Мотора започна да чука
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
54 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Мотора започна да чука
Е38 е много здрав и доказал се автомобил... проблема е, че ние почти винаги купуваме "квото е останало от Европа" (разбирай Италия) на съответната цена... на мноооооого километри (с малки изключения)... автомобили, които принципно вече са дали своето... а ние очакваме да изкарат още 10 години, все едно са нови...
А и ти щом казваш, че има и "майстор" в цялата тая схема... най-малкото тук трябва да обвиняваш автомобила, че не е на ниво...
А и ти щом казваш, че има и "майстор" в цялата тая схема... най-малкото тук трябва да обвиняваш автомобила, че не е на ниво...
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Мотора започна да чука
Mollov написа:Е38 е много здрав и доказал се автомобил... проблема е, че ние почти винаги купуваме "квото е останало от Европа" (разбирай Италия) на съответната цена... на мноооооого километри (с малки изключения)... автомобили, които принципно вече са дали своето... а ние очакваме да изкарат още 10 години, все едно са нови...
А и ти щом казваш, че има и "майстор" в цялата тая схема... най-малкото тук трябва да обвиняваш автомобила, че не е на ниво...
Е аз какво казах по-горе? Яд ме е, щото тия коли ми харесват и винаги стават е такива мизерии. Не знам заслужава ли си да я правя. То може да се окаже, че и един повдигач само е за смяна, може да излезе и че валовете са заминали може да е всичко...
То и масло духа през гарнитурата на клапаните и изобщо от дясната страна е хеви метъл и голи бабички положението. Отляво няма звук няма нищо, отдясно обаче седя слушам и си плача тайничко


ATR-42/72
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Мотора започна да чука
Ами сподели и майстора кой е ?

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Мотора започна да чука
Te тия мотори вече се намират и за 1200лв... току виж излезнало по-евтино от ремонт на твоя... пък ще си имаш резервни части 
btw. знам, че е малко набутване като пари, ама има най-различни добавки за маслото, които ако имаш желание можеш да пробваш... трябва да питам един "авер" кои бяха точно читавите, и са с цена до около 50лв... аз лично бих пробвал....

btw. знам, че е малко набутване като пари, ама има най-различни добавки за маслото, които ако имаш желание можеш да пробваш... трябва да питам един "авер" кои бяха точно читавите, и са с цена до около 50лв... аз лично бих пробвал....
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Мотора започна да чука
Mollov написа:Te тия мотори вече се намират и за 1200лв... току виж излезнало по-евтино от ремонт на твоя... пък ще си имаш резервни части
btw. знам, че е малко набутване като пари, ама има най-различни добавки за маслото, които ако имаш желание можеш да пробваш... трябва да питам един "авер" кои бяха точно читавите, и са с цена до около 50лв... аз лично бих пробвал....
Aми да ти кажа бих опитал с цел да видя ще затихне ли или ще продължи да чука. То от проблемната страна и стържене се чува. Звука идва от последните 2 цилиндъра към купето. Предполагам и гумичките на клапаните са за смяна, че припушваме вече, гарнитурите на капаците ги взех нови от дару и една година не изкараха, сега пак са за смяна заради което тече масло в-у колекторите и го изпарява...абе не го знам тоя какво е правил с тая кола, но преди да му я дам си беше послушна машина с дребни забележки. Аз ли нямам късмет, ония ли нещо са пипали къде им не е работа какво е нямам представа, ама ме вбесява. Да не говорим, че сума части липсват от нея откакто се върна при мене. Не знам дали там не е имало някаква такава като мойта да взимат от мойта здрави части и да слагат заминалите на тяхно място.
Змей, майстора се казва Иван Петров. Имаше доста хубав сервиз в Бургас, после го продаде и сега се занимава самостоятелно с коли. Понеже бях на работа и на почивка там, а и доста познати и колеги са си правили колите при него и са останали много доволни, баща ми си пребоядиса джипа там и го направиха като нов, дядо ми си рециклира гнп-то на 34-ката там за двойно по-малко пари, че и гаранция му дадоха, баща ми при него си оправи рейката срещу 750 лв, тука в София му искаха 2200 и изпипваше нещата много, но както и да е. Реших да я оставя там. При което а днеска а утре и така няколко месеца. Ок, това да е проблема, казах му да я пръсне като хората, резултата беше плачевен все едно таксиметрова лада са боядисвали, на места няма нова боя а само лак, като дори не са я матирали и измили(има и места дето и прахоляка е лакиран), уплътненията на вратите боядисани абе трагедия. Казах му да ми смени носачите и тампоните заедно с кормилните щанги, той само ги е забърсал и е сложил нови гайки, съсипа ми тавана, който беше хубав-решил да го претапицира без да ме пита и го направил с оня плат дето е за 6 лв метъра. Щеше много още неща да прави, нищо не е свършил само дето ми съсипа колата. В момента ме е яд на мене си, че не се хванах аз да си ги правя тези неща. От чист мързел не от друго, в момента не ща да я гледам тая кола, щото ме домързя да си я стегна и в същото време си ме кефи и не ми се иска да я разкарвам.
А кажете ми какво да я правя. Може да е дребен проблем, може да се окаже и черна дупка за пари, което за мене не е вариант


ATR-42/72
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Мотора започна да чука
Колега, една кола хвърлиш ли й мерника, че си я намразил... Винаги ще те яде. Аз яко имам възможност бих я сменил.
Дори да тръгнеш да я правиш, това чувство на прецаканост остава.
Другия вариант всичко сам, и знаеш поне, че е читаво.
Дори да тръгнеш да я правиш, това чувство на прецаканост остава.
Другия вариант всичко сам, и знаеш поне, че е читаво.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Мотора започна да чука
Абе щом чука, нема да е дребен проблема, аз ти казах, или се завираш отдолу и гледаш кой биелен лагер го няма или отваряш отгоре и гледаш кое бутало шава. Колко повече го мажеш, ръчкаш и въртиш, толко по-зле ще стане... Ако е колянов вал, щото ако лагера е на прах в картера, направо вади мотора. Ако ли не ти се верва - фани я закарай при некой друг да я погледне. То с писание нема да стане, освен ако не искаш само да си я гледаш де. Стига ги плю БМВ-тата и ги сравнява с други там кошници, мерници и други вещи. Тия неща ако не си ги направиш сам, никога няма да знаеш кво са ти правили по разни там сервизи...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Мотора започна да чука
DLVasilev написа:
А кажете ми какво да я правя. Може да е дребен проблем, може да се окаже и черна дупка за пари, което за мене не е вариант
Черна дупка за пари няма как да е, щото сменяш мотора и айде... пък твоя или оставяш за части (квото има здраво), или разпродаваш и така... а другите неща си ги оправяш сам, после ще ти е гот, че си я направил както ти искаш... това разбира се ако останалите забележки според теб са поправими за не много пари и можеш сам да си ги направиш и да го искаш...
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Мотора започна да чука
Абе чак за смяна да е мотора не вярвам, но и не е изключено. Другото дето е много добре знаем как се карат тия коли с тия осмаци и няма абсолютно никаква гаранция че новия мотор ще е по-добре.Сега в момента нямам време и възможност само на нея да обръщам внимание, но като и дойде времето ще я погледна хубаво и ще го мислиме

ATR-42/72
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Мотора започна да чука
Ако има някой с повече опит с тези мотори да заповяда да я огледа и да изкаже мнение какво става от тоя мотор и става ли нещо изобщо. Пък ако става ще се прави.

ATR-42/72
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Мотора започна да чука
Малко да обновиме темата- Оказаха се 2 повдигача от дясната страна. Вала седи така, че да не ги натиска, а те седят натиснати и не излизат навън. Като ги натисна с пръст се прибират с лекота и причукват. Другите с много зор потъват, а и така би трябвало да е. Следва въпрос №1 Как се сваля вала? 2. трябва ли да махам ангренажната верига в такъв случай? 3. Повдигачите да ги чистя ли или да ги сменявам?

ATR-42/72
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Мотора започна да чука
Имам цяла торба с повдигачи от м50, ако са същите ще ти дам...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Dj Ivo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: E32 740 V8 manual
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0
Re: Мотора започна да чука
Трябва да откачиш веригата от вала, после му развиваш петите и е вънка. Повдигачите е най добре да ги смениш, съмнява ме да са някаква особена цифра освен ако не са от Дару кар! Огледай им внимателно леглата, може да има някакъв проблем там, провери и маслените магистрали. Инструменти за зацепване на тоз матор имаш ли? Ако нямаш-Проблем!
Поздрави.
Поздрави.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Мотора започна да чука
E нямам нищо. Аз вчера свърших работа за 20 мин и 3 часа си правих сам разни инструменти. Повдигачите са от 36 до 68 лв бройката. Жеригата ако ще се свалш направо и неш нова, яе таш е на 500 000

ATR-42/72
- Dj Ivo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: E32 740 V8 manual
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0
Re: Мотора започна да чука
То хубаво си направил инструменти, ама дали ще уцелиш точните градуси на всеки вал? Щото ако ако им направиш квадратите отзад да стоят наравно със главите, едва ли ще ти хареса после как работи!
Като свалиш веригата на един от валовете не значи че ще я сваляш цялата. Ако можеш със нещо продухай маслените магистрали във леглата на повдигачите, ако тези въпросните два са били празни (меки) явно има защо!
Поздрави.
Като свалиш веригата на един от валовете не значи че ще я сваляш цялата. Ако можеш със нещо продухай маслените магистрали във леглата на повдигачите, ако тези въпросните два са били празни (меки) явно има защо!
Поздрави.
54 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани