проблем при запалване 728и
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
проблем при запалване 728и
Колеги когато колата е студена и запали започва да работи нормално.. пипна ли газта малко след това мотора започва да работи неравномерно, падат оборотите и гасне. На диагностика не показва никакви проблеми..
Ако не пипам газта докато направи 20 градуса темературата от показателите на борда за темп. на мотора после всичко си работи идеално..
Двигателя е М52 един ванус..
Свещи нови..
клапан картерни сменен скоро..
Ако не пипам газта докато направи 20 градуса темературата от показателите на борда за темп. на мотора после всичко си работи идеално..
Двигателя е М52 един ванус..
Свещи нови..
клапан картерни сменен скоро..
- Urt
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 8.08.2006
- Кара: го из просото!
- Детайли за колата: E46 330d
Re: проблем при запалване 728и
Мисля, че е стъпковото моторче...
- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: проблем при запалване 728и
Аз имам подобен проблем и мисля че е от ниско налягане на горивото. Или регулатора или самата помпа правят мизерии на 99% съм сигурен.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: проблем при запалване 728и
не знам .. това ми се случва на втора кола ..
голяма мистерия. може ли да е от ТПС?
голяма мистерия. може ли да е от ТПС?

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: проблем при запалване 728и
ares2 написа:не знам .. това ми се случва на втора кола ..
голяма мистерия. може ли да е от ТПС?
Колега, и аз си мислех, че може да е този датчик.

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: проблем при запалване 728и
утре сутрин слагам друг ТПС и ще пиша..
ако не стане промяна се насочвам към стъпково и почистването за начало..
не стане ли за съжаление ще трябва да ровя из лулите и бобините.. свещите са нови но.. ако е бобина или лула е трудно..
наи гадното че се проявява за 2 мин само когато е 2-3 градуса .. когато морота мине 15-20 градуса на антифриза всичко заспива.. върви много добре.. никакви забележки по нищо
оставя ли го да загрее за 2-3 мин без да пипам газта пак всичко е 6
ако не стане промяна се насочвам към стъпково и почистването за начало..
не стане ли за съжаление ще трябва да ровя из лулите и бобините.. свещите са нови но.. ако е бобина или лула е трудно..
наи гадното че се проявява за 2 мин само когато е 2-3 градуса .. когато морота мине 15-20 градуса на антифриза всичко заспива.. върви много добре.. никакви забележки по нищо
оставя ли го да загрее за 2-3 мин без да пипам газта пак всичко е 6

- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: проблем при запалване 728и
Имаш ли газова уредба?

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: проблем при запалване 728и
да. газ инжекцион е.. но го правеше и преди да се постави.. просто по рядко
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: проблем при запалване 728и
малко ъпдеит.
сложих тпс и работата си остана пак така.. паля. заработя идеално и пипна ли газта работата се сгъбясва.. почти гасне.. оборотите падат до 100 - 200 хаха..
искам да попитам дали този ТПС се регулира някак? самият му монтаж дали има значение как е на позицията на болтовете? имаше някакви белези от боя по тия болтове от завода? или само се монтира и край?
сложих тпс и работата си остана пак така.. паля. заработя идеално и пипна ли газта работата се сгъбясва.. почти гасне.. оборотите падат до 100 - 200 хаха..
искам да попитам дали този ТПС се регулира някак? самият му монтаж дали има значение как е на позицията на болтовете? имаше някакви белези от боя по тия болтове от завода? или само се монтира и край?
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: проблем при запалване 728и
ares2 написа:малко ъпдеит.
сложих тпс и работата си остана пак така.. паля. заработя идеално и пипна ли газта работата се сгъбясва.. почти гасне.. оборотите падат до 100 - 200 хаха..
искам да попитам дали този ТПС се регулира някак? самият му монтаж дали има значение как е на позицията на болтовете? имаше някакви белези от боя по тия болтове от завода? или само се монтира и край?
Да няма някоя спукана гофра и да прави проблеми ? Не съм запознат с този мотор , но съм имал подобен случай на друга кола. Като натиснеш да се отвори дросела и се бъркат смесите , провери целия път.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: проблем при запалване 728и
А случайно за дебитомер да си се замислил ....
Барай шишарката Минкеее ....
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: проблем при запалване 728и
за дебитомер не съм мислил..
днес извадих стъпковото и го измих добре..поизлезе чернилка.. колата си работи идеално когато темепратурата на водата/антифриза е над 20 градуса..
преди това ако не пипам газта си работи както трябва.. ако само веднъж докосна педала след това забива оборотите и гасне
за дебитомер не съм мислил.. но пък не трябва ли да се регистрира с грешка на диагностика?
оглеждал съм за паразитен въздух.. няма за сега такива съмнения..
преди няколко месеца сменх клапан картерни газове.. вече се замислям дали пък той не прави мизериите пак
днес извадих стъпковото и го измих добре..поизлезе чернилка.. колата си работи идеално когато темепратурата на водата/антифриза е над 20 градуса..
преди това ако не пипам газта си работи както трябва.. ако само веднъж докосна педала след това забива оборотите и гасне
за дебитомер не съм мислил.. но пък не трябва ли да се регистрира с грешка на диагностика?

оглеждал съм за паразитен въздух.. няма за сега такива съмнения..
преди няколко месеца сменх клапан картерни газове.. вече се замислям дали пък той не прави мизериите пак
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: проблем при запалване 728и
Еми ако искаш чакай си го да ди даде грешка и си продължавай да си ровиш пък ако искаш замисли се не мери ли той количеството входящ въздух и спрямо него да образува сместа и какво ли става ако не дава коректни данни ... а другото което можете да погледнете е реални стойности на датчика на температура на мотора
Барай шишарката Минкеее ....
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: проблем при запалване 728и
Колега провери дали дроселовата клапа ти се движи леко и дали затваря до край.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани