няколко проблемчета в COMPACT 318TDS 12.1998
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: няколко проблемчета в COMPACT 318TDS 12.1998
vld написа:....За да изгасне и да не запали заради липса на гориво при наличие на нафта в резервоара, причините може да са няколко, като най напред огледай около горивния филтър и ГНП за течое.
Когато има теч системата се разхерметизира и почва да дърпа въздух.
Колега имаше и проблем с паленето, особенно при малко нафта, за проба сложих стара помпа от бензинка - сега пали от четвърт оборот... ще търсим помпа от дизел скоро време че тая бая хвърля

Ако мога да оправя старата ще се радвам да споделите как че проблема не е в четките (върти ама пуска капчици) и ми направи впечатление че като надуя изходящия маркуч няма съпротивление нито при смучене с уста

laary написа:Относно :
....- вакуума - погледни да не ти е запушен отдушника на резервоара...
Къде е отдушника на компакт-дизел? Пробвахме с друга капачка на резервоара ама -


- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: няколко проблемчета в COMPACT 318TDS 12.1998
Отдушника на резервоара е под резервоара
"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: няколко проблемчета в COMPACT 318TDS 12.1998
nickstorm написа:Отдушника на резервоара е под резервоара
под гърловината за зареждане ли?

- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: няколко проблемчета в COMPACT 318TDS 12.1998
mihal написа:nickstorm написа:Отдушника на резервоара е под резервоара
под гърловината за зареждане ли?
Явно не съм те разбрал правилно... Отдушника на резервоара е зад кората под малкия прозорец отзад, от дясната страна.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-C ... nk_tubing/
"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: няколко проблемчета в COMPACT 318TDS 12.1998
nickstorm написа:....
Явно не съм те разбрал правилно... Отдушника на резервоара е зад кората под малкия прозорец отзад, от дясната страна.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-C ... nk_tubing/
Сигурен ли си че това е отдушник или не е само разширителен съд ? Че не ми се разглабя напразно...

- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: няколко проблемчета в COMPACT 318TDS 12.1998
Пичове, за много години !
Става напоследък нещо странно с ТДС-чето на сестра ми, случката е следната.
Кара се малко, и до преди да го закараме на майстор за ремонт на алтернатора(не знам дали има връзка) сестра ми казва че нивото на маслото не е мърдало, уж го следели. След това обаче наблюдават съществен спад(почти до минимума) доляхме колкото масло беше останало(от първоначално закупените 5литра) и вчера реших да я водя на майстор който свали само кората под мотора , без предната(под вентилатора и радиатора) и каза няма теч. Препоръча да напълня маслото на макс и да му засека точен разход на масло и тогава да решаваме какво ще правим и проверяваме(турбини компресии). Взимам 1л масло, нивото преди това беше на средата но за да я напълня трябваше да излея целия литър а си мисля че от мин до макс е 8-900мл.
Усъмних се че някой е разбутал щеката и гърловината и.
Направих клипче преди малко и се вижда че гърловината е хваната на елипсовиден канал(позволява предполагам да се мести нагоре и надолу). Другото което ми направи впечетление е че върху ремъка имаше масло но мисля че когато е капало е било в друго положение ремъка.
Ето го клипчето и моля да го изгледате и някой който познава тези двигатели да ме посъветва неделя какво да огледам и евентуални решения на проблема
http://youtu.be/H89BSRT8n9Q
Става напоследък нещо странно с ТДС-чето на сестра ми, случката е следната.
Кара се малко, и до преди да го закараме на майстор за ремонт на алтернатора(не знам дали има връзка) сестра ми казва че нивото на маслото не е мърдало, уж го следели. След това обаче наблюдават съществен спад(почти до минимума) доляхме колкото масло беше останало(от първоначално закупените 5литра) и вчера реших да я водя на майстор който свали само кората под мотора , без предната(под вентилатора и радиатора) и каза няма теч. Препоръча да напълня маслото на макс и да му засека точен разход на масло и тогава да решаваме какво ще правим и проверяваме(турбини компресии). Взимам 1л масло, нивото преди това беше на средата но за да я напълня трябваше да излея целия литър а си мисля че от мин до макс е 8-900мл.
Усъмних се че някой е разбутал щеката и гърловината и.
Направих клипче преди малко и се вижда че гърловината е хваната на елипсовиден канал(позволява предполагам да се мести нагоре и надолу). Другото което ми направи впечетление е че върху ремъка имаше масло но мисля че когато е капало е било в друго положение ремъка.
Ето го клипчето и моля да го изгледате и някой който познава тези двигатели да ме посъветва неделя какво да огледам и евентуални решения на проблема

http://youtu.be/H89BSRT8n9Q

- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: няколко проблемчета в COMPACT 318TDS 12.1998
В началото на видеото се вижда масло върху маркуча за вода минаващ точно под смукателния колектор. Аз гласувам с 2 ръце, че турбината си хапва масълце за закуска
Свали въздушния филтър и пластмасата в която той седи и ще имаш достъп до студената част на турбината, бръкни вътре с пръст, напипай перката и се опитай да я разместиш с пръст нагоре-надолу/наляво-надясно и навътре-навън. Най-вероятно ще усетиш луфт и тръбите за въздух след нея ще са доста омаслени. Даже ако ти се занимава в този студ свали всички тръби + интеркулера, промий ги добре, върни ги отново на колата, остави сестра си да покара няколко дни и пак свали гумата преди егр-а - 100% ще има пак доста масло вътре.
Всъщност за колко километра изсмука маслото? Моята от максимума на щеката изяжда 3/4 от пътя до минимума за около 7-8000км и направо го сменявам тогава, че за момента няма излишен лев за рециклиране на турбо

Свали въздушния филтър и пластмасата в която той седи и ще имаш достъп до студената част на турбината, бръкни вътре с пръст, напипай перката и се опитай да я разместиш с пръст нагоре-надолу/наляво-надясно и навътре-навън. Най-вероятно ще усетиш луфт и тръбите за въздух след нея ще са доста омаслени. Даже ако ти се занимава в този студ свали всички тръби + интеркулера, промий ги добре, върни ги отново на колата, остави сестра си да покара няколко дни и пак свали гумата преди егр-а - 100% ще има пак доста масло вътре.
Всъщност за колко километра изсмука маслото? Моята от максимума на щеката изяжда 3/4 от пътя до минимума за около 7-8000км и направо го сменявам тогава, че за момента няма излишен лев за рециклиране на турбо

- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: няколко проблемчета в COMPACT 318TDS 12.1998
позанимавахме се неделя, турбинката изглежда стегната на напипване 


23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани