горна помпа на съединителят

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 8.06.2007

горна помпа на съединителят

Мнение от kapitana88 » 28 Окт 2014, 17:47

здравей те колеги,смених горната помпа на съединителя или по точно само гумичките който са в нея,преди месец един приятел пък смени на долната помпа защото един ден както си карах и изведнъж съединителя потъна,след като смени гумите на долната се оправи и ми каза ако го направи пак да знаеш че е от горната та затова смених горната.

въпроса ми е как и каде точно се обезвадушава тъпия съединител,четох че някаде по скоросната кутия имало пробка или е на самата долна помпа.
между другото да вмъкна развих пробката на долната помпа,след като е развих нищо докато не натиснах педала на съединителя и веднага тръгна спирачна течност но по интересното е че тръгна и от пробката на помпата и от горния болт който е хваната самата помпа.това знак ли е че е дала пак фира и е протекла на ново,или не се обезваздуша от помпата.

благодаря предварително

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: горна помпа на съединителят

Мнение от dan-dam » 29 Окт 2014, 11:08

Пробката за обезвъздушаване е на долната помпа.
Щом е текнала течност и от друго място значи не е добре работата.
За обезвъздушаването...
Хващаш още един човек. Пълкиш казанчето с течност. Единия се качва да помпа на съединителя, а другия е отдолу с ключе за пробката, маркуче което се надява на нея и шише в което вкарваш маркуча, за да събираш течността.
Та тоя вътре напомпва 7-8-10 пъти на съединителя и го задържа натиснат. Докато е натиснат тоя отдолу развива леко пробката и пак я завива. След това пак помпане, задържане на педала долу, развиване на пробката, завиване и отпускане на педала. И всичко това се повтаря, докато не спре да изкарва балончета и съединителя стане нормално твърд. Важно е да се следи нивото в казанчето и постоянно да се долива спирсчна течност, понеже пак ще дръпне въздух.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 8.06.2007

Re: горна помпа на съединителят

Мнение от kapitana88 » 29 Окт 2014, 11:33

благодаря много за отговора и съвета колега,иначе ми казаха че долната помпа пак е протекла и трябва пак да е свалям и да сменям гумички

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 19.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: Bayerische Motoren Werke
Мечтае да кара: безплатно!

Re: горна помпа на съединителят

Мнение от MaxMeyer » 30 Окт 2014, 18:55

А при демонтажа на горната помпа трябва ли от някъде да се източи цялата течност?Ако ДА от къде се точи?Ако НЕ,при махането на горната помпа няма ли всичко да стане в спирачна течност в краката на шофьора..?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Re: горна помпа на съединителят

Мнение от sixstraight » 01 Ное 2014, 9:10

През пробката на долната помпа се източва цялата система на съединителя, но винаги остава малко като свалиш горната помпа забърсваш старателно измиваш с водичка и няма проблеми. Може и парцали да сложиш под помпата ако не ти се чисти после.
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook