ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d '03
Мечтае да кара: E39 S62B50

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Slu4ainiK » 21 Дек 2014, 19:31

Колеги, има ли проблем и евентуално ако тва изобщо не е нормално къде би бил проблема ?

Става дума, че стигнах до едно място колата загря до 90 градуса всичко точно, седя запалена към 5-6 мин с парно, след като се качих видях, че беше вече към 100+ градуса, веднага като тръгнах си отиде на 90-тката.
Та да загрее така в това време ми се струва кофти работа, то в покой колата е на 600 оборота, виското върти колкото да не спре почти, но тва ми се стори като проблем ?

Мерси

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 22 Дек 2014, 0:49

Slu4ainiK написа:Колеги, има ли проблем и евентуално ако тва изобщо не е нормално къде би бил проблема ?

Става дума, че стигнах до едно място колата загря до 90 градуса всичко точно, седя запалена към 5-6 мин с парно, след като се качих видях, че беше вече към 100+ градуса, веднага като тръгнах си отиде на 90-тката.
Та да загрее така в това време ми се струва кофти работа, то в покой колата е на 600 оборота, виското върти колкото да не спре почти, но тва ми се стори като проблем ?

Мерси

Виско :winky:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 1.12.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: E46 320d (150)
Мечтае да кара: е30 M3

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от levskifans » 22 Дек 2014, 1:59

Здравейте!
За да не отварям нова тема, ще питам тук.
Имам климатроник с дигитално управление, досега всичко си ми работеше супер. Отскоро като пусна да духа на предния прозорец и двете духалки в двата края на таблото за страничните прозорци, струя не достига до там. Всички други въздуховоди си духат нормално, но на предния прозорец не иска. Какъв може да е проблема - да не би някой въздуховод да се е разкачил или знам ли...помогнете! :yes:

Въпрос 2: На 318 тдс, ако не му работи датчика за температурата, който е в смукателния колектор как ще се държи колата, какви са симптомите за това? Питам защото изолацията на кабела до датчика е оголена (счупена), нещо като пластмасова е изолацията.
______________________________________________________________
a, b, c, d, e... but ///M is something special!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 19.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: тист
Мечтае да кара: непрекъснато
Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Tristaiosemnaiseis » 24 Дек 2014, 13:47

Драги съграждани, бравичката с ключалката на багажника на Е36 туринг наистина ли е еднаква с тази на всички останали Е36-ци, както твърди bmwfans.info? :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от raptorxbg » 24 Дек 2014, 19:19

Моето комби е с брава от седан, на 100% са еднакви, слагай смело.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 19.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: тист
Мечтае да кара: непрекъснато
Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Tristaiosemnaiseis » 24 Дек 2014, 19:25

raptorxbg написа:Моето комби е с брава от седан, на 100% са еднакви, слагай смело.

Оказа се, че винтовете и са били развити, и затова не работеше машинката... :lalala: Мерси все пак! Весели празници на всички!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 318is
Мечтае да кара: класики

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ohcysp » 24 Дек 2014, 19:35

По вин колата ми има м тек окачване. Проверих предните амортисьори и са sachs super touring. Това ли е марката с която колата излиза от завода? Пружините са някакви червени и до колкото разбрах не са оригинални. С какви пружини излиза колата от завода?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 6.01.2014
Пол: Мъж
Кара: 318ti Compact

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от breaky » 24 Дек 2014, 21:41

Здравейте. Въпросът ми е заводски теглич от е36 компакт ще стане ли на е36 седан/купе/туринг без никакви преправяния ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от mitaka21 » 25 Дек 2014, 19:37

.
Последна промяна mitaka21 на 28 Дек 2014, 13:19, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 3.12.2009
Местоположение: Тополовград
Пол: Мъж
Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
Мечтае да кара: цял живот BMW
Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Plamen_Shopov_BMW » 27 Дек 2014, 18:11

Честита Коледа на всички колеги! Преди няколко седмици бях писал в темата, че имам проблем при студен старт на двигателя. Оборотите падаха до 500 обр. мин и дори по-малко и колата гаснеше когато е студена. Меняха се доста докато не загрее. Проблема го реших след добро почистване на стъпковото моторче. Сега двигателя на празен ход работи като швейцарски часовник. При студен старт оборотите заковават на 1000-1100, а когато загрее малко падат на 800 и не трепват.
Проблема е друг и не е от вчера.
При подаване на газ рязко колата реагира някакви си мудно, а при връщане на газта и отново рязко подаване следва пукане в крайното гърне и изкарва черен дим или дори огън.
Проблем с двигателя нямам, както по-рано споменах, всичко е ревизирано, не гори масло и т.н.
Преди три дни смених профилактично гуфретния маркуч след дибитомера, свещите и кабелите. Проблема си остана.
Двигателя работи равномерно и много добре, но пукането го има при подаване и връщане на газта или при рязка смяна на предавките при по-високи обороти.
Диагностика все още не съм минал, но искам преди да я направя да си проверя всички вакууми. Въпроса ми е къде и какво да гледам, за да отметна и това от списъка и чак тогава да мина диагностика. Забелязах лека пукнатина на маркуча който отива от гуфретния маркуч към стъпковото моторче. Мисля да го сменя и него тези дни.
Но не знам къде и какво още да търся. Доста хора ме съветват да погледна вакуумите, но като не знам къде да ги търся...

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: София

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от mbw_code » 27 Дек 2014, 23:24

Счупена топка на скоростния лост на . Колата е BMW E36 1997г с ръчна скоростна кутия.


Колеги,

Оригиналната топка на скоростния лост се счупи. При превключване на скоростите топката играеше във всички посоки. Днес направо отделих топката, но пластмасовият цилиндър, който се нахлузва на самия лост остана захванат за лоста. Опитах да сваля цилиндъра съгласно инструкциите - на втора скорост и с много дърпане, но за съжаление нямам шибидах и не стана. За малко да се самоконтузя. Заради това с клещи разчупих черното цилиндърче, което обхваща лоста. По снимки и клипчета съм виждал, как несчупена топка се изхлузва и лостът представлява гол метал с по- особен профил на върха - има шлиц. След като махнах всички черни пластмасови остатъци от цилиндъра на счупената топа отдолу се показа самия скоростен лост, но с ето такова пластмасово покритие:



Снимка 1
Изображение

Снимка 2
Изображение

Снимка 3
Изображение


Тъй като не съм бил достатъчно внимателен при работата с клещите пластмасовото покритие на места е наранено, а в самия пластмасов шлиц има следи от отчупени цели парченца от пластмасата. Ще сложа оригинална скоростна топка за Е36.
Дали трябва да оголя лоста изцяло до метал - т.е. да махна бяло-жълтата пластмаса изцяло преди да започна да нахлузвам новата топка?


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Manuel » 28 Дек 2014, 12:29

Колеги тази биалетка може ли да се каже дали е заминала на външен вид като се гледа?
10881280_1513196155634555_1781491992_n.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 28 Дек 2014, 13:25

Manuel написа:Колеги тази биалетка може ли да се каже дали е заминала на външен вид като се гледа?
10881280_1513196155634555_1781491992_n.jpg


Биалетка, каква биалетка ? :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Всичко, що е със скъсан тампон и му се виждат червата е заминало.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b00st » 29 Дек 2014, 14:14

mbw_code написа:Счупена топка на скоростния лост на . Колата е BMW E36 1997г с ръчна скоростна кутия.


Колеги,

Оригиналната топка на скоростния лост се счупи. При превключване на скоростите топката играеше във всички посоки. Днес направо отделих топката, но пластмасовият цилиндър, който се нахлузва на самия лост остана захванат за лоста. Опитах да сваля цилиндъра съгласно инструкциите - на втора скорост и с много дърпане, но за съжаление нямам шибидах и не стана. За малко да се самоконтузя. Заради това с клещи разчупих черното цилиндърче, което обхваща лоста. По снимки и клипчета съм виждал, как несчупена топка се изхлузва и лостът представлява гол метал с по- особен профил на върха - има шлиц. След като махнах всички черни пластмасови остатъци от цилиндъра на счупената топа отдолу се показа самия скоростен лост, но с ето такова пластмасово покритие:



Снимка 1
Изображение

Снимка 2
Изображение

Снимка 3
Изображение


Тъй като не съм бил достатъчно внимателен при работата с клещите пластмасовото покритие на места е наранено, а в самия пластмасов шлиц има следи от отчупени цели парченца от пластмасата. Ще сложа оригинална скоростна топка за Е36.
Дали трябва да оголя лоста изцяло до метал - т.е. да махна бяло-жълтата пластмаса изцяло преди да започна да нахлузвам новата топка?


Шифтър с пластмаса накрая досега не съм виждал на Е36, принципно трябва да завършва с металната си част и всички BMW топки се слагат директно върху него. Изглежда така:

Изображение

Така че можеш смело да я изхвърлиш от там.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Manuel » 29 Дек 2014, 18:08

Колеги това вярно ли е? DSC = /ABS/ + /CBS/ + /ASC+T/ .И коя система е най-добрата за нашите автомобили?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook