Наказанията от КАТ не представляват нищо пред това...
Модератори: mitaka7, Общи модератори
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio






"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
МУАХАХАХАPaco_RS4 написа:Май долавям някакви нотки на завист за колата ми



П.П Момчета давайте да продаваме БМВ тата и да се качваме на АУДИТА тва е колата с тея расови коне




П.П 1 Пич що не земех да се метнеш от някое високо място да не се мъчиш повече

Аудито ми е 98 година и си върви много добре, 230 км/ч си ги прави по норматив, даже и за още пита. Тва баварче не знам къде се изгуби,ама явно ония пичове не искаха да си разбият пломбите по "прекрасните" софийски патища. Аз между другото ги разбирам, то комфорта в тяхна колица е доста оскъден, пък и дали тва "325i" не беше някъв тунинг от Илиянци 

Скороста убива, купи си БМВ и живей вечно.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
след 15-20 мин,те чакам на бояна 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Paco_RS4 написа:Аудито ми е 98 година ...
Oще през 80те нисанския 1.8 матор беше със 160 коня. Ти за кви расови говориш 10 години по точно, чи не вдянах?

Возиш се в детска количка, не са ли ти казвали?
Ауди - няма такава фирма. Къв им беше девиза? Нещо, чрез техника. Таратанци.
Глей ся да ти кажа некои истини. Ауди е една сбирщина икономисти под каскета на народната кола. Сичко, ама сичко по ИСТИНСКАТА кола се прави от фирми от по 50 - 200 човека, дето хал хабер си нямат от деиността на другите. Ауди, като фирма няма капка (хула, йок) ноухау. Няма развойна дейност - плаща си за такава.
В тоя смисъл, само от уважение към фирмата дет си събира чертежите на собствени компютри, да не говорим, че е в състояния да създаде собствена кола - ти не би следвало да пишеш в тоя форум.
Камо ли да имаш претенции за бързина.
Огледай се се смело. Ще видиш колко си смотан, но това е първата стъпката към душевното ти извисяване. Не забравяй да я отпразнуваш. Все пак ще си успял да се преродиш.
Май на някои хора им закипя чайника
Ама трябва да знаят, че в Бавария има и втора не по-лоша марка.Иначе Е30-ките са вече остаряла концепция, та за тва ме дразнят по светофарите като ми се ежат. Иначе стават за експерименти по тях . И да се обърка нещо собственика не губи нищо 


Скороста убива, купи си БМВ и живей вечно.
- Eliana
- УмНаТа КаКа с чЕрпАка :)
-
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Жена
- Кара: '96 BMW318 cabrio
Re: Наказанията от КАТ не представляват нищо пред това...
Paco_RS4 написа:Здравейте фенове....
Здрасти

Paco_RS4 написа:Както вие така и аз сме болни на една и съща тема - коли. Има една малка разлика обаче и тя е, че ....
ти наистина си с тежко мозъчно заболяване, затрудняващо дори и най- добрите психиатри в света или може би си поредния хлапак, който се регистрира във форума с цел доказване на завидно майсторско шофиране и с цел доказване на доходите на родителите ти за придобиване собственост на
Paco_RS4 написа:един изключителен представител на Инголщатската марка....

Paco_RS4 написа:С никакви лоши чувства или каквото и да е по специално отношение реших да споделя тази история с вас за да не си мислите, че карате изтребители.
Благодарим ти за споделената "изключителна" история и надявам се вече си се успокоил, затова сега най- културно си копирай историята и й направи "copy" в АУДИ форума, където собствениците на инглощатската марка ще и се възхищават.

И не се чуди къде са избягали момчетата с баварката- те просто са свили наляво след светофара


- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Абе кви Аудита бе ЕТО ЧЕТЕТЕ И СЕ ПРОСВЕТЛЯВАЙТЕ
Това е отговора на загадката 6 цилиндъра срещу 5 намигване .Респективно БМВ срещу Ауди Smile .Да 5 цилиндровият мотор работи несъмнено като "ел-двигател",но трябва всеки месец да се проверява връзката му с фундамента! Laughing Laughing Laughing
Андро поздравления за титрите на великото филмче,което Ауди,Хонда и тн. Фенове така и не проумяха и едва ли някога ще проумеят Cryyy !Прости им ,те не знаят какво говорят Smile .Трябва да си много хал-хабер ,за да не разбереш посланието на тва филмче и че не можеш да сравниш автомобилите БМВ с нищо друго на този свят Evil or Very Mad !
Кви Аудита ве момчета,къде се ръгате в А-групата на БМВ и Мерцедес-великите коли със задно предаване Evil or Very Mad .Кой ви излъга ,че като Ауди имат страхотна ламарина са хубави коли Confused2 ?За вас Мерцедес може и да са по-добри от БМВ(може наистина да е така),но от чикийте(колите с предно) Very Happy определено има поне 5 марки по-напред с материала от Ауди Exclamation .Има ли нещо по-смешно от голяма кола с хубав голям мотор Smile и с ...предно предаване-специалитета на ауди Sad .
ИМА ЕДНА ИСТИНА В ЖИВОТА И ТЯ СЕ КАЗВА КУАТРО - каза една пенсия преди да се каталяса Smile .Аз бих добавил върши работа,но не доставя удоволствие Sad .Да сте чули някои да ви хвали 325ix или 525ix?Няма и да чуете,щото тва не са типични БМВ-та.За кво АудиТурбоКуатро ми говорите ,след като на този свят съществува СубаруИмпрезаТурбо?Така че може да си промените девизчето на "...И ТЯ СЕ КАЗВА 4WD!"
Както каза някои от колегите,БМВ издига задното предаване до КУЛТ-ови височини.Ако не сте карали автомобил БМВ ,нека ви обясня накратко за какво става въпрос:класически редови шестцилиндров двигател(4цил-малко на брои-всичките в бившия соц.лагер),ЗАДНО ПРЕДАВАНЕ с АБСОЛЮТНО перфектно разпределение на масите и винаги с образцова трансисия и федерация съчетаваща комфорта на лимузините и стабилноста на спортните коли!Това е БМВ!Може да си каталясал,унил,тъжен и тн.,5 минути в колата са ти достатъчни за да изгрее усмивката на лицето ти и да станеш нов човек.УСМИВКАТА-това е основната гримаса ,която извиква едно БМВ в шофьора!Виж Тиф Ниидъл(тва момче не спря да си прави кефа)-в минутите зад волана на БМВ-тата (M History,Е39,Е46) той беше щасливия човек.
Много излишно и глупаво е да обяснявате на хората в тези форуми какво е Ауди и как то е ноо напред,СЛЕД КАТО ВСЕКИ ОТ БМВ ФЕНОВЕТЕ ТУК БИ ПРЕДПОЧЕЛ ДА КАРА ЖИГУЛКА ПРЕД АУДИ Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
ЗАЩО ЛИ?
ЗАЩОТО ЖИГУЛКАТА Е СЪС ЗАДНОООООООООО
Добреееее Smile !Браво фенче потрудил си се Cool !Само дето си хал-хабер Laughing !
Виждал съм и съм карал мотора за който ми говориш и ще ти кажа ,че не съм очарован от динамичните му характеристики.За плавноста и баланса изобщо няма да говорим ,само като видя вида на коляновия вал на двигателчето дето ми го фалиш и умирам от смях(което не му пречи да е издържлив).Интересно защо в цял свят само Ауди и Магарцедес превят петаци.На тези вторите пък ако им чуете как работи петака ще умрете от смях,което не му пречи да е един от най-здравите дизели в историята.
Както вече ти казах фенче ти си хал-хабер!Ти знаеш ли какво са 220 000 мили?Ми ще ти кажа,че една най-тъпа Жигула,от онези първите(италианската сглобка) изкарва 500 000 километра без никаква интервенция по коляно-мотовилковия механизъм!И това са километри навъртени за 15-20 години(демек с безброи студени стартове) ,не като Тико 1 000 000 км. навъртени на "топло" за 3-4 години "двоина езда".
А сега малко и за БМВ:изобщо не се сещам за кви проблеми в БМВ двигателите ми говориш!Хал-хабер си на тема 6цил.двиг.,човече тези двигатели са легендарно здрави!За пушенето като Локомотив ли искаш да си говорим?Еми добре,ще ти кажа ,че има едни неща наречени гумички на клапаните,които след 15-20 година от съществуването на автомобила БМВ трябва да се подменят,защото все пак са от гума,която е подвластна на времето и работи при изключително агресивни условия!След което даденият автомобил отново започва да кара от смяна до смяна без доливане! Обикновено този проблем не се среща при други автомобили освен БМВ и Магарцедес ,защото те(другите) не достигат или много трудно достигат 20 годишна възраст!
Какво знаеш ти и твоята жалка фирмичка Ауди за ЛЕГЕНДАРНИТЕ 6-ЦИЛИНДРОВИ РЕДОВИ ДВИГАТЕЛИ!!!!!!!!!!!
Ти наясно ли си ,че тези двигатели НЯМАТ УМОРА!!!!!!!.
Ти наясно ли си ,че студен пробег от 1 000 000 км. не е нищо за един редови шестак!
Ти наясно ли си ,че след разцепването на един редови шестак на 1 000 000 км. в 99% от случаите се вижда следната картинка:хонинг на цилиндровите втулки(пресен,все едно нарязан вчера),колянов вал-не помръднал от заводския размер даже с 1 хилядна от милиметъра!
Ако ти говоря на космически език ,кажи да спра!
Човече ,когато БМВ правеше тези велики агрегати ,Ауди още влакове взривяваха!
Цели легенди минаха под знака на редовия шестак М30:
2500,2800,3.0 s,BAVARIA,2.8 L,3.0 L,3.3 L,2.5 CS,2800 CS,3.0 CS,3.0 CSL,3.0 CSI .........E12,E23,E24,E28,E32,E34.Няма да ми стигне страницата да ти изброявам историята на ЛЕГЕНДАРНИЯ РЕДОВИ ШЕСТАК!.Човече това е двигател за,който времето е спряло!Аз имах доста коли с редови шестаци(на близо милион километри) пробег ,който твоите тъпи Аудита няма да достигнат никога.Говоря ти за БМВ 728 79 година на 1 200 000 километра,говоря ти за БМВ 320 84 година на 600 000 км.,говоря ти 525 76 година на над 1 000 000 и трите са чисто здрави в перфектно състояние,карани от изроди с много тежки крака и които във всеки един момент МОГАТ ДА СКЪСАТ ТРЪТКАТА НА ТВОЕТО ауди !!!!Всички тези коли са само със подменени гумички и са на номинални размери,така че не ме баламосваи с твоите тъпи петаци на 200 000 мили!Казаното важи са всички шестаци и това е наблюдение не само от мои коли ,а от стотици баварци приятелю!
За кви издържливи Аудита ми говориш ,аз също ходя по-тази земя и виждам кво е положението!Забелязва се ,че болшинството от автомобилите движещи се по земната повърхност с 15-20-25 годишна възраст са обикновено БМВ-та и Магарцедеси.Поне тук при нас в Прованса на никои не правят впечатление дърти петаци,троики,баварии ,които си движат по улиците все едно са произведени вчера.Виждат се също и мерцедеси-сомове,конски глави,123-ки и тн.НО АУДИТА-НЕ СЕ ВИЖДАТ,поне не произведени преди 85 година или са изключителна рядкост.Като се има в предвид ,че Аудито е много по-масова кола от БМВ.Смятам и в София е така.Какво говори това:че Ауди ,колкото и здраво да е все пак си е кола еднодневка ,която не издържа провеката на времето!
За кви Аудита ми говориш,когато виждам къде се тълпят хората.На авто изложението в Пловдив народа се тълпеше единствено пред щанда на БМВ и цъкаше пред величието на новите троика,петица и седмица,а в същото време щандовете на чикииките(включително този на Ауди) пустееха!Вярно е ,че МБ не бяха представени ,но принципно ти казах ква беше ситуацията или викаш те хората са глупаци и не разбират от хубаво.
За кви Щати ми говориш и кви Аудита,кога пък изместихте МБ,Сааб и Волво.И ние тука гледаме телевизия(макар и черно-бяла)-така че не се напрягаи толкова!Прави изключително впечатление какво огромно количество класики Баварци се движат из щатите-говорим за стари триоики е21,говорим за стари петаци е28,за шестици е24,за баварии 1600,1800,2002-ки и най-вече за класиката в жанра е30!На този фон рядко се среща някое не толкова старо 100 или 200 и тн.
Тъи като по надолу доста ще се сравняват двете марки е важно да се уточним за кви коли говорим или по-точно кои са извесните масови модели познати нам-това са БМВ-та и Аудита произведени до 94-95 година,защото вече са навлезнали достатъчно и по един или друг начин повечето са издържали теста на времето и километрите.
Пич ставаш нелепо смешен с твърдението за луксозния интериор на Ауди.От познатите ни модели се вижда абсолютна безвкусица и смела работа с брадвата.Някои влизал ли е в серията наречена 80(старо или яицеВ4-без значение) или 100 CC или следващата 100-тица.Егати и безвкусицата.Тавана е така зверски издялкан и виси над тебе така тягосно,че се усещаш в килия от Алкатраз(звено особено тежки престъпления).Армарурното табло и уредите са смело изваяни с брадвата ,така че да ти се отще да караш!Усеща се приятната вибрация от чоплещия семки(без зъби)4 цилиндров агрегат,съчетана с достатъчно количество децибели!Поглед и към 100-цата показва същите бъгове,прави впечатление,че за размерите и тежеста си вози доста добре,но.........не достатъчно добре в сравнение с един Форд Скорпио или един Опел Омега ,които са със задно!
Всеки е виждал специфичното табло на БМВ с характерен ъгъл към шофьора и неповторим дизаин още от най-дъртите модели ,изкопиран смело от почти всички марки в новите им модели!Няма да говорим за лукса присъстващ даже и в много стари коли,нещо много далечно от Аудитата.Колко далече по дизаин и интериор са големите Аудита от ГОНДОЛИТЕ НА БМВ НАРЕЧЕНИ СЕДМА СЕРИЯ Е23 И 32!Колко им е чужда думичката комфорт на Ауди!Пак казвам това го констатирам на база познатите масови модели,а не А сериите на Ауди и новите Баварци ,защото все още не са достатъчно масови.
Това което се дочува от колеги специалисти е ,че новите V-образни моторчета на Ауди си имали ДОСТАТЪЧНО ПРОБЛЕМИ,но това са непроверени данни!
А сега за 5-те марки:
Тук смятам да направя душевно густо на моя личен приятел ADH Honda,като отчетем ,колко напред в бъдещето са японските чикийки!
Ето кои са те:Тойота,Нисан,Мицубиши,Хонда,Субару и тн.
Защо смятам ,че са по напред от Ауди.Основната причина да го твърдя е ,че японските автомобили макар и еднодневки са изключително ДУРАКОУСТОИЧИВИ,в смисъл такъв ,че докато доиде момента да я изхвърлиш ,те не те ангажират много с присъствието си.Двигателите им са МНОГО ИЗДЪРЖЛИВИ,много по-издържливи на тема НЕОБСЛУЖВАНЕ от тези на Ауди и може би и от на БМВ ,поне до момента в който грохнат и не подлежат на особено отремонтиране.Свидетел съм бил на много каталясали от каране 15+ годишни японски бараки,които продължават да се мъкнат по улиците героично,а моторите им прашасали,ама гьотората,което подсказва липса на всякакви грижи за тях и така до момента в ,който я разцепиш и установиш ,че от този агрегат повече нищо не става,но той си е изпълнил задължението.
Хал Хаберооооо,ноо си зян ПИЧ!Субаро е толкова напред в пълноприводните автомобили ,че напрао си нямаш на идея.Не познавам Импрезата като кола,но за това пък познавам добре онези стари НЕКОМФОРТНИ ТУРИНГИ И СЕДАНИ ,КОИТО ГОДИНИ НАРЕД НЯМАХА АНАЛОГ СРЕД ДРУГИТЕ КОЛИ!Тези коли с грозната си квадратна форма,предлагаха огромен арсенал от екстри и комфорт за които ТУРБО ГАЗАРИ КАТО ТЕБЕ не са и помирисвали през 80-те години.Доближаваики се до този квадрат започваш да надаваш възклицания от рода на :а?Тя нямала рамки на вратите!О!Този преден капак е клеясал от НЕОТВАРЯНЕ,а тук имало вечен боксерен двигател!А,той бил с ел-съпротивителен въздухомер,а моето ТЪПО АУДИ се мъкне все още с патетичния карбуратор(нестига ,че Аудитата не са чували за ел-впръскване,но и механичната инжекция е все още излишно оскъпяване на и без друго високата им цена) ,а годината е едва 88 или БМВ ги слагат тези въздухомери ,чак след 90-та година!Тези колела ,маи никога не са сваляни за проверка на трансмисията!Защо и да ги сваляш-тя е вечна!Ооооо,какво имаме тук ,това да не е хидравлично окачване с еди къв си контрол и то много по-здраво от това на Кадилак,Ситроен и тн.Я!Ами вътре било пълно с копчета бе и тези неудобни седалки ........мъчно ми е за Ауди ,като се сетя кви БОЗИ произвеждат в тези години.
Чесно да ви кажа мили Ауди фенчета,разбирам ви!И аз бях много скептичен към тази марка,преди да се запозная от близо с нея!Същото не мога да кажа за вашите каруци от тези времена,те така семплеят ,че направо са ЖИВ ТАШАК пред Субару,а колко са надежни-направо и идея си нямате!
Ей го и този!
Аве пич ти нахален ли си или какво!
Идваш тук форсираш се като някво кросово Балканче,плюеш марката БМВ,разправяш ни разни НЕБИВАЛИЦИ,за някви коли дето ги няма на картата и после се сърдиш,А ДАЖЕ ЕТИКЕТА НЕ СИ ПРОЧЕЛ!
Никой няма да затваря темата,докато ти сам не решиш да се спреш и да разбереш ,че твойте Аудита нямат никво място ТУК!
Естествено ,че сам съм си изградил мнение за за всичко!Видял съм го,пробвал съм,сравнил съм го,а не се ръководя от мненията и оценките на всестранно развити личности из НЕТА ,като тебе,който харесват всички марки!
И за разлика от хора като тебе мога да се обоснова защо!Ето например да вземем ПРЕХВАЛЕНОТО Волво,дето слагали твоя ПРЕХВАЛЕН ПЕТАК.Кво да ти кажа,за мен тези са супер прехвалени и изобщо не ме интересува кой,как ги бил класирал и уважавал!Те са като вас ПЕРФЕКТНА ГОЛА ЛАМАРИНА И НИЩО ПОВЕЧЕ!Е как за толкова години не си намериха двигател-то не беше Рено,то не беше VW,то не беше Ауди,техен си,еди къв си и тн. Все боклуци,защото аз по друг начин не мога да нарека примерно 6 цилиндровия редови дизел на VW-той си е жив БОКЛУК!За другото кво да ти говора-гледаш голяма кола като 760-ката(супер уважавана в Щатите),близо 2 тона и като погледнеш отдолу-СМЯХ АМА СМЯХ!По един носач на колелото,а стабилизиращата щанга го държи аксиално и ….тва е!Холендрите и тръбичките на спирачната система-БРОНЗОВИ-за да се закръглят по-лесно,аве те са хиляди неща ,които се набиват на очи!И когато ги сравня с Баварската изработка и разбирам къде е истината.За твое сведение с такова ДЕТСКО ОКАЧВАНЕ е първата(старата) тройка е21!Ама карай Волво рулз и тва е!
Много ясно ,че няма да ми отговориш на домашното,щото трябваше да оплюеш IX-са ,без да знаеш изобщо кво има под карусерията!На мен ми е пределно ясно ,че не знаеш точно как работи обикновения диференциал,камоли да ми обясняваш по-сложни неща като куатрото!На мен ми е ясно ,че преди да ми говориш глупости е трябвало да започнеш от ТЕОРИЯ НА МЕТАЛИТЕ,МАШИННИ ЕЛЕМЕНТИ,РЕДУКТОРИ,ЗЪБНИ ПРЕДАВКИ И ТН. И ТН.,НЕ ДА МИ СЕ ПРАВИШ НА ДИВ!На мен ми е ясно МИСТЪР БОГАТА ОБЩА КУЛТУРА,ЧЕ РАЗБИРАШ ОТ ВСИЧКО ПО МАЛКО И ВСЕ ОТКРИТИЕТО ТИ БЯГА С МИЛИМЕТЪР,НООООООО ЕДИН ДЕН ЩЕ ГО ФАНЕШ И ЩЕ БЪДЕШ ВТОРИ НЮТОН ИЛИ ЕДИСОН!
Абе Пич ти четеш ли кво ти пея или наистина се правиш на интересен!Някъде да прочете да съм ти хвалил Субару за бързина?Много ясно ,че ти го хвалих за лукс и качество на изработката.Но не ти си знаеш тъпата Импреза и тва е!Поне си кажи ,че отблизо не си разглеждал други модели!ТИ НЕ ЧЕТЕШ ЛИ ОТВОРКО ЗА КВА КОЛА ГОВОРИМ!може ли според теб Субару да се са старали с ХИДРАВЛИЧНА ФЕДЕРАЦИЯ ,а колата да е с врътки на джамовете и да не СУПЕР ЛУКСОЗНА!Ти изобщо от вас си излизал ли си?Виждал ли си висок клас японска кола,без значение ква марка е?Къде си тръгнал с гол гъз тръни да мачкаш!Съветвам те да разгледаш преди да започнеш пак да ми дрънкаш глупости за твойте ЛУКСОЗНИ АУДИТА!Не съм 100% сигурен,но ще ти кажа ,че Субару през всичките тези години правиха само пълноприводни автомобили,докато Ауди през повечето време правят ЧИКИЙ!
Все ще се намери някои дето на мине през тези форуми и да се изкаже ТЕХНОЛОГИЧНО,ХАЙТЕК-ВЕНТИЛИРАНО ГАЗАРСКО!
АБЕ ХОНДА,АУДИ И ТН. ФЕНЧЕТА,НЕ РАЗБРАХТЕ ЛИ ,ЧЕ НИЕ ТРАКШЪН КОНТРОЛА ГО ДАВАМЕ НА ОФФ,ОБАЧЕ ЧЕРЕШИТЕ ГИ БЕРЕМ С ХЕЛИКОПТЕР!
Набират се като ГЛИСТ НА БУЦА и после сърдити го раздават!
Знам ,че си Ауди фен ,но освен това си и спомоществувател на БМВ братството и през цялото това време една лоша дума срещу БМВ не си казал,така че приеми мойте извинения ако по някакъв начин съм те убидил на кола!Извинявам ти се ,защото аз много се сърдя на тази тема и след като Андро разправи случая за онзи с яйцето,дето му правил сечено на пътя и аз се сетих ,как един бакшиш пак с яйце ми се направи ноо лошо миналата седмица!Затова и реагирах толкова остро на темата БМВ срещу Ауди.
Седим си ние с ударната група в гаража на Ванката(е30 318 и е28 520),където се рециклира моята е12-ска.По едно време пристига някъв гаден,мазен бакшиш с въпросната кола-Ауди 80 яйце 1.8 рулз.Повъртя се около моята кола,почеса се по тъпата,празна глава и изръси:”-Хм!Струва ли си да се прави тая кочина!”
Така като ме познавате,дали не се гипсирах веднага?
А!Къв си ти бе!Директор ли си,лидер ли си!Къв си!И като го почнах!
Пич така като я гледаш,производство 76-та,нещо да и има на колата ,за да не я боядисам хубаво?
Ми…не!
Колко гори твоето Ауди?
Ми 10
Тази гори 12,а е 2.5!
Искаш ли да се фанем на бас ,че мотора ми е 2 пъти по-тих от този на твойта бракма,а е 6 цилиндров със верижен ангренаж и то двойна верига,без хидравлични повдигачи на клапаните!
Ми не,не искам!
Тогава ако искаш да ги дръпнем на митницата,като я завършим?
Аре стиа ве,не е чесно,ти си с голям мотор!
Добре тогава,ако искаш да те пробвам в завой,а?
Как така в завой?
Ами така!Кой ще влезне и ще излезне с по-висока скорост?
Хм…не ща бе!
Ако искаш да те фана от тук до София?
Еееее,ти си с голям мотор!
На возия да те пробвам?Слагаме ено кафе на арматурата и ще видим кво ше стане!
Аха,ти си с по-дълга база и по-тежък с по-голям диаметър на гумите!
Аха,ми тогава ако искаш,да ги блъскаме челно,да видим кой кви щети ше има?
Ееее ти полудя,стига глупости!
И накрая му казах:
Аре кажи на какво искаш да я мерим тая кочина с твоята high end колица,за да разбереш кво лайно си си купил и коя от двете е кочината!
Добре де,извинявай,не знаех ,че е твоя!
И какво като е моя,това ти дава право да говориш глупости и да мериш несъразмерни неща ли?
Аре фок офф!
Та така,ноо мразя някои да говори на изуст,без да знае изобщо за кво става въпрос!
Откъде да знае тъпия бакшиш,че се зафаща с най-сериозният мотор правен някога от БМВ!
Откъде да знае тъпака,че този маса има адски нисък център на тежеста и невероятна возия!
Откъде да знае ,че от тази ламарина е правен панцер 4,а не само неговото яйце!
Откъде да знае смотльото ,че тази кола е била седан номер едно и то не една година!



Това е отговора на загадката 6 цилиндъра срещу 5 намигване .Респективно БМВ срещу Ауди Smile .Да 5 цилиндровият мотор работи несъмнено като "ел-двигател",но трябва всеки месец да се проверява връзката му с фундамента! Laughing Laughing Laughing
Андро поздравления за титрите на великото филмче,което Ауди,Хонда и тн. Фенове така и не проумяха и едва ли някога ще проумеят Cryyy !Прости им ,те не знаят какво говорят Smile .Трябва да си много хал-хабер ,за да не разбереш посланието на тва филмче и че не можеш да сравниш автомобилите БМВ с нищо друго на този свят Evil or Very Mad !
Кви Аудита ве момчета,къде се ръгате в А-групата на БМВ и Мерцедес-великите коли със задно предаване Evil or Very Mad .Кой ви излъга ,че като Ауди имат страхотна ламарина са хубави коли Confused2 ?За вас Мерцедес може и да са по-добри от БМВ(може наистина да е така),но от чикийте(колите с предно) Very Happy определено има поне 5 марки по-напред с материала от Ауди Exclamation .Има ли нещо по-смешно от голяма кола с хубав голям мотор Smile и с ...предно предаване-специалитета на ауди Sad .
ИМА ЕДНА ИСТИНА В ЖИВОТА И ТЯ СЕ КАЗВА КУАТРО - каза една пенсия преди да се каталяса Smile .Аз бих добавил върши работа,но не доставя удоволствие Sad .Да сте чули някои да ви хвали 325ix или 525ix?Няма и да чуете,щото тва не са типични БМВ-та.За кво АудиТурбоКуатро ми говорите ,след като на този свят съществува СубаруИмпрезаТурбо?Така че може да си промените девизчето на "...И ТЯ СЕ КАЗВА 4WD!"
Както каза някои от колегите,БМВ издига задното предаване до КУЛТ-ови височини.Ако не сте карали автомобил БМВ ,нека ви обясня накратко за какво става въпрос:класически редови шестцилиндров двигател(4цил-малко на брои-всичките в бившия соц.лагер),ЗАДНО ПРЕДАВАНЕ с АБСОЛЮТНО перфектно разпределение на масите и винаги с образцова трансисия и федерация съчетаваща комфорта на лимузините и стабилноста на спортните коли!Това е БМВ!Може да си каталясал,унил,тъжен и тн.,5 минути в колата са ти достатъчни за да изгрее усмивката на лицето ти и да станеш нов човек.УСМИВКАТА-това е основната гримаса ,която извиква едно БМВ в шофьора!Виж Тиф Ниидъл(тва момче не спря да си прави кефа)-в минутите зад волана на БМВ-тата (M History,Е39,Е46) той беше щасливия човек.
Много излишно и глупаво е да обяснявате на хората в тези форуми какво е Ауди и как то е ноо напред,СЛЕД КАТО ВСЕКИ ОТ БМВ ФЕНОВЕТЕ ТУК БИ ПРЕДПОЧЕЛ ДА КАРА ЖИГУЛКА ПРЕД АУДИ Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
ЗАЩО ЛИ?
ЗАЩОТО ЖИГУЛКАТА Е СЪС ЗАДНОООООООООО
Добреееее Smile !Браво фенче потрудил си се Cool !Само дето си хал-хабер Laughing !
Виждал съм и съм карал мотора за който ми говориш и ще ти кажа ,че не съм очарован от динамичните му характеристики.За плавноста и баланса изобщо няма да говорим ,само като видя вида на коляновия вал на двигателчето дето ми го фалиш и умирам от смях(което не му пречи да е издържлив).Интересно защо в цял свят само Ауди и Магарцедес превят петаци.На тези вторите пък ако им чуете как работи петака ще умрете от смях,което не му пречи да е един от най-здравите дизели в историята.
Както вече ти казах фенче ти си хал-хабер!Ти знаеш ли какво са 220 000 мили?Ми ще ти кажа,че една най-тъпа Жигула,от онези първите(италианската сглобка) изкарва 500 000 километра без никаква интервенция по коляно-мотовилковия механизъм!И това са километри навъртени за 15-20 години(демек с безброи студени стартове) ,не като Тико 1 000 000 км. навъртени на "топло" за 3-4 години "двоина езда".
А сега малко и за БМВ:изобщо не се сещам за кви проблеми в БМВ двигателите ми говориш!Хал-хабер си на тема 6цил.двиг.,човече тези двигатели са легендарно здрави!За пушенето като Локомотив ли искаш да си говорим?Еми добре,ще ти кажа ,че има едни неща наречени гумички на клапаните,които след 15-20 година от съществуването на автомобила БМВ трябва да се подменят,защото все пак са от гума,която е подвластна на времето и работи при изключително агресивни условия!След което даденият автомобил отново започва да кара от смяна до смяна без доливане! Обикновено този проблем не се среща при други автомобили освен БМВ и Магарцедес ,защото те(другите) не достигат или много трудно достигат 20 годишна възраст!
Какво знаеш ти и твоята жалка фирмичка Ауди за ЛЕГЕНДАРНИТЕ 6-ЦИЛИНДРОВИ РЕДОВИ ДВИГАТЕЛИ!!!!!!!!!!!
Ти наясно ли си ,че тези двигатели НЯМАТ УМОРА!!!!!!!.
Ти наясно ли си ,че студен пробег от 1 000 000 км. не е нищо за един редови шестак!
Ти наясно ли си ,че след разцепването на един редови шестак на 1 000 000 км. в 99% от случаите се вижда следната картинка:хонинг на цилиндровите втулки(пресен,все едно нарязан вчера),колянов вал-не помръднал от заводския размер даже с 1 хилядна от милиметъра!
Ако ти говоря на космически език ,кажи да спра!
Човече ,когато БМВ правеше тези велики агрегати ,Ауди още влакове взривяваха!
Цели легенди минаха под знака на редовия шестак М30:
2500,2800,3.0 s,BAVARIA,2.8 L,3.0 L,3.3 L,2.5 CS,2800 CS,3.0 CS,3.0 CSL,3.0 CSI .........E12,E23,E24,E28,E32,E34.Няма да ми стигне страницата да ти изброявам историята на ЛЕГЕНДАРНИЯ РЕДОВИ ШЕСТАК!.Човече това е двигател за,който времето е спряло!Аз имах доста коли с редови шестаци(на близо милион километри) пробег ,който твоите тъпи Аудита няма да достигнат никога.Говоря ти за БМВ 728 79 година на 1 200 000 километра,говоря ти за БМВ 320 84 година на 600 000 км.,говоря ти 525 76 година на над 1 000 000 и трите са чисто здрави в перфектно състояние,карани от изроди с много тежки крака и които във всеки един момент МОГАТ ДА СКЪСАТ ТРЪТКАТА НА ТВОЕТО ауди !!!!Всички тези коли са само със подменени гумички и са на номинални размери,така че не ме баламосваи с твоите тъпи петаци на 200 000 мили!Казаното важи са всички шестаци и това е наблюдение не само от мои коли ,а от стотици баварци приятелю!
За кви издържливи Аудита ми говориш ,аз също ходя по-тази земя и виждам кво е положението!Забелязва се ,че болшинството от автомобилите движещи се по земната повърхност с 15-20-25 годишна възраст са обикновено БМВ-та и Магарцедеси.Поне тук при нас в Прованса на никои не правят впечатление дърти петаци,троики,баварии ,които си движат по улиците все едно са произведени вчера.Виждат се също и мерцедеси-сомове,конски глави,123-ки и тн.НО АУДИТА-НЕ СЕ ВИЖДАТ,поне не произведени преди 85 година или са изключителна рядкост.Като се има в предвид ,че Аудито е много по-масова кола от БМВ.Смятам и в София е така.Какво говори това:че Ауди ,колкото и здраво да е все пак си е кола еднодневка ,която не издържа провеката на времето!
За кви Аудита ми говориш,когато виждам къде се тълпят хората.На авто изложението в Пловдив народа се тълпеше единствено пред щанда на БМВ и цъкаше пред величието на новите троика,петица и седмица,а в същото време щандовете на чикииките(включително този на Ауди) пустееха!Вярно е ,че МБ не бяха представени ,но принципно ти казах ква беше ситуацията или викаш те хората са глупаци и не разбират от хубаво.
За кви Щати ми говориш и кви Аудита,кога пък изместихте МБ,Сааб и Волво.И ние тука гледаме телевизия(макар и черно-бяла)-така че не се напрягаи толкова!Прави изключително впечатление какво огромно количество класики Баварци се движат из щатите-говорим за стари триоики е21,говорим за стари петаци е28,за шестици е24,за баварии 1600,1800,2002-ки и най-вече за класиката в жанра е30!На този фон рядко се среща някое не толкова старо 100 или 200 и тн.
Тъи като по надолу доста ще се сравняват двете марки е важно да се уточним за кви коли говорим или по-точно кои са извесните масови модели познати нам-това са БМВ-та и Аудита произведени до 94-95 година,защото вече са навлезнали достатъчно и по един или друг начин повечето са издържали теста на времето и километрите.
Пич ставаш нелепо смешен с твърдението за луксозния интериор на Ауди.От познатите ни модели се вижда абсолютна безвкусица и смела работа с брадвата.Някои влизал ли е в серията наречена 80(старо или яицеВ4-без значение) или 100 CC или следващата 100-тица.Егати и безвкусицата.Тавана е така зверски издялкан и виси над тебе така тягосно,че се усещаш в килия от Алкатраз(звено особено тежки престъпления).Армарурното табло и уредите са смело изваяни с брадвата ,така че да ти се отще да караш!Усеща се приятната вибрация от чоплещия семки(без зъби)4 цилиндров агрегат,съчетана с достатъчно количество децибели!Поглед и към 100-цата показва същите бъгове,прави впечатление,че за размерите и тежеста си вози доста добре,но.........не достатъчно добре в сравнение с един Форд Скорпио или един Опел Омега ,които са със задно!
Всеки е виждал специфичното табло на БМВ с характерен ъгъл към шофьора и неповторим дизаин още от най-дъртите модели ,изкопиран смело от почти всички марки в новите им модели!Няма да говорим за лукса присъстващ даже и в много стари коли,нещо много далечно от Аудитата.Колко далече по дизаин и интериор са големите Аудита от ГОНДОЛИТЕ НА БМВ НАРЕЧЕНИ СЕДМА СЕРИЯ Е23 И 32!Колко им е чужда думичката комфорт на Ауди!Пак казвам това го констатирам на база познатите масови модели,а не А сериите на Ауди и новите Баварци ,защото все още не са достатъчно масови.
Това което се дочува от колеги специалисти е ,че новите V-образни моторчета на Ауди си имали ДОСТАТЪЧНО ПРОБЛЕМИ,но това са непроверени данни!
А сега за 5-те марки:
Тук смятам да направя душевно густо на моя личен приятел ADH Honda,като отчетем ,колко напред в бъдещето са японските чикийки!
Ето кои са те:Тойота,Нисан,Мицубиши,Хонда,Субару и тн.
Защо смятам ,че са по напред от Ауди.Основната причина да го твърдя е ,че японските автомобили макар и еднодневки са изключително ДУРАКОУСТОИЧИВИ,в смисъл такъв ,че докато доиде момента да я изхвърлиш ,те не те ангажират много с присъствието си.Двигателите им са МНОГО ИЗДЪРЖЛИВИ,много по-издържливи на тема НЕОБСЛУЖВАНЕ от тези на Ауди и може би и от на БМВ ,поне до момента в който грохнат и не подлежат на особено отремонтиране.Свидетел съм бил на много каталясали от каране 15+ годишни японски бараки,които продължават да се мъкнат по улиците героично,а моторите им прашасали,ама гьотората,което подсказва липса на всякакви грижи за тях и така до момента в ,който я разцепиш и установиш ,че от този агрегат повече нищо не става,но той си е изпълнил задължението.
Хал Хаберооооо,ноо си зян ПИЧ!Субаро е толкова напред в пълноприводните автомобили ,че напрао си нямаш на идея.Не познавам Импрезата като кола,но за това пък познавам добре онези стари НЕКОМФОРТНИ ТУРИНГИ И СЕДАНИ ,КОИТО ГОДИНИ НАРЕД НЯМАХА АНАЛОГ СРЕД ДРУГИТЕ КОЛИ!Тези коли с грозната си квадратна форма,предлагаха огромен арсенал от екстри и комфорт за които ТУРБО ГАЗАРИ КАТО ТЕБЕ не са и помирисвали през 80-те години.Доближаваики се до този квадрат започваш да надаваш възклицания от рода на :а?Тя нямала рамки на вратите!О!Този преден капак е клеясал от НЕОТВАРЯНЕ,а тук имало вечен боксерен двигател!А,той бил с ел-съпротивителен въздухомер,а моето ТЪПО АУДИ се мъкне все още с патетичния карбуратор(нестига ,че Аудитата не са чували за ел-впръскване,но и механичната инжекция е все още излишно оскъпяване на и без друго високата им цена) ,а годината е едва 88 или БМВ ги слагат тези въздухомери ,чак след 90-та година!Тези колела ,маи никога не са сваляни за проверка на трансмисията!Защо и да ги сваляш-тя е вечна!Ооооо,какво имаме тук ,това да не е хидравлично окачване с еди къв си контрол и то много по-здраво от това на Кадилак,Ситроен и тн.Я!Ами вътре било пълно с копчета бе и тези неудобни седалки ........мъчно ми е за Ауди ,като се сетя кви БОЗИ произвеждат в тези години.
Чесно да ви кажа мили Ауди фенчета,разбирам ви!И аз бях много скептичен към тази марка,преди да се запозная от близо с нея!Същото не мога да кажа за вашите каруци от тези времена,те така семплеят ,че направо са ЖИВ ТАШАК пред Субару,а колко са надежни-направо и идея си нямате!
Ей го и този!
Аве пич ти нахален ли си или какво!
Идваш тук форсираш се като някво кросово Балканче,плюеш марката БМВ,разправяш ни разни НЕБИВАЛИЦИ,за някви коли дето ги няма на картата и после се сърдиш,А ДАЖЕ ЕТИКЕТА НЕ СИ ПРОЧЕЛ!
Никой няма да затваря темата,докато ти сам не решиш да се спреш и да разбереш ,че твойте Аудита нямат никво място ТУК!
Естествено ,че сам съм си изградил мнение за за всичко!Видял съм го,пробвал съм,сравнил съм го,а не се ръководя от мненията и оценките на всестранно развити личности из НЕТА ,като тебе,който харесват всички марки!
И за разлика от хора като тебе мога да се обоснова защо!Ето например да вземем ПРЕХВАЛЕНОТО Волво,дето слагали твоя ПРЕХВАЛЕН ПЕТАК.Кво да ти кажа,за мен тези са супер прехвалени и изобщо не ме интересува кой,как ги бил класирал и уважавал!Те са като вас ПЕРФЕКТНА ГОЛА ЛАМАРИНА И НИЩО ПОВЕЧЕ!Е как за толкова години не си намериха двигател-то не беше Рено,то не беше VW,то не беше Ауди,техен си,еди къв си и тн. Все боклуци,защото аз по друг начин не мога да нарека примерно 6 цилиндровия редови дизел на VW-той си е жив БОКЛУК!За другото кво да ти говора-гледаш голяма кола като 760-ката(супер уважавана в Щатите),близо 2 тона и като погледнеш отдолу-СМЯХ АМА СМЯХ!По един носач на колелото,а стабилизиращата щанга го държи аксиално и ….тва е!Холендрите и тръбичките на спирачната система-БРОНЗОВИ-за да се закръглят по-лесно,аве те са хиляди неща ,които се набиват на очи!И когато ги сравня с Баварската изработка и разбирам къде е истината.За твое сведение с такова ДЕТСКО ОКАЧВАНЕ е първата(старата) тройка е21!Ама карай Волво рулз и тва е!
Много ясно ,че няма да ми отговориш на домашното,щото трябваше да оплюеш IX-са ,без да знаеш изобщо кво има под карусерията!На мен ми е пределно ясно ,че не знаеш точно как работи обикновения диференциал,камоли да ми обясняваш по-сложни неща като куатрото!На мен ми е ясно ,че преди да ми говориш глупости е трябвало да започнеш от ТЕОРИЯ НА МЕТАЛИТЕ,МАШИННИ ЕЛЕМЕНТИ,РЕДУКТОРИ,ЗЪБНИ ПРЕДАВКИ И ТН. И ТН.,НЕ ДА МИ СЕ ПРАВИШ НА ДИВ!На мен ми е ясно МИСТЪР БОГАТА ОБЩА КУЛТУРА,ЧЕ РАЗБИРАШ ОТ ВСИЧКО ПО МАЛКО И ВСЕ ОТКРИТИЕТО ТИ БЯГА С МИЛИМЕТЪР,НООООООО ЕДИН ДЕН ЩЕ ГО ФАНЕШ И ЩЕ БЪДЕШ ВТОРИ НЮТОН ИЛИ ЕДИСОН!
Абе Пич ти четеш ли кво ти пея или наистина се правиш на интересен!Някъде да прочете да съм ти хвалил Субару за бързина?Много ясно ,че ти го хвалих за лукс и качество на изработката.Но не ти си знаеш тъпата Импреза и тва е!Поне си кажи ,че отблизо не си разглеждал други модели!ТИ НЕ ЧЕТЕШ ЛИ ОТВОРКО ЗА КВА КОЛА ГОВОРИМ!може ли според теб Субару да се са старали с ХИДРАВЛИЧНА ФЕДЕРАЦИЯ ,а колата да е с врътки на джамовете и да не СУПЕР ЛУКСОЗНА!Ти изобщо от вас си излизал ли си?Виждал ли си висок клас японска кола,без значение ква марка е?Къде си тръгнал с гол гъз тръни да мачкаш!Съветвам те да разгледаш преди да започнеш пак да ми дрънкаш глупости за твойте ЛУКСОЗНИ АУДИТА!Не съм 100% сигурен,но ще ти кажа ,че Субару през всичките тези години правиха само пълноприводни автомобили,докато Ауди през повечето време правят ЧИКИЙ!
Все ще се намери някои дето на мине през тези форуми и да се изкаже ТЕХНОЛОГИЧНО,ХАЙТЕК-ВЕНТИЛИРАНО ГАЗАРСКО!
АБЕ ХОНДА,АУДИ И ТН. ФЕНЧЕТА,НЕ РАЗБРАХТЕ ЛИ ,ЧЕ НИЕ ТРАКШЪН КОНТРОЛА ГО ДАВАМЕ НА ОФФ,ОБАЧЕ ЧЕРЕШИТЕ ГИ БЕРЕМ С ХЕЛИКОПТЕР!
Набират се като ГЛИСТ НА БУЦА и после сърдити го раздават!
Знам ,че си Ауди фен ,но освен това си и спомоществувател на БМВ братството и през цялото това време една лоша дума срещу БМВ не си казал,така че приеми мойте извинения ако по някакъв начин съм те убидил на кола!Извинявам ти се ,защото аз много се сърдя на тази тема и след като Андро разправи случая за онзи с яйцето,дето му правил сечено на пътя и аз се сетих ,как един бакшиш пак с яйце ми се направи ноо лошо миналата седмица!Затова и реагирах толкова остро на темата БМВ срещу Ауди.
Седим си ние с ударната група в гаража на Ванката(е30 318 и е28 520),където се рециклира моята е12-ска.По едно време пристига някъв гаден,мазен бакшиш с въпросната кола-Ауди 80 яйце 1.8 рулз.Повъртя се около моята кола,почеса се по тъпата,празна глава и изръси:”-Хм!Струва ли си да се прави тая кочина!”
Така като ме познавате,дали не се гипсирах веднага?
А!Къв си ти бе!Директор ли си,лидер ли си!Къв си!И като го почнах!
Пич така като я гледаш,производство 76-та,нещо да и има на колата ,за да не я боядисам хубаво?
Ми…не!
Колко гори твоето Ауди?
Ми 10
Тази гори 12,а е 2.5!
Искаш ли да се фанем на бас ,че мотора ми е 2 пъти по-тих от този на твойта бракма,а е 6 цилиндров със верижен ангренаж и то двойна верига,без хидравлични повдигачи на клапаните!
Ми не,не искам!
Тогава ако искаш да ги дръпнем на митницата,като я завършим?
Аре стиа ве,не е чесно,ти си с голям мотор!
Добре тогава,ако искаш да те пробвам в завой,а?
Как така в завой?
Ами така!Кой ще влезне и ще излезне с по-висока скорост?
Хм…не ща бе!
Ако искаш да те фана от тук до София?
Еееее,ти си с голям мотор!
На возия да те пробвам?Слагаме ено кафе на арматурата и ще видим кво ше стане!
Аха,ти си с по-дълга база и по-тежък с по-голям диаметър на гумите!
Аха,ми тогава ако искаш,да ги блъскаме челно,да видим кой кви щети ше има?
Ееее ти полудя,стига глупости!
И накрая му казах:
Аре кажи на какво искаш да я мерим тая кочина с твоята high end колица,за да разбереш кво лайно си си купил и коя от двете е кочината!
Добре де,извинявай,не знаех ,че е твоя!
И какво като е моя,това ти дава право да говориш глупости и да мериш несъразмерни неща ли?
Аре фок офф!
Та така,ноо мразя някои да говори на изуст,без да знае изобщо за кво става въпрос!
Откъде да знае тъпия бакшиш,че се зафаща с най-сериозният мотор правен някога от БМВ!
Откъде да знае тъпака,че този маса има адски нисък център на тежеста и невероятна возия!
Откъде да знае ,че от тази ламарина е правен панцер 4,а не само неговото яйце!
Откъде да знае смотльото ,че тази кола е била седан номер едно и то не една година!
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
Този симпатяга с алдито за банан ли е дошъл
Пич, имаш късмет, че хората тука не се засягат, а се забавляват с разказа ти, иначе отдавна да сме напълнили багажника на авдито с банани
Що не го спря пича с Е30-ката да му ги обясниш тия неща, дето по клавиатурата ги шляпаш така смело







- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

















Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Eliana
- УмНаТа КаКа с чЕрпАка :)
-
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Жена
- Кара: '96 BMW318 cabrio
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани