Джамовете,джамовете...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Джамовете,джамовете...
Колеги,няма много да се сърдите,ама и аз ще питам за джамовете!
В търсачката се рових от вчера и точно това..
Значи:От няколко дни не бачка шоф.прозорец.Релето под жабката цъка,но нищо...!??От време на време и шибидака не работи,все едно не стига ток до него!?Може ли да е от "комфорт-модула",след като цъка?Трябва ли да се чува нещо и от моторчето на стъклото?Не ми се разглобява пак тая врата(сменях пластмасовите колелца на водачите),че щипките на кората нали знаете колко са здрави...!Десният пък,не слиза сам,като натиснеш повече копчето...!?
Благодаря на всички предварително!!!
В търсачката се рових от вчера и точно това..


и аз имах същия проблем-стъклото от време на време не работеше. копчето не беше развалено, работеха и двете степени, вътре във вратата се чуваше цъкане, но прозореца не се сваляше. оказа се, че четките на самото моторче на стъклото са за смяна...за шибидаха-до колкото знам, когато отключиш колата, имаш определено време (10ина секунди) , през което можеш да си отвориш прозорците и шибидаха, без да включваш на контакт, т.е., ако се забавиш и тръгнеш да отваряш някой прозорец и времето ти изтече
, стъклото или шибидаха ще спре в някаква позиция...незнам дали говориш за този случай, или имаш някакъв конкретен проблем със шибидаха...за това се сещам аз

- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
На мен ми цъка релето(е...и как звучи)под жабката,не във вратата!mitak_o написа:аз нали съм безделник па и съм упорит .. си смених четките на двигателчето преди 2 дни ... От тях е щом цъка релето във вратата , не е под жабката . Трябва да се свали цялата механика - тоест да се разпробият 3-та попнита .. и с яко разглобване става работата .



--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
За кое си сигурен бе брат,аз ти казвам,че нищо не се чува от вратата,което ме кара да си мисля,че може да е моторчето...Б..и му майката,вече и аз не знам!??За това търся,ако някой е имал същия проблем,моля казвайте!mitak_o написа:100% сигорен![]()


--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
titto написа:За кое си сигурен бе брат,аз ти казвам,че нищо не се чува от вратата,което ме кара да си мисля,че може да е моторчето...Б..и му майката,вече и аз не знам!??За това търся,ако някой е имал същия проблем,моля казвайте!mitak_o написа:100% сигорен![]()


п.с. за COUPE иде реч
Последна промяна mitak_o на 15 Ное 2006, 9:18, променена общо 1 път

- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Май ще я отварям...mitak_o написа:titto написа:За кое си сигурен бе брат,аз ти казвам,че нищо не се чува от вратата,което ме кара да си мисля,че може да е моторчето...Б..и му майката,вече и аз не знам!??За това търся,ако някой е имал същия проблем,моля казвайте!mitak_o написа:100% сигорен![]()
това видя ли го ? силовото напрежение за двигателчето (така се вика ) отива във вратата и там от оперативната верига която щрака релето се подава към двигателчето .. са , щом ти работи оперативната верига , значи или няма никой на силовата , или двигателчето е умряло . До сега на 2 е36 съм разглобвал вратите и все там си е било релето заедно е седин куп електроника която следи обороти на двигателя , натоварване по ток па мое и други работи .. та за това ми е странно при теб да не е там .. Успех
все пак


--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Съвети??? 


--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната


--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Леле мислех да пусна същата тема защото и намен се получи така но не съвсем
като натисна копчето и се чува съкане от кората на вратата "говоря за шофьорската" но стъклото не помръдва
Най-странното е, че отвреме на време сработва и стаклото се сваля и после без никакъв проблем се качва "никога не е дало проблем да се качи само дето неиска да се свали
"
И другото странно е, че сработва наобратно примерно натискам копчето да се качи стаклото а то почва да се сваля
Според един приятел проблема е в самото копче че е задръстено от прах или недава контакт нещо подобно "но щом като в кората цъка ? "
А аз си мислех че може би нещо по механиката на повдигача запецва и блокира и неиска да се свали надоло а нагоре си се качва без проблем но като споменахте може и четките да са виновни
като натисна копчето и се чува съкане от кората на вратата "говоря за шофьорската" но стъклото не помръдва

Най-странното е, че отвреме на време сработва и стаклото се сваля и после без никакъв проблем се качва "никога не е дало проблем да се качи само дето неиска да се свали

И другото странно е, че сработва наобратно примерно натискам копчето да се качи стаклото а то почва да се сваля

Според един приятел проблема е в самото копче че е задръстено от прах или недава контакт нещо подобно "но щом като в кората цъка ? "
А аз си мислех че може би нещо по механиката на повдигача запецва и блокира и неиска да се свали надоло а нагоре си се качва без проблем но като споменахте може и четките да са виновни

- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Да Ви кажа каква мистерия видях с този прозорец -от началото на темата:
След като от 2 седмици не ми работеше шоф.прозорец,свалих "комфорт-модула"да го замери един колега,но май нищо му нямаше...След като го сложих обратно под жабката,за всеки случай пак пробвах джама,но нищо!Сега идва най-странното:
Заключих колата с алармата(не е фабрична),колегата от вътре отвори шоф.врата,след това отворих и дясната с алармата!.....и след тези процедури,шоф.прозорец проработи!???
Ако имате отговор от къде е проблема,моля пишете,защото ме побърка тоя джам!!!Един път бачка,после 2 седмици нече... 
След като от 2 седмици не ми работеше шоф.прозорец,свалих "комфорт-модула"да го замери един колега,но май нищо му нямаше...След като го сложих обратно под жабката,за всеки случай пак пробвах джама,но нищо!Сега идва най-странното:
Заключих колата с алармата(не е фабрична),колегата от вътре отвори шоф.врата,след това отворих и дясната с алармата!.....и след тези процедури,шоф.прозорец проработи!???





--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
значи , и аз преди са сменя четките работеше чат пат , после - не , и все по зле ставаше. Мислех си че е лош контакт и съм удрял по ръкохватката на вратата докато импулсно цъкам на копчето - и временно тръгваше така стъклото. titto , ко стана каде е релето ... ?? Ако имаш нерви и време ..Като за начало няма да е лошо да си купиш от дару едно пакетче щипки за кората и два водача за релсата на стъклото - до 10 лв. всичко( щипки поне няколко ще се счупят , за водачите не е сигора , ама да си подготвен ), бормашина ти трябва да извиеш попнитовете дето държат механиката - 3 бр. ( които са 6мм и ги няма по магазините , после с болтове 6ци става идеално ) , освобождава се механиката и двигателчето се отвива със звездограми заедно с черната кутия с него в която са релетата и електрониката. има зегерка на пластмасовото зъбно колело което предава движение към механиката - маха се , вади се колелото и ротора е свободен да излезе заедно с корпоса на моторчето ... после ги виждаш четките .. и.т.н.
Аз взех някакви четки който бяха малко по голями и с камък от шмиргел ги докарах на същия размер ....
Ама си е играчка ... предупреждавам
Дано свършите работа .. Уцпех
Аз взех някакви четки който бяха малко по голями и с камък от шмиргел ги докарах на същия размер ....
Ама си е играчка ... предупреждавам

Дано свършите работа .. Уцпех

- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
10Xmitak_o написа:значи , и аз преди са сменя четките работеше чат пат , после - не , и все по зле ставаше. Мислех си че е лош контакт и съм удрял по ръкохватката на вратата докато импулсно цъкам на копчето - и временно тръгваше така стъклото. titto , ко стана каде е релето ... ?? Ако имаш нерви и време ..Като за начало няма да е лошо да си купиш от дару едно пакетче щипки за кората и два водача за релсата на стъклото - до 10 лв. всичко( щипки поне няколко ще се счупят , за водачите не е сигора , ама да си подготвен ), бормашина ти трябва да извиеш попнитовете дето държат механиката - 3 бр. ( които са 6мм и ги няма по магазините , после с болтове 6ци става идеално ) , освобождава се механиката и двигателчето се отвива със звездограми заедно с черната кутия с него в която са релетата и електрониката. има зегерка на пластмасовото зъбно колело което предава движение към механиката - маха се , вади се колелото и ротора е свободен да излезе заедно с корпоса на моторчето ... после ги виждаш четките .. и.т.н.
Аз взех някакви четки който бяха малко по голями и с камък от шмиргел ги докарах на същия размер ....
Ама си е играчка ... предупреждавам![]()
Дано свършите работа .. Уцпех



--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
при мен проработи от самосебе си
но работи само когато затварям стаклото като държа бутона а не като го натисна додоло да се качи само
Което ме навежда на мисълта че е нещо дефект от комфорт модола или някакъж датчик ако има такъв които казва кога стаклото е опряло догоре и да спре двигателя (примерно ако се следи колко е натоварено двигателчето за да се знае кога да спре и ако стаклото заяде то електрониката ще му казва ад спре да работи защото ще си мисли че е в краино долно или горно положение )
За сега така работи но занатам незнам

но работи само когато затварям стаклото като държа бутона а не като го натисна додоло да се качи само
Което ме навежда на мисълта че е нещо дефект от комфорт модола или някакъж датчик ако има такъв които казва кога стаклото е опряло догоре и да спре двигателя (примерно ако се следи колко е натоварено двигателчето за да се знае кога да спре и ако стаклото заяде то електрониката ще му казва ад спре да работи защото ще си мисли че е в краино долно или горно положение )
За сега така работи но занатам незнам

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани