ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 29.05.2011
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: 412 Turbo/323ti
Мечтае да кара: Mig-29
Детайли за колата: Old school!

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от r19 » 18 Яну 2015, 23:50

Dirty M5 driveR написа:
r19 написа:Не знам къде го хвърляте с тая м52-ка, дето като го спрат полицаите и ще му конфискуват колата + акт 2000лв(имаше тема на един колега във форума) :kuku: :wave:


Ами защото е най-удачно. Двигател + каквото друго е нужно по предаването + узаконяване и бюджета е похарчен. Колата вече е сравнително вървежна като за ежедневка и може да се кара съвсем спокойно. Е, за газ не е ясно ще останат ли пари, ама то не може за всичко или поне не за тази сума. Ако ми извадиш един смислен довод, че турбинирането е по-удачно в този случай, бих се съгласил частично. Ако говорим за собственоръчно изпълнение на задачата - да. 3000лв за части не са малко. Ама само една Мега да си купиш е няколко стотин, да платиш за настройка идея си нямам, ама не е 30лв. като една диагностика... 5 литра подходящо масло са ти поне 150лв. Съединителят не е ясно дали ще изтрае. Диференциалът също.

Да, аз имах предвид ако той си прави всичко :yes:
А за колегата М10 споменах, че за друга кола говоря, и да турбо за 58лв си купих, кулер без пари, бов за 70лв, колектор и даунпайп ще си правя сам и т.н, и ще карам на газ(без компютри) та още ли си "убит"? :dunno:
Изображение
А за колегата естествено имам предвид, че е добър вариант турбинирането ако му е читав мотора, и не му се занимава със суап на друг мотор, озаконяване и т.н.
Поздрави!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от dynalias » 19 Яну 2015, 18:53

Колеги, съвсем случайно попаднах на една обява за ИС-ка с турбо и се сетих, че съм гледал и клип с такава. Намерих клипа и що да видя регистрационния номер същия. Та има нахвърляна накаква информация какво е правено по мотора, може да е от полза на автора. Предварително казвам, че нито живея в Шумен нито познавам собственика и т.н. Ето я колата http://olx.bg/bmw-318is-turbo-377ks-i60713736 която ме съмнява да е толкова коне, но 200 коня със сигурност ги има според мен. Ето го и клипа: http://vbox7.com/play:4eb0752d2d

Моят съвет към автора е да продаде ис-ката и да взима едно М52б28 с което ще му останат пари и за други доработки, я силови, я оптични отколкото да налива пари да събира зрителите да му се радват на турбото и някой ден да срине мотора и да заминат 3-4-5 бона на вятъра. Сега ще сипеш 3 бона след година ще сипеш още... и накрая си само вътре, а нищо няма да имаш. А и също едно готино сравнение с 3 бона (с които се съмнявам да се вместиш) и ИС-ка ще събираш тълпата и ще си правиш кефа, а също с едно М3 за присадка ще излезе колкото турбо ИС-а и помисли дали пак няма да правиш представления. И при двата варианта след тези 3 бона за турбиниране или смяна на мотор следва смяна на скоростна кутия която не издържа, кардани, полуоски и най вече диференциала отива на кино... От тук нататък смятай сам защо 3 бона не стигат. Защото не се прави само мотора а и всичко след него...
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от vladi_a_i » 19 Яну 2015, 19:36

Това с моторите не е задължително да се регистрира на 100%,освен ако след това не трябва да минава канал с цел продажба в друг район.Мотора се води резервна част и ако имаш документ за него не е проблем да караш така.Важна е РАМАТА,както и нейния номер,никой не гледа мотора,освен ако не се води някакво разследване спрямо въпросното лице с дадената кола,ако има престъпление,тежка катастрофа и т.н.Това го знам,защото съм говорил на 4ри очи с човек работещ в КАТ на висок пост :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от Vanqu1sh » 19 Яну 2015, 19:39

Колега, ти къде го прати момчето за с50. Това си е прекалено голям залък.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от vladi_a_i » 19 Яну 2015, 20:08

Както те посъветваха повечето колеги,продаваш твоята кола и вземаш нещо такова :yes:
viewtopic.php?f=46&t=384227
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 11.09.2009
Местоположение: Горна Оряховица
Пол: Мъж
Кара: 318ti компот
Мечтае да кара: самолет

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от MadSc » 23 Яну 2015, 11:47

Айде да се изкажа и аз по въпроса. Като гледам май само аз карам с М54Б30 от всички тук. Имах компакт is и го карах много време. За здравина няма да говоря - пословична е! Смених го и сложих M52B28. Много очарован бях. Отъркалях го през таван след 2 години каране. Взех си нов компакт и му забих М54-ката. Върви повече от 2.8 и то осезателно, осбенно в по-ниските обороти. Изводи: м/у 2.8 и 3.0 -определено избирам 3.0. Консумативите за ревизия на мототра са с има-няма 100 лв. За работа - за да се запали мотора трябват около 2 часа, само защото има запояване на ел. педала на газта и разни други кабели (няма голяма разлика като трудност спрямо М52). Има хора във форума, които могат да ти го направят за много нормална цена.. При мен проекта излезе на 1550 лв. за оборудван мотор, 100 лв. за да ползвам сервиза на приятел и да има кой да ми подава инструменти..., 300 лв. за кадърен съединител (бях с мотор М43Б19 и ползвам неговия маховик и кутия) 360 лв. за двойна генерация, смяна на гарнитурата на капака на клапаните и на картера към 100 лв., че не помня точна сума. Газова имах от старата кочина и дадох към 200 лв. да я сложат в новата кола (не, че неможех сам - просто нямах нужното време). Общо са 2500 грубо без труда (сам си правих всичко). Лични наблюдения атмосферния проект е по-бърз, по - надежден и по - смислен, защото след смяната сменяш само консумативи (водна помпа, масла, филтри свещи...). При турбото има много повече шанс да се одриска нещо за тия пари. Да не говорим, че се возя в градски условия (във В.Търново) за 11.5/100 газ! При зверско натискане съм стигал до 13/100 На бензин го брой с 1л. надолу. Мотора не съм го регистрирал и преди 3 месеца, стигнах почти до Франция (през Сърбия), и никъде не се усъмниха,че да ми правят проблеми. За митовете и легендите при техно теста - 2.8-цата я бях регистрирал... Пълна загуба на пари и време. Гледат само гуми, спирачки и ако има заварки дали са кадърни. Теста беше 5 мин. Не съм ползвал "помощ от приятели" и т.н. даже ме питаха сами като колко кубика бих искал да го регистрирам. Това стана преди 3 години и ми струва 180 лв. От тук нататък сами си правете изводи, кое си заслужава като прект....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 2.09.2011
Местоположение: София/Карлово
Пол: Мъж
Кара: с волан от М5
Мечтае да кара: Scott Gambler 730

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от marto7067 » 23 Яну 2015, 13:02

MadSc написа:Айде да се изкажа и аз по въпроса. Като гледам май само аз карам с М54Б30 от всички тук. Имах компакт is и го карах много време. За здравина няма да говоря - пословична е! Смених го и сложих M52B28. Много очарован бях. Отъркалях го през таван след 2 години каране. Взех си нов компакт и му забих М54-ката. Върви повече от 2.8 и то осезателно, осбенно в по-ниските обороти. Изводи: м/у 2.8 и 3.0 -определено избирам 3.0. Консумативите за ревизия на мототра са с има-няма 100 лв. За работа - за да се запали мотора трябват около 2 часа, само защото има запояване на ел. педала на газта и разни други кабели (няма голяма разлика като трудност спрямо М52). Има хора във форума, които могат да ти го направят за много нормална цена.. При мен проекта излезе на 1550 лв. за оборудван мотор, 100 лв. за да ползвам сервиза на приятел и да има кой да ми подава инструменти..., 300 лв. за кадърен съединител (бях с мотор М43Б19 и ползвам неговия маховик и кутия) 360 лв. за двойна генерация, смяна на гарнитурата на капака на клапаните и на картера към 100 лв., че не помня точна сума. Газова имах от старата кочина и дадох към 200 лв. да я сложат в новата кола (не, че неможех сам - просто нямах нужното време). Общо са 2500 грубо без труда (сам си правих всичко). Лични наблюдения атмосферния проект е по-бърз, по - надежден и по - смислен, защото след смяната сменяш само консумативи (водна помпа, масла, филтри свещи...). При турбото има много повече шанс да се одриска нещо за тия пари. Да не говорим, че се возя в градски условия (във В.Търново) за 11.5/100 газ! При зверско натискане съм стигал до 13/100 На бензин го брой с 1л. надолу. Мотора не съм го регистрирал и преди 3 месеца, стигнах почти до Франция (през Сърбия), и никъде не се усъмниха,че да ми правят проблеми. За митовете и легендите при техно теста - 2.8-цата я бях регистрирал... Пълна загуба на пари и време. Гледат само гуми, спирачки и ако има заварки дали са кадърни. Теста беше 5 мин. Не съм ползвал "помощ от приятели" и т.н. даже ме питаха сами като колко кубика бих искал да го регистрирам. Това стана преди 3 години и ми струва 180 лв. От тук нататък сами си правете изводи, кое си заслужава като прект....

А новия компакт, който си купил-по талон пак ли беше ti (318)?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от stormrider » 23 Яну 2015, 21:14

Колегата е написал, че колата е била с мотор М43Б19,т.е. от последните компакти, 316 с 1,9 мотора от Е46.
С много любов към децата!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 11.09.2009
Местоположение: Горна Оряховица
Пол: Мъж
Кара: 318ti компот
Мечтае да кара: самолет

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от MadSc » 27 Яну 2015, 15:12

marto7067 написа:
MadSc написа:Айде да се изкажа и аз по въпроса. Като гледам май само аз карам с М54Б30 от всички тук. Имах компакт is и го карах много време. За здравина няма да говоря - пословична е! Смених го и сложих M52B28. Много очарован бях. Отъркалях го през таван след 2 години каране. Взех си нов компакт и му забих М54-ката. Върви повече от 2.8 и то осезателно, осбенно в по-ниските обороти. Изводи: м/у 2.8 и 3.0 -определено избирам 3.0. Консумативите за ревизия на мототра са с има-няма 100 лв. За работа - за да се запали мотора трябват около 2 часа, само защото има запояване на ел. педала на газта и разни други кабели (няма голяма разлика като трудност спрямо М52). Има хора във форума, които могат да ти го направят за много нормална цена.. При мен проекта излезе на 1550 лв. за оборудван мотор, 100 лв. за да ползвам сервиза на приятел и да има кой да ми подава инструменти..., 300 лв. за кадърен съединител (бях с мотор М43Б19 и ползвам неговия маховик и кутия) 360 лв. за двойна генерация, смяна на гарнитурата на капака на клапаните и на картера към 100 лв., че не помня точна сума. Газова имах от старата кочина и дадох към 200 лв. да я сложат в новата кола (не, че неможех сам - просто нямах нужното време). Общо са 2500 грубо без труда (сам си правих всичко). Лични наблюдения атмосферния проект е по-бърз, по - надежден и по - смислен, защото след смяната сменяш само консумативи (водна помпа, масла, филтри свещи...). При турбото има много повече шанс да се одриска нещо за тия пари. Да не говорим, че се возя в градски условия (във В.Търново) за 11.5/100 газ! При зверско натискане съм стигал до 13/100 На бензин го брой с 1л. надолу. Мотора не съм го регистрирал и преди 3 месеца, стигнах почти до Франция (през Сърбия), и никъде не се усъмниха,че да ми правят проблеми. За митовете и легендите при техно теста - 2.8-цата я бях регистрирал... Пълна загуба на пари и време. Гледат само гуми, спирачки и ако има заварки дали са кадърни. Теста беше 5 мин. Не съм ползвал "помощ от приятели" и т.н. даже ме питаха сами като колко кубика бих искал да го регистрирам. Това стана преди 3 години и ми струва 180 лв. От тук нататък сами си правете изводи, кое си заслужава като прект....

А новия компакт, който си купил-по талон пак ли беше ti (318)?


E36 compact 1.6 '99 набор (с М43Б19 мисля, че екода на двг-то)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 24.09.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 3 литра.. компот

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от edimen » 27 Яну 2015, 19:12

MadSc написа:E36 compact 1.6 '99 набор (с М43Б19 мисля, че екода на двг-то)


Колега ако дадеш един клип как върви М54б30 в Е36 компакт, цена няма да имаш, просто няма клипове/ информация! Понеже съм в голяма дилема с какво да сменя М50-то :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 11.09.2009
Местоположение: Горна Оряховица
Пол: Мъж
Кара: 318ti компот
Мечтае да кара: самолет

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от MadSc » 29 Яну 2015, 11:37

Мога до пусна, ама да се пооправи времето. Тука по нашия край, сух път не съм виждал от мноооого време... иначе за сравнение - правих драг с една е30-ка за дрифт с M30B34, оголена само до 2 бр. предни корита без преден капак даже, а аз бях със 18-ките... Както и да е. Взех му старта и до 200 км/ч вървяхме на кантар.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от M10 » 29 Яну 2015, 12:24

Я кажи велики суаперю, пословично здравото м42 от предния ти компакт колко пъти го беше прегрял и в какво състояние ми го продаде? А малко поне не те ли е срам малко от тая ти постъпка :bang:
Колкото до ненужното регистриране, стига ти да те спрат на някое кръгово настрани и да кажат дигни капака, тогава ще го ядеш :winky: по-добре дай 180лв отново.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от ico318 » 29 Яну 2015, 13:45

Форумът е опасно място! Всяка наивност се използва.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 13.07.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ибрахим
Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от alexcivic » 29 Яну 2015, 13:57

Тука взе да става интересно,а относно автора какво измисли по темата,до какво решение се стигна.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 340
Регистриран на: 17.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?

Мнение от zzvvmm » 29 Яну 2015, 14:05

28ца, следващата седмица пристига.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook