Питане за охладителна система е36?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Питане за охладителна система е36?
mihal написа:закачи я на диагностика и виж в двигателя каква температура излиза....
Преди всичко , перката се включва само на загрял двигател при повечко газчица , не на студен мотор !
Водата циркулира нормално като отворя капачката на радиатора ! Колата не вдига градуси над допустимото ! Охладителната система е промита и заредена с антифриз като при източването нямаше утайка или ръжда





- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Питане за охладителна система е36?
значи нямаш проблем колега... но можеше като я закачиш да сравниш показанията на таблото и на двигателя да си решиш проблема със стрелката 


- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Питане за охладителна система е36?
mihal написа:значи нямаш проблем колега... но можеше като я закачиш да сравниш показанията на таблото и на двигателя да си решиш проблема със стрелката
Тя стрелката не шава дига си се плавно просто не знам защо седи една идея след 12ч при положение, че съм с този термостат но явно ще купя нов за проба. Колега направи ми и ти тази услуга ако можеш моля пипни водния си радиатор в долната средна чаят и кажи дали е топъл, че вчера на едно е34 беше по същия начин



- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Питане за охладителна система е36?
колега за да загрея целия радиатор трябва бая да работи колата, познавам я ..... хладен трябва да е! термостата обикновенно като замине почва да отваря на по ниски градуси..... според мене датчика за температура на таблото ти прави магарии
два отделни са, затова ти писах да я загрееш и да сравниш в INPA цифровите стойности на километража и на двигателя.....
п.с. освен това Е36 има бая радиатор и за малките мотори особенно не му е проблем и с недобре зацепващо виско, то пак си увлича....особеноо като имаш газова уретба още повече го охлаждаш!
----термостатите за твоята кола излизат 2 варианта 88градуса и 92.... не мисля че е удачно да слагаш на 80градуса....
----водната помпа ако не е наред щеше да го усетиш по парното.... ако не е сменяна отдавна е хубаво да се смени

п.с. освен това Е36 има бая радиатор и за малките мотори особенно не му е проблем и с недобре зацепващо виско, то пак си увлича....особеноо като имаш газова уретба още повече го охлаждаш!

----термостатите за твоята кола излизат 2 варианта 88градуса и 92.... не мисля че е удачно да слагаш на 80градуса....
----водната помпа ако не е наред щеше да го усетиш по парното.... ако не е сменяна отдавна е хубаво да се смени

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Питане за охладителна система е36?
Таблото преди фейса ли е? Стрелката (особено на Е36 таблата преди фейса, които имат деление в средата на t) стои на 12 и 1 по принцип като го гледаш нормално.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Питане за охладителна система е36?
b00st написа:Таблото преди фейса ли е? Стрелката (особено на Е36 таблата преди фейса, които имат деление в средата на t) стои на 12 и 1 по принцип като го гледаш нормално.
Ще снимам и ще кача , че таблото е от англичанка


Колата е 1997г м43б16 сега съм с б20 без ванос таблото от 4ц. нали не става и нямах друго...
mihal написа:колега за да загрея целия радиатор трябва бая да работи колата, познавам я ..... хладен трябва да е! термостата обикновенно като замине почва да отваря на по ниски градуси..... според мене датчика за температура на таблото ти прави магариидва отделни са, затова ти писах да я загрееш и да сравниш в INPA цифровите стойности на километража и на двигателя.....
п.с. освен това Е36 има бая радиатор и за малките мотори особенно не му е проблем и с недобре зацепващо виско, то пак си увлича....особеноо като имаш газова уретба още повече го охлаждаш!
----термостатите за твоята кола излизат 2 варианта 88градуса и 92.... не мисля че е удачно да слагаш на 80градуса....
----водната помпа ако не е наред щеше да го усетиш по парното.... ако не е сменяна отдавна е хубаво да се смени
А такъв термостат съм сложил заради съботно неделните изпълнения , просто се презастраховам

Поне докато съм без виско и си сложа перка и при двигателя ще е така.


- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Питане за охладителна система е36?
И при мене е като на 1-вата снимка и не виждам нищо необичайно. И твоето таблото е преди фейса.
- georgiz
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 4.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: samolet
Re: Питане за охладителна система е36?
И аз имам питане и ако може да получа отговор ще ми е полезен:
При по студено време, при включено или изключено парно, не се достига температурата 90*, или при достигната такава, не я поддържа и изстива, също и при движение по инерция(спускане)?
Дали има някакъв проблем с термостата или с нещо друго ?
При по студено време, при включено или изключено парно, не се достига температурата 90*, или при достигната такава, не я поддържа и изстива, също и при движение по инерция(спускане)?
Дали има някакъв проблем с термостата или с нещо друго ?
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Питане за охладителна система е36?
Haddess написа:Проблема е следният. водния радиатор от горе до долу се дели на 2 мой педи като горната е топла а долната при напълно загрял двигател и пусната перка напълно лед студена!.
Тука има нужда от малко уточнение .....
По принцип причината да е студена долната част на радиатора е да няма цирклулация на водата през него , а такава може да няма по две причини - едната е да не е отворил термостата , а втората да е запушен радиатора (примерно ), но ако е така със сигурност ще има проблеми и ще ги забележиш .....
Сега времето е по -студено , течността се охлажда по -бързо , съответно е възможно да има малко по -сериозна разлика в температурата м/у двете половини на радиатора , но чак пък долната да е лед студена ....
Другото нещо е, че датчика за перката следи именно температурата на изходящата вода , което пък означава , че за да се е включила , значи температурата е доста висока ..... Та мен лично малко не ми се връзкат двете неща - работеща перка и лед студена долна част на радиатора (а и друго ми е чудно , как го пипаш тоя радиатор в долната част от къде бъркаш , че да видиш че е лед студен , от пред ти пречи климатичен радиатор (ако имаш ) и какво ли не , от зад работещата парка, както ти казваш , че е работеща ... ? Можеби го пипаш най от долу , от към корите дето са под радиаторите .... Както и да е , това не е толкова важно ... в общи линии щом нямаш някакви други оплаквания , карай и не се занимавай , пък ако се появи нещо ще му мислиш тогава ...)
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Питане за охладителна система е36?
metodi80 написа:Haddess написа:Проблема е следният. водния радиатор от горе до долу се дели на 2 мой педи като горната е топла а долната при напълно загрял двигател и пусната перка напълно лед студена!.
Тука има нужда от малко уточнение .....
По принцип причината да е студена долната част на радиатора е да няма цирклулация на водата през него , а такава може да няма по две причини - едната е да не е отворил термостата , а втората да е запушен радиатора (примерно ), но ако е така със сигурност ще има проблеми и ще ги забележиш .....
Сега времето е по -студено , течността се охлажда по -бързо , съответно е възможно да има малко по -сериозна разлика в температурата м/у двете половини на радиатора , но чак пък долната да е лед студена ....
Другото нещо е, че датчика за перката следи именно температурата на изходящата вода , което пък означава , че за да се е включила , значи температурата е доста висока ..... Та мен лично малко не ми се връзкат двете неща - работеща перка и лед студена долна част на радиатора (а и друго ми е чудно , как го пипаш тоя радиатор в долната част от къде бъркаш , че да видиш че е лед студен , от пред ти пречи климатичен радиатор (ако имаш ) и какво ли не , от зад работещата парка, както ти казваш , че е работеща ... ? Можеби го пипаш най от долу , от към корите дето са под радиаторите .... Както и да е , това не е толкова важно ... в общи линии щом нямаш някакви други оплаквания , карай и не се занимавай , пък ако се появи нещо ще му мислиш тогава ...)
Нямам виско отварям капака и бъркам


28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани