два изпарителя - газов инжекцион
Модератор: Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
два изпарителя - газов инжекцион
здравейте колеги.
отскоро карам е34 м50б25ту и сложих газов инжекцион.....в топлото добре, ноооо доиде студът и почнагха проблеми....
въпроса е че пада много буррзо температурата на изпарената газ за 20 секунди от 50 градуса стига до 5-8 градуса...това прри доста стабилно ускорение..и е ясно че консумацията на газ е голяма и антифриза няма как да затопли добре потока газ ...това е с изпарител Томасето а13 антарктик до 340 коня..
Мисълта ми е някой пробвал ли е с два изпарителя да увеличим контакта на газта с антифриза и да намалим дебита поотделно във всеки изпарител...или да се тъси варият с някакъв топлообменник да греема газта още в течната й фаза..
Благодаря и ако имате надлюдения споделете от кой изпарители сте доволни относно добро затопляне н а газта...
аха къде връзвате тия изпарители..като пусна паррно и пада леко темп на изпарителя - мисля че е заради помпата на парното
поздрави
отскоро карам е34 м50б25ту и сложих газов инжекцион.....в топлото добре, ноооо доиде студът и почнагха проблеми....
въпроса е че пада много буррзо температурата на изпарената газ за 20 секунди от 50 градуса стига до 5-8 градуса...това прри доста стабилно ускорение..и е ясно че консумацията на газ е голяма и антифриза няма как да затопли добре потока газ ...това е с изпарител Томасето а13 антарктик до 340 коня..
Мисълта ми е някой пробвал ли е с два изпарителя да увеличим контакта на газта с антифриза и да намалим дебита поотделно във всеки изпарител...или да се тъси варият с някакъв топлообменник да греема газта още в течната й фаза..
Благодаря и ако имате надлюдения споделете от кой изпарители сте доволни относно добро затопляне н а газта...
аха къде връзвате тия изпарители..като пусна паррно и пада леко темп на изпарителя - мисля че е заради помпата на парното
поздрави
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: два изпарителя - газов инжекцион
Откъде си взел вода за редуктора?

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: два изпарителя - газов инжекцион
Ти отскоро много коли караш или по скоро ги ремонтираш
, ама тва е друга тема
Съвсем наскоро в петък монтирах същото томасето на същия мотор на същата кола и да ти кажа нямам никакви наблюдения идентични с твойте.
Държи си налягане и температурата не мърда 85 градуса в редуктора закована и 53 градуса в рейките.
Вода взимаме откъдето трябва а не от подгрева на дросела. Ако не ти стига пак дебит се слага помпа допълнителна с резистор и
притока на вряла вода към редуктора е гарантиран.


Съвсем наскоро в петък монтирах същото томасето на същия мотор на същата кола и да ти кажа нямам никакви наблюдения идентични с твойте.
Държи си налягане и температурата не мърда 85 градуса в редуктора закована и 53 градуса в рейките.
Вода взимаме откъдето трябва а не от подгрева на дросела. Ако не ти стига пак дебит се слага помпа допълнителна с резистор и
притока на вряла вода към редуктора е гарантиран.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: два изпарителя - газов инжекцион
верно си заядлив...
колко много коли ремонтирам?????
имам е36 328 и е34 525....нещо учудва ли Ви??
328 се разглобява мотора е продаден и ще стане 318 със жокери...та скоро може и там да изникнат въпроси...
взимам вода с тройници веднага от изхода на блока преди парното
на 328 пак така взимам вода....и при редуктор на 90 градуса при сериозна газ за 1 минута или 2 пада на 30-40 градуса
въпроса е дали ще е добре с два изпарителя....и дали ще харчи същото??
някой пробвал ли е или намирате ли някакъв материал по темата мобе и на английска сайтове ако сте срещали ще го преведем
Благодаря...
п.с. май само заядливите четат тоя форум
колко много коли ремонтирам?????
имам е36 328 и е34 525....нещо учудва ли Ви??
328 се разглобява мотора е продаден и ще стане 318 със жокери...та скоро може и там да изникнат въпроси...
взимам вода с тройници веднага от изхода на блока преди парното
на 328 пак така взимам вода....и при редуктор на 90 градуса при сериозна газ за 1 минута или 2 пада на 30-40 градуса
въпроса е дали ще е добре с два изпарителя....и дали ще харчи същото??
някой пробвал ли е или намирате ли някакъв материал по темата мобе и на английска сайтове ако сте срещали ще го преведем
Благодаря...
п.с. май само заядливите четат тоя форум

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: два изпарителя - газов инжекцион
jorji6i6i написа:верно си заядлив...
колко много коли ремонтирам?????
имам е36 328 и е34 525....нещо учудва ли Ви??
328 се разглобява мотора е продаден и ще стане 318 със жокери...та скоро може и там да изникнат въпроси...
взимам вода с тройници веднага от изхода на блока преди парното
на 328 пак така взимам вода....и при редуктор на 90 градуса при сериозна газ за 1 минута или 2 пада на 30-40 градуса
въпроса е дали ще е добре с два изпарителя....и дали ще харчи същото??
някой пробвал ли е или намирате ли някакъв материал по темата мобе и на английска сайтове ако сте срещали ще го преведем
Благодаря...
п.с. май само заядливите четат тоя форум
Ма не знам четеш ли кво ти пиша или само си пишеш да се намираш на работа???
СЛожи си една помпа да ти вкарва вода в изпарителя допълнително защото имаш големи загуби.
СЛожи си големи хубави тройници а не от алуминиевите с малките дупчици.
и 3 изпарителя да сложиш пак ще е същото. Може да пробваш водата да минава през редуктора , да не е успоредно вързан.
Дефинирай сериозна газ за 1 2 минути? Бърнаут , прекъсвач? Може да пробваш с КМЕ с 2 изхода има доста добър топлоообмен както и изпарителя на с двойната камера на ОМВЛ. Пак ще се повторя- помпата ще ти реши драмата, не ми се пише да обяснявам защо.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: два изпарителя - газов инжекцион
Абе найш кво , земи си сложи един бойлер 50 литра със серпентина в багажника и инвертор на 220волта. Гаранция 30 минути ще имаш врял изпарител.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: два изпарителя - газов инжекцион
Проточен ще е идеален
. По темата, чувам от газаджии проблеми с Томасето точно от такъв характер. Но толкова мощен чак мисля ще му е малко дебита на топлото.

- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: два изпарителя - газов инжекцион
троиниците са хубави не са с малки дупки и имам помпа без резистор направо я вързах за + и -...от контакта...бута вода повече от механичната помпа на самия двигател
просто си мисля че изпарителя дори напечен на 90 градуса неуспява да контактува дълго време с газта са да я затопли както би ни се искало....
"доволно газ на колата" - разбирам да се напълни 3-та, 4-та и 5-та скорост до 6000 об/мин..
като още в края на трета започва падабнето на температурата плавно но постоянно
от цялата тема - истинския въпрос е ползвани ли са някога два испарителя за по-добро подгряване...
и - има ли други работещи вариянти за затопляне на газта било в течна или газообразна фаза??

просто си мисля че изпарителя дори напечен на 90 градуса неуспява да контактува дълго време с газта са да я затопли както би ни се искало....
"доволно газ на колата" - разбирам да се напълни 3-та, 4-та и 5-та скорост до 6000 об/мин..
като още в края на трета започва падабнето на температурата плавно но постоянно
от цялата тема - истинския въпрос е ползвани ли са някога два испарителя за по-добро подгряване...
и - има ли други работещи вариянти за затопляне на газта било в течна или газообразна фаза??
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: два изпарителя - газов инжекцион
jorji6i6i написа:здравейте колеги.
отскоро карам е34 м50б25ту и сложих газов инжекцион.....в топлото добре, ноооо доиде студът и почнагха проблеми....
въпроса е че пада много буррзо температурата на изпарената газ за 20 секунди от 50 градуса стига до 5-8 градуса...това прри доста стабилно ускорение..и е ясно че консумацията на газ е голяма и антифриза няма как да затопли добре потока газ ...това е с изпарител Томасето а13 антарктик до 340 коня..
Мисълта ми е някой пробвал ли е с два изпарителя да увеличим контакта на газта с антифриза и да намалим дебита поотделно във всеки изпарител...или да се тъси варият с някакъв топлообменник да греема газта още в течната й фаза..
Благодаря и ако имате надлюдения споделете от кой изпарители сте доволни относно добро затопляне н а газта...
аха къде връзвате тия изпарители..като пусна паррно и пада леко темп на изпарителя - мисля че е заради помпата на парното
поздрави
Колега, преработвал съм поради една или друга причина доста газови уредби направени от "професионалисти" и това, което описваш не трябва да се случва- или има проблем със свързването на подгряването на изпарителя, или има проблем с охладителната система на колата, в смисъл намалена циркулация на антифриза, поради проблем с водната помпа или отлагания от котлен камък. По принцип входа за изпарителя си го свързал където трябва- преди входа за клапаните на отоплението, изхода от изпарителя трябва да е на изхода на радиатора за отопление. Трябва да използваш тънкостенни месингови тройници, маркучи с подходящо сечение. Два изпарителя, електрическа помпа, последователно свързване на изпарителя- са решения, които няма да ти решат проблема.
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: два изпарителя - газов инжекцион
Намерихте се отбор майстори, сега остана да развиете съвместна дейност и да уморите народа от смях с теориите сиzvetiko написа:jorji6i6i написа:здравейте колеги.
отскоро карам е34 м50б25ту и сложих газов инжекцион.....в топлото добре, ноооо доиде студът и почнагха проблеми....
въпроса е че пада много буррзо температурата на изпарената газ за 20 секунди от 50 градуса стига до 5-8 градуса...това прри доста стабилно ускорение..и е ясно че консумацията на газ е голяма и антифриза няма как да затопли добре потока газ ...това е с изпарител Томасето а13 антарктик до 340 коня..
Мисълта ми е някой пробвал ли е с два изпарителя да увеличим контакта на газта с антифриза и да намалим дебита поотделно във всеки изпарител...или да се тъси варият с някакъв топлообменник да греема газта още в течната й фаза..
Благодаря и ако имате надлюдения споделете от кой изпарители сте доволни относно добро затопляне н а газта...
аха къде връзвате тия изпарители..като пусна паррно и пада леко темп на изпарителя - мисля че е заради помпата на парното
поздрави
Колега, преработвал съм поради една или друга причина доста газови уредби направени от "професионалисти" и това, което описваш не трябва да се случва- или има проблем със свързването на подгряването на изпарителя, или има проблем с охладителната система на колата, в смисъл намалена циркулация на антифриза, поради проблем с водната помпа или отлагания от котлен камък. По принцип входа за изпарителя си го свързал където трябва- преди входа за клапаните на отоплението, изхода от изпарителя трябва да е на изхода на радиатора за отопление. Трябва да използваш тънкостенни месингови тройници, маркучи с подходящо сечение. Два изпарителя, електрическа помпа, последователно свързване на изпарителя- са решения, които няма да ти решат проблема.




Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: два изпарителя - газов инжекцион
хора, този форум не е кавото трябва да бъде...
- само обиди и подигравателни подмятания нищо друго не получих....
- благодаря за вниманието...моля модераторите да изтрият темата, ако пресметнат за добре
- само обиди и подигравателни подмятания нищо друго не получих....
- благодаря за вниманието...моля модераторите да изтрият темата, ако пресметнат за добре
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: два изпарителя - газов инжекцион
jorji6i6i написа:троиниците са хубави не са с малки дупки и имам помпа без резистор направо я вързах за + и -...от контакта...бута вода повече от механичната помпа на самия двигател![]()
просто си мисля че изпарителя дори напечен на 90 градуса неуспява да контактува дълго време с газта са да я затопли както би ни се искало....
"доволно газ на колата" - разбирам да се напълни 3-та, 4-та и 5-та скорост до 6000 об/мин..
като още в края на трета започва падабнето на температурата плавно но постоянно
от цялата тема - истинския въпрос е ползвани ли са някога два испарителя за по-добро подгряване...
и - има ли други работещи вариянти за затопляне на газта било в течна или газообразна фаза??
Тоя изпарител по начало е малък за 200 коня мотор въпреки че пишат разни глупости че става .Трябват ти два такива или един с повече киловати .Течната фаза няма как да я грееш понеже не е добре .Ще почне да се изпарява в тръбите и ще влиза само газ в изпарителя което също не е добре .По принцип самия изпарител не изпарява изцяло влязлата газ .Част от течната фаза влиза и през маркучите и там се дозагрява .Така са конструирани да работят повечето които са с една степен .В случая за да разбереш какъв ти е проблема вземи един електронен термометър но задължително да реагира бързо на промените в температурата .Залепяш с изолирбанд датчика на тръбата след изпарителя и гледаш в реално време какво става .Ако водата изтива бързо след като я намачкаш значи няма добра циркулация. Ако държи 60-70 градуса а температурата на газта в рейката пада под 30 и надолу значи изпарителя кляка и не може да изпари толкова газ.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: два изпарителя - газов инжекцион
Томасето антарктик ли е слаб за 25ца?
Дайте един ама ЕДИН изпарител който да държи 280 300 коня и да не кляка.
Все си мисля че италианските редуктори малко от малко отговарят на истината.
Дайте един ама ЕДИН изпарител който да държи 280 300 коня и да не кляка.
Все си мисля че италианските редуктори малко от малко отговарят на истината.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: два изпарителя - газов инжекцион
jordana - педлага смислен ваиянт ....имам термометър и ще опитам тези дни.....но все си мисля че 2 бр. изпарителя ще доидат много добре....
а относно налягането??????-диференциалното разбира се???
1400мбар при пълна газ 1200мбар - докато при бензиновата система става обратното...при нормално каране 3бар при пълна газ 3,5 бара
НЕ Е ЛИ по-добре и на газ колата да се държи така при нормално каране 1400мбар, при газ 1600-1700мбар...
виждал съм с очите си една 320ка с изпарител Платинка от 45 лева да право точно така с налягането и колата вървеше сууупеер....
аз това неможях да го постигна с нито един изпарител...но мисля, че с два изпарителя ще се постигне ефекта на покачване на налягането на бензиновата система
а относно налягането??????-диференциалното разбира се???
1400мбар при пълна газ 1200мбар - докато при бензиновата система става обратното...при нормално каране 3бар при пълна газ 3,5 бара
НЕ Е ЛИ по-добре и на газ колата да се държи така при нормално каране 1400мбар, при газ 1600-1700мбар...
виждал съм с очите си една 320ка с изпарител Платинка от 45 лева да право точно така с налягането и колата вървеше сууупеер....
аз това неможях да го постигна с нито един изпарител...но мисля, че с два изпарителя ще се постигне ефекта на покачване на налягането на бензиновата система
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: два изпарителя - газов инжекцион
Това не е възможно .Диференциалното налягане да се покачва при пълна газ .Или гледаш относителното налягане или има нещо друго .То затова се казва диференциално защото се променя спрямо налягането в колектора .При малък товар имаш нисък вакуум в колектора и ниско относително налягане .При голям товар имаш високо почти атмосферното налягане в колектора и затова се увеличава и относителното което най велоятно гледаш .Диференциалното под товар пада защото се увеличава разхода на газ и испарителя не успява адекватно да увеличи налягането .По принцип не би трябвало да се променя много , газта все пак не е критични към леко плаване на диференциалното налягане .а относно налягането??????-диференциалното разбира се???
1400мбар при пълна газ 1200мбар - докато при бензиновата система
При бензина става така защото при вакуум в колектора почти до среден товар мембрената на регулатора е разтоварена частично от пружината чрез вакуума и налягането на бензина е по ниско .при пълен товар налягането върху мембраната на регулатора е равно на атмосферното и се управлява само от пружината . Ако е турбо се сумира и със налягането на турбото .Така 2.5 бара регулатора може да изкара и повече от 2.5 бара в рейката

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани