M43B18 Проблем с "генератора"
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- kriskoo_95
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 1.07.2014
- Местоположение: Chepelare, Smolian, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318i DiamantSchwarz
- Мечтае да кара: BMW E39 M5 ///
- Детайли за колата: Ако съзреш на огледалото за задно виждане четири фара и два бъбрека отбий в дясно и се наслади на гледката!
M43B18 Проблем с "генератора"
Здравейте колеги проблема е следния:
Сложех музика на колата с кондензатор естествено, когато усиля оборотите падат дразнещо казаха ми може да ти е заминал акумулатора нов купих 70ah 640А (така и не разбрах дали става за този двигател понеже няколко пъти питах във форума никой не казва но както и да е) проблема остана взех си волтметър за запалката покзва така:
-Запалена кола само на габарити 13.7в 13.8в, след включване на фаровете и подгряването на задното стъкло с малко по силна музика не до край пада 13.6в 13.5в. Четох по интернета че нормалното било с включени подгрявания и фарове наи малко 13.8в 13.9в до 14.4в да държи и след като падне под 13.7 оборотите дразнещо започват да падат
иначе само на габарити е "пей сърце" но какво мога да направя с Ш**АНИЯ алтернатор?
Моля за по-бърз,тояен и ясен отговор, ако е възможно де
Сложех музика на колата с кондензатор естествено, когато усиля оборотите падат дразнещо казаха ми може да ти е заминал акумулатора нов купих 70ah 640А (така и не разбрах дали става за този двигател понеже няколко пъти питах във форума никой не казва но както и да е) проблема остана взех си волтметър за запалката покзва така:
-Запалена кола само на габарити 13.7в 13.8в, след включване на фаровете и подгряването на задното стъкло с малко по силна музика не до край пада 13.6в 13.5в. Четох по интернета че нормалното било с включени подгрявания и фарове наи малко 13.8в 13.9в до 14.4в да държи и след като падне под 13.7 оборотите дразнещо започват да падат

Моля за по-бърз,тояен и ясен отговор, ако е възможно де

Един шофьор от Ада.Една красавица от Рая и едно невероятно BMW оформят симфония от свирещи гуми!
BMW не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
BMW не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: M43B18 Проблем с "генератора"
Смени си регулатора на генератора, явно вече му е дошли времето. Те така започват с падане на напрежението, което е по добрия вариант от колкото повишаването му. Може и някой изправителен диод да ти е изгорял и заради това да пада напрежението и съответно ампеража. Ама това най добре се проверява на стенд. Обикновено тези 70А трябва да може да ги отдаде при 3000 об на ротора на генератора. На колата е малко ориентировъчно с пущане на повече консуматори и не е критерий за състоянието му.
- kriskoo_95
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 1.07.2014
- Местоположение: Chepelare, Smolian, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318i DiamantSchwarz
- Мечтае да кара: BMW E39 M5 ///
- Детайли за колата: Ако съзреш на огледалото за задно виждане четири фара и два бъбрека отбий в дясно и се наслади на гледката!
Re: M43B18 Проблем с "генератора"
Днес отидох в магазина поръчах докараха го оказа се друг модел някакъв след събирането по обратния ред на генератора сега зареждането отиде 14.3 минимум (на топъл двигател говорим) и стига до 16 като постоянно се мени 14.8в 14.9в 15.2в 15.6в 16.00в (измерване вътре в запалката) това нормално ли на акумулатора като замеря 14в (и малко не си спомням с точност но надхвърляше 14) нормално ли е? и какво да го правя казаха че в понеделник въпросното реле ще доиде
Един шофьор от Ада.Една красавица от Рая и едно невероятно BMW оформят симфония от свирещи гуми!
BMW не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
BMW не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: M43B18 Проблем с "генератора"
Не е нормално. Не карай така, ще скапеш акумулатора.
- kriskoo_95
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 1.07.2014
- Местоположение: Chepelare, Smolian, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318i DiamantSchwarz
- Мечтае да кара: BMW E39 M5 ///
- Детайли за колата: Ако съзреш на огледалото за задно виждане четири фара и два бъбрека отбий в дясно и се наслади на гледката!
Re: M43B18 Проблем с "генератора"
M10 написа:Не е нормално. Не карай така, ще скапеш акумулатора.
Утре ще се сваля пак да го направя нещо докато доиде релето някакви идей? Какво мога да направя временно че колата си ми трябва
Един шофьор от Ада.Една красавица от Рая и едно невероятно BMW оформят симфония от свирещи гуми!
BMW не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
BMW не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- kriskoo_95
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 1.07.2014
- Местоположение: Chepelare, Smolian, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318i DiamantSchwarz
- Мечтае да кара: BMW E39 M5 ///
- Детайли за колата: Ако съзреш на огледалото за задно виждане четири фара и два бъбрека отбий в дясно и се наслади на гледката!
Re: M43B18 Проблем с "генератора"
С новото реле дали ще се оправи?
Един шофьор от Ада.Една красавица от Рая и едно невероятно BMW оформят симфония от свирещи гуми!
BMW не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
BMW не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани