ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Ако ми е единствена кола аз не бих се вкарвал в такъв филм.м54 ако сложиш доколкото знам не можеш да си узакониш колата и носиш всички последствия от това.
По-принцип съм за турбото но и аз няма да съм спокоен ако тръгна с тая кола да пътувам 300-400км примерно.Най-важното в този случай е кой ще го сложи и настройва.
По-принцип съм за турбото но и аз няма да съм спокоен ако тръгна с тая кола да пътувам 300-400км примерно.Най-важното в този случай е кой ще го сложи и настройва.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
zzvvmm написа:Да, става въпрос за ежедневка. Можеш ли да ми кажеш грубо колко излиза да се направи надеждна?
За тези пари можеш да направиш единствено основен ремонт на мотора, че да е подготвен да понесе такова издивателство.
След това дори китайски турбо кит от ибей да вземеш, може да се брои като начало. Не, че ще са супер качествени, но поне компонентите ще са чисто нови и ще имат някакъв живот.
Виж цената тук и си представяй цени нагоре за качествени части

http://www.ebay.co.uk/itm/BRAND-NEW-BMW ... 5d3434cb8c
Тези от линка имаха и за м42 китове, но нещо не ги намирам.
Можеш да им пишеш за цена, мисля, че беше нещо от сорта на 80 паунда надолу.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
zzvvmm написа:Хм дайте примерна ценова листа да видя как ги смятате тези части, че мойте представи явно са други... Без работа
Турбо -800лв. въпреки, че не знам ти какво искаш от колата.
Кулер - 200-300лв.
Дюзи - 200лв.
Турбо пътища - зависи как искаш да станат - от 100 до 500лв.
Помпа - 200лв.
Генерация + колектор - поне 600лв.
Консумативи (маркучи за масло на турбото, евентуално за вода на турбото, маркучи за картерна, бензинови и още куп щуротии).
Блоу офф - зависи с какво ще се кара колата - от 50 до 250лв.
Електроника - от 150 до 5000лв.
Диф с ниско число - 100лв.
Скорости, защото тоя Getraктрактрак няма да издържи на тия нютони.
Уреди за масло, вода, и налягане - 100лв+.
Това са много относителни цени, в зависимост от това какво искаш, и как искаш да го направиш.
Ако искаш като вдигнеш капака да се почувстваш като Али Раза, ще ти стигнат и 1000лв.
А и трябва някой, който знае какво прави да я нареди тая кола, за да има най-малкото вид и реална полза от тия неща.
Трудът не е включен.
Ревизия на мотора не е включена.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Айде пак рибарските истории... Турбинирането е 10 000лв. и тн... На 0.6 се изкарват 220 коня от ИС-а съвсем спокойно. Нали се гледа м54? За 220 коня, не ти трябват нито турбина за повече от 500лв. (която е в доволно състояние), колектора е под 200лв. нов, дюзите са ти 320лв. кулер и пътища са ти около 300лв. и мапването с дино и тн е около 500лв. + блоу оф и разни бонуси по пътя 350 лв. примерно и така...
Сега ако се търси ИС на 1.5 надналягане, нещата са други, ама с тия работи си става съвсем приличен сътъп. И не е като да не съм го видял на няколко коли направено това и да имам впечатление от първа ръка...
+1 за м54... Щото турбото си е пипкава работа с неясен резултат винаги, а заводския мотор се убива по-трудно
Сега ако се търси ИС на 1.5 надналягане, нещата са други, ама с тия работи си става съвсем приличен сътъп. И не е като да не съм го видял на няколко коли направено това и да имам впечатление от първа ръка...
+1 за м54... Щото турбото си е пипкава работа с неясен резултат винаги, а заводския мотор се убива по-трудно




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- zzvvmm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Търси се прилична кола за градско, на 0,7-0,8 която да е приятна за парзаляне - към 2500 оборота да тръгва. Това е.
- kichuka
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Оставам с впечатление че си се навил за турбо. Разучи кой майтор е по-надежден в тая област и говори направо с него. Така по форумите нищо няма да направиш според мен. Много хора с много мнения. Аз лично имам 318и с газ инжекцион и си го карам евридейка и на дълго. Имам и 318ис и мисля да ида в един сервиз където ревизираха и турбинираха на един приятел колата и да говорим. Трябва задължително да се ориентираш какво искаш. Аз лично мисля за нещо около 200коня без ревизия на двигателя пък човек който се занимава професионално с тези неща най-добре мисля че ще ми обясни кое, как и защо.
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
За 3000лв си сложи м54б30, като най добре да е с документи и да си го узакониш. Това е доста по надежден вариант от турбо ис-а. Варианта с турбото за мен е доста по-ненадежден, предид бюджета който си предвидил. Ако го удвоиш и комбинираш нещата с читав майстор, вече е друго, но пак имайки предвид че искаш да караш на гас и да се возиш ежедневно, м54б30 е най-добрия вариант.
- marto7067
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 2.09.2011
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: с волан от М5
- Мечтае да кара: Scott Gambler 730
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
за 3000лв....как да го узакони това М54Б30 в Е36 

- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
marto7067 написа:за 3000лв....как да го узакони това М54Б30 в Е36
е и да превиши бюджета с 5-600лв, едва ли ще е кой знае какъв проблем, по добре така, отколкото да имаш непродаваема кола.
Самото узаконяване не смятам да го коментирам, има достатъчно писано, имаш ли някой лев и желание стават нещата.
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
http://www.ebay.com/itm/GM-M90-3800-V6- ... 1791734816
Беше ми казал един,преди време,че можело и с такова,но не съм много запознат.
http://www.ebay.com/itm/EATON-M90-SUPER ... 1350127305


- marto7067
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 2.09.2011
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: с волан от М5
- Мечтае да кара: Scott Gambler 730
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
М54Б30 не се монтира серийно в Е36 и като отидеш на техно тест ще ти потърсят спирачки(и куп други неща...скорости...диф), които също ще трябва да си сложил. Може и да е възможно, просто бюджета ми се струва малък.
Той автора и 28-ца щеше да слага преди време...на нея к'во не и ареса, после за 46ца и 39ка за чудеше 


- zzvvmm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Не и харесах на 28цата това, че разликата с 3ката ми е 400 лева.. за 400 лева отгоре 30 коня..
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Като говорите, че трябва да узакони м54-ката, да ви питам, как стоят нещата с турбо ис? Не се ли води изменение на конструкцията и пак е незаконно?
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
[quote="Vanqu1sh"]Като говорите, че трябва да узакони м54-ката, да ви питам, как стоят нещата с турбо ис? Не се ли води изменение на конструкцията и пак е незаконно?[/quot
Изменение на конструкцията е и реално е назаконно, но много по трудно доказуемо е от полицията и от кат че е такова и шанса да не ти правят проблеми е по-голям.
Изменение на конструкцията е и реално е назаконно, но много по трудно доказуемо е от полицията и от кат че е такова и шанса да не ти правят проблеми е по-голям.
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: ТУРБО ис-ка или м54б30 ?
Ставаше въпрос, че с м54 колата става непродаваема ако не е узаконена. Според мен турбо ис-а е в пъти по-непродаваем.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани