DSC и зимата

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.06.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW и др.

Re: DSC и зимата

Мнение от bullet83m » 22 Яну 2015, 2:30

Едно интересно клипче https://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq67I

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: DSC и зимата

Мнение от slitter » 22 Яну 2015, 11:22

bullet83m написа:Едно интересно клипче https://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq67I

Еййййййй, благодаря ти колега, че онагледи физичните закони, които се опитах да обясня две страници назад в темата вербално, доказвайки, че задното не е по-лошо от предното, а по-добро не според мен, а според физиката. Както казах и тогава - по-специфично е, но в никакъв случай по-лошо, а именно в спецификата му се ражда любовта от шофирането на тази кола. Много е смешно, когато някой застане срещу куп немски инженери в бели престилки и почне да обяснява колко е готино предното на гоуфо...;) благодарности още веднъж и тук аз приключвам спора, но ще очаквам с нетърпение публикацията на колегата с учебника от 7ми клас :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: DSC и зимата

Мнение от Демирев » 22 Яну 2015, 13:02

bullet83m написа:Камаза и той е със задно не му ли мига АСЦ-то :lol: Нито съм побъркан нито съм фанатик на тема БМВ щото обичам много и една друга марка със задно :ok:
Ти си от тези които не харесват задното,познавам хора които са на по 35-40 и нагоре години които са добри шофьори но цял живот са карали кола с предно и не могат да свикнат със задното.
Не се правя на разбирач или специалист някакъв имам категории A,B,C от 15 години, в казармата съм карал всички соц кочини он УАЗ до КРАЗ.
Имал коли с предно дай боже повече да не ми се налага да купувам такива :lol: усещането и контрола над колата са съвсем различени и не ми допадат.
Щом заснежен път ти е такъв проблем правилно си се ориентирал към 4х4 то за това има 4х2 има и 8х8 има опел има и майбах.
И между другото тройката се държи най добре при зимни условия от всички бмв-та които не са Х,смятай 7цата колко е зле :lol:


Не харесвам задното когато завали сняг. Това е. Започнал съм със задно-съветско първите ми стъпки.
На шофьорският курс 1998г. колите на инструктура ми бяха само Лада 2104 и ГАЗ 53.
Изпита ми по кормуване пред ДАИ Варна за кат С на 17 декември 1998 г. беше със ГАЗ 53 А. А и тогава задължителните часове за кат С бяха страшно много. 2 месеца ги тормозих. Само като се сетя за това изчадие ГАЗ 53А сега и изтръпвам. Както и да е.

След шоф.курс не веднъж тук съм споменавал че първата ми кола беше Лада 2105. През какви ли не съветски кошници съм минал точно първите години зад волана. Едва на третата година седнах на нещо по-различно от съветско - Мондео ТД...нещо съвсем различно за зимата.
Не помня да съм му купувал всяка зима чисто нови гуми - като за БМВ-то и се държеше далеч по-стабилно зимата там където живея и сега.

Помня че много дълго се колебаех между Е46 и Пасат 5.5 1.9 тди и много съжалявам че не му обърнах внимание. Най-стабилният сред леките коли с две задвижващи колела.

Общо взето шоф.стаж на лични мпс ми е около 4 год. съветски кощници 3 год. Е46 и 7г. Мондео ТД. и 2год. само на служебни без лична.
Такава равносметка не съм правил до сега. Получавало се точно 7г. предно и 7 задно.

Истината за зима е в същинският 4х4 с БМВ сърце - Дискавъри 2 от годините на сътрудничеството с БМВ 2000-2001.

За Х и 7-ца нямам представа. От БМВ освен мойта само 525 тдс 99г. имам само опит...маааалко по-добре е в сняг заради тежеста и големия въртящ момент.
От баварците само със задно би трябвало 7-цата и дизел да е най-стабилна в сняг на дълъг баир. Ама като се замисля прекалено тежките без 4х4 пак са много зле в сняг. И прекалено леките са зле. Истинита е някъде в средата.

Ако ги подредя по опит на сняг и на много стръмен баир от 200м. Най-лесно и бързо го изкачвам с Мондеото от първият път после 525 тдс...след 4 опита и последно Е46...след 22 опита :|


А БМВ 2 е някакъв мелез. Не му виждам мястото къде е? Нали има Мини че вече и удължено?
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: DSC и зимата

Мнение от JTD » 22 Яну 2015, 14:27

slitter написа:
bullet83m написа:Едно интересно клипче https://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq67I

Еййййййй, благодаря ти колега, че онагледи физичните закони, които се опитах да обясня две страници назад в темата вербално, доказвайки, че задното не е по-лошо от предното, а по-добро не според мен, а според физиката. Както казах и тогава - по-специфично е, но в никакъв случай по-лошо, а именно в спецификата му се ражда любовта от шофирането на тази кола. Много е смешно, когато някой застане срещу куп немски инженери в бели престилки и почне да обяснява колко е готино предното на гоуфо...;) благодарности още веднъж и тук аз приключвам спора, но ще очаквам с нетърпение публикацията на колегата с учебника от 7ми клас :D

Добре го каза - удоволствието от шофирането. А не сигурността от шофирането.
Прави разликата.

И точно физиката пречи на задното предаване да е по-добро зимата от предното - говоря за много хлъзгави повърности, където трябва много голям тракшън, за да тръгне колата.
За справка - теста преди 2-3 години, който правихме с някои колеги от тук.
3-4 БМВ-та на задно не можеха да минат някаква точка, относително на едно разстояние.
Излезе една баничарка от пряката между другото и издрапа до горе без да се замисли. Факт.
След това, поразени от видяното, някой колега се престраши и взе една засилка като за световно, само и само да успее и той да се качи до горе. То не бяха подскачания на колата, то не беше чудо. Е качи се. :clap:
И ако нямаше място за засилка, то щеше само да гледаме как колите с предно предаване се катерят, а БМВ-тата на задно все тъй достигаха до горе долу едно и също положение и спираха. Пък ти си гледай клипчета в нета и се надъхвай. :mhihi:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: DSC и зимата

Мнение от dr.peshev » 22 Яну 2015, 14:40

На когото не му харесва да кара голф, BMW 2er Active Tourer! :mhihi:
Или поне да инвестира в нови и скъпи зимни гуми!
Те и други клипчета пускат в мрежата, не само рекламни:
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: DSC и зимата

Мнение от Демирев » 22 Яну 2015, 15:12

И какво стана - Е90 с прехвалено дсц 10 то поколение - един керлив баир с киша 15 пъти се засилва и връща...сигурно гумите и неуменията на този англичанин са виновни?

И като папагали с тези гуми. Всеки посут гумите виновни! Сигурно всички са некадърни и без гуми дето не могат да качат със задно баир?
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.06.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW и др.

Re: DSC и зимата

Мнение от bullet83m » 22 Яну 2015, 15:15

Тоя е с летни гуми то си пише,ако беше сложил правилните само му мига триъгълника и си пердаши.За рекламния клип,на всички ние ясно че действителността е малко по друга, но малко.
Колкото и да се кефя на задното не мога да кажа че превъзхожда предното на сняг и лед и то единствено при изкачване или дълбок сняг.Не съм го чел в някой учебник,сам съм стигнал до този извод.
За всекидневна кола това е моя избор понеже отговаря напълно на нуждите ми.Сняг съм вижда един път тая година и докато изляза да запаля колата да пробвам гумите се стопи :ok:
Утре тръгвам на планина за няколко дни дано да има сняг да мога да покарам малко и да поснимам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 7.12.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: M44 на газ
Мечтае да кара: V10 Touring, e36 compact rally spec
Детайли за колата: е36 compact "войнишко канче'' edition

Re: DSC и зимата

Мнение от TouringInternational » 22 Яну 2015, 15:22

Както с много други неща в живота, всеки си има неговата истина. От двете коли, които карам- пиклив е36 компакт с лека задница. но оборудван със шпер и чисто нови зимни гуми континентал и пасат б3 комби с гуми гиславед на 3 години, пасата много по-лесно се качва по баира където живея, по-лесно излиза от голям сняг (компакта е с много ниско окачване обаче и опира по корем). Това е чистата равносметка, ноо при всеки паднал сняг си се качвам с голям кеф и Внимание в компакта и си карам, пък като не мога да го кача до вкъщи го оставям в квартала.
Не съм пробвал ASC и DSC зимата, но мога да направя разликата от отворен диф и шпер на компакта и е ОГРОМНА!
Живи и здрави всички и без инциденти :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 15.03.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: 525d
Мечтае да кара: m6 grandcoupe
Детайли за колата: e39 01

Re: DSC и зимата

Мнение от bigdady » 22 Яну 2015, 15:27

еми ако прочетеш заглавието на клипа ще видиш , че точно гумите са му проблема хаха
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: DSC и зимата

Мнение от Демирев » 22 Яну 2015, 15:43

TouringInternational написа:Както с много други неща в живота, всеки си има неговата истина. От двете коли, които карам- пиклив е36 компакт с лека задница. но оборудван със шпер и чисто нови зимни гуми континентал и пасат б3 комби с гуми гиславед на 3 години, пасата много по-лесно се качва по баира където живея, по-лесно излиза от голям сняг (компакта е с много ниско окачване обаче и опира по корем). Това е чистата равносметка, ноо при всеки паднал сняг си се качвам с голям кеф и Внимание в компакта и си карам, пък като не мога да го кача до вкъщи го оставям в квартала.
Не съм пробвал ASC и DSC зимата, но мога да направя разликата от отворен диф и шпер на компакта и е ОГРОМНА!
Живи и здрави всички и без инциденти :yes:


Шпера си е шпер!

Тук се спори и пъчат някои че тройка с чисто задно - без шпер без Х..нямат никакъв проблем да качат заснежен баир.

И не знам защо на всеки обеснил че е зле задното без Х и шпер в сняг и баир - трябва да му се предлагат отпадъци като гоуф?!
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: DSC и зимата

Мнение от slitter » 22 Яну 2015, 16:21

Как па за тия над 5 години на е46 и вече над 150000 км на тая кола не закъсах на някой баир мама му стара... А съм скиор и не е като да не е виждала баири колата... Така до утре може да си беседваме. Не се сърдете, но спорът отдавна стана малоумен... Точно си мисля, че тези две години, които не съм писал във форума са се отразили добре... То затова старите кучета като мен избягват да пишат, просто е безсмислено...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: DSC и зимата

Мнение от JTD » 22 Яну 2015, 17:44

slitter написа:Как па за тия над 5 години на е46 и вече над 150000 км на тая кола не закъсах на някой баир мама му стара... А съм скиор и не е като да не е виждала баири колата... Така до утре може да си беседваме. Не се сърдете, но спорът отдавна стана малоумен... Точно си мисля, че тези две години, които не съм писал във форума са се отразили добре... То затова старите кучета като мен избягват да пишат, просто е безсмислено...

Ти беше ли на теста, който проведохме преди 3 години, че не помня?
Е как всички закъсваха, а баничарката на предното си мина?
Отговори ми на този въпрос, моля.
Очевидно като ходиш по курорти, където са минавали хиляди коли, то няма какво да се хвалиш. Закъсването идва тогава, когато и на тия с предното им е тегаво. :mhihi:
Също така спора тогава тръгна и от това, че Е46-ца с добри зимни гуми няма да е много по-зле от Х такава.
И реално тези, които твърдяха това, когато отидохме на тестовото поле, си преобърнаха малко мирогледа.
Същото е и с теб сега. Говориш разни неща и накрая като мине една Дачия, а ти не може да минеш и 10% от маршрута ѝ, тогава ще запееш друга песен.
Тогава само ще си спомняш демо клипчето, ще се чешеш по главата и ще се чудиш - къде сгреших. :mrgreen:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: DSC и зимата

Мнение от slitter » 22 Яну 2015, 18:34

Не, не съм ходил на теста... Кажи къде да дойда, за да мина...
А ето малко клипчета трудносправящите се е46 по наклони...
1. https://www.youtube.com/watch?v=Em49JbhHEo8
2. https://www.youtube.com/watch?v=V0fH8mnAl_w
Тия не са рекламни!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: DSC и зимата

Мнение от Rainbow » 22 Яну 2015, 18:53

Само да спомена, че горното видео, което беше за "7-ми клас" е реклама на БМВ, ако не се лъжа ;)

За мен най-истинското мнение е на JTD с теста, понеже си спомням темата и ако не се лъжа бяха освен няколко БМВ-та със задно и едно х-drive, та така. Да не говорим, че няколко пъти съм виждал 4х4 коли да се мъчат из снега/леда пък не знам...

П.С.: И аз съм на мнение, че проблемите са, когато си спрял и искаш да потеглиш. В движение много рядко може да имаш, ако си с добри гуми.
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: навсякъде
Кара: както може
Мечтае да кара: както не може...
Детайли за колата: от миналия век

Re: DSC и зимата

Мнение от drago_pavlov » 22 Яну 2015, 19:28

slitter написа:Еййййййй, благодаря ти колега, че онагледи физичните закони,

Ти ако така унагледяваш физичните закони с рекламни клипчета... Евала само мога да ти кажа :yes:
slitter написа:но ще очаквам с нетърпение публикацията на колегата с учебника от 7ми клас :D

Та ако се върнем на случая с изкачването на наклон, просто няма спор, че с предно предаване е по-лесно при равни други условия.
А в учебника по физика за 7-ми клас пише, че е по-лесно да теглиш товар по наклон, отколкото да го буташ :winky:
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook