строук и валове + dyno
Модератор: bum_bum
50 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: строук и валове + dyno
Ето я и графиката. Изглежда доста по-добре, а и колата е по-приятна за каране. 207к.с./263нм на колелата, и което е най-хубавото, че от около 3800 до към 5700 въртящият момент е 250+нм, а дори и от малко над 2000 оборота вече е 200нм на колелата. Вече може и да е малко повече, понеже когато я мерихме (средата на август) беше на около 3000км, т.е. не беше съвсем разработена.
Re: строук и валове + dyno
Един тъп въпрос: как става най правилното зацепване на валовете? Понеже колегата каза че от 1мм е извадил 20Nm повече(да кажем че преди това не са били зацепени съвсем правилно и затова има такава разлика де), но все пак как знаете точното им положение?
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: строук и валове + dyno
Ами за съжаление, положението е малко проба - грешка, както виждаш.
- Raefi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330D
Re: строук и валове + dyno
Аз пък да попитам за газовата с какви компоненти е? И някаква корекция правихте ли на картата за газта или е на автонастройка, защото е много добър резултата на газ.
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: строук и валове + dyno
Това не е истинската графика на газ. Понеже забравих да си взема разпечатка втория път, а освен това не надписвахме ръновете, Анатоли малко ги е сбъркал като ходи сега да взима разпечатка. По спомен на газ мощността беше с около 10к.с. по - малко от бензин.
Субективно най-много се усеща до 3500 оборота.
Иначе газта е мегаджет, изпарителят е меджик - големият.
Газта също я настройвахме на диното, но за разлика от бензина, където веднъж мапнат показваше постоянни резултати, на газ мощността варираше +/- , предполагам заради температури, налягания и т.н. Въобще - по-трудна е за настройка, но все пак стана доста прилично, още повече, че във високите разлика не се усеща газ / бензин. ..
Субективно най-много се усеща до 3500 оборота.
Иначе газта е мегаджет, изпарителят е меджик - големият.
Газта също я настройвахме на диното, но за разлика от бензина, където веднъж мапнат показваше постоянни резултати, на газ мощността варираше +/- , предполагам заради температури, налягания и т.н. Въобще - по-трудна е за настройка, но все пак стана доста прилично, още повече, че във високите разлика не се усеща газ / бензин. ..
50 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани