Въпрос относно горивната смес!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Въпрос относно горивната смес!

Мнение от Penchev » 05 Окт 2003, 12:42

Искам да попитам как може да се обогати горивната смес и има ли тя някаква връзка с оборотите на празен ход?? БМВ-то ми е 90' 320-ка мотроник ако не се лъжа, когато го купувах при диагностиката ми казаха, че сместа му е малко бедна (момчето от което го купувах каза че са му я обеднили за да харчи по-малко) но само това нищо друго. Работи на 550-600 оборота, малко ли са оборотите и имат ли връзка с горивната смес? Вярно ли е както ми каза продавача на колата че така харчи по малко (смисъл с обеднена смес) и не вреди ли това нещо на двигателя? Според мен е добре сместа да е в нормалните граници. Моля кажете ми какво мислите по въпроса и дали аз мога да направя нещо по въпроса или трябва специалист в сервиз с компютър. Имайте в предвид че не съм съвсем бос на тема коли инжекциони и двигатели:)
Един приятел някакъв "майстор" му нагласил сместа на ухо - съдел по оборотите на празен ход - ако може дали бих могъл и аз да го направя и как?
мерси предварително
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 583
Регистриран на: 17.08.2002
Местоположение: BULGARIA
Пол: Мъж
Кара: e30 320i

Re: Въпрос относно горивната смес!

Мнение от KEVIN-30 » 06 Окт 2003, 23:35

ЗДРАВЕЙ,
на 550-600 ОБОРОТА би трявало ужасно да тресе купето,добър режим на работа е 800-850 оборота.Аз карам 320i М20B20 (1985 god.)с така нерената 7-ма дюза за стидено палене,над капака на клапаните от страна на акомула
тора има една навуншен вид куха трабичка(или други я наричат БАЙПАСА на автомобила),нокато се брукне с отверка
вътре има винт и от там си намаляваш оборотите или ги вдигаш.
УСПЕХ
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 07 Окт 2003, 15:40

Инжекциона ми е мотроник и при него май само компютъра регулира оборотите, не си спомням добре но ако не се лъжа беше така ще се поровя в литературата която имам да видя (ако си намеря тетрадките от училище:))
И не е така както ти казваш двигателя не се усеща изобщо че работи на ниски обороти.
Трябва да си обогатя сместа, и тогава ще се вдигнат оборотите ако наистина само компютъра ги управлява!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 07 Окт 2003, 15:49

Penchev написа:Инжекциона ми е мотроник и при него май само компютъра регулира оборотите, не си спомням добре но ако не се лъжа беше така ще се поровя в литературата която имам да видя (ако си намеря тетрадките от училище:))
И не е така както ти казваш двигателя не се усеща изобщо че работи на ниски обороти.
Трябва да си обогатя сместа, и тогава ще се вдигнат оборотите ако наистина само компютъра ги управлява!


може6 да пипне6 малко дебитомера ако не знае6 как питай ме на лс или на 0887919996 Иво

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 20 Окт 2003, 12:32

Момчета, не си правете експерименти, отношението бензин/въздух е зададено в софтуера на компютъра и се променя само със смяна на чипа. Това, което е направил въпросния "майстор" е за бой.
Колата е най-икономична със заводските си настройки.
Всичко друго вдига разхода (или рязко намалява броя на кончетата)
Все пак говорим за BMW, нали? Тук икономичността не е най-важния параметър.
Който иска икономичност - продават Fiat Panda 900 см3 - 5л на 100км.!!

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook