Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
milenski75 написа:Да, колега данните са на колелата,ремапа ми го прави човек от форума.
Точно за това публикувах графиката,да си кажете мнението.
Би ли ми казал личо на теб какво не ти допада.
Как трябва да е?Какво да се промени?
За на колела е супер,това идва около 190кс на вал..
Мога да кажа моето мнение,но как Трябва да е ,не мога да твърдя..това което не ми допада е ,много рязък пик на Нм
Това мисля аз,ако може някой др да сподели мнение ,който е наясно.
Sent from nokia 6310
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Колега къде прави диното и колко пари ти струва ?
I'm slowly drifting


- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
А бе да няма прИмоция на диноджет дей, че всичко живо се е втурнало да мери на това паляшко дино
Верно, графиките плакнат окото, ама до там 


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- milenski75
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 21.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: E46 320D
2002
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Диното го правих в Бургас.
До колегата Nikelback ,не знам колко е паляшко диното,не разбирам много.И не съм побликувал графика да се
хваля колко ми е мощна колата,а със цел да се види
че има колеги от форума,които си разбират от работата:)
Иначе ако има интерес мога да кача и снимка на мах.скорост с 5 степенна кутия на равен път.Километражът ми дава
отклонение 3км,гуми 245/40/17
До колегата Nikelback ,не знам колко е паляшко диното,не разбирам много.И не съм побликувал графика да се
хваля колко ми е мощна колата,а със цел да се види
че има колеги от форума,които си разбират от работата:)
Иначе ако има интерес мога да кача и снимка на мах.скорост с 5 степенна кутия на равен път.Километражът ми дава
отклонение 3км,гуми 245/40/17
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
milenski75 написа:Диното го правих в Бургас.
До колегата Nikelback ,не знам колко е паляшко диното,не разбирам много.И не съм побликувал графика да се
хваля колко ми е мощна колата,а със цел да се види
че има колеги от форума,които си разбират от работата:)
Иначе ако има интерес мога да кача и снимка на мах.скорост с 5 степенна кутия на равен път.Километражът ми дава
отклонение 3км,гуми 245/40/17
Аз нямам нищо към колата ти колега



http://www.factorypro.com/dyno/true1.html
http://www.badasscars.com/index.cfm/pag ... /prd64.htm
Аз бих премерил на Mustang или Mainline Dynolog, който са си сериозни loaded динота. Въпреки, че и там има сериозни вариации от калпави настройчици, динамометрици и маркетинг меринджеи най-вече


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- milenski75
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 21.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: E46 320D
2002
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Благодаря за линковете.
Аз писах,че не разбирам много.Просто такова имаме в Бургас и то от скоро и на него я замерих
Поздрави
Аз писах,че не разбирам много.Просто такова имаме в Бургас и то от скоро и на него я замерих

Поздрави
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Nickelback написа:А бе да няма прИмоция на диноджет дей, че всичко живо се е втурнало да мери на това паляшко диноВерно, графиките плакнат окото, ама до там



- IvanchoM65
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Привет и от мен, да изкажа и аз благодарност и впечатление от софтуерната намеса на колегите от http://www.vrperformance.net
Колата стана доста по-жива, разхода леко намален (E46_320D_150hp_EU4). Стана много приятна за каране колица, получи се точно както го исках, даже май и малко надхвърли очакванията ми. Минати вече над 10000км и няма и следа от проблеми. Всичко си работи нормално и безгрижно.
Колата стана доста по-жива, разхода леко намален (E46_320D_150hp_EU4). Стана много приятна за каране колица, получи се точно както го исках, даже май и малко надхвърли очакванията ми. Минати вече над 10000км и няма и следа от проблеми. Всичко си работи нормално и безгрижно.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- devil_vas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 1.01.2007
- Местоположение: Стм РВ BG
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330Cd и понякога RS6 1000hp
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
BMW E46 330Cd
над 100 000 км. от както е с чип тунинг!!! Нито един проблем! Съединител комплект сменян веднъж!
Както винаги сме казвали, всичко зависи от стила и начина на каране и най-важното - поддръжката на автомобила

над 100 000 км. от както е с чип тунинг!!! Нито един проблем! Съединител комплект сменян веднъж!
Както винаги сме казвали, всичко зависи от стила и начина на каране и най-важното - поддръжката на автомобила


- radostin-ticho
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 10.02.2015
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: жигула комби
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Всичко това което казвате е ок,но с тия менте чипове освен беля друго нема.Казвам го от опит.525 тдс .Първите два месеца всичко си беше супер,но после дими разхода скача и колата става друга.Монтирах го в Амстердам цената му е 750 евро с гаранция 10000км или 1 година.
- HackeD
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Колеги карам Е46 с М52Б28 интересува ме какви изпускателни колектори мога да сложа, така да се каже за някакъв проек да се отпуши повече колата и чип след това от какъв двигател поради причината, че искам да са оригинални а не тези китайските които ги продават в пропартс, аутопро и тн... По-големи, разплетени или? Някой ако може да обясни по-подробно защото хич не са ми ясни?
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Като искаш оригинални, дано имаш джоб
http://www.supersprint.com/en/IT/prod-c ... ___00.aspx (2500+ лева).
P.S.: Безплатен жокер - търсих такива 2-ра ръка известно време за 330-ката - кауза пердута.

http://www.supersprint.com/en/IT/prod-c ... ___00.aspx (2500+ лева).
P.S.: Безплатен жокер - търсих такива 2-ра ръка известно време за 330-ката - кауза пердута.

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- HackeD
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Май с атмосферния тунинг няма да се получи, махам си катализаторите и си карам 

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
HackeD написа:Май с атмосферния тунинг няма да се получи, махам си катализаторите и си карам
к'во им е на китайчетата? 100-ци хора карат с такива пък никой не се оплаква, а и 10 коня са си 10 коня ...

м54б30 смукател, някакъв K&N, китайски изпускател, Маднес = 220+ коня на мотор без яд
ако намериш и всмукателен вал от м54б30 още по-добре

за 1,000лв - толкоз
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Здравейте колеги. Карам 330д, 184hp, ръчка. Премахнати катализатори, с чип е на около 200 коня. Има ли възможност да се направи някакъв силов тунинг като смяна на турбина, дюзи и т.н. и да се докарат едни около 250 коня? Срещам противоречиви мнения и някой твърдят, че мотора не позволява силов тунинг? 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани