АКУМУЛАТОР
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
АКУМУЛАТОР
господа, нов съм
имам проблем с акумулатора на 320 д. Акумулатора се срива , докато колата е вдигната на подемника , на свободна Н и ключа е на мястото си, за около час време. Казаха ми мъртва клетка. Желая да сменя акумулаторната батерия. Избрах си един 95 АН . Отивам в сервиз - казват ми този не става!!! ТРЯБВАЛО ДА Е AMG- поради зареждащия ток. Може ли някой да ми каже - ОБЕЗАТЕЛНО ЛИ ТРЯБВА ДА Е ТОЗИ СКЪП AMG akumulator?
имам проблем с акумулатора на 320 д. Акумулатора се срива , докато колата е вдигната на подемника , на свободна Н и ключа е на мястото си, за около час време. Казаха ми мъртва клетка. Желая да сменя акумулаторната батерия. Избрах си един 95 АН . Отивам в сервиз - казват ми този не става!!! ТРЯБВАЛО ДА Е AMG- поради зареждащия ток. Може ли някой да ми каже - ОБЕЗАТЕЛНО ЛИ ТРЯБВА ДА Е ТОЗИ СКЪП AMG akumulator?
Последна промяна gcon94 на 07 Яну 2015, 16:27, променена общо 1 път
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: АКОМУЛАТОР
Аз година и половина карам с обикновен акумулатор, проблем нямам... АМГ не ми говори нищо и какво му е на зареждащия ток? Не си дал инфо за колата, но доколкото разбрах, е автомат, нямаш старт-стоп система. Остава да е с рекуперация на спирачната енергия? Искате помощ, а трябва да гадаем...
Never mistake motion for action...
Re: АКОМУЛАТОР
Не е AMG, а AGM и не, не е задължително, но е препоръчително. Ако не ти се дават много пари можеш и обикновен да си вземеш, но ще го сменяш по-често. Ако AGM ще те държи да кажем 4г., обикновения може и след 1-вата да трябва да го сменяш според зависи от марката на самия акумулатор.
Re: АКОМУЛАТОР
Личен опит: оригиналния си беше VARTA - Смених си го със същата марка и вече 6 години никакви ядове.
Оригиналния се скапа на 2-та зима и мисля че причината за това е че колата беше държана на открито дори
и в най-големите студове. От както е при мен е в гараж и никакви ядове, дори се кара само веднъж-дваж седмично.
Поздрави.
Оригиналния се скапа на 2-та зима и мисля че причината за това е че колата беше държана на открито дори
и в най-големите студове. От както е при мен е в гараж и никакви ядове, дори се кара само веднъж-дваж седмично.
Поздрави.
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: АКОМУЛАТОР
Моя оригинален беше BERGA , ако акумулатора ти е бил оригинален AGM трябва да е черен на цвят, ако е бял е обикновен. Може да сложиш обикновен, но трябва да кодираш колата и ресет също. 95ah е много. Няма смисъл. Предимствата на AGM e че студа, вибрациите и често палене не им влияят. Зареждат се по-бързо въпреки че се зареждат с по-малко напрежение, затова се кодира и колата ... за да знае с колко волта да го зарежда. АGM не обича високите напрежения.
п.с. Оправи си заглавието.......... о ... у
п.с. Оправи си заглавието.......... о ... у
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]