Как да си подсигурим броните против бърза кражба.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Как да си подсигурим броните против бърза кражба.
Поради зачестилите кражби по Софийско и питането на доста колеги как съм го направил "елементарно" и сигурно - ще напиша как да си подсигурим М броните с една идея да нe са свалят толкова лесно с дърпане!
Решението е просто: КОЛАРСКИ БОЛТОВЕ

Взимат се N броя на мястото на пластмасовите 8 на брой крепежи, които държат бронята за гредата.
Вместо тези заводски хуйни - аз съм използвал много повече броя от тези с различни размери и форми, като местата за монтаж са абсолютно произволни по мой вкус.
Сваля се бронята с гредата. Разделя се бронята от гредата.
Мястото където са дупките на 8те крепежа на гредата - се разпробиват с по-голяма бургия да мине резбата. Големината на болтовете е по ваш избор, но да не е повече от улея на самата броня. Аз съм ползвал 4тири броя с глава над 2см и резба за гайка 13ти номер. По бронята не се пили или пробива нищо! Болтът си минава свободно през нея и правоъгълникът от главата му до началото на резбата идва точно в изрезите й и не позловалява да се върти при натягане.
От вътрешната страна на гредата слагаме по една дебела шайба и затягаме с гайки бронята с гредата.
Вече събрана, може да добавим още някой друг здрав болт. Като е свалена и бронята и гредата - сами ще видите и ще се ориентирате на колко още места заводски има направени и пробити заготовки и отвори. И не всички се използват фабрично! Аз съм сложил дори и във водачите под маската
До тук добре! Но все пак нали бронята се държи на едни гайки към буфера само и така излиза цялата с гредата!?
На буферите има едни големи изрязани дупки до шпилките. Поставяте сглобената броня на място и прекарвате още по големи и здрави болтове, които се фиксират с помощта на шайби по 4-5см диаметър за отвън към главата и отвътре преди гайката. Дупката е прекалено голяма от вътрешната страна и те са абсолютно нужни. Външната шайба влиза предварително зад бронята и преди дупката на буфера, да не остане само фиксатор пластмасата на бронята. Тоест
болт
броня
шайба
греда
буфер
пак шайба
планка/по надолу пиша за нея/
гайка
контрагайка
За да ги затегнете добре - трябва да свалите фаровете и с подходяща тресчотка/гедоре навивате гайките от вътрешната страна на гредата. Това става след като вече бронята е монтирана и фиксирана с оригиналните гайки за буферите. Накрая ОЩЕ 1 контра гайка на резбата да подсигурите 1вата!
Може да импровизирате като използвате нормален болт шестограм с главата отвътре, а отвън да си вземете секретни гайки. Аз съм използвал секрети от форд фиеста, които ми бяха изостанали от много години. Паснаха точно, но уви бяха прекалено дълги и нямаше вариант да се сложат лайстните и да скрият секрета. Та ходих и ги припилих на стругар. А секретът е такъв, че няма отвиване с никакъв читав инструмент. Външната му страна е пръстен и се върти при захват с клещи или подобни.
Но напълно достатъчно е да се ползва болт с максимално голяма изпилена глава отвън/пак коларски и максимално изтънен в краищата диаметрално/.
За да подсигурите и този болт - може да си направите извити планки, които да хващат резбата преди гайката отвътре и да отиват до други места. Примерно там някъде около долното ухо на фара - дупчите и фиксирате другият край на въпросната планка. Затова изберете достатъчно дълъг и едър болт, да може да хване всичко в прав ред.
Монтирате подред всичко, връщате фаровете, затваряте капака и това е.
Същото се прави и със задната броня.
Липът и добавката на задната може да се нитоват, но пък ако ги сваляне рано или късно не е много удачно. Но след като свършите горното - ще добиете представа и тази елементи как да останат на местата и даже цели без да могат да се счупят. Аз лично тук съм планирал шини по цялата им дължина. Като шината ще се лови и за гредата
Малко или много всичко се гепи или сваля, но трябва време, спокойствие, инструмент и надали ще е бързо от незапознати хора. Даже и вие ще запцувате като дойде ред да сваляте това поради някаква причина
п.с. снимки няма да има! Нека е всеобща изненада на всеобщата аудитория на форума

Решението е просто: КОЛАРСКИ БОЛТОВЕ


Взимат се N броя на мястото на пластмасовите 8 на брой крепежи, които държат бронята за гредата.
Вместо тези заводски хуйни - аз съм използвал много повече броя от тези с различни размери и форми, като местата за монтаж са абсолютно произволни по мой вкус.
Сваля се бронята с гредата. Разделя се бронята от гредата.
Мястото където са дупките на 8те крепежа на гредата - се разпробиват с по-голяма бургия да мине резбата. Големината на болтовете е по ваш избор, но да не е повече от улея на самата броня. Аз съм ползвал 4тири броя с глава над 2см и резба за гайка 13ти номер. По бронята не се пили или пробива нищо! Болтът си минава свободно през нея и правоъгълникът от главата му до началото на резбата идва точно в изрезите й и не позловалява да се върти при натягане.
От вътрешната страна на гредата слагаме по една дебела шайба и затягаме с гайки бронята с гредата.
Вече събрана, може да добавим още някой друг здрав болт. Като е свалена и бронята и гредата - сами ще видите и ще се ориентирате на колко още места заводски има направени и пробити заготовки и отвори. И не всички се използват фабрично! Аз съм сложил дори и във водачите под маската

До тук добре! Но все пак нали бронята се държи на едни гайки към буфера само и така излиза цялата с гредата!?
На буферите има едни големи изрязани дупки до шпилките. Поставяте сглобената броня на място и прекарвате още по големи и здрави болтове, които се фиксират с помощта на шайби по 4-5см диаметър за отвън към главата и отвътре преди гайката. Дупката е прекалено голяма от вътрешната страна и те са абсолютно нужни. Външната шайба влиза предварително зад бронята и преди дупката на буфера, да не остане само фиксатор пластмасата на бронята. Тоест









За да ги затегнете добре - трябва да свалите фаровете и с подходяща тресчотка/гедоре навивате гайките от вътрешната страна на гредата. Това става след като вече бронята е монтирана и фиксирана с оригиналните гайки за буферите. Накрая ОЩЕ 1 контра гайка на резбата да подсигурите 1вата!
Може да импровизирате като използвате нормален болт шестограм с главата отвътре, а отвън да си вземете секретни гайки. Аз съм използвал секрети от форд фиеста, които ми бяха изостанали от много години. Паснаха точно, но уви бяха прекалено дълги и нямаше вариант да се сложат лайстните и да скрият секрета. Та ходих и ги припилих на стругар. А секретът е такъв, че няма отвиване с никакъв читав инструмент. Външната му страна е пръстен и се върти при захват с клещи или подобни.
Но напълно достатъчно е да се ползва болт с максимално голяма изпилена глава отвън/пак коларски и максимално изтънен в краищата диаметрално/.
За да подсигурите и този болт - може да си направите извити планки, които да хващат резбата преди гайката отвътре и да отиват до други места. Примерно там някъде около долното ухо на фара - дупчите и фиксирате другият край на въпросната планка. Затова изберете достатъчно дълъг и едър болт, да може да хване всичко в прав ред.
Монтирате подред всичко, връщате фаровете, затваряте капака и това е.
Същото се прави и със задната броня.
Липът и добавката на задната може да се нитоват, но пък ако ги сваляне рано или късно не е много удачно. Но след като свършите горното - ще добиете представа и тази елементи как да останат на местата и даже цели без да могат да се счупят. Аз лично тук съм планирал шини по цялата им дължина. Като шината ще се лови и за гредата

Малко или много всичко се гепи или сваля, но трябва време, спокойствие, инструмент и надали ще е бързо от незапознати хора. Даже и вие ще запцувате като дойде ред да сваляте това поради някаква причина

п.с. снимки няма да има! Нека е всеобща изненада на всеобщата аудитория на форума


Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Как да си подсигурим броните против бърза кражба.
Само да добавя, че броните ги крадат барабар с гредата, просто отвиват 4 гайки и тоя ферман дето си го написал отиде зян
Антикражба е ако се сложи по 1 заварка на гайката за шпилката, или най-добре ако се махнат шпилките, и се сложат болтове с гайки.Тогава вече няма как да стане номера.

Re: Как да си подсигурим броните против бърза кражба.
k-hristov написа:Само да добавя, че броните ги крадат барабар с гредата, просто отвиват 4 гайки и тоя ферман дето си го написал отиде зянАнтикражба е ако се сложи по 1 заварка на гайката за шпилката, или най-добре ако се махнат шпилките, и се сложат болтове с гайки.Тогава вече няма как да стане номера.
Я прочети пак и най-вече откъм средата надолу

Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Как да си подсигурим броните против бърза кражба.
и аз си бях направил подобни истории на болтовете..
а и са толкова пластмасариите ми около и под бронята и подкалниците. че пипнат ли я ще се пусне алармата... чак тогава ще се режат пръстенца

а и са толкова пластмасариите ми около и под бронята и подкалниците. че пипнат ли я ще се пусне алармата... чак тогава ще се режат пръстенца



- XaH-kpyM
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Майна
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 1982 Corvette
- Детайли за колата: WBS...
Re: Как да си подсигурим броните против бърза кражба.
Те тия брони станаха толкова евтини, че на "крадците" ще им е по-лесно да си купят такава



- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Как да си подсигурим броните против бърза кражба.
е да..
сега ми се струва че се отместиха кражбите от Е36 към Е39, 46, 38, 60...
но все пак е неприятно преживяване..
помня когато имах М пакета на Е36 беше почти невъзможно да се намери подобна визия..
цените бяха невероятни..
разбира се ми откраднаха огледала, лаистни ..
някои местен гъзар си ги е бил сложил на голфа предполагам
сега ми се струва че се отместиха кражбите от Е36 към Е39, 46, 38, 60...

но все пак е неприятно преживяване..
помня когато имах М пакета на Е36 беше почти невъзможно да се намери подобна визия..
цените бяха невероятни..
разбира се ми откраднаха огледала, лаистни ..

- kichuka
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Re: Как да си подсигурим броните против бърза кражба.
аз като си слагах бронята запечатах гайките с полиуретаново лепило за стъклопакети. Смятам че и на мен самия ще ми е доста трудно да я сваля вече
- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: Как да си подсигурим броните против бърза кражба.
Ето го моето решение против кражба на предна М броня (когато имах 36-ца), бяха ето тези секретни гайки :
. Имам ги още ако някой колега има интерес да ми пише лс и ще се разберем.
На мен ми крадоха м праг (само десен
), решението след това беше да ги занитя с нитачката за да го счупи ако пак се пробва. Да не стават за мен, но и за крадеца.

На мен ми крадоха м праг (само десен

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани