Акумулатор или?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Акумулатор или?

Мнение от gelermoto » 26 Яну 2015, 23:04

Здравейте колеги :bchug: тези дни не е толкова студено и акумулатора ми пада вече за втори път за два дена.Първо си мислех че е от него и отидох при един акумулаторджия да го замери и показа че зарежда 13.9-14 до тук добре обаче като махна минус клемата и замери да види дали има отечка и показа 1,7 като според него е много и дърпа ток от някъде :kuku: нормалното било 0.3 0.4.Отидох при кварталният жичкаджия и той ми каза че трябвало да разглоби почти цялата кола за да види къде е проблема.Някой от вас имал ли е подобен проблем и ако може да помогне с някой съвет или да ми препоръча човек който разбира ще съм благодарен :yes:
Става дума за Е39 528 97 набор

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW Е60 530, М54В30

Re: Акумулатор или?

Мнение от pagu1 » 26 Яну 2015, 23:23

Изчакай около 20 минути, след като изгасиш колата и тогава мери консумацията. Всички врати и прозорци да са затворени, багажника трябва да отчита затворен. Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 9.02.2011
Кара: Кон

Re: Акумулатор или?

Мнение от axel.folu » 26 Яну 2015, 23:27

gelermoto написа:Здравейте колеги :bchug: тези дни не е толкова студено и акумулатора ми пада вече за втори път за два дена.Първо си мислех че е от него и отидох при един акумулаторджия да го замери и показа че зарежда 13.9-14 до тук добре обаче като махна минус клемата и замери да види дали има отечка и показа 1,7 като според него е много и дърпа ток от някъде :kuku: нормалното било 0.3 0.4.Отидох при кварталният жичкаджия и той ми каза че трябвало да разглоби почти цялата кола за да види къде е проблема.Някой от вас имал ли е подобен проблем и ако може да помогне с някой съвет или да ми препоръча човек който разбира ще съм благодарен :yes:
Става дума за Е39 528 97 набор


Хаджи Димитър срещу мелницата като идваш от лъвов мост се пада от ляво ако идваш от към балканстар ти се пада от дясно има спирка след нея 100 метра и в дясно караш на долу и вече ще питаш търсиш данчо

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: Акумулатор или?

Мнение от gelermoto » 26 Яну 2015, 23:29

pagu1 написа:Изчакай около 20 минути, след като изгасиш колата и тогава мери консумацията. Всички врати и прозорци да са затворени, багажника трябва да отчита затворен. Успех!

Да седяхме поне 30 мин.в началото беше 2,3 после падна малко и закова на 1,7

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: Акумулатор или?

Мнение от gelermoto » 26 Яну 2015, 23:31

axel.folu написа:
gelermoto написа:Здравейте колеги :bchug: тези дни не е толкова студено и акумулатора ми пада вече за втори път за два дена.Първо си мислех че е от него и отидох при един акумулаторджия да го замери и показа че зарежда 13.9-14 до тук добре обаче като махна минус клемата и замери да види дали има отечка и показа 1,7 като според него е много и дърпа ток от някъде :kuku: нормалното било 0.3 0.4.Отидох при кварталният жичкаджия и той ми каза че трябвало да разглоби почти цялата кола за да види къде е проблема.Някой от вас имал ли е подобен проблем и ако може да помогне с някой съвет или да ми препоръча човек който разбира ще съм благодарен :yes:
Става дума за Е39 528 97 набор


Хаджи Димитър срещу мелницата като идваш от лъвов мост се пада от ляво ако идваш от към балканстар ти се пада от дясно има спирка след нея 100 метра и в дясно караш на долу и вече ще питаш търсиш данчо

Мерси колега ще гледам да намеря време тази седмица да мина :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 9.02.2011
Кара: Кон

Re: Акумулатор или?

Мнение от axel.folu » 26 Яну 2015, 23:42

Няма проблем колега прикачвам снимка да видиш каде е Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Акумулатор или?

Мнение от Z3Ro* » 27 Яну 2015, 0:11

Няма нужда да разглобява колата майсторът, за да намери утечка - достатъчно е, докато се следи консумацията, да се махат бушоните един по един. Иначе често проблемът с утечка е осветлението в жабката или таралежът - изключи им буксите или извади бушоните и замери консумацията тогава... :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 9.02.2011
Кара: Кон

Re: Акумулатор или?

Мнение от axel.folu » 27 Яну 2015, 0:15

Мен също ме съмнява таралежа ама да предположим че не е той

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 383
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 318i
Мечтае да кара: На челна стойка.
Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.

Re: Акумулатор или?

Мнение от ceco_kd » 27 Яну 2015, 1:25

Малиии, кой е тоя мастор бе човек? Направи му реклама, че да знаят хората да бягат далеко. Той да няма да я боядисва професионално тая кола,че цялата ще я разглобява? :kuku: Колегите по-горе са ти описали как да си помогнеш сам. Успех!
Карам бавно! Стигам Бързо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 9.02.2011
Кара: Кон

Re: Акумулатор или?

Мнение от axel.folu » 27 Яну 2015, 1:47

Човека пита за свестен жичкаджия никаква реклама не съм направил ама за пореден път се обеждавам че човек нищо да не сподели реклама било :kuku:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: Акумулатор или?

Мнение от gelermoto » 27 Яну 2015, 8:48

Сега като се сетя напоследък таралежа ми прави мизерия ту включва ту изключва :kuku: знае ли някой кой е бутона?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: Акумулатор или?

Мнение от gelermoto » 27 Яну 2015, 8:58

axel.folu написа:Човека пита за свестен жичкаджия никаква реклама не съм направил ама за пореден път се обеждавам че човек нищо да не сподели реклама било :kuku:

Колегата имаше впредвид майстора при който аз ходих и ми каза че трябва да се разглабя :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Акумулатор или?

Мнение от stony1 » 27 Яну 2015, 9:08

Колега, не е нормално дори 0,3-0,4А. По-скоро е нормално 0,03-0,05А и не ти трябва жичкажия, за да разбереш кой консуматор остава включен след загасяне на двигателя на колата. Може да е таралежът, може да е антенният усилвател на радиото, може да е и нещо друго.
Лсно може да провериш, като свалиш минусовата клема на акумулатора и свържеш един мултицет във веригата. Мултицетът се свързва по ледния начин: Проверяваш означенията на самия мултицет и включваш сондите (двата кабела червен и чер), така че да мериш ток (ампери), съответно завърташ превключвателя му в положение да мери 10А. След това свързваш черният кабел на мултицета към кабелът за маса от колата, а червеният кабел го свързваш към минусовата клема на акумулатора.
Сядаш в колата, затваряш всички врати и прозорци, заключваш колата, ако има аларма - активираш алармата. След около 15 минути всички консуматори трябва да "заспят" и проверяваш колко показва мултицетът. Ако показанията са по-високи от 0,05А започваш да вадиш един по един предпазителите, които са зад жабката, като започнеш от ляво на дясно. Сваляш предпазител - проверяваш показанията на мултицета, връщаш предпазителя на мястото му и т.н. Когато показанията станат 0,05 или 0,00 проверяваш номерът на предпазителя, който е в ръката ти. Ако има още нетествани по този начин предпазители, проверяваш всички до края. По номерът на предпазителя, ще се ориентираш, кой консуматор ти прави проблеми.
Последна промяна stony1 на 27 Яну 2015, 9:27, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 25.12.2013
Местоположение: Трявна
Пол: Мъж
Кара: 540i M
Детайли за колата: С бебе в колата...

Re: Акумулатор или?

Мнение от larry_boy » 27 Яну 2015, 9:25

Z3Ro* написа:Няма нужда да разглобява колата майсторът, за да намери утечка - достатъчно е, докато се следи консумацията, да се махат бушоните един по един. Иначе често проблемът с утечка е осветлението в жабката или таралежът - изключи им буксите или извади бушоните и замери консумацията тогава... :yes:


Бих добавил само и осветлението в багажника...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Акумулатор или?

Мнение от Nickelback » 27 Яну 2015, 9:41

Бих препоръчал колегата да си шунтира мултицета с един Це-Ка ключ (или просто два оголени края на два проводника) и съответно да мери паралелно на него. Така се избягва нуждата мултицета постоянно да е на "големия" обхват и на силнотоковата клема съответно в началото на процедурата по заспиване. Когато реално искаш да отчетеш консумацията просто разкъсваш веригата на шунта и гледаш показанията. Започни с големия обхват да видиш тока каква стойност има. Ако е достатъчно малка можеш да минеш и на по-малкия обхват, за да отчетеш с по-добра точност. Преди това обаче не забравяй да възстановиш веригата на шунта(затвориш ключа), за да не прекъснеш и да рестартираш колата! :) Има малък риск по време на отчитането някой консуматор да се събуди и да ти гръмне бушончето на мултицета, ако си на малък обхват :mhihi:

За да можеш да си следиш показанията отзад свободно и да си щъкаш около колата е хубаво да не си в нея през цялото време :) Затова е удобно да отвориш капака на багажника, да вържеш мултицета към акумулатора, както ти описахме, и да щракнеш палеца на заключващия му механизъм с една отверка да речем. Така залъгваш системата, че багажника е наистина затворен :) После отваряш предна дясна врата и щракваш и нейния механизъм по същия начин. Така вратата е вече (уж) затворена :) "Заключваш" вече колата от дистанционното и действаш :yes:
Предпазителите са ти на два клемореда под жабката, няма нужда да я сваляш. Само кората под нея махни. А процедурата по самия трабълшуутинг колегите са я описали вече :) Успех!

П.С. Ако си с алармата с детектор за движение, май ще трябва да извадиш бушона и предварително, че не позволява много да мърдаш вътре без да те усети :mhihi:
Последна промяна Nickelback на 27 Яну 2015, 9:43, променена общо 1 път
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook