Няколко питания за E34-ката

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Няколко питания за E34-ката

Мнение от His Shadow » 13 Ное 2006, 11:52

от предишните ми теми знаете за проблема ми с клатенето при потегляне и на задна... оня ден разкачихме гърнета сичко така че да се вижда целия кардан.паля колата ръгам 4-та за да има по голямо натоварване ( задните колела бяха във въздуха ) отпускам чува се едно хлопане и колата се клати както е поддигната се едно кардана е разбалансиран или нещо подобно... бях ви споменал че я бяхме закачили и кардана беше поддигнат в задната си част от тази предпазната ламарина което значи след висящия лагер и тресенето се бе изгубило.гледахме висящия лагер но всичко изглеждаше наред та въпроса ми е може ли кардана щото няколко пъти е удрян от тъпите дупки когато е влизала колата та нали да се е изкривил или нещо подобно или просто проблема да е във висящия лагер ( макар че изглежда че е наред ) и 2-рия ми въпрос къде подяволите изчезва водата няма никъде течове а за 200-300км отиват 1-2 литра от какво може да е не ми го меси със маслото но ми писна да купувам антифриз

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 13 Ное 2006, 13:39

занеси кардана на центрофка смени и гуменото каре и прегледаи добре висящия при мен беше от тях така за водата незнам бате каде отива и при мен из4ева само акто е вода акое антифриз ядове няма погледн да нети те4е радиатор4ето в колата или някои други саединения о мотора достату4ное да цурцори и заминава
ИзображениеИзображение
Изображение

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 13 Ное 2006, 13:47

За мен това е гумено каре или лагер ... чак кардана да изкриви се съмнявам ... но наистина едно замерване ще е от полза!
BMW never stop's ....




Любо Тодоров

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

а

Мнение от ian190 » 13 Ное 2006, 14:02

за водата мога да кажа, че щом нямаш течове е гарнитура на главата, от ауспуха тече ли ти вода ама повече?


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: а

Мнение от dinozab » 13 Ное 2006, 14:06

ian190 написа:за водата мога да кажа, че щом нямаш течове е гарнитура на главата, от ауспуха тече ли ти вода ама повече?

Колата е дизел едва ли ще тече вода по-вероятно е доста пара да излиза което е много неприятно дано не е това :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 28.02.2006
Местоположение: Seattle WA

Мнение от ksedo » 13 Ное 2006, 18:48

Дано наистина да не е глава че лошо ама все пак вероятноста е доста голяма!А за кардана наистина най-добре отиди си ги премериш!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 13 Ное 2006, 19:08

за кардана... къде в хасково може да се види иска ли баланс и изобщо какво да му балансират то ако се е изкривил ? а за губенето на вода незнам дали е глава то по принцип има мит че няма М21 със здрава глава :( но пък това доливане си го правим от 7 години насам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 15 Ное 2006, 2:32

Здраве да е
според мен проблема ти с водата е пропуск в охлаждащата система.
Ако е от към главата немаше да изкараш толкова години, и ти сам си прецени къде са по големи наляганиятав водната система, цилиндровата камера или маслената система.
Ако ти се свързват една с друга ще го забележиш по много признаци, пресичане на маслото, изхвърлане, втвърдяване на маркучите-липса на добро охлаждане, прегряване ,свързано с задирания, и ред други за които ти не пишеш.
За мен проблема ти е пукнат радиатор , или некаква много малка фуга в охлаждашата система с околната среда.Достатъчно малка за да не се забележи видимо , и за да нети пада налягането в системата.
Сложи си малко боя за яица в този антифриз или там с какавто кооланат караш и ще я видиш.боята не вреди и там от където ти "пари" ще се забележи лесно.Сложи некоя по ярка.
Относно вибрациите миля че е добре да си направиш един обстоен оглед на всички възли.
Какво имам в предвид.
Кардана е просто една тръба със монтирани накраиници в зависимост от начина на коплиране които за да работят в синхрон се балансират аксиално. Малко вероятно е но може да се е разбалансирал.
Измии го с нафта когато си на канал, и погледно за паднали противотежести.или за видими удари.
След това провери за разхлабени болтове към карето на диференциала./карах след един московец в Бг на които му се разкачи кардана -разхлабени болтове могат да доведат до дисбаланс/
За висящия лагер не мога да кажа как да го провериш ако некои знае да пише.
Аз лично биха разкачил кардана и запалил мотора замо по опашка на скоростната кутия.Един оглед за шум и странно поведение ще ти помогне да изключиш маховика и скоростната кутия от списака с неизвестните.Разбити тампони на скоростната кутия или мотора са 100% източник на дисбаланс, те са за това да носят и обират вибрации и трептения, и ако са зле , не подходящи-други некави сложени нормално е да се получат вибрации.
Остана диференциала.Тук според мен трябва сервизан оглед, там има доста хлабини и разтояния които трябва да се спазат , и евентуално ако не са в границите ще доведат до анормална работа.
Ако некои се сеща нещо да пише.
какво стана с семерингата която ти правеше проблеми преди, наред ли е?
Провери и пиши.
Good luck

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 15 Ное 2006, 11:37

семеринга продължава да капе масло но количествата са минимални... а това за разкачането на кардана не ми дойде на акъла за да мога да изключа скоростите и маховика като вариант... тая неделя пак съм на канала :D

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook