Политическа.
Модератор: Общи модератори
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Политическа.
steeN написа:Последно гледах, че като се раздели субсидирането на БДЖ на всеки работещ чоек това са около 250 лв на глава на година. Плащайте и не се оплаквайте като не искате приватизация или спиране на влакове.
To и по Европата, въпреки приватизацията, се падат по 300 евро на калпак дотации, а не виждам да са ревнали да ги спират и да ги режат

Тия магистрали дето строим, колко излизат на глава от работещото население с данъците и минетките ? Да вземем да ги приватизираме и тях, или пък да изринем старите пътища

Ubi dubium, ibi libertas
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Политическа.
Кое ползваш по-често, магистралата или влак?
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Политическа.
.
Последна промяна steeN на 06 Сеп 2019, 12:03, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Политическа.
Бързите влакове в цяла Европа вървят с 250-300км/ч, ако се вземе билет отрано, не са никак скъпи. Нашите влакове са по-зле от преди 25-30 години, понеже са същите, но вече пред разпад. Наскоро имаше предаване, за най-бавният влак, 50км за два часа и половина по разсписание, може да го потърсите и да видите от къде е!! 

- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Политическа.
steeN написа:...
Ясно, ама излезни малко от теорията, щото на практика не става така

Ubi dubium, ibi libertas
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Политическа.
.
Последна промяна steeN на 06 Сеп 2019, 12:03, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Политическа.
ineedmoney написа:Защо цената на безхаберието да я платят тези, които най-много имат нужда?
steeN написа:Последно гледах, че като се раздели субсидирането на БДЖ на всеки работещ чоек това са около 250 лв на глава на година.
По принцип така се получава

И няма как докато не излезе на плюс тази компания, да се правят инвестиции. Най-лесно е да се пуснат нови влакове, ако има достатъчно търсене. В момента има нужда от силно оптимизиране на разходите. В момента, ако нямаш намаления... цените не са чак толкова драстично по-ниски. София-Пловдив има влакове само първа класа... и разликата с рейса ти е 1-2лв.



- jorsenbmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 12.03.2014
- Местоположение: Dü-Flan
- Пол: Мъж
- Кара: S63TUB44
Re: Политическа.
Това с врътката за БДЖ си беше ясно от две години поне.
Ковачки и сие бавно но славно ги подчиниха на своите си нужди,а след не много време и ще ги притежават.
много е лошо когато стане така че си 40% зависим само от един клиент
Следващите далавери които се задават на хоризонта са с летищата в България и едно много важно пристанище.
Лошото е че в дадени кръгове от време оно се знае какво ще става.''Хубавото'' е че на обикновения човечец не му пука,важното е че бензина е под 2 лева.
Ковачки и сие бавно но славно ги подчиниха на своите си нужди,а след не много време и ще ги притежават.
много е лошо когато стане така че си 40% зависим само от един клиент

Следващите далавери които се задават на хоризонта са с летищата в България и едно много важно пристанище.
Лошото е че в дадени кръгове от време оно се знае какво ще става.''Хубавото'' е че на обикновения човечец не му пука,важното е че бензина е под 2 лева.

Re: Политическа.
хах, щото не знаеш от Варна до Видин с влак колко се пътува
14 часа 


enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Политическа.
ineedmoney написа:Против съм. На много места това е единствения транспорт. Защо цената на безхаберието да я платят тези, които най-много имат нужда? А всъщност влаковете са празни щото БДЖ е оставено на пустопаш вече 25 години. Защоо в другите страни са пълни влаковете ?
Не само съм против спирането, ами съм на мнение че трябва да се построят нови линии и да се предложи конкурентна и качествена услуга от бдж. Това обаче изисква невероятна инвестиция в инфраструктурата и в нови влакове, което ще стане след като си построим магистралите, за да може да се съсредоточат европарите в жп-то. И ест трябва и контрол....много и на всички нива, защото се краде яко
steeN написа:Последно гледах, че като се раздели субсидирането на БДЖ на всеки работещ чоек това са около 250 лв на глава на година. Плащайте и не се оплаквайте като не искате приватизация или спиране на влакове.
Ама те парите пак се изхарчват и държавата трябва да ги плати. Само че взместо по 100 милиона на година за модернизация и енергийна ефективност, те се източват през завишени поръчки за горива, части, през консултантски договори и всякакви схеми. Държавата така или иначе налива пари в железницата, ако се харчат по-ефективно днес, субсидията догодина ще е по-малка заради увеличените приходи и намалените разходи. По-добре дотации и модерна железница, отколкото дотации и м изерия, която хората ползват само от мизерия. На всички им е ясно какво трябва да се направи, но това е един от основните приходи за партийни касички, та никой няма да пипне далаверата там. Най-много някоя сделка за мотриси срещу комисионна. И пак ще си пъплят с 50-60 км/ч и никой няма да ползва влакове.
Never mistake motion for action...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Политическа.
.
Последна промяна steeN на 10 Сеп 2019, 0:03, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- b.bonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 18.05.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Astra j 1.4 t
Re: Политическа.
Днес в руската преса яко се ебават с изнесената вчера информация от организацията Боко ахмак за стратегията им "до края на мандата " с която България приоритетно продължавала с изграждането на Южен поток.
"Не Русия е проблемът на света в момента. Проблем са самозабравили се бездушни хора, които управляват Запада. Утре ще измислят още нещо. Това са някакви "зомбита", които само се стремят да рушат. Не знам до кога ще е възможно Русия да ги възпира, дори с цената на самоунищожение. Но ще направим каквото можем..."- завърши Путин.
- jorsenbmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 12.03.2014
- Местоположение: Dü-Flan
- Пол: Мъж
- Кара: S63TUB44
Re: Политическа.
Незнам дали сте запознати с така наречения "Четвъртия железопътен пакет" ,гласуван и приет от ЕУ.
Тези евротарикати промениха в движение част от заложените реформи,които са със задължителен характер за всички членки на ЕвроСъюза.
Освен че едни от целите са за уж екологизиране на транспортната дейност в Европа и към 2030 година до 50% дял на железопътния транспорт а до 2050 над 60% от общо всички видове транспорт в Европа,другия скрит детайл е притискането на всички страни членки да приватизират ЖП транспорта си.
Брюксел пречупи и Deutsche Bahn които бяха 100% държавни.
Да не говорим че се принуждават държавите да минават през сложни процедури за да се реши въпроса с ползването на по принцип свещени държавни инфраструктури като железопътните линии, трасета,гарите, тунелите и т.н. от частни фирми.В Англия приватизирането на железопътния транспорт още преди 20 години е пълен провал,а държавата продължава да го субсидира с до 55%.Разберете всичко що е субсидия в Европа е легална кражба.....
Абе ''Евросъюза така каза'' е златната фраза с която винаги се обясняват нещата.
Сега навярно се сещате защо е тази игра в България-нали ние обикновено си продаваме губещите компании за левче или евро на някой благороден бизнесмен с цел спасяването им.И както обикновено-хоп.... след това същата компания се продава за стотици милиони на чуждестранна компания.
Очакваните ''субсидии'' идните години за железниците в цяла Европа са 32 милиарда евро.От които и българския им бъдещ собственик ще се облажи не малко.....Та това е играта.
Или забравихте и Кремиковци кой ги купи и какъв палячо беше ''собственика'' когото набедиха за такъв в репортажите по телевизиите.
Та не е лошо да се направи и тема ''Злото или доброто надделяват като последици от членството на която и да е страна в ЕУ?''
Тези евротарикати промениха в движение част от заложените реформи,които са със задължителен характер за всички членки на ЕвроСъюза.
Освен че едни от целите са за уж екологизиране на транспортната дейност в Европа и към 2030 година до 50% дял на железопътния транспорт а до 2050 над 60% от общо всички видове транспорт в Европа,другия скрит детайл е притискането на всички страни членки да приватизират ЖП транспорта си.
Брюксел пречупи и Deutsche Bahn които бяха 100% държавни.
Да не говорим че се принуждават държавите да минават през сложни процедури за да се реши въпроса с ползването на по принцип свещени държавни инфраструктури като железопътните линии, трасета,гарите, тунелите и т.н. от частни фирми.В Англия приватизирането на железопътния транспорт още преди 20 години е пълен провал,а държавата продължава да го субсидира с до 55%.Разберете всичко що е субсидия в Европа е легална кражба.....
Абе ''Евросъюза така каза'' е златната фраза с която винаги се обясняват нещата.
Сега навярно се сещате защо е тази игра в България-нали ние обикновено си продаваме губещите компании за левче или евро на някой благороден бизнесмен с цел спасяването им.И както обикновено-хоп.... след това същата компания се продава за стотици милиони на чуждестранна компания.
Очакваните ''субсидии'' идните години за железниците в цяла Европа са 32 милиарда евро.От които и българския им бъдещ собственик ще се облажи не малко.....Та това е играта.
Или забравихте и Кремиковци кой ги купи и какъв палячо беше ''собственика'' когото набедиха за такъв в репортажите по телевизиите.
Та не е лошо да се направи и тема ''Злото или доброто надделяват като последици от членството на която и да е страна в ЕУ?''
Re: Политическа.
Та не е лошо да се направи и тема ''Злото или доброто надделяват като последици от членството на която и да е страна в ЕУ?''[/quote]
А в Нато хубаво ли е?Така като гледам аз май май във война ще ни вкарат с братята.Почнаха и четки на Куба да правят.Подготвят се май?!
А в Нато хубаво ли е?Така като гледам аз май май във война ще ни вкарат с братята.Почнаха и четки на Куба да правят.Подготвят се май?!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Top Gun Maverick