Как палите в тези студове?
Модератор: Общи модератори
- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
Как палите в тези студове?
Как ви палят колите в тези сибирски студове?
За бензина е ясно,че почти нема разлика ,но ми е любопитно да чуя братята Дизели какво ще споделят!
Аз паля за сега без проблем с обикновенната нафта на ОМВ ,но с добавка на Castrol TDA.
За бензина е ясно,че почти нема разлика ,но ми е любопитно да чуя братята Дизели какво ще споделят!
Аз паля за сега без проблем с обикновенната нафта на ОМВ ,но с добавка на Castrol TDA.
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Как палите в тези студове?
super_mario написа:Как ви палят колите в тези сибирски студове?
За бензина е ясно,че почти нема разлика ,но ми е любопитно да чуя братята Дизели какво ще споделят!
Аз паля за сега без проблем с обикновенната нафта на ОМВ ,но с добавка на Castrol TDA.
10% бензин на пълен дизелов резервоар



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- XaH-kpyM
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Майна
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 1982 Corvette
- Детайли за колата: WBS...
Re: Как палите в тези студове?
Тая зима карам един 1.8 тдс, с всякакви течности които могат да горят по някакъв начин и засега нямам проблеми с паленето.
- TRR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 9.04.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320dA '02; Yamaha FZ6S ABS
Re: Как палите в тези студове?
Палим си нормално, но то не е и кой знае колко студено. Преди 2-3 зими си беше наистина студено. Колата стоеше на открито, а аз излизам сутрин между 6 и 7, температура - около -20 до -22 градуса. И тогава си палеше нормално - без добавки, без специални нафти и без бензин. Единствено подгрявах по един път допълнително, а след това я изчаквах по няколко минути на място да отлепи стрелката за температурата.
В интерес на истината с една бензинова 320-ка съм имал проблеми в големи студове - колата пали без замисляне, обаче се оказва, че скоростите не могат да влизат, направо лоста не иска да мърда ... и я карам на първа докато загрее кутията (ръчна)
В интерес на истината с една бензинова 320-ка съм имал проблеми в големи студове - колата пали без замисляне, обаче се оказва, че скоростите не могат да влизат, направо лоста не иска да мърда ... и я карам на първа докато загрее кутията (ръчна)

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Как палите в тези студове?
То всичко живо плюе 1,8 тдс-а, пък моя на 300 000км. по километраж (на практика значи е поне 500 000) пали от раз, че даже ми е интересно.
Карам на къси разстояния и в тези студове в седмицата дозареждам акумулатора превантивно, така няма проблеми!

Карам на къси разстояния и в тези студове в седмицата дозареждам акумулатора превантивно, така няма проблеми!
Последна промяна Борис_Малинов на 02 Яну 2015, 12:09, променена общо 1 път


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- skipper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 19.12.2012
- Местоположение: село Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: сред идиоти.
- Мечтае да кара: e31 850csi
Re: Как палите в тези студове?
Пали се без проблем
С Vpower nitro + diesel запалих от първия път с два подгрева при -21 градуса, а един приятел с 220cdi запали след 1 минута псуване, но той беше с обикновената нафта пак на шел.

Oo (|||)(|||) oO
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Как палите в тези студове?
Моя бензин като запали и първите 10 минутки хидравликата вие на умрело, иначе всичко друго е наред засега 

- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Как палите в тези студове?
TDS-a пали от раз дори когато не е в гаража, А6-та на баща ми с две подгрявания и обикновена нафта без добавки запали от раз на -18
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Как палите в тези студове?
skipper написа:Пали се без проблемС Vpower nitro + diesel запалих от първия път с два подгрева при -21 градуса, а един приятел с 220cdi запали след 1 минута псуване, но той беше с обикновената нафта пак на шел.
Да си смени свещите и горивният филтър


- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Как палите в тези студове?
bat_gosho написа:Едно клипче от тази сутрин
Колега ако това и е първото палене за тази сутрин,защо стрелката отлепи и показва поне едно 10-15 градуса температура на мотора??

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Как палите в тези студове?
моята е39 525д 2001 седи в гараж повечето нощи където си е 10 градуса, но тука последните две вечери не си бях в къщи и на платен паркинг я оставях на -12 май беше някаде си запали веднага изчаках да ми изгасне подгряването на големия борд завъртях и не се замисли но ми присвирва мн яко 10 мин докато загрее явно моторчето на парното. Иначе си карам с обикновенна нафта от лукоила без добавки и чат пат дозареждам акумулатора и така. Ще направя клипче ако се сета пак. А забравих да добаввя, че печката съм я изключил .
Re: Как палите в тези студове?
1вото палене от 31ви декември е колега,не знам какво имаш предвид.
а това за продава не разбрах за мен ли се отнасяше
а това за продава не разбрах за мен ли се отнасяше
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Как палите в тези студове?
bigdady написа:моята е39 525д 2001 седи в гараж повечето нощи където си е 10 градуса, но тука последните две вечери не си бях в къщи и на платен паркинг я оставях на -12 май беше някаде си запали веднага изчаках да ми изгасне подгряването на големия борд завъртях и не се замисли но ми присвирва мн яко 10 мин докато загрее явно моторчето на парното. Иначе си карам с обикновенна нафта от лукоила без добавки и чат пат дозареждам акумулатора и така. Ще направя клипче ако се сета пак. А забравих да добаввя, че печката съм я изключил .
И на мен онзи ден на минус 11 градуса като стартирах всичко наред - ама се разцвърча парното...над 15 км. и 30 минути цвили докато се размрази и млъкна най-накрая

- днес на минус 1 си мълчеше парното и тихичко си духаше горещо...не знам защо така зловещо замръзва на минус 10 и почва да цвърчи и пищи.
На Опелите и Фордовете им пищи ремъка-ролката - а на мойта парното

Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани