Въпрос 740 или 750

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Въпрос 740 или 750

Мнение от Mollov » 24 Окт 2014, 22:18

Всичко е до бройка... може да яде, може и да не яде... моторите са хубави като цяло, но е според на каквото попаднеш...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 9.02.2011
Кара: Кон

Re: Въпрос 740 или 750

Мнение от axel.folu » 24 Окт 2014, 22:54

Mollov написа:Всичко е до бройка... може да яде, може и да не яде... моторите са хубави като цяло, но е според на каквото попаднеш...


Ясно значи ще търся 740 благодаря много на всички!!!
:bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Re: Въпрос 740 или 750

Мнение от Exy » 26 Окт 2014, 0:51

DivX написа:но и разходите по поддръжката са и много в повече или по две.

е чак пък по две... само въздушните филтри са два вместо един, но пък са малко по-евтини. Дебитомерите и дроселите не са консумативи, а ако се счупят едва ли ще е заедно и двата, че да ги броиш за двоен разход. Не знам колко масло събира М62, но ме съмнява да са 16 литра. И двете имат 4 гуми :) Задните амортисьори може да са по-голям разход на 50ката, защото всичките имат нивомат, но може да попаднеш и на 40ка с нивомат. Общо взето на късмет е какво ще се наложи да ремонтираш, например водната помпа също е по-скъпа, но М62 пък има ваноси.
We love you Ronnie!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 8.08.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: BMW E66 760Li
Мечтае да кара: BMW E66 760Li

Re: Въпрос 740 или 750

Мнение от mystvd » 26 Окт 2014, 7:12

Exy написа:
DivX написа:но и разходите по поддръжката са и много в повече или по две.

е чак пък по две... само въздушните филтри са два вместо един, но пък са малко по-евтини. Дебитомерите и дроселите не са консумативи, а ако се счупят едва ли ще е заедно и двата, че да ги броиш за двоен разход. Не знам колко масло събира М62, но ме съмнява да са 16 литра. И двете имат 4 гуми :) Задните амортисьори може да са по-голям разход на 50ката, защото всичките имат нивомат, но може да попаднеш и на 40ка с нивомат. Общо взето на късмет е какво ще се наложи да ремонтираш, например водната помпа също е по-скъпа, но М62 пък има ваноси.


Колега масло побира 8 литра резервата е 12 литра бензин и да всичко е по две като почнеш от термостата и минеш на водна помпа и куп други неща на мене ми се прецака гофрето и е само нов като оригинална част само 137 лева за бройка а те са две и повечето 50-ки са със ония амортисьори отпред дето се помпата,че не мога да се сетя как беше и за пример ще ти дам на моята 50-ка пример прецакан ми е ABS блока и разбрах,че моята е със EDC-то и от 1 месец в България търся блока и все на камак да има го във ebay и ще е от там втора ръка към 149 euro.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 27.10.2005
Местоположение: София 1000
Кара: кротко
Детайли за колата: E34 520 1993
E38 750 1997
F01 740 LI 2009

Re: Въпрос 740 или 750

Мнение от DivX » 26 Окт 2014, 7:17

накрая всички говорим за късмета. Та какъвто ти е късмета такава ще ти и колата. След това зависи от теб.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Re: Въпрос 740 или 750

Мнение от Exy » 26 Окт 2014, 10:40

Гледам термостати на 50ка '98 година и 40ка същата година

40ка - 11531437526
Описание : ТЕРМОСТАТ
Ед.цена (с ДДС) : 211.18 BGN

50ка - 11531704704
Описание : ТЕРМОСТАТ КОМПЛ.
Ед.цена (с ДДС) : 114.18 BGN

За водната помпа да, двойно по-скъпа е. Амортисьорите ги споменах вече, и 40ката може да има нивомат и EDC. А твоята кола явно е преди септемрви '97, гофретата до тогава струват 141.68 лв, а след това са 37.00 лв. А какво общо има АБС модула с EDC-то? Да нямаш предвид DSC?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 9.02.2011
Кара: Кон

Re: Въпрос 740 или 750

Мнение от axel.folu » 26 Окт 2014, 16:38

DivX написа:накрая всички говорим за късмета. Та какъвто ти е късмета такава ще ти и колата. След това зависи от теб.


То колега е ясно щом се вземе ще я обслужа седя и търся сравнявам още съм объркан :roll:
но със сигурност ще е 40 ска а да питам всички ли са нивомати ??

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 13.08.2006
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
Детайли за колата: BMW E38 740 i black

Re: Въпрос 740 или 750

Мнение от ggb » 26 Окт 2014, 18:10

axel.folu написа:
DivX написа:накрая всички говорим за късмета. Та какъвто ти е късмета такава ще ти и колата. След това зависи от теб.


То колега е ясно щом се вземе ще я обслужа седя и търся сравнявам още съм объркан :roll:
но със сигурност ще е 40 ска а да питам всички ли са нивомати ??


Не всички .
Истинската мощност винаги ви спира дъха също като истинската красота.....Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 9.02.2011
Кара: Кон

Re: Въпрос 740 или 750

Мнение от axel.folu » 27 Окт 2014, 15:13

ggb написа:
axel.folu написа:
DivX написа:накрая всички говорим за късмета. Та какъвто ти е късмета такава ще ти и колата. След това зависи от теб.


То колега е ясно щом се вземе ще я обслужа седя и търся сравнявам още съм объркан :roll:
но със сигурност ще е 40 ска а да питам всички ли са нивомати ??


Не всички .


Мисля че пружина е по добрия варянт нивомата не знам до сега не ми е правил проблеми на е61 имах Range Rover Vogue 2005 постоянно датчиците се прецакваха не искаше да се дига сваля

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 2.12.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ

Re: Въпрос 740 или 750

Мнение от amgpower » 27 Окт 2014, 20:48

axel.folu написа:
ggb написа:
axel.folu написа:
DivX написа:накрая всички говорим за късмета. Та какъвто ти е късмета такава ще ти и колата. След това зависи от теб.


То колега е ясно щом се вземе ще я обслужа седя и търся сравнявам още съм объркан :roll:
но със сигурност ще е 40 ска а да питам всички ли са нивомати ??


Не всички .


Мисля че пружина е по добрия варянт нивомата не знам до сега не ми е правил проблеми на е61 имах Range Rover Vogue 2005 постоянно датчиците се прецакваха не искаше да се дига сваля


Тук новомата не са въздушни възглавници,а помпащи амортесьори с пружини.Неможе да си го вдигаш и сваляш автомобила.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 9.02.2011
Кара: Кон

Re: Въпрос 740 или 750

Мнение от axel.folu » 27 Окт 2014, 21:12

amgpower написа:
axel.folu написа:
ggb написа:
axel.folu написа:
DivX написа:накрая всички говорим за късмета. Та какъвто ти е късмета такава ще ти и колата. След това зависи от теб.


То колега е ясно щом се вземе ще я обслужа седя и търся сравнявам още съм объркан :roll:
но със сигурност ще е 40 ска а да питам всички ли са нивомати ??


Не всички .


Мисля че пружина е по добрия варянт нивомата не знам до сега не ми е правил проблеми на е61 имах Range Rover Vogue 2005 постоянно датчиците се прецакваха не искаше да се дига сваля


Тук новомата не са въздушни възглавници,а помпащи амортесьори с пружини.Неможе да си го вдигаш и сваляш автомобила.


Ами да колега ама е пак същата пръчка поне аз съм се напатил с тоя катил ровъра и си имам едно на ум! :nono:

Предишна

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook