Оригинална аларма - DIY

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

320ci
320ci
Аватар
Мнения: 581
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Детайли за колата: M52B20TU и 760Li

Re: Оригинална аларма - DIY

Мнение от mumford » 15 Ное 2014, 9:24

Ще потърся за шок датчика. Обмислям да мина към оригинлна аларма. В момента имам инсталирана китайска, която вдига автоматично прозорците при заключване. От ключа също става, но като се задържи. Има ли начин да се програмира и да ги затваря без задържане, само със заключване, като другата ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: купета

Re: Оригинална аларма - DIY

Мнение от vassil_bk » 15 Ное 2014, 11:41

mumford написа:Ще потърся за шок датчика. Обмислям да мина към оригинлна аларма. В момента имам инсталирана китайска, която вдига автоматично прозорците при заключване. От ключа също става, но като се задържи. Има ли начин да се програмира и да ги затваря без задържане, само със заключване, като другата ?
Не, няма как да стане това. Само със задържане на ключа ще става.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 6.09.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 M43b19 -118к.с

Re: Оригинална аларма - DIY

Мнение от dexirexi » 31 Авг 2015, 16:27

много се извинявам за оффтопика, но някой има ли си на идея кое кабелче за какво е -буксата към сирената :) благодаря мн и отново се извинявам за офф-а

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 18.02.2019
Местоположение: Пловдив
Кара: 318i touring 118 hp

Re: Оригинална аларма - DIY

Мнение от i404i » 06 Май 2019, 9:33

Здравейте колеги,
колата е 318i 118 коня комби, 2000г. с М43 двигател.
Някой може ли да ме ориентира, къде се намира сирената за алармата и ГМ модула?
В началото беше споменато, че е до моторчето на чистачките, което при мен се пада в дясно-горе, ако си пред отворения капак. Демонтирах филтъра(дългия) и се виждат кухините добре, но сирена няма.
Сирената не се активира, когато ми се активира алармата. Също не издава звук, при отключване или заключване, но това може да не е активирано.
Програмата Делфи засича алармата с номер 8385538, но според оем няма такава част. При опит да се активира сирената от програмата, също няма звук.
Не знам дали има значение, ноалармата е с 2 сензора отстрани над огледалото за обратно виждане.
Вероятно има вариант и да е махната сирената, но все пак поне някаква букса ще да е останала. Една букса виси до бобината от където излизат свещите- в ляво горе ако си пред колата. Акумулатора също ми е горе-ляво.
Та да повторя въпросите:
Някой може ли да ме ориентира, къде се намира сирената за алармата на комбитата и самия ГМмодул?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: купета

Re: Оригинална аларма - DIY

Мнение от vassil_bk » 09 Май 2019, 19:28

i404i написа:...
Тъй както го описваш ми прилича изобщо да нямаш оригинална аларма. Обемните датчици на алармата трябва да са на тавана по средата, между предни и задни седалки. Ако искаш, може да си я добавиш, както направих аз преди време. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 18.02.2019
Местоположение: Пловдив
Кара: 318i touring 118 hp

Re: Оригинална аларма - DIY

Мнение от i404i » 09 Май 2019, 19:50

vassil_bk написа:
i404i написа:...
Тъй както го описваш ми прилича изобщо да нямаш оригинална аларма. Обемните датчици на алармата трябва да са на тавана по средата, между предни и задни седалки. Ако искаш, може да си я добавиш, както направих аз преди време. :yes:


Ами явно има няколко (вероятно 3) вида комплектовка на алармата. Поне за 3 вида видях във този форум.
Да добавя, че когато се "заключа" в колата, и след 30-40 секунди се размърдам, мигачите започват да мигат,но звук няма.
Знам, че не е гаранция, но на стъклото на шофьорската врата има лепенка БМВ Аларм Систем.
Интересно, че намирам 2 свободни букси (висят си) с по 4 кабела, в двигателния отсек- едната е от лявата страна, а другата от дясно.
През почивните дни ще замеря, дали при включена аларма, подават някакво напрежение.
Но пак остават въпросите къде може да е сирената и къде е самият модул на алармата?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: купета

Re: Оригинална аларма - DIY

Мнение от vassil_bk » 11 Май 2019, 16:20

i404i написа:Ами явно има няколко (вероятно 3) вида комплектовка на алармата. Поне за 3 вида видях във този форум.
Да добавя, че когато се "заключа" в колата, и след 30-40 секунди се размърдам, мигачите започват да мигат,но звук няма.
Знам, че не е гаранция, но на стъклото на шофьорската врата има лепенка БМВ Аларм Систем.
Интересно, че намирам 2 свободни букси (висят си) с по 4 кабела, в двигателния отсек- едната е от лявата страна, а другата от дясно.
През почивните дни ще замеря, дали при включена аларма, подават някакво напрежение.
Но пак остават въпросите къде може да е сирената и къде е самият модул на алармата?
Модулът на алармата е самият ГМ. В него се конфигурират настройките какво да пищи, кое да свети и т.н.
В двигателния отсек за оригиналната аларма трябва да има 2 букси: пред шофьора с 2 кабелчета за ключа за капака и пред пасажера за сирената с 3 или 4 кабела към нея. Твоите букси може да са от нещо друго... Във WDS схемите по година и модел се вижда къде трябва да е алармата за твоята кола.
Обемните датчици на оригиналната аларма трябва да са на тавана в центъра, както съм сложил в линковете в началото на темата. Прочети си на диагностика ГМ модула, виж в него какви настройки има и ще стане ясно. Освен това, сирената по спомен трябва да има опция да се види на тест през ИНПА. :yes:

П.П. Колко си сигурен, че това стъкло е от твоята кола или лепенката не е лепната просто, за да плаши гаргите. :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 18.02.2019
Местоположение: Пловдив
Кара: 318i touring 118 hp

Re: Оригинална аларма - DIY

Мнение от i404i » 11 Май 2019, 19:49

vassil_bk написа:Модулът на алармата е самият ГМ. В него се конфигурират настройките какво да пищи, кое да свети и т.н.
В двигателния отсек за оригиналната аларма трябва да има 2 букси: пред шофьора с 2 кабелчета за ключа за капака и пред пасажера за сирената с 3 или 4 кабела към нея. Твоите букси може да са от нещо друго... Във WDS схемите по година и модел се вижда къде трябва да е алармата за твоята кола.
Обемните датчици на оригиналната аларма трябва да са на тавана в центъра, както съм сложил в линковете в началото на темата. Прочети си на диагностика ГМ модула, виж в него какви настройки има и ще стане ясно. Освен това, сирената по спомен трябва да има опция да се види на тест през ИНПА. :yes:

П.П. Колко си сигурен, че това стъкло е от твоята кола или лепенката не е лепната просто, за да плаши гаргите. :mhihi:

Благодаря за коментарите колега!
При мен ключето за капака е от пасажерската страна-там е и акумулатора.
Тези две букси които споменах, няма да са за арармата, понеже щом запаля двигатея, в едната теква 12 V, а в другата 5-6V.
Когато ми направиха диагностика, опиха да задействат сирената, но звук нямаше. Диагностика ми каза, че вероятно модула на алармата е "заминал" и ако си купя някой втора употреба, даже можел съм сам да си го сменя- бил някъде в багажника. Е, аз още не успявам да го намеря в багажника, макар да свалих някои капаци и кори.
После диагностиката засякла модула на алармата номер 8385538. Такава част с такъв номер не излиза в ОЕМ.
Може ли да пуснеш линк към тези ВДС схеми?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: купета

Re: Оригинална аларма - DIY

Мнение от vassil_bk » 12 Май 2019, 16:52

i404i написа:...
Ето едно примерно линкче: https://bmw.etk.club/wds/
Но по спомен трябва да го отвориш с Internet Explorer 9 и някаква стара версия на джава от 6 нещо си. Пробвай де :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 18.02.2019
Местоположение: Пловдив
Кара: 318i touring 118 hp

Re: Оригинална аларма - DIY

Мнение от i404i » 12 Май 2019, 21:40

vassil_bk написа:
i404i написа:...
Ето едно примерно линкче: https://bmw.etk.club/wds/
Но по спомен трябва да го отвориш с Internet Explorer 9 и някаква стара версия на джава от 6 нещо си. Пробвай де :yes:


Благодаря ти много!

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook