Проблем с 325 тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с 325 тдс
Здравейте
Вчера ми подариха едно 325 тдс 97-ма година. Смених акумулатора и колата запали без проблеми. Не беше карана близо 2 години. И реших да подкарам колата а да видя как е. Но при тръгване след превключване от първа на втора, колата заби муцуна. По някога го прави и при смяна на други предавки. Установих, че когато забие колата, пускам педала на газта и пак го натискам и колата се оправя.
Ако някой има подобен проблем, ще се радвам да сподели. Другият сериозен проблем е, че не работи парното. Четох доста теми във форума и разбрах, че проблема е в някакъв реостат или таралеж. Проблема е, че намирам два варианта. Единият наистина прилича на таралеж (алуминиев радиатор със стърчащи елементи) и един вариант доста по-малък, намираш се в една ламаринка на дупки.
Та искам да видя дали си заслужава да се прави тази кола, или да заминава на части. Интересното е, че е с двузонов климатроник, ел. седалки тракшън контрол и т.н.
Ще се радвам да споделите мнение и съвети.
П.С За първи път се сблъсквам с марката.
Поздрави на всички
Вчера ми подариха едно 325 тдс 97-ма година. Смених акумулатора и колата запали без проблеми. Не беше карана близо 2 години. И реших да подкарам колата а да видя как е. Но при тръгване след превключване от първа на втора, колата заби муцуна. По някога го прави и при смяна на други предавки. Установих, че когато забие колата, пускам педала на газта и пак го натискам и колата се оправя.
Ако някой има подобен проблем, ще се радвам да сподели. Другият сериозен проблем е, че не работи парното. Четох доста теми във форума и разбрах, че проблема е в някакъв реостат или таралеж. Проблема е, че намирам два варианта. Единият наистина прилича на таралеж (алуминиев радиатор със стърчащи елементи) и един вариант доста по-малък, намираш се в една ламаринка на дупки.
Та искам да видя дали си заслужава да се прави тази кола, или да заминава на части. Интересното е, че е с двузонов климатроник, ел. седалки тракшън контрол и т.н.
Ще се радвам да споделите мнение и съвети.
П.С За първи път се сблъсквам с марката.
Поздрави на всички
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Проблем с 325 тдс
Дали си заслужава може да ти каже само някой на "ти" с проблемите на тдс и с доста опит по тях,но когато колата е при него.Тук от разстояние нищо не можем да помогнем.Само ще гадаем.
- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: Проблем с 325 тдс
Това забиване и при мен го има, прерових целия форум + няколко английски и накрая стигнах до извода, че проблема идва от електрониката на помпата (така наречената "плочка"). Не знам дали се ремонтира, май отиваш на вариант за нова плочка а цената няма да ти хареса... Карай я така и се научи да сменяш предавките много бързо или много бавно и няма да ти прави впечатление
Колкото до таралежа - сваляш кората на таблото в краката на шофьора, поглеждаш кутията на парното над педала на газта и трябва да видиш правоъгълник с 2 болта в противоположните ъгли и букса в долния край. Като отвиеш двата болта и го издърпаш навън представлява нещо като малка кутийка от която стърчат различни по дължина тръбички.

Колкото до таралежа - сваляш кората на таблото в краката на шофьора, поглеждаш кутията на парното над педала на газта и трябва да видиш правоъгълник с 2 болта в противоположните ъгли и букса в долния край. Като отвиеш двата болта и го издърпаш навън представлява нещо като малка кутийка от която стърчат различни по дължина тръбички.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани