LCM БЛОК

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 26.04.2012
Пол: Мъж

LCM БЛОК

Мнение от lusko » 15 Дек 2014, 11:34

Колеги,аз карам Е39 530D 193 кс. и заради дъждовете ми се прецака блока на светлините.Намерих блок втора употреба,но когато го сложихме на колата се оказа,че е от комби и понеже е имало светлини на задния капака при мен се появи грешка/търси допълнителните светлини/и ми свети на таблото,че имам изгорели крушки отзад и това ме дразни.Може ли това да се отстрани с препрограмиране на блока,защото в М КАР не можаха.Ако някой знае такъв специалист в Стара Загора,моля за помощ, или да търся друг блок.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: LCM БЛОК

Мнение от ares2 » 15 Дек 2014, 18:29

тези от М кар като не могат това да направят то не знам какво друго биха направили с колата ти.. по добре не ходи там..
коя версия модул са ти продали? и какво пише на него ?
може да се препрограмира лесно за твоята кола.
сигурен съм, че колеги ще се отзоват
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: LCM БЛОК

Мнение от stony1 » 15 Дек 2014, 18:52

Това мога и аз да ти го направя, но съм в Бургас.
На тези от Мкар и кажи да си скъсат всички дипломи и пиши до Германския брат за некъдърността на българския им представител. Предполагам, че ще има ефект.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: LCM БЛОК

Мнение от Ivo_Borisov » 15 Дек 2014, 19:32

Те едва ли ще му програмират стар модул. Политиката и съответно начина на работа им е друг :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 357
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: LCM БЛОК

Мнение от mfandakov » 15 Дек 2014, 22:13

Ivo_Borisov написа:Те едва ли ще му програмират стар модул. Политиката и съответно начина на работа им е друг :)


Колегата е прав,не е до некадърност
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: LCM БЛОК

Мнение от stony1 » 15 Дек 2014, 23:10

mfandakov написа:
Ivo_Borisov написа:Те едва ли ще му програмират стар модул. Политиката и съответно начина на работа им е друг :)


Колегата е прав,не е до некадърност


Предполагам, но продължавам да си мисля, че това се случва само в БГ. По-добре да му бяха казали, че стари модули не препрограмират или не дават гаранция за крайния резулта. Но да го лъжат нагло, нагло не мога да се съглася.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: LCM БЛОК

Мнение от ares2 » 16 Дек 2014, 2:05

ходят по разни обучения но политиката на марката е да ги обучи в някаква по тясна сфера.. съгласен съм ..
и все пак се съмнявам че разбират много от по стари коли
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: LCM БЛОК

Мнение от zvetiko » 16 Дек 2014, 8:45

От представителството на БМВ в Бургас, бяха обяснили на един колега, че трябва да му сменят LCM модула с нов, защото когато имало записано повече от 30пъти една и съща грешка- не му работели някакви задни светлини, модула се самоунищожавал.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: LCM БЛОК

Мнение от stony1 » 16 Дек 2014, 13:52

Владо, не си прав. Добре си ги учат хората, ама нашите са си тъпички, просто "матряла е калпав". Така шефовете по-лесно работят. При подбора на кадри, ако покажеш малко ентусиазъм и умствен багаж те отпращат, защото си "прекалено квалифициран" за тях- споделям личен опит.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: LCM БЛОК

Мнение от ares2 » 16 Дек 2014, 14:50

възможно е Петре .. нямам много наблюдения..
а интересно как би се повредил модула от прекодирания?
не че го отричам но просто мисля по въпроса..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: LCM БЛОК

Мнение от stony1 » 16 Дек 2014, 19:21

Колкото и да го мислиш, единствения начин това да се случи е когато вместо специализиран уред за прекодиране или популярните сред феновете на БМВ софтуери се използва електрошок, чук или директно включване в контакт с напрежение 220V. Всички други обяснение са плод на фантазиите на поредния невеж служител в дадена фирма.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: LCM БЛОК

Мнение от ares2 » 16 Дек 2014, 22:15

е да. реално и чип да спре да приема програмиране се сменя..
не знам . не разбирам кои знае колко но..
дали наистина могат да ти изровят ЛЦМ 3 прапример като нова част от дару? или там които и да е дилар? не е ли спряно това отдавна от продажби?????
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 26.04.2013
Пол: Мъж

Re: LCM БЛОК

Мнение от Explicit120 » 17 Дек 2014, 12:19

ares2 написа:е да. реално и чип да спре да приема програмиране се сменя..
не знам . не разбирам кои знае колко но..
дали наистина могат да ти изровят ЛЦМ 3 прапример като нова част от дару? или там които и да е дилар? не е ли спряно това отдавна от продажби?????

Не знам дали могат да го изровят но в ebay ги има

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: LCM БЛОК

Мнение от ares2 » 17 Дек 2014, 19:39

е едва ли дилара на БМВ ще купи модул от е-беи..
става дума дали ги има нови
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 14.09.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е61 525d LCI

Re: LCM БЛОК

Мнение от flymax » 01 Апр 2015, 10:23

Колеги, ако може да ползвам темата.
Имам проблем с LCM 4b. За трети път ми се случва следното - свети левия фар на дълги и десния мигач на предния калник, когато колата е изгасена. Когато шофирам се включват и късите светлини и до там - няма мигачи, подсветка на табло, светлина за задна скорост.
Подлежи ли на ремонт този модул? Ако не, съвместим ли е с ЛЦМ 3, колата е 525 ДА -2003г

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook