Не иска да запали...
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- miroder
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 23.06.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320dA
Не иска да запали...
Здравейте колеги. Нов собсвеник съм и имам проблеми с автомобила. Колата е 320D автомат 2005г. След като спрях след 50 км. градско шофиране на следващата сутрин не запали.. Препали за момен, загасна и светна check индикатора на двигателя за маслото.Проверих маслото - на средата на индикатора. Преди това стартираше макар и много шумно в първите 30 секунди. Проверих за теч на масло и се оказа че наистина е текла..но помалко и не е оставяла следи по асфалта. Мисля си да не е нещо свързано със софтуер защото се случи на 30,12,2014. Къде мога да се обърна за квалифицирана помощ и сервиз. Благодаря ви.
- sapio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бензинояд
Re: Не иска да запали...
Кой чек светна - на двигателя или на маслото? Предполагам на маслото, но да се уточним. Нищо, че едното е част от другото, но...
Пробва ли да я палиш през деня? Щом на щеката има масло, значи и да е текло има още.
Дори да е софтуерен проблемът, едва ли е свързан с датата. Проблем 2000 беше преди 15 години
Шумното стартиране в какво се изразяваше - чукане, тракане, претрисане и/или неравномерна работа на мотора?
Не, че като отговориш, ще ти помогна особено, но за да е по-изчерпателна информацията за технически грамотните колеги.
Относно сервиза - пиши откъде си и ако си от София, си пиши и района.
П.С. Доколкото знам (може и да греша) колата се пали само на позиция на скоростния лост P-паркинг, и на натисната спирачка, да не си забравил лоста в друго положение, че аз няколко пъти така се прецаквах на автомата. Или да не си натиснал спирачката...
Пробва ли да я палиш през деня? Щом на щеката има масло, значи и да е текло има още.
Дори да е софтуерен проблемът, едва ли е свързан с датата. Проблем 2000 беше преди 15 години

Шумното стартиране в какво се изразяваше - чукане, тракане, претрисане и/или неравномерна работа на мотора?
Не, че като отговориш, ще ти помогна особено, но за да е по-изчерпателна информацията за технически грамотните колеги.

Относно сервиза - пиши откъде си и ако си от София, си пиши и района.
П.С. Доколкото знам (може и да греша) колата се пали само на позиция на скоростния лост P-паркинг, и на натисната спирачка, да не си забравил лоста в друго положение, че аз няколко пъти така се прецаквах на автомата. Или да не си натиснал спирачката...
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Не иска да запали...
Диагностика е решението, всичко ще са догадки. При oil level low пак пали колата, НЕ Е възможно да е от датата ако това намекваш, ако ти е светнал check engine може да са хиляди неща.
пс. ако си купил кола с неизвестна история и тя е на 500-600 хил км може и да е верига, дюзи и много други. Тези двигатели не са с проблемната верига, но това отново не я прави вечна, на на около 400-500 е хубаво да се смени.
Аз лично залагам на някоя клекнала дюза или акумулатор / алтернатор, но пак всичко са догадки и трябва да се закачи колата ПОНЕ с INPA да се погледне.
пс. ако си купил кола с неизвестна история и тя е на 500-600 хил км може и да е верига, дюзи и много други. Тези двигатели не са с проблемната верига, но това отново не я прави вечна, на на около 400-500 е хубаво да се смени.
Аз лично залагам на някоя клекнала дюза или акумулатор / алтернатор, но пак всичко са догадки и трябва да се закачи колата ПОНЕ с INPA да се погледне.
- miroder
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 23.06.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320dA
Re: Не иска да запали...
Здравейте. Колата наистина може да се каже че е с неизвестна история. Дори лятото смених гарнитура на главата и болтове- абсолютно ненужно. Изхвърли антифриза през ауспуха, отвориха я и накрая ми казват "ела да си видиш от каде е изтекла." А то горшият въздух от колекторите минава през топлообменник с антифриз - все още незнам за какво е това? Но това явно не и е първо отваряне на главата. На всеки клапан отдолу беше набит студено номер. Шунтираха го с тръби и до момента карах така. Но checka свети на таблото за двигателя а оделно днес видях че пише service и дава индикатора на масло в жълто. Много зле е май. Маслото е Statoil 5W30 и е на 4к км. като долях половин литър преди 500 км. Колата ми трябва вски ден. Каде могат да я оправат?
- miroder
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 23.06.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320dA
Re: Не иска да запали...
П.С. От София съм, Младост.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Не иска да запали...
Колега, избери си един от сервизите в подфорума Автосервизи и магазини, обади им се, разбери се кога да отидеш и ще ти направят диагностика и вероятно ще ти решат проблема. Едва ли ще стане в рамките на ден, но ще стане. В София има вече няколко сервиза, които са се специализирали в БМВ. Някой явно се е учил върху тази кола или е била собственост на мърляч. Съживявал съм кола от втория вид и филма е тежко съветски.
Never mistake motion for action...
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Не иска да запали...
За първи път чувам за отваряна глава на М47 и колкото и да търся дори от лични наблюдения това само по себе си говори за много стабилен километраж за съжаление. Хубавото е, че в софия има доста сервизи, успех и ни дръж в течение
- miroder
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 23.06.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320dA
Re: Не иска да запали...
Шоуто трябва да продължи, явно съм карък! Благодаря.
- sapio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бензинояд
Re: Не иска да запали...
На лично ще ти пусна моето мнение за сервизи, защото някои от тези в раздела е по-добре да не пипат кола. Друг в въпросът дали някой ще се навие да дойде на място. Вероятно ще трябва да им я закараш по някакъв начин.
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Не иска да запали...
Колата спри да я палиш и само на дърпане, спряла е да качва масло помпата. Щом изгасва и излиза лампа за масло, когато няма налягане маслото колата автоматично изключва двигателя....
Сваляйте картера и маслената помпа ! Дано не си я мъчил много тя и колата по принцип не позволява... Задължително огледайте помпата...
Или сега си помислих че може и да има вероятност за развален датчик за налягането, огледайте и охладителя на маслото през който минава и антифриз да не би и там да има нещо. Като цяло намери сервиз с човек който знае какво прави...
Сваляйте картера и маслената помпа ! Дано не си я мъчил много тя и колата по принцип не позволява... Задължително огледайте помпата...
Или сега си помислих че може и да има вероятност за развален датчик за налягането, огледайте и охладителя на маслото през който минава и антифриз да не би и там да има нещо. Като цяло намери сервиз с човек който знае какво прави...
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Не иска да запали...
На един приятел се получи същия проблем .Излезе от релето на нафтовата помпа 

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани