ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 3.12.2009
Местоположение: Тополовград
Пол: Мъж
Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
Мечтае да кара: цял живот BMW
Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Plamen_Shopov_BMW » 05 Дек 2014, 19:30

Сега слизам от колата. Явно почистването на стъпковия мотор е имал все пак някакъв ефект. Работата на двигателя стана малко по-равномерна, не мени обороти и не забелязах да падат по 800 или да тръгва да се тресе и гасне колата.
Мощност в ниски и средни обороти разбира се пак няма.
Предръпва си една такава. На високи върви както и преди. Добре опъва.
Препоръчайте читав майстор от Ямбол или Сливен? Някой знае ли добър, за да я закача на диагностика. В краен случай мога да отида и до Хасково.
Лично аз в региона не познавам много добри майстори.
За това и карам на догатки и се старая сам да си оправям каквото мога, но без диагностика в случая няма как да мина.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от mitaka21 » 07 Дек 2014, 2:32

Каква е разликата в тези колектори? И двата се водят спортни плетени колектори. Кой вариант е по добрия според вас?
1.Изображение

2.Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ис-требител

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BIRICHKA » 07 Дек 2014, 9:23

mitaka21 написа:Каква е разликата в тези колектори? И двата се водят спортни плетени колектори. Кой вариант е по добрия според вас?

По-добрия вариант за какво? Мощност, но в коя част от работния диапазон?
Мисля, че се различават в позициите на ламбда сондите.
За да има ефект, трябва промените да са по цялата изпускателна система. Ако се направят значителни промени в газоразпределението, за извличане на максимума си трябва и ремап.
Some say he spends most of his time on bmwpower-bg.net

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от HowDouWantit » 07 Дек 2014, 10:04

Долните ми изглеждат като нормални М52-кови ,само дето са със малко по-чалгаджийска визия (лъскави) :lol:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 2.08.2012
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Deyan Velev » 07 Дек 2014, 13:55

До колкото съм чел , разликата при късите и дългите колектори се състои в това , че получаваш някой и друг нютон съответно или в ниските или във високите ... разбира се ако всичко се направи както трябва ! Моля някой колега да допълни или ме коригира от по-разбиращите ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Manuel » 08 Дек 2014, 16:42

.
Последна промяна Manuel на 10 Дек 2014, 0:04, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 9.12.2014
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от roonex18 » 09 Дек 2014, 16:10

Здравейте , колеги.Нов съм във форума и имам въпрос на който се надявам да ми помогнете с отговора.Имам бмв 318 тдс 96 година и от няколко месеца го карах с акумулатор Фера 60Ah със стартов от 500A.Миналата седмица го смених с чисто нов Ennexy silver 75A стартов 750A и онзи ден ми светна лампичката за алтернатора.Като се опитах да я загася върнах ключа , но мотора приглъхна леко и чак след около 2 секунди изгасна.При паленето само като дадох на контакт сама запали без да пипам нищо.Закарах я в сервиз и на следващия ден ми се обадиха и ми казаха , че е изгорял диодния блок на алтернатора или нещо подобно , като ми беше обяснено , че няма смисъл от ремонт , понеже щял да излезе около 100 лв. и щели да пробват с друг алтернатор втора употреба , че по-евтино щяло да излезе.Та въпросът ми е заради смяната на акумулатора ли се дължи изгарянето на диодния блок и това объркване на ЕКУ-то може би?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: e36 compact '97

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Mr2faces » 10 Дек 2014, 0:22

Здравейте колеги.
Полуоските от е36 седан на компакт, взаимно заменяеми ли са.Диференциала ми е с предавателно число 3.47.
Благодаря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от M10 » 11 Дек 2014, 19:35

mitaka21 написа:Кой вариант е по добрия според вас?

Горният :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.12.2009
Местоположение: Пловдив
Кара: atlantis blue

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Challenger » 12 Дек 2014, 14:02

колеги верно ли има разлика в самото радиаторче на парното на компакт и седан/купе? че гледам по някви сайтове 60лв за седан и 240 за компакт? няма такава греда...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от k.milanov » 12 Дек 2014, 15:19

Колеги от доста време гледам по чуждите форуми DIY за cold air intake.
Готовите по интернет дори на куча марка са скъпи пък на някоя хубава марка са по-скъпи от двигателя ми втора ръка :mhihi:
Та искам да пробвам да си направя един къстъм имам времето и като финанси няма да струва кой знае колко.
Има два пътя по който може да се тръгне при изработката - ламарина или от пластмаса. Ламарината отпада, понеже ще предава топлина като се нагрее директно във филтъра.
Питането ми е дали някой знае какви температури да кажем лятото се достигат в двигателния отсек, и от къде мога да взема в София някаква по-корава пластмаса, която да не се разтопи или размирише :yes:


P.S. Не ми сипвайте много за Мюнинга, търся малко по агресивен звук, не разчитам на рекламите +5к.с. от филтър :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Alexch » 12 Дек 2014, 15:35

Ето тази е много подробна тема по твоя въпрос: viewtopic.php?f=11&t=256696
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от k.milanov » 12 Дек 2014, 16:37

Много полезна тема! Бях я чел много отдавна, но нямах спомен как се казва. направо по празниците ако ми остане време може да започна един такъв "проект" по ис-а :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от M-coupe » 12 Дек 2014, 18:00

Каква точно роля играе този ''cold air intake'' ? Прочетох, че качва малко коне и звука променя - 5к.с не мисля, че ще се усетят даже и за звука до сега гледах клипове на е36 и не мога да намеря кой знае каква разлика... :paranoid:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 12 Дек 2014, 18:13

Саi-a никога не се прави само от един материал. Ако ползваш ламарина за 'скеле', трябва от двете и страни да има материал, който да изолира топлината, а не да я предава във филтърният отсег. Само не го прави със станиоли от шоколади или фолио за готвене. ..
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook