таралеж или крайното стъпало на вентилатора
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- dark0
- младши ентусиаст
- Мнения: 263
- Регистриран на: 20.11.2009
- Кара: 320ci 170 к.с.
- Мечтае да кара: Е92, ако може М3 !
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
Колега и аз като теб нямах парно и от липса на време г/д месец бях така ..
Но днес благодарение на колегата oci вече отново имам парно
Моя съвет е изобщо не се занимавай да даваш 100тина лв. за нов а се свържи с него да ти отремонтира твоя или да ти сложи негов здрав, като ти дава и гаранция
Но днес благодарение на колегата oci вече отново имам парно
Моя съвет е изобщо не се занимавай да даваш 100тина лв. за нов а се свържи с него да ти отремонтира твоя или да ти сложи негов здрав, като ти дава и гаранция
- E.Alexandrov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 97
- Регистриран на: 8.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d Touring и E21 316
- Мечтае да кара: Кола без ръжда и с S-ков двигател
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
Мерси за съвета, колега. Ще се доверя на твоя метод и ще заложа на рециклажа. Пък спестените пари отиват за дизел ,че снеговете се задават , а имам краста за чешене
Ще пиша когато отстраня проблема.
Ще пиша когато отстраня проблема.
- dark0
- младши ентусиаст
- Мнения: 263
- Регистриран на: 20.11.2009
- Кара: 320ci 170 к.с.
- Мечтае да кара: Е92, ако може М3 !
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
Най добфе е така
А и като отидеш при него хем ще ти нагласи всичко както трябва, хем някоя благинка по колата може да ти отключи, а и най - добре и една диагностика да ти направи и най- готиното е че контактуваш с пич, който ти обяснява кое и какво прави с желаниее , а не като в сервизите да претупа нещата
А и като отидеш при него хем ще ти нагласи всичко както трябва, хем някоя благинка по колата може да ти отключи, а и най - добре и една диагностика да ти направи и най- готиното е че контактуваш с пич, който ти обяснява кое и какво прави с желаниее , а не като в сервизите да претупа нещата
- E.Alexandrov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 97
- Регистриран на: 8.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d Touring и E21 316
- Мечтае да кара: Кола без ръжда и с S-ков двигател
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
Колега, вчера се захванахме с един приятел да измъкнем таралежа от хралупата. Като казвам "захванахме" разбирайте аз стоях отстрани и оказвах чисто морална подкрепа
Та след безбройни благословии по адрес на инженерите в BMW успяхме да извадим крайното стъпало на вентилатора.
При оглед на буксата стана ясно че тя е нагоряла (леко постопила) и не е правила добър контакт (по необясними все още за мен причини).
След остъргване на клемите и контактен спрей тествахме таралежа и вентилатора се съживи.
Все пак контакта не беше добър и при разклащане контакта се загубваше. Сигурно инженерите в BMW ще получат инфаркт ако узнаеха побългаряването което настъпи в следствие на това. Буксата беше уплътнена с няколко тънки медни жички и таралежа беше наврян (след задължителните благословии) обратно в хралупата.
Буксата ми е за смяна, но засега нямам време да се занимавам с нея и ако последва друг проблем, ще предприема по-нататъшни действия.
Продължаваме напред ( а ако благоволи да завали снежец с вратите настрани )
Та след безбройни благословии по адрес на инженерите в BMW успяхме да извадим крайното стъпало на вентилатора.
При оглед на буксата стана ясно че тя е нагоряла (леко постопила) и не е правила добър контакт (по необясними все още за мен причини).
След остъргване на клемите и контактен спрей тествахме таралежа и вентилатора се съживи.
Все пак контакта не беше добър и при разклащане контакта се загубваше. Сигурно инженерите в BMW ще получат инфаркт ако узнаеха побългаряването което настъпи в следствие на това. Буксата беше уплътнена с няколко тънки медни жички и таралежа беше наврян (след задължителните благословии) обратно в хралупата.
Буксата ми е за смяна, но засега нямам време да се занимавам с нея и ако последва друг проблем, ще предприема по-нататъшни действия.
Продължаваме напред ( а ако благоволи да завали снежец с вратите настрани )
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
Промяна на силата на духане принак за проблем с таралежа ли е? Какво имам предвид - от самосебе си започва да духа по-силно после намаля. Прави го без причина от време на време. Също така понякога като извадя ключа продължава да шуми няколко секунди.
- metodi80
- старши ентусиаст
- Мнения: 3874
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 97'
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
MMG написа:Промяна на силата на духане принак за проблем с таралежа ли е? Какво имам предвид - от самосебе си започва да духа по-силно после намаля. Прави го без причина от време на време. Също така понякога като извадя ключа продължава да шуми няколко секунди.
Да ,колега , имаш проблем и той е причинен именно от таралежа ....
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
E.Alexandrov написа:Колега, вчера се захванахме с един приятел да измъкнем таралежа от хралупата. Като казвам "захванахме" разбирайте аз стоях отстрани и оказвах чисто морална подкрепа
Та след безбройни благословии по адрес на инженерите в BMW успяхме да извадим крайното стъпало на вентилатора.
При оглед на буксата стана ясно че тя е нагоряла (леко постопила) и не е правила добър контакт (по необясними все още за мен причини).
След остъргване на клемите и контактен спрей тествахме таралежа и вентилатора се съживи.
Все пак контакта не беше добър и при разклащане контакта се загубваше. Сигурно инженерите в BMW ще получат инфаркт ако узнаеха побългаряването което настъпи в следствие на това. Буксата беше уплътнена с няколко тънки медни жички и таралежа беше наврян (след задължителните благословии) обратно в хралупата.
Буксата ми е за смяна, но засега нямам време да се занимавам с нея и ако последва друг проблем, ще предприема по-нататъшни действия.
Продължаваме напред ( а ако благоволи да завали снежец с вратите настрани )
Колега,минаваш по моят път.Аз имах същия проблем и аз като теб опитвах какви ли не неща да постигна добър контакт между буксата и таралежа включително и подлагане на алум.фолио,но нямаше дълготраен ефект,до като не подмених самата букса от друга кола,връзката я направих с лустер клема защото ми беше доста неудобно за запояване с поялник.И вече година карам без проблемно.Това дето си направил е временно решение и е за предпочитане да си смениш буксата защото от нагряване и лоша връзка може да унищожиш таралежа.
- metodi80
- старши ентусиаст
- Мнения: 3874
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 97'
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
bobi_81xx написа:Колега,минаваш по моят път.....
Това го обясних на колегата (обменихме няколко ЛС) ..... Сега за всички , които се сблъскат с подобен проблем , ще кажа и в самата тема - единия вариянт е смяна с друга буска , както ти колега си направил (въпреки , че и това невинаги помага, защото и другата може да е с "разхлабени" пинове) , другия вариянт е просто леко да се калайдисат пиновете на буксата на самия таралеж ... Даже на афтърмаркет таралежите (тези с тънките бодли)съм забелязал , че дебелината/сечението на пиновете е малко по -тънко от това на оригиналните (тези с дебелите бодли) и именно за това при тях е често срещано като проблем да се топят буксите. Като се калайдисат леко , пиновете стават по -дебели и съответно контакта е по -плътен .... Като казвам калайдисване имам предвид съвсем фин слой , не да се натрупва ....
При калайдисването трябва да се внимава , да не се разпоят пиновете в основата , защото температурата от поялника се подава по цялата дължина на пина и вместо да се оправи работата , може да се скапе ...
- A-style
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
Ето я и моята букса.... Давайте жокери от къде да намеря подобна букса...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- metodi80
- старши ентусиаст
- Мнения: 3874
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 97'
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
A-style написа:Ето я и моята букса.... Давайте жокери от къде да намеря подобна букса...
От официален представител , ако искаш нова , ако не , отиваш в някоя морга , режат тия барабар с кабелите и така ...
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
Здравейте голеги.Имам следното питане,преди да съм счупил нещо.Включих обдухването на предното стъкло.Когато го изключих,вентилатора започна да духа даже по-силно от най-високата степен.Пробвах с бутоните за регулиране силата на духане.Реагираше,но пак духаше по-силно от избраната степен.Пробвах да изключа вентилатора от копчето,но не стана,работи си и то на най-високата степен.Загасих колата,извадих ключа и вентилатора продължи да работи. Откачих клемите на акумулатора за да не го изтощи.На сутринта запалих колата,нямаше проблеми.Но така и така бях решил да сваля таралежа.Свалих го.Реших да пробвам пак.Вече имах достъп до буксата на таралежа.Отново се появи проблема.Загасих колата,вентилатора продължава да духа.Махнах буксата на таралежа и спря.Та въпроса ми е.Сигурно ли е,че проблема е в таралежа?Намерих тази тема http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=716322 но е за Е39.Мога ли да използав методите за замерване показани в нея? На външен вид поне,нямя разлика в таралежите на Е39 и Е46.Май и парт номерата съвпадат,но за това не съм много сигурен.Благодаря предварително и весело изкарване на новата година.
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
miroE46 написа:Здравейте голеги.Имам следното питане,преди да съм счупил нещо.Включих обдухването на предното стъкло.Когато го изключих,вентилатора започна да духа даже по-силно от най-високата степен.Пробвах с бутоните за регулиране силата на духане.Реагираше,но пак духаше по-силно от избраната степен.Пробвах да изключа вентилатора от копчето,но не стана,работи си и то на най-високата степен.Загасих колата,извадих ключа и вентилатора продължи да работи. Откачих клемите на акумулатора за да не го изтощи.На сутринта запалих колата,нямаше проблеми.Но така и така бях решил да сваля таралежа.Свалих го.Реших да пробвам пак.Вече имах достъп до буксата на таралежа.Отново се появи проблема.Загасих колата,вентилатора продължава да духа.Махнах буксата на таралежа и спря.Та въпроса ми е.Сигурно ли е,че проблема е в таралежа?Намерих тази тема http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=716322 но е за Е39.Мога ли да използав методите за замерване показани в нея? На външен вид поне,нямя разлика в таралежите на Е39 и Е46.Май и парт номерата съвпадат,но за това не съм много сигурен.Благодаря предварително и весело изкарване на новата година.
Таралежа е заминал,сменяй или ремонтирай защото скоро ще изревеш за акумулатор.Преди време имах същият проблем.В форума има кадърни хора който ремонтират доста успешно тези джаджи.
- metodi80
- старши ентусиаст
- Мнения: 3874
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 97'
Re: таралеж или крайното стъпало на вентилатора
miroE46 написа:Мога ли да използав методите за замерване показани в нея? На външен вид поне,нямя разлика в таралежите на Е39 и Е46.Май и парт номерата съвпадат,но за това не съм много сигурен.Благодаря предварително и весело изкарване на новата година.
Няма нужда да замерваш нищо , категорично ти казвам ,че таралежа е повреден .... таралежите на Е39 и Е46 са еднакви на външен вид , а иначе таралеж от Е36 , Е46 , Е39 , Х3, Х5 , са абослютно взаимозаменяеми , независимо , че имат различни партидни номера ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани