Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Има ли ремонтни комплекти за алтернатор, че сега гледам рециклиран алтернатор е 300 паунда!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Релето ти е 150лв. Какви 300 паунда
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Kъде го това реле за 150лв, в Турция ли ?
Аз за под 200лв не съм виждал Valeo в БГ.

"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
В Турция е 120
Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Може ли някой да ми каже парт.номера, а освен релето, нещо друго трябва ли да взимам, да се подготвя, че ще влизаме в бокса след 2 седмици.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Valeo - Реле регулатор - 12318510092.
Цена в Дару 268 лв.
Цена в Дару 268 лв.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Малко update:
Искренно искам да благодаря на колегата MadChicken за прекрасния Navi Proffesional, останах с много добри впечатления, много точен и привтлив!



След това се заех с релето на алтернатора, искам да благодаря на Роби, за изключителната цена и попринцип коректен и точен на 100%.

Преди ми даваше ето тези стойности, постоянно 13.8, като на моменти с включениконсуматори падаше на 13.6-13.7:

За съжаление болтовете на релето бяха заяли и се наложи да свалим целия алтернатор за да го сменим, след смяната показанията на ИМПА-та са 14-14.1В, общо взето 0.2-0.3В-та в повече.

Дойде и реда на спирачната течност която си ми показва че ми е за смяна от 3-4 месеца и реших така и така ще сменям да взема и мателни маркучи:



Голям зор видяхме с обезвъздушаването, уж имахме помпа за да направи налегане, гледах всички мехурчета да излезнат и да тече само спирачна течност и така на всяко колело, и тръгвам и педала много мек, слиза почти додолу, после помпане със спирачката и май още малко въздух илзезна на предно ляво колело, сега хода и спирачките ми се струват почти наред, но не мога да преценя че тази моята никой не си е играл откакто е произведена да и смени течноста, пък и с новите маркучи може и да има някаква промяна, сега ми се струва малко по-плавна и по-чувствителен педала на спирачките.
Между другото чистете си каналите за отвеждане на водата, че в мойте имаше толкова листа и чак билетче от паркинг
, и малко се помотах докато намеря и казанчето за спирачна течност:


Смених и ушичките на фаровте, не знам кой ме беше излъгал че ги няма като част отделна и доста време си карах така, както и едната капачка на фара със счупени държачи, надявам се да няма повече конденз и между другото, егати и капачката трябва да се свали целия фар за да се смени:


Накрая се заехме с ламбда сондата след катализатора на 2-те цилиндри, от както съм я взел колата си ми стой тази грешка 2717:

Взех тези сонда от англия за 27 паунда, обаче като видях къде се свързва, което ми отне 15мин търсене и сваляне на кори на мотора и откъде се прекарва и сваляне на корите и отдолу и беше и клеясала, та общо взето се измъчих:


Интересното сега е че не ми я записва вече грешката, но за волатажа ми дава 0.23-0.37, докато на другата сонда след катализаторите е 0.7!
На мементи волтажа е 0-ла и като подам газ се вдига.

За съжаление за колонките от Хи-Фи, не остана време и ще е друг път:

Искренно искам да благодаря на колегата MadChicken за прекрасния Navi Proffesional, останах с много добри впечатления, много точен и привтлив!



След това се заех с релето на алтернатора, искам да благодаря на Роби, за изключителната цена и попринцип коректен и точен на 100%.

Преди ми даваше ето тези стойности, постоянно 13.8, като на моменти с включениконсуматори падаше на 13.6-13.7:
За съжаление болтовете на релето бяха заяли и се наложи да свалим целия алтернатор за да го сменим, след смяната показанията на ИМПА-та са 14-14.1В, общо взето 0.2-0.3В-та в повече.
Дойде и реда на спирачната течност която си ми показва че ми е за смяна от 3-4 месеца и реших така и така ще сменям да взема и мателни маркучи:



Голям зор видяхме с обезвъздушаването, уж имахме помпа за да направи налегане, гледах всички мехурчета да излезнат и да тече само спирачна течност и така на всяко колело, и тръгвам и педала много мек, слиза почти додолу, после помпане със спирачката и май още малко въздух илзезна на предно ляво колело, сега хода и спирачките ми се струват почти наред, но не мога да преценя че тази моята никой не си е играл откакто е произведена да и смени течноста, пък и с новите маркучи може и да има някаква промяна, сега ми се струва малко по-плавна и по-чувствителен педала на спирачките.
Между другото чистете си каналите за отвеждане на водата, че в мойте имаше толкова листа и чак билетче от паркинг



Смених и ушичките на фаровте, не знам кой ме беше излъгал че ги няма като част отделна и доста време си карах така, както и едната капачка на фара със счупени държачи, надявам се да няма повече конденз и между другото, егати и капачката трябва да се свали целия фар за да се смени:


Накрая се заехме с ламбда сондата след катализатора на 2-те цилиндри, от както съм я взел колата си ми стой тази грешка 2717:
Взех тези сонда от англия за 27 паунда, обаче като видях къде се свързва, което ми отне 15мин търсене и сваляне на кори на мотора и откъде се прекарва и сваляне на корите и отдолу и беше и клеясала, та общо взето се измъчих:


Интересното сега е че не ми я записва вече грешката, но за волатажа ми дава 0.23-0.37, докато на другата сонда след катализаторите е 0.7!
На мементи волтажа е 0-ла и като подам газ се вдига.
За съжаление за колонките от Хи-Фи, не остана време и ще е друг път:

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Браво за положения труд и надявам се "+" резултат.
И аз искренно благодаря на Роби за релето на алтернатора. Безспорно най-добрата цена на пазара.
Успех с Нi-Fi монтажа!
И аз искренно благодаря на Роби за релето на алтернатора. Безспорно най-добрата цена на пазара.

Успех с Нi-Fi монтажа!
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Днес ходих да ми погледнат предницата и диагнозата е изпуснал преден десен аморт. и тампони на стабилизиращата щанга!
Та въпросът ми е следният, какви амортисьори да търся при положение, че съм с S226A Sportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settings, някакви предложения за марка, един приятел ми хвали тези, но не знам дали ще станат:
http://www.ebay.co.uk/itm/Bilstein-B4-P ... 35db8ef51f
Също се чудя тампоните на стабилизиращата, дали да са ОЕМ или Powerflex?
Та въпросът ми е следният, какви амортисьори да търся при положение, че съм с S226A Sportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settings, някакви предложения за марка, един приятел ми хвали тези, но не знам дали ще станат:
http://www.ebay.co.uk/itm/Bilstein-B4-P ... 35db8ef51f
Също се чудя тампоните на стабилизиращата, дали да са ОЕМ или Powerflex?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Nukem написа:Днес ходих да ми погледнат предницата и диагнозата е изпуснал преден десен аморт. и тампони на стабилизиращата щанга!
Та въпросът ми е следният, какви амортисьори да търся при положение, че съм с S226A Sportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settings, някакви предложения за марка, един приятел ми хвали тези, но не знам дали ще станат:
http://www.ebay.co.uk/itm/Bilstein-B4-P ... 35db8ef51f
Също се чудя тампоните на стабилизиращата, дали да са ОЕМ или Powerflex?
Колега аз сложих ОЕМ на стабилизиращата и съм много доволен...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Малко update по тамата, малко изкривих капака и счупих единия фар /тук на снимката не си личи, но корпуса отзад е смазан/ и тъй като се сблъсках с невъзможноста да намеря един чиват фар реших да се комплект фейсови, поне да сложа ксенон на ринговете после, набвлязъл съм един комплект, но и тъся все още докато платят каското, сдобих се и с тази Мброня и Мхалогени и се надявам да пасне както трябва, засега си я карам малко ударена, но какво да се прави застрахователи! Иначе чакат за монтаж и тези полуоски, но майстора ми е малко несериозен напоследък, с тях се надявам да си реша дразнещият проблем с луфтовете в полуоските и надявам се да паснат, момчето от което ги взех ми потвърди че са от 2.2и е60:




Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
За фейсовите фарове ти трябва LM2 и преправяне на кабелите, като си тръгнал на там и стоповете са към 500лв, а те са много по-красиви от пре фейса. Ще трябва и малко кодиране за светлините, но става упражнението.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Точно това се чудех кой да питам, дали има преправяне, трябва да купя букси за феисовите фарове някой, да ги навърже, трябва ли лаит модул феисов и кодиране сигурно за него после? Също се чудех има ли значение дали са от англичанка, защото тези който съм харесал са свалени, но не знам от каква кола, да не ме излъжат и после да светят накриво. Иначе за стоповете съм го решил ще взема феисови, сигурно и там ще трябва преправяне, но те ще са след нова година, че има други неща който трябва да се купят преди тях.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Трябва ти нов модул, трябват и букси за за фарове, стопове. Преправят се кабелите и се слагат. За фаровете има значение дотолкова че ще са обърнати и левия фар ще свети по-високо от десния, но това мисля, че беше обсъждано в някоя друга тема и може да се регулира, така че фаровете да светят и да не заслепяват. Най-добре да потърсиш и да питаш още някой за мнение.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Още не съм намерил фарове, докато се оправя със застрахователите подадоха тези който бях харесал, и сега още не мога да намеря хубави феисови фарове, но се сдобих с буксите:


Също така някой други неща вече пристигат за другите ремонти който предстоят, дядо Мраз донесе маховик и съединител, сега остана да поръчам и всички пружинки и ябълки покрай скоростния лост, че е удобно да се сменят докато е долу скоростната кутия:







Също така някой други неща вече пристигат за другите ремонти който предстоят, дядо Мраз донесе маховик и съединител, сега остана да поръчам и всички пружинки и ябълки покрай скоростния лост, че е удобно да се сменят докато е долу скоростната кутия:





Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани