Как палите в тези студове?
Модератор: Общи модератори
- SheTrqa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 1.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330D 184к.с
Re: Как палите в тези студове?
При мен паленето също не е проблем - чакам реотана да огасне и въртя. Зареждам от обикновената нафта на лукойл. Не слагам добавки. Акумулатор 95аH на една година и няма ядове 


- DiMIcha84
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 30.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525д 2001
- Мечтае да кара: F13 с М буквичка.
Re: Как палите в тези студове?
От 4 години съм с е39 525д досега нито един път, не съм имал проблеми с паленето. Колата я държа отвън, така че често ми се е случвало да паля на минус 15 че и повече, нафта зареждам на петрол, ромпетрол и лукоил, без абсолютно никакви добавки.
Re: Как палите в тези студове?
На първи сутринта беше -9 запали от раз с лукоилска нафта без добавки.Я кажете пречи ли ако зареждам акумулатора без да махам клемите.Последно като ги разкачих ми наби грешки изчистих ги ама нещо ми шашна комфортмодула и сега ако не заключа задните стъкла единия се сваля сам
С лидълското зарядно за около час ми го дозареди

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Как палите в тези студове?
Паля си на -18.5 без проблеми. Зареждам обикновена нафта на лукойл „Bmw E60 530d cold start -18.5“: http://youtu.be/sX5gTXSaxmM
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Последна промяна adovet на 02 Яну 2015, 19:54, променена общо 1 път
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Как палите в тези студове?
Паля си на -24 без никакъв проблем ... и на -28 съм палил 

- vixx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 320d
Re: Как палите в тези студове?
Аз съм с оригиналния акумулатор от завода и когато е стояла през нощта навън върти по-мудно.
Сега не съм я палил от не знам колко време, понеже напуснах работа и тя си стои в гаража, а там е около 8 градуса нон стоп, та мисля да няма проблеми.
Ежедневката, която ползвам напоследък, понеже виси пред входа, върти като все едно е лято, но като запали в първия момент е като на 2 цилиндъра - подскача и трака (пак дизел).
Студено и е нещо.
Сега не съм я палил от не знам колко време, понеже напуснах работа и тя си стои в гаража, а там е около 8 градуса нон стоп, та мисля да няма проблеми.
Ежедневката, която ползвам напоследък, понеже виси пред входа, върти като все едно е лято, но като запали в първия момент е като на 2 цилиндъра - подскача и трака (пак дизел).
Студено и е нещо.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Как палите в тези студове?
Мен лично ме е срам от тая тема....
Пуснете я в форд форума там може да се разменят съвети за "студен старт"
Пуснете я в форд форума там може да се разменят съвети за "студен старт"


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Как палите в тези студове?
boksioraE39 написа:Мен лично ме е срам от тая тема....
Пуснете я в форд форума там може да се разменят съвети за "студен старт"
Хаха абсолютно

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Как палите в тези студове?
при нормално поддържана кола (дори и форд да е) би трябвало да нямаш проблеми с паленето.
естествено и горивото е от значение.
естествено и горивото е от значение.

- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
Re: Как палите в тези студове?
boksioraE39 написа:Мен лично ме е срам от тая тема....
Пуснете я в форд форума там може да се разменят съвети за "студен старт"
колега твоето бмв викаш нема никакви проблеми

няма дизелово бмв да не може да запали ,хмх това звучи много интересно

БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
Re: Как палите в тези студове?
За безпроблемно палене трябва,добър акумулатор,здрави подгревни свещи,качествено гориво и добра компресия.Всички коли палят,ако са налице тези условия.Не знам за вас,но аз съм признал старите мерцедеси за най-добър студен старт.Само да изгасне лампата и на четвърт оборот запалва и заковава оборотите.Имаме един бус 308Д 90г. и направо кеф ми прави да го паля сутрин.Новите комън рейли са слаба ракия в това.Палят разбира се,но вътрят повече.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Как палите в тези студове?
deomen написа:За безпроблемно палене трябва,добър акумулатор,здрави подгревни свещи,качествено гориво и добра компресия.Всички коли палят,ако са налице тези условия.Не знам за вас,но аз съм признал старите мерцедеси за най-добър студен старт.Само да изгасне лампата и на четвърт оборот запалва и заковава оборотите.Имаме един бус 308Д 90г. и направо кеф ми прави да го паля сутрин.Новите комън рейли са слаба ракия в това.Палят разбира се,но вътрят повече.
124-ката седя 7 месеца на охраняем паркинг и имаше 2 педи кал и 2 педи сняг по нея и запали точно както казваш

Пасата пали на бутане щото стартера му замина, тдс-а и 740-ката също са безупречни откъм студен старт

ATR-42/72
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Как палите в тези студове?
Моя тдс пали по-добре от комшийските бензинови коли
и по-бързо започва да духа топло 


- ryan83
- gangstera
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 6.07.2010
- Местоположение: MY HOUSE
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E46///M3 Е92///M3 E39///M5 E60///M5 F10///M5 F90///M5 COMPETITION
Re: Как палите в тези студове?
Тя 140-ката неска едвам запали от 4-5-то въртене ама е с чисто нов акумулатор въпреки че има 3 изгорели свещи
просто при последното въртене и дадох малко газ и запали 


Ако имаш каквото е необходимо...
можеш да имаш всичко

можеш да имаш всичко


- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Как палите в тези студове?
super_mario написа:boksioraE39 написа:Мен лично ме е срам от тая тема....
Пуснете я в форд форума там може да се разменят съвети за "студен старт"
колега твоето бмв викаш нема никакви проблеми![]()
няма дизелово бмв да не може да запали ,хмх това звучи много интересно
Да няма дизелово читаво BMW което да не може да запали на някакви си - 10,-15 градуса не знам какво ти е толкова интересното!

Мойто на белмекен преди няколко години и на -29 си пали и курбан ли трябваше да направя..............


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани