виж как ще е с парното, ако имаш парно само докато колата е в обороти - почти сигурно е, че клапаните са за смяна.
Ако продължи да прегрява, виж как ти е виското на перката. На загасена кола би трябвало да трудно за въртене, на работещ двигател навии един вестник на руло и се опитай да спреш перката - успееш ли, виското ти е за смяна.
След много пара, пяна и изригващ антифриз колата не прегрява (за сега). Перката е добре. Парното обаче не. Духа топло само в движение и топлината е доста слаба. Явно са клапаните на парното. Благодаря за чудесното и ясно обяснение и за изясняването на проблема!
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Vasko_G написа:Колеги, намерих си кора за под двигателя и сега питането ми е как се хваща - с болтове или се ползват някакви щипки.
Kaжи за коя кора става въпрос.
Преди време за 36-цата намерих оригинална алуминиева, която би трябвало да изглежда така: http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=51&fg=75
Но моята си врървеше с долната "разпънка" на тунела, така че там беше ясно как се хваща - с двата болта за роговете. Отпред се прикрепя за магарето. На него има готови дупки, в които мушваш номер 2 от горната диаграма и завиваш с номер 4.

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги, като тръгна с повече газ (да върти гуми) и от зад се усещат силни удари все едно колата има включено ASC. При нормално каране нищо особено не забелязвам.
Преди, като се занимавах с скутери (да го направя от 3 на 7к.с
) ставаше така ако е със нови гуми, но едва ли е от това при положение, че цяла зима карам с тези гуми... Диференциал ли от какво може да е 



..Bayerische Motoren Werke..


- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
err0r написа:
За кората на снимката става дума http://bit.ly/1zFhRkx Мисля, че това е кората под двигателя. Понеже смених всички ролки, ремъци, обтегачи ми се ще да сложа една такава кора, за да не влизат мръсотии и вода при тях и да ги скапват, щото сега гледам, че по двигателя има бели петна от гадориите, които хвърлят върху снега.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Тая трябва да е номер 1 от схемата: http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=51&fg=70

- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
err0r написа:Тая трябва да е номер 1 от схемата: http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=51&fg=70
По-скоро е № 4, така ми се струва. иначе тази, която даде в предния пост ми се струва малко плоска и се различава от тази, на снимката.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани