Проблем с ГИ и теч на антифриз
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с ГИ и теч на антифриз
Колеги, да започна така.. Купих си колата миналата зима.. м52в20.. Като цяло запазена колица, но оттам почнаха и дертовете.. Собственика от който я взех ми я даде уж със газ, взех я на доверие, като ми каза че работи и трябва да се смени само оплътнение някво!
Оказа се, че шибаната газова е течна фаза на Иком и трябва помпа, затова я махнах цялата и сложих газ на АЕВ система, уж доста добра. Сложих я в Кичука в Пловдив и от тогава до сега имам проблеми с тая шибана газ, поради финансови причини останах с моята бутилка и клапан на Иком. След това тръгнах да ходя при друг газаджия, който ми каза, че ще ми я оправи сложи ми изпарител на Мимгаз и рейка на Рейл. Е неще да върви и неще, много по-мудна е на газ от колкото на бензин!!!
Направи я да ми прехвърля на 20 градуса и от известно време колата като ми мине на газ, докато не мина 15-20км да загрее както трябва, глъхне, пука и неще повече от 100км/ч, а на място не държи и оборот, а ми прави впечетление, че като , загася и запаля се оправя, незнам защо! До тук със газта... Миналата седмица бях на майстор, защото имах теч и ми каза, че трябва да сменим гарнитура на картера и семеринг на коляновия вал, но обаче сега почна да капе антифриз и незнам от къде, като я закарам, ще си покаже, обаче колкото и антифриз да долея след известно време си пада на 3-4 пръста под максимума и там го държи и пак доливам и пак така, съмнява ме водна помпа, но забелязях днес, че капе, преди не капеше, а от както съм я взел нивото си пада до там, било нормално.. и газаджията ми вика да съм го държал винаги на максимум иначе прехвърля по-трудно на газ, нищо, че дори и да е там на първото палене за деня темп. трябва да иде на 12ч. и тогава минава на газ, незнам защо, като е направена на 20гр. Като я запаля след това, например, след 3 часа минава преди да е излязло от синьото!
Ще се радвам ако някой ми каже от какво е това глъхнене и пукане на газ, няма и грам мощност първите 20 км, иначе като цяло запазена колица!! Съвет.. Колеги, гледайте хубаво преди да копувате!! Благодаря! 




- mfandakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Проблем с ГИ и теч на антифриз
Petiooo явно трябва да вкараш още малко пари по тази кола за да я вкараш в ред,гледам че не търпиш аномалиии
.Колата я знам и
не е зле поне външно ,но тези майстори там където ходиш газаджиии явно трябва да ги смениш и да я оправиш колата.Тези проблеми които си споменал по горе са много различни и не може да ти се даде конкретен отговор.Но най важното е добър газаджия с добри настройки с ,,живи данни,, успех ти желая

не е зле поне външно ,но тези майстори там където ходиш газаджиии явно трябва да ги смениш и да я оправиш колата.Тези проблеми които си споменал по горе са много различни и не може да ти се даде конкретен отговор.Но най важното е добър газаджия с добри настройки с ,,живи данни,, успех ти желая

В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
Re: Проблем с ГИ и теч на антифриз
колега,как можа да махнеш течната фаза?200 лв ти лициклират помпата,а ти си се вкарал в страшен филм
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем с ГИ и теч на антифриз
гледам ти и другата тема колега..
моя съвет е да започнеш от далеч.. изключи тази газ и накараи мотора да работи добре самона бензин, провери всички темературни сензори и останалото по поддържане на празен ход, клапан картерни и тн..
по газовата.. къде са ти пробили колектора за инжекторите? виждал съм какви ли не изпълнения но колкото по далеч е от фабричните дюзи толкова по зле е работата..
ревизираи инсталацията на новия комп за газта и кое как е свързано. съответно при махането на предишни системи какво са оставили и тн
намери хора които разбират от софт на тази газова и направете качествени настройки. всички пускат диагностиката и после гледат като телета в монитора и и ти обясняват, че колата ти е много добре , но малко са тези които умеят да подредят добре нещата при газта за да върви ..
аз съм с тамона и от както я настриоха автомобила върви както на бензин без никакви забележки и тн. просто забравих че има газ дори
моя съвет е да започнеш от далеч.. изключи тази газ и накараи мотора да работи добре самона бензин, провери всички темературни сензори и останалото по поддържане на празен ход, клапан картерни и тн..
по газовата.. къде са ти пробили колектора за инжекторите? виждал съм какви ли не изпълнения но колкото по далеч е от фабричните дюзи толкова по зле е работата..
ревизираи инсталацията на новия комп за газта и кое как е свързано. съответно при махането на предишни системи какво са оставили и тн
намери хора които разбират от софт на тази газова и направете качествени настройки. всички пускат диагностиката и после гледат като телета в монитора и и ти обясняват, че колата ти е много добре , но малко са тези които умеят да подредят добре нещата при газта за да върви ..
аз съм с тамона и от както я настриоха автомобила върви както на бензин без никакви забележки и тн. просто забравих че има газ дори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани