Въпрос за настройка на изпарител М43

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: Sofia,Vidin
Пол: Мъж
Кара: 318i

Въпрос за настройка на изпарител М43

Мнение от milkov_jv » 02 Дек 2014, 22:59

Лятото смених изпарителя (Романо) и всичко беше ок,но от както застудя разхода скочи главоломно.Когато го купих,човека в магазина каза да не пипам винта за настройка.Каза "Слагаш и караш".Преди два дена реших да закачка компа и да видя какво става,макар,че не разбирам от настройка на газов инжекцион.Налягането на изпарителя беше 1500mbar,а диференциалното 1200.Тъй като съм чел,че за 1.8 мотор диференциалното налягане трябва да е м/ду 950 и 1150mbar-намалих налягането от изпарителя със 100mbar и диференциалното стана 1100.Колата зазвуча по-добре и разхода като,че ли се оправи.Въпроса ми е,възможно ли е да съм обеднил сместа повече от нормалното,при положение,че не съм пипал времената на дюзите.Шубе ме е за ламбда сондата,иначе колата вече върви и харчи супер.Ще се радвам някой да сподели какви са му времената,наляганията и размера на дюзите на газов инжекцион на М43 б18.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 30.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e46 318i 118 hp
Мечтае да кара: 1936 Mercedes Benz 500k Cabriolet C

Re: Въпрос за настройка на изпарител М43

Мнение от rakita » 02 Дек 2014, 23:09

Колега,мисля че не могат да се сравняват различни марки газови инжекциони,но да си кажа моите параметри: Ловато на 1,3 атм.,дюзите са разпробити на 2 мм,времената на празен ход - бензин около 4 милисек. газ около 5,5 милисек.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: Sofia,Vidin
Пол: Мъж
Кара: 318i

Re: Въпрос за настройка на изпарител М43

Мнение от milkov_jv » 03 Дек 2014, 19:12

Долу-горе е същото.Моите дюзи са 1.8 и налягането от изпарителя е 1,4.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook