Някой колега със сменен бездемферен маховик на М43
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- StelllsKi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 5.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i m43
- Мечтае да кара: X6 --- ----
Re: Някой колега със сменен бездемферен маховик на М43
Neoo написа:Ден след маниполацията мога да кажа ,че вибрации на празен ход няма, мотора работи по същия начин както с демферния маховик , единствения недостатък който забелязох , че на 4 и 5 предавка при обороти 1700-1800 при опит за бързо ускорение колата бучи, трябва плавно да се подава газ, това е нещото с което трябва да привикна. На 1, 2, 3 предавка не се усеща буботене само 4 и 5 ,трябва да се подава плавно газ или да се мине на по ниска предавка! Това е за сега ако усетя още разлики че пиша!
При колко километра се случва това,защо ми се струва че все пак приплъзва съединителя в тези обороти и на тези предавки.
Може още феродовия диск да не е легнал хубаво към маховика и след известен брой километри да изчезне това боботене,но все пак се опитай по подробно да ни обясниш какво точно се случва и опита ли да пуснеш климатика за да споделиш впечетления
Re: Някой колега със сменен бездемферен маховик на М43
Здравейте колеги, и аз смених на на моето БМВ 318 М43-мотор съединителя: бездемферен маховик,диск 215 мм...както е описал колегата Neoo.Колата набира малко по-леко 1,2,3,но наистина вместо да вкл. 5-та на 50...ве4е отивам на 60-65 км/ч....започна тупкането откъм тампона на дифа..(преди само чат пат се чуваше..когато вкл. на 1-ва)..демферния съединител прави по плавно зацепване....да ви кажа честно не е същата кола,но за 900 лв. разлика горе долу се понася...ще се свиква.Разликата идва и от теглото на обикновения маховик(по-лек е с около 3-4 кг) от демферния. 

- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: Някой колега със сменен бездемферен маховик на М43
Добре ,вече двама са с едномасови маховици ,поне единия да да си включи климатика ,да покара
4 - 5 км. и да сподели впечатления има ли големи разлики в негативен план.
Eдна от причините да се слага двумасов маховик е именно климатика ,и по точно работата на самия компресор.
4 - 5 км. и да сподели впечатления има ли големи разлики в негативен план.
Eдна от причините да се слага двумасов маховик е именно климатика ,и по точно работата на самия компресор.
Re: Някой колега със сменен бездемферен маховик на М43
Утре ще вкл. климата и ще пиша..макар ,че съм го вкл.,но за кратко и не съм забелязал нещо особено,но все пак ще тествам по-обстойно. 

Re: Някой колега със сменен бездемферен маховик на М43
До IKN: Днес сутринта карах с вкл. климатроник и не забелязах нещо нехарактерно или различно от това когато бях с демферния маховик...
- Neoo
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 30.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e 46
Re: Някой колега със сменен бездемферен маховик на М43
Дали е включен климатика или не разлика не намирам карах 5, 6 км в градски условия ! Дразнещото бучене си го има с или без климатик, очаквах че ще свикна , но уви още ме дразни! Интересен факт при другото ми бмв което е Е36 няма такова бучене пак с м43 б18 оригинално с твърд маховик с еднакви скоростни кутии!
- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: Някой колега със сменен бездемферен маховик на М43
Acemen написа:До IKN: Днес сутринта карах с вкл. климатроник и не забелязах нещо нехарактерно или различно от това когато бях с демферния маховик...
ОК

При теб има ли го това бучене ,за което пише колегата Neoo
Re: Някой колега със сменен бездемферен маховик на М43
Neoo e прав...и при мен се появи това бучене особено при даване на газ на малка скорост и по-висока предавка...и на мен не ми е баш по сърце този ефект който се получи след смяната на съединителя.Колата тръгва по-леко,нямам никакво тресене(вече),но това бучене наистина промени малко комфортчето...но пак припомням: притискател и феродов LuK 180лв.(с отст.)+ маховик от Е-36 25лв срещу оклоло 1200лв.
- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: Някой колега със сменен бездемферен маховик на М43
Мда ,интересно какво може да бучи при по лек маховик. 

- Neoo
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 30.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e 46
Re: Някой колега със сменен бездемферен маховик на М43
Аз мисля че не е проблема в маховика , а в съеденителя на 1, 2, 3, предавка усилието което се предава към съединителя е по малко, но 4 и 5 нещата се променят, явно пружините на феродовия диск не са достатъчни (аз монтирах стандартен съединител Sasch) и се получава това бучене.Друго което забелязах е ,че при пускане по наклон на скорост на 4 и 5 предавка при обороти между 1500 и 2000 бучи и само леко подаване на газ бученето изчезва!
Re: Някой колега със сменен бездемферен маховик на М43
Neoo написа:Аз мисля че не е проблема в маховика , а в съеденителя на 1, 2, 3, предавка усилието което се предава към съединителя е по малко, но 4 и 5 нещата се променят, явно пружините на феродовия диск не са достатъчни (аз монтирах стандартен съединител Sasch) и се получава това бучене.Друго което забелязах е ,че при пускане по наклон на скорост на 4 и 5 предавка при обороти между 1500 и 2000 бучи и само леко подаване на газ бученето изчезва!
Същото е и при мен..пусна ли газта по наклон- започва бучалото.И аз вече си мисля че е от демферните пружини на феродовия диск...

- martinrezzy
-
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 17.04.2013
- Местоположение: София България
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i Touring
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: винаги в перфектно състояние и бензин до капачката
Re: Някой колега със сменен бездемферен маховик на М43
StelllsKi написа:Не се усещат никакви вибрации нито когато е леко натиснат нито когато е до долу педала на съединителя.Единствено тракане се чува когато загася колата без да държа натиснат съединителя.
Направих клипче на което съм заснел първо как гася колата с натиснат съединител след това я паля отново и гася но без да съм натиснал съединителя за да се чуе как трака.
За мое съжаление ми се струва че баш маховика си потраква така ''приятно'' но да видим какви ще са вашите мнения когато кача клипчето.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... 5115249576
Ето го и него очаквам вашите мнения
приятелю...тези симптомчета много ми намирисват на скъсан тампон на мотора...на мойто м43 като бях скъсал точно така тракаше...оказа се че лапата която държи двигателя чука по купето...2 тампона за по 45лв и си готов


Re: Някой колега със сменен бездемферен маховик на М43
Привет колеги ! направих същата интервенция,смяна на маховик,феродо и притисквател. Проблема при мен е в ниските на 1-ва и 2-ра при потегляне,чува се стърженето на феродото в маховика или притисквателя (след 2000 оборота не се чува и това само на 1-ва и 2-ра). Мириса не е като на феродо а на някое умряло животно (мърша)
.Частите са 2-ра ръка Закс и бученето също го има при мен на 4-та и 5-та предавка. Усеща леко трудно влизане на предавките !

- itan75
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318и M43TU B19
- Мечтае да кара: БМВ 750
Re: Някой колега със сменен бездемферен маховик на М43
Искам да сменя демпферния маховик на моето БМВ,заради по-ниското тегло на монолитния,като допълнително,ще го дам на стругар да олекоти и него.Не разбрах от кой модел на БМВ е 36 да търся маховик от автоморга-318,320 или друг модел двигател заедно с болтовете? Колко тежи демпферен маховик на е46 318 м43 и колко тежи сток такъв монолитен от модела,който трябва да търся.Благодаря на отговорили те.
Не спорете с идиоти! Те най-напред те завличат до нивото си, след което побеждават благодарение на опита си.
Re: Някой колега със сменен бездемферен маховик на М43
Аз смених демфера на моята е46 с обикновен от е36 318и. Сменя се съединителя също така и болтовете (ако искаш можеш да ги срежеш тъй като на демфера са по дълги от на обикновенния). Единствения проблем който остана от манипулацията е шума когато спускам някой байр с колата и е на скорост. Чува се виене между 2500 - 3500 оборота. Смятам,че този проблем може да е от разбит диференциал,тъй като моя има доста голям луфт ! Надявам се да съм помогнал !
Ако някой има този проблем с шума от диференциала и го е решил,моля да сподели !

Ако някой има този проблем с шума от диференциала и го е решил,моля да сподели !



30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани