Проблем с горивна помпа 318 TDS 97'
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- SAKZ
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 26.10.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318 TDS
- Мечтае да кара: BMW 7 series
- Детайли за колата: 318 TDS 1997' Touring
Проблем с горивна помпа 318 TDS 97'
Здравейте колеги! Видях няколко теми из форума , но в никоя не открих моят проблем, затова се реших и аз да открия нова тема , с надеждата че някой от вас знае за какво става дума , та и мене да светне по въпроса.... Проблема ми е доста трудно палене на студен мотор, в горивният прозрачен мъркуч под предният капак , се наблюдават балончета и наличие на въздух , също така под 10-15 литра в резервоара колата гасне ... естествено като прочетох написаните теми от другите проблеми , аналогично се сетих че може да е от помпата , която вероятно е изгоряла , при което дадох на контакт самата кола и залегнах да чуя дали изобщо се чува да върти (работи) под седалката откъм резервоара... е чува се че работи ... минах преди няколко дни диагностика и там излезна като грешка "горивна система"... опитаха се да я изтрият , но след това тя пак се възстановяваше в програмата и не се махна ... та , въпросът ми е , някой знае ли какво става , и имал ли е такъв проблем?
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Проблем с горивна помпа 318 TDS 97'
Имах същия проблем с моя тдс. Мотора е същия като твоя. При мен се виждаше въздух в маркуча след горивния филтър, и първото палене сутрин или при по-дълъг престой на автомобила, си беше одисея. Смених 0-пръстените на бързите връзки на горивния филтър и проблема се реши, но при мен там имаше лек теч на гориво. Смени ги превантивно и задължително прегледай маркучите на обратната нафта, които са на дюзите. Провери цялата горивна система за теч или минимален пробив, огледай за теч и ГНП-то.
Относно подкачащата помпа, понякога се чува, но това не гарантира, че качва гориво. Провери и нея, като махнеш маркуча от тялото на горивния филтър и съотвветно дадеш на контакт(трябва да текне доволно). Помпата сработва за около 10сек. а при запален двигател, работи постоянно.
Относно подкачащата помпа, понякога се чува, но това не гарантира, че качва гориво. Провери и нея, като махнеш маркуча от тялото на горивния филтър и съотвветно дадеш на контакт(трябва да текне доволно). Помпата сработва за около 10сек. а при запален двигател, работи постоянно.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- SAKZ
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 26.10.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318 TDS
- Мечтае да кара: BMW 7 series
- Детайли за колата: 318 TDS 1997' Touring
Re: Проблем с горивна помпа 318 TDS 97'
Мерси колега ..... и в крайна сметка при теб кое от това всичкото се оказа проблема?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с горивна помпа 318 TDS 97'
SAKZ написа:Здравейте колеги! Видях няколко теми из форума , но в никоя не открих моят проблем, затова се реших и аз да открия нова тема , с надеждата че някой от вас знае за какво става дума , та и мене да светне по въпроса.... Проблема ми е доста трудно палене на студен мотор, в горивният прозрачен мъркуч под предният капак , се наблюдават балончета и наличие на въздух , също така под 10-15 литра в резервоара колата гасне ... естествено като прочетох написаните теми от другите проблеми , аналогично се сетих че може да е от помпата , която вероятно е изгоряла , при което дадох на контакт самата кола и залегнах да чуя дали изобщо се чува да върти (работи) под седалката откъм резервоара... е чува се че работи ... минах преди няколко дни диагностика и там излезна като грешка "горивна система"... опитаха се да я изтрият , но след това тя пак се възстановяваше в програмата и не се махна ... та , въпросът ми е , някой знае ли какво става , и имал ли е такъв проблем?
Колега, ако не откриеш откъде влиза въздух се слага възвратен клапан след горивният филтър, с което може да решиш сутрешният старт. Ако има мехурчета и на работещ двигател, трябва да откриеш откъде влиза въздух. За състоянието на помпата се съди по дебита и налягането, което прави, но недобре работеща помпа под 20литра в резервоара е класически случай, за това, че трябва да се смени.
Re: Проблем с горивна помпа 318 TDS 97'
Борис_Малинов написа: Помпата сработва за около 10сек. а при запален двигател, работи постоянно.
Не колега не работои постоянно, щом заработи колата подкачващата се изключва.
Интересното е, че за подкачваща помпа можеш да ползваш от бензиново БМВ аз вече 2 години си карам с бензинова помпа и няма проблем. Налягането е достатъчно. Недейте да слагате възвратни клапани и разни приспособления. Нафтата която постъпва в помпата не трябва да има мехурчета а самия клапан се задръства ту отваря ту затрваря, намалява налягането на постъпващото гориво и в крайна сметка товари ГНП то защото както казах то си смуче гориво след като помпата престане да работи.
Аз съм сменил една дузина такива клапанчета докато не върнах всичко оригинално.
П.С. Помпата работи докато не изключи релето на свещите, те са заедно вързани.
При обръщане на кабелите на помпата, защото често самата буксата е счупена/ било от неразбиране или по невнимание / помпата вместо да бута тя почва да смуче.
Успех




- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с горивна помпа 318 TDS 97'
Интересното е, че за подкачваща помпа можеш да ползваш от бензиново БМВ аз вече 2 години си карам с бензинова помпа и няма проблем. Налягането е достатъчно.
По-скоро е предостатъчно няколко пъти. По отношение на възвратният клапан- същият го има и в подкачващата помпа, наистина най-добро е оригиналното решение, но ако проблема е само в клапана на подкачващата помпа, не си заслужава да се слага друга. А без този клапан е ясно, че ще има проблем. Аз лично съм карал около 2 години, М51, с възвратен клапан, монтиран при конзолата на горивният филтър и не съм имал никакви проблеми.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Проблем с горивна помпа 318 TDS 97'
BAYRON написа:Борис_Малинов написа: Помпата сработва за около 10сек. а при запален двигател, работи постоянно.
Не колега не работои постоянно, щом заработи колата подкачващата се изключва.
Днес си направих труда до проверя, при мен след даване на контакт помпата сработва за окол 10секунди а релето за подгрева на свещите за около 14секунди. (това при първо палене сутринта) после закачих пробната лампа на помпата и си имаше напрежение при вече работещ двигател.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Проблем с горивна помпа 318 TDS 97'
на някой работи постоянно при контакт и при запалена.... помпата може да бръмчи и пак да не работи както каза колегата!

- SAKZ
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 26.10.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318 TDS
- Мечтае да кара: BMW 7 series
- Детайли за колата: 318 TDS 1997' Touring
Re: Проблем с горивна помпа 318 TDS 97'
Благодаря ви колеги .. ето че се реших , а и време намерих за да си поръчам нова и да я смена .... от два дни съм с нея, и проблема с паленето и балончетата с въздух се реши.... предгледах всички скоби, О-пръстени и връзки като цяло... не намерих теч ... но интересното е че нарочно оставих горивото в резервоара да падне до резерва , за дса видя и този проблем който споменах по-горе , с гасненето под 10-15 литра, дали в крайна сметка се е решил..... е уви, остави ме пак по средата на пътя , точно преди да светне лампата ...
със сменен горивен филтър и чисто нова подкачваща помпа , и пак ми прави този проблем
... изчерпах се откъм мисли от къде е проблема... някой от вас да е наясно с моят случай ? 



- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Проблем с горивна помпа 318 TDS 97'
като ти угасна колата отвори ли рерзервоара да видиш с очите си дали има нафта, в половината с помпата?

- SAKZ
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 26.10.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318 TDS
- Мечтае да кара: BMW 7 series
- Детайли за колата: 318 TDS 1997' Touring
Re: Проблем с горивна помпа 318 TDS 97'
Не колега... не съм отварял за да видя ... 

- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Проблем с горивна помпа 318 TDS 97'
SAKZ написа:Не колега... не съм отварял за да видя ...
да нямаш проблем с нивомера и да ти гасне поради факта че ти е свършило горвото


- SAKZ
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 26.10.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318 TDS
- Мечтае да кара: BMW 7 series
- Детайли за колата: 318 TDS 1997' Touring
Re: Проблем с горивна помпа 318 TDS 97'
може ,това ще проверя
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Проблем с горивна помпа 318 TDS 97'
[quote="SAKZ"]може ,това ще проверя[/quote Колега , спри си колата с задницата по някакьв наклон , просто отпред да е на по високо място с около - да кажем 30 см. Да престои едно денонощие и пробвай да я запалиш - ако не запали има вьздух в системата . При мен беше така с мехури в системата , като я спра по наклон надолу с предницата няма проблем , обаче обьрна ли я обратно - не пали , врьща нафтата в резервоара . Оказа се спукан маркуч на последната шеста дюза - този който е затапен . Относно помпата - смених три китайски и ми правеше проблем с паленето при малко количество гориво , сега сьм с VDO и вече няма проблеми 

- SAKZ
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 26.10.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318 TDS
- Мечтае да кара: BMW 7 series
- Детайли за колата: 318 TDS 1997' Touring
Re: Проблем с горивна помпа 318 TDS 97'
Колега... аз преди да сменя помпата имах този проблем с мехурите в системата... помпата и горивният ми филтър са чисто нови .... но единственото което ми остана като проблем , е гасненето на бавареца ,когато стрелката на таблото стигне до резервата, на около 10-15 литра... това не знам как да корегирам ... и ако някой е по-запознат и е имал подобен проблем , моля да помага



19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани