М52 свети лампа след смяна на гарнитура маслен филтър
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
М52 свети лампа след смяна на гарнитура маслен филтър
Здравейте,
Много странен проблем изведнъж се появи след смяна на гарнитурата на корпуса на масления филтър. Единственото по корпуса е проверката на пружинкана на клапанчето, което предполагам е за слизането на маслото картера но може и да греша за функцията. Отделно смених и двата О-пръстена, които също течаха. Измих входа на датчика за налягане? на маслото с почистващ спрей. Друго, което направих беше, че долях 20в50 масло за да кача нивото, понеже преди процедурата беше паднало под минимума а смятах да сменя маслото след процедурата. Друго, което направих е, че измих мотора отдолу и отгоре на пароструйка за да видя дали ще тече още. Интересното е, че проблемите мисля започнаха след пароструйката, като преди това не забелязах да свети лампата на маслото. След пароструйката започна след малко каране и почти загрял мотор да свети леко лампата на маслото. Светено беше слабо като се засилваше на празни обороти. Спрях колата и изгасих мотора. След 5 мин пак запалих - лампата не светеше. След малко работа на мотора пак започна леко да свети. Прибрах я в гаража. Проверих маслото нямаше теч. Нивото беше до средата. Днес след 6-7 дена стояне за запалих. Не работеха 1 или 2 цилиндъра и прекъсваше. Повдигачите пречукаха но след 4-5 сек. спряха но пак работеше неравномерно. Покарах малко и лампата започна пак леко да свети. След малко каране започна да свети с пълна сила и постоянно, сякаш колата е на контакт. Сега се чудя дали да сменям датчика който е горе на корпуса или да търся причина я в масло я в маслена помпа, която да се е прецаккала от гъстото масло, което е само един литър
Общо взето съм в голям шах. Все пак това се случи изеднъж без симптоми.
Благодаря предварително за всеки конструктивен съвет!
Много странен проблем изведнъж се появи след смяна на гарнитурата на корпуса на масления филтър. Единственото по корпуса е проверката на пружинкана на клапанчето, което предполагам е за слизането на маслото картера но може и да греша за функцията. Отделно смених и двата О-пръстена, които също течаха. Измих входа на датчика за налягане? на маслото с почистващ спрей. Друго, което направих беше, че долях 20в50 масло за да кача нивото, понеже преди процедурата беше паднало под минимума а смятах да сменя маслото след процедурата. Друго, което направих е, че измих мотора отдолу и отгоре на пароструйка за да видя дали ще тече още. Интересното е, че проблемите мисля започнаха след пароструйката, като преди това не забелязах да свети лампата на маслото. След пароструйката започна след малко каране и почти загрял мотор да свети леко лампата на маслото. Светено беше слабо като се засилваше на празни обороти. Спрях колата и изгасих мотора. След 5 мин пак запалих - лампата не светеше. След малко работа на мотора пак започна леко да свети. Прибрах я в гаража. Проверих маслото нямаше теч. Нивото беше до средата. Днес след 6-7 дена стояне за запалих. Не работеха 1 или 2 цилиндъра и прекъсваше. Повдигачите пречукаха но след 4-5 сек. спряха но пак работеше неравномерно. Покарах малко и лампата започна пак леко да свети. След малко каране започна да свети с пълна сила и постоянно, сякаш колата е на контакт. Сега се чудя дали да сменям датчика който е горе на корпуса или да търся причина я в масло я в маслена помпа, която да се е прецаккала от гъстото масло, което е само един литър

Благодаря предварително за всеки конструктивен съвет!

- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: М52 свети лампа след смяна на гарнитура маслен филтър
Вземи я закарай на майстор да ти я направи,че ако и ремонтната дейност извършена от теб е като писането ти би следвало да има кофти последствия.
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: М52 свети лампа след смяна на гарнитура маслен филтър
Само не разбрах защо си налял 20в50 !?!?!?
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


Re: М52 свети лампа след смяна на гарнитура маслен филтър
Питах за съвет, получих критика.
Сложих 20в50 за да мога да я закарам до сервиза за да и сменя маслото.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: М52 свети лампа след смяна на гарнитура маслен филтър
Сега се чудя дали да сменям датчика който е горе на корпуса или да търся причина я в масло я в маслена помпа, която да се е прецаккала от гъстото масло, което е само един литър
Преди години, с подобно масло на Valvoline, навъртях на една Е34-ка около 500 000км, така, че не се притеснявай- помпата не се е прецакала от това.


Re: М52 свети лампа след смяна на гарнитура маслен филтър
Единственото, което ме озадачава е защо лампата започва да мъждука като поработи колата а като е студена не свети. От друга страна сега започна да свети постоянно, което пък може да значи наистина проблема да е в него. Засега търся нов датчик и почвам от там.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: М52 свети лампа след смяна на гарнитура маслен филтър
ти маслото погледна ли го на какво прилича визуално?

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: М52 свети лампа след смяна на гарнитура маслен филтър
Аз бих търсил проблема там където си пипал, а не в маслото. Най добре е да се закачи един манометър където е сензора за маслото. Предвид това, че сигурно нямаш таква възможност - Като за начало свали буксата на сензора(то си е обикновен ключ) почисти хубаво конетактите. Ако не се оправи вземи от друг колега за проба или сложете твоя там. Ако пак го прави то свали пак конзолата и прегледай какво си правил. Ако пак не се оправя вземи друга конзола и без да пипаш по нея я монтирай. Ако пак го прави значи имаш наистина проблем с помпата и може просто съвпадение точно сегада се е гътнала. Ако ме питаш най добре намери как да измериш налягането на маслото - сваляш сензора и отиваш с него да покажеш какъв нипел ти трябва и да го вържеш към манометър.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: М52 свети лампа след смяна на гарнитура маслен филтър
Благодаря на всички за конструктивните мнения.
Днес сложих един сълзящ датчик от една 316-ка а моя замина за затапване при евентуален проблем както каза собственика за запушване
въпреки, че едва ли датчиците протичат ежедневно
. Досега карах без да светне нищо. Отделно гледахме маслото през капачката за наливане и се вижда, че пръска а и нямам шумове от повдигачи. Всичко клони към заминал датчик. Единствено не мога да разбера как така изведнъж се скапа...



- TheRedOne
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 24.05.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Комбита
- Мечтае да кара: Голе-е-еми комбита
- Детайли за колата: E46 330xi Touring
Re: М52 свети лампа след смяна на гарнитура маслен филтър
vangelov написа:...Всичко клони към заминал датчик. Единствено не мога да разбера как така изведнъж се скапа...
Proudly made by Пароструйка.
Пък кой знае, може като поседи малко може и да оздравее въпросният датчик.
Re: М52 свети лампа след смяна на гарнитура маслен филтър
Колега за да не попадаш в подобни проблеми пробвай другия път да измиеш мотора по следния начин :
Отиваш на канал (от тея кварталните) качваш колата горе и отдолу с едно Меглио с пръскалка започваш да квасиш където видиш омаслено. След това лека полека я закарваш до някоя автомовка от тея по левчето и хубаво е да е по близичко. Паркираш я в клетката дигаш предницата с 2 крика (по възможност хидравлични) и отдолу лекичко с водоструйката миеш гняса който се е разкашкал от препарата. След това я извеждаш и чакаш да поисъхне.
Тая процедура я правех на М43то преди 2 години и всичко светна и нямах проблеми след това
Отиваш на канал (от тея кварталните) качваш колата горе и отдолу с едно Меглио с пръскалка започваш да квасиш където видиш омаслено. След това лека полека я закарваш до някоя автомовка от тея по левчето и хубаво е да е по близичко. Паркираш я в клетката дигаш предницата с 2 крика (по възможност хидравлични) и отдолу лекичко с водоструйката миеш гняса който се е разкашкал от препарата. След това я извеждаш и чакаш да поисъхне.
Тая процедура я правех на М43то преди 2 години и всичко светна и нямах проблеми след това

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани