ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- zzvvmm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Да, накрая явно ще стане точно така 

Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
larry_boy написа:Аз, не можах да разбера, от къде смяташ да намериш читав трилитров мотор??
Който, да кажем, няма да ти гори едно кило и половина, че и до две - масълце на 1000 км.
Наред с бумащината по узаконяването, май турбинирането на твоя е по добра идея.
Погледнато от трети ъгъл обаче 328 колкото искаш...
Баш пък 2л/1000км едва ли ще гори

Колега, според мен е по-добре да си оставиш хубавата кола (за всекидневна кола). Да си вземеш друга, която да турбинираш (или по-голям двигател) и да я караш само за кеф по-малко. И аз скоро мисля да се вкарам в същия филм, точно към този вариант съм се насочил


..Bayerische Motoren Werke..


- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
zzvvmm написа:Дали пък не може и турбо колата да се направи надеждна?
А бе вие откачени ли сте с 2.0-ката турбо проект за 500лв ходим трети път до Гърция като на долу само ръчки


- BIRICHKA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 14.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ис-требител
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Късметлия си колега! Имало е случай с инвестирани почти пет цифрени суми, но с липсата на твоя късмет, да се чупят двигатели. Всичко е в правилната смес.
По темата: за да се счупи М42 на 10psi, няма да е проблема в карантията, а в сместа. Не казвам, че ще е евтино, но с правилно подбрани компоненти може да се направи приятна за каране турбо евридейка с М42. Също така не се знае М54 в какво състояние ще изпадне, защото ако добавиме кадърно обслужване пак излизаме от бюджета.
По темата: за да се счупи М42 на 10psi, няма да е проблема в карантията, а в сместа. Не казвам, че ще е евтино, но с правилно подбрани компоненти може да се направи приятна за каране турбо евридейка с М42. Също така не се знае М54 в какво състояние ще изпадне, защото ако добавиме кадърно обслужване пак излизаме от бюджета.
Some say he spends most of his time on bmwpower-bg.net
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
то като се счупи зад граница ще замине късмета в 1000 лв за автовоз до БГ..
но наистина е късмет че е удържал. явно е направен както трябва. браво колега
но наистина е късмет че е удържал. явно е направен както трябва. браво колега
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
BIRICHKA написа:Късметлия си колега! Имало е случай с инвестирани почти пет цифрени суми, но с липсата на твоя късмет, да се чупят двигатели. Всичко е в правилната смес.
По темата: за да се счупи М42 на 10psi, няма да е проблема в карантията, а в сместа. Не казвам, че ще е евтино, но с правилно подбрани компоненти може да се направи приятна за каране турбо евридейка с М42. Също така не се знае М54 в какво състояние ще изпадне, защото ако добавиме кадърно обслужване пак излизаме от бюджета.
Всичко е в аванса, щото съм виждал как чупят мотор и на 10-ки смеси и на 12.5...
- r19
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Само аз ли си мисля, че М42-ката си е доста добър мотор за турбиниране?
Сещам се за поне 5 български БМВ-та с турбо ИС.
И защо да не му стигнат 3000лв? Има хора, които са си направили колите с под 1000лв и имат доста прилични резултати като вървеж и здравина на мотора.
Аз в момента турбинирам друга машина като съм си накупил почти всички части и общо съм похарчил под 200лв....
Не знам къде го хвърляте с тая м52-ка, дето като го спрат полицаите и ще му конфискуват колата + акт 2000лв(имаше тема на един колега във форума)


Сещам се за поне 5 български БМВ-та с турбо ИС.

И защо да не му стигнат 3000лв? Има хора, които са си направили колите с под 1000лв и имат доста прилични резултати като вървеж и здравина на мотора.
Аз в момента турбинирам друга машина като съм си накупил почти всички части и общо съм похарчил под 200лв....
Не знам къде го хвърляте с тая м52-ка, дето като го спрат полицаите и ще му конфискуват колата + акт 2000лв(имаше тема на един колега във форума)



- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
В този бюджет според мен може единствено да се вмести при суап на М52. Не говорим просто да се сложи мотора и да запали. Като почне човек да прави подобно нещо вижда колко много малки нещица излизат и как всяко едно и по 10лв. да е то накрая стават 1000. То са семерини, гарнитури... Да не говорим, че трябва да си плащаш и за труда. Та аз на твое място с тия пари бих сложил М52Б28 или строук на твоя двигател. Неведнъж съм мислил ако имах една такава сума какво бих направил с моята кола и съм стигнал до тия две заключения. За турбо мотор... ми то само турбото, електрониката и мапването са ти минимум половината бюджет. С останалата половина как очакваш да се скалъпи двигателя, че и надежден да стане. Трябва поне едни лагери да му се сменят, главата да се ревизира и т.н. Някои хора ги е страх на стокови 20 годишни мотори да разчитат, ти на турбиниран.
Не се присмивам, но е абсурдно. Имаше една тема за S42B21. Намери я, виж горе-долу какво е нужно и колко излиза и смятай пак. За мен варианта е удачен, но само ако имаш добър майстор... и ако те кефят 4 цилиндровите агрегати. Като поведение ще стане много различно от това, което имаш сега. А като здравина ще знаеш, че всичко е било прегледано и ревизирано. Не че има гаранция...

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Автора на темата да прави, квото му е кеф.
Некой работи се учат единствено от опит
Да, допита се до нас, ама тва е все едно да ни пита кво предпочитаме да е*eм - руси или червенокоси.
Всеки различно - и двете не са лоши
Некой работи се учат единствено от опит

Да, допита се до нас, ама тва е все едно да ни пита кво предпочитаме да е*eм - руси или червенокоси.
Всеки различно - и двете не са лоши



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- zzvvmm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
За тази тема ли става въпрос - viewtopic.php?f=6&t=153505&p=1687759&hilit=S42B21#p1687759 ?
Не е много изчерпателна. Какво биха били показателите на двигателя при строук от 18 на 21.
Не е много изчерпателна. Какво биха били показателите на двигателя при строук от 18 на 21.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Ей за тази: viewtopic.php?f=62&t=55026
Може да се доближи до 2.8 като вървеж, че и повече.
Може да се доближи до 2.8 като вървеж, че и повече.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Ай стига писахте неща дето само сте ги чели (2/3 от писалите в темите също само са чували за такъв мотор
) това дето щяло да върви повече от 2,8, не е ясно ще стигне ли бюджета да се направи надеждно и накрая се получава полу-рейсинг мотор, който се кара на 100 октана+добавки, без ниски, с пауър над 4500-5000 и без тяга. Турбинирането за 200лв ме уби. Та то само едно правилно оразмерено турбо на 20 години струва повече, ами мегата, ами инжекторите, ами широколентовата сонда, колектор, генерация, турбо пътища (една силиконова снадка колко беше? май ги имаше по 2,50
) ами утре като пръцне 20 годишния ИС и иска цялостна ревизия?


- alexcivic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ибрахим
- Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
- Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Еми няма по голям кеф от турбо кола,била тя и дизел.Не е задължително всичко да е ново,може като за начало да си събере някакъв збирщайн що годе надеждни части втора ръка,от там се залавя за работа и някой кадърен майстор да се занимава с тоя филм.Аз тук не съм срещал тема в която се започва всичко с чисто ново от А до Я и да стане работата.Тук тенденцията в момента е като чета,че не трябва да се прави каквото и да е защото ще се счупи нищо няма да стане и тем подобни нормално за форума ни.Колегата ако е сериозен трябва да се поразрови в друг форум в който се занимават само с това нима няма турбо ис-ки,то ако става на въпрос и заводските коли с турбо значи не са надеждни винаги има какво да се счупи даже и при атмосферен матор
всичко е относително.Преди време не помня кой имаше колега тук с е30 ис-ка и турбо и компресор работи в испания ако не се бъркам беше и навъртял около 40 000км и нищо и нямаше.Най интересното е че всеки чакаше да види колко ще искара
преди да се счупи нещо.Има и сполучливи и не такива проекти всичко е до зависи как,кой и какво прави.


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
r19 написа:Не знам къде го хвърляте с тая м52-ка, дето като го спрат полицаите и ще му конфискуват колата + акт 2000лв(имаше тема на един колега във форума)![]()
Ами защото е най-удачно. Двигател + каквото друго е нужно по предаването + узаконяване и бюджета е похарчен. Колата вече е сравнително вървежна като за ежедневка и може да се кара съвсем спокойно. Е, за газ не е ясно ще останат ли пари, ама то не може за всичко или поне не за тази сума. Ако ми извадиш един смислен довод, че турбинирането е по-удачно в този случай, бих се съгласил частично. Ако говорим за собственоръчно изпълнение на задачата - да. 3000лв за части не са малко. Ама само една Мега да си купиш е няколко стотин, да платиш за настройка идея си нямам, ама не е 30лв. като една диагностика... 5 литра подходящо масло са ти поне 150лв. Съединителят не е ясно дали ще изтрае. Диференциалът също.
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Тука има едно нещо:
http://users.belgacom.net/bmw_z3/bmw_z3_engines.htm
http://users.belgacom.net/bmw_z3/bmw_z3_engines.htm
С много любов към децата!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани