Въпрос относно парното на Е-38
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ИЛИЯН
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: 29.04.2004
- Местоположение: София
- Кара: БМВ 725 Е-38
Въпрос относно парното на Е-38
Здравейте, имам едно питане относно парното на Е-38 2.5tds.
Преди няколко дни реших да си пусна парното и установих ,че не духа топло.Преди това колата лятото се караше само на климатик . Колата си загрява нормално до 90 градуса но топло няма . Последните маркучи от вън преди да влезнат във купето към радиаторчето на парното са студени.
Въпросът ми е някой дали е имал подобен проблем и има ли представа от къде идва. Или да ме насочите към някой кадърен майстор във София който може да ми свърши работа.
Преди няколко дни реших да си пусна парното и установих ,че не духа топло.Преди това колата лятото се караше само на климатик . Колата си загрява нормално до 90 градуса но топло няма . Последните маркучи от вън преди да влезнат във купето към радиаторчето на парното са студени.
Въпросът ми е някой дали е имал подобен проблем и има ли представа от къде идва. Или да ме насочите към някой кадърен майстор във София който може да ми свърши работа.

Няма грозни жени, има трезви мъже!
- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: Въпрос относно парното на Е-38
на централните духалки врътката топло/студено как е?

"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- ИЛИЯН
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: 29.04.2004
- Местоположение: София
- Кара: БМВ 725 Е-38
Re: Въпрос относно парното на Е-38
На червено са. Демек на топло би трябвало да са си.
Няма грозни жени, има трезви мъже!
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Въпрос относно парното на Е-38
Ти добре си пипал тези маркучи преди да влязат - а тези до клапаните ?!
Че май може там да е проблема
Че май може там да е проблема

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- ИЛИЯН
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: 29.04.2004
- Местоположение: София
- Кара: БМВ 725 Е-38
Re: Въпрос относно парното на Е-38
И те са студени , и тях ги пипах.
Споменаха ми ,че въпросните клапани клеясвали и не отваряли но дали е вярно не знам.
Ех как ми липсва добрата стара седмица Е-23 ката , при нея беше всичко опростено и нямаше толкова много електроника и за 7-год. не ме остави никъде
Споменаха ми ,че въпросните клапани клеясвали и не отваряли но дали е вярно не знам.

Ех как ми липсва добрата стара седмица Е-23 ката , при нея беше всичко опростено и нямаше толкова много електроника и за 7-год. не ме остави никъде

Няма грозни жени, има трезви мъже!
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Въпрос относно парното на Е-38
Ееее, не така де ... Ще я оправиш и тази 
Имаш ли антифриз се пита в задачата
Говоря нивото как е ?

Имаш ли антифриз се пита в задачата

Говоря нивото как е ?
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- 4i4o Mitko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София;Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е38
- Мечтае да кара: вече не мечтае
- Детайли за колата: е38 728iA
Re: Въпрос относно парното на Е-38
ИЛИЯН написа:
Споменаха ми ,че въпросните клапани клеясвали и не отваряли но дали е вярно не знам.![]()
По-скоро се прецакват намотките с времето (от водата корозират и се прекъсва някъде). Но ако са прекъснати, ще ти духа постоянно топло, защото не затварят клапаните. Друг е въпроса ако са "запецнали" в затворено положение и не пускат топлата вода към радиаторчето. Преди всичко провери маркуча който влиза в допълнителната ел помпа под клапаните при позагряла кола и след това двата които излизат от клапаните. Трябва и трите да са топли, ако имаш достатъчно охладителна течност, врътката на централната конзола е на червено и градусите на климата са над 24-25. Ако само този, който идва от двигателя и влиза в допълнителната ел помпа е топъл, а другите два са студени - клапани или запушване някъде. И както каза колегата Ивчо - споко, ако са клапаните, а те са една от детските болести на този модел, правят се или се взимат други и

- turbobanana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 26.12.2007
Re: Въпрос относно парното на Е-38
ИЛИЯН написа:И те са студени , и тях ги пипах.
Споменаха ми ,че въпросните клапани клеясвали и не отваряли но дали е вярно не знам.![]()
Ех как ми липсва добрата стара седмица Е-23 ката , при нея беше всичко опростено и нямаше толкова много електроника и за 7-год. не ме остави никъде
90+% за сваляне и почистване на клапаните!
- ИЛИЯН
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: 29.04.2004
- Местоположение: София
- Кара: БМВ 725 Е-38
Re: Въпрос относно парното на Е-38
Чак днес намерих време да отделя за колата и по точно за въпросните клапани.
След като ги свалих и разглобих , картинката беше трагична . Бяха клеясали и не се движеха . Явно е била карана само на вода преди мене.
Ето снимки на това на което се натъкнах.



Успях да ги раздвижа . Но положението не се подобри , парно няма . Явно толкова са се скапали ,че си трябват други. Маркуча които излиза от главата най от зад и влиза във нещо като регулатор загрява във началото и после е студено .
Явно ще си трябват нови или втора употреба.
Какво ще ме посъветвате нови или втора употреба и колко ще струват нови ако сте запознати.
Та търся това.

След като ги свалих и разглобих , картинката беше трагична . Бяха клеясали и не се движеха . Явно е била карана само на вода преди мене.
Ето снимки на това на което се натъкнах.
Успях да ги раздвижа . Но положението не се подобри , парно няма . Явно толкова са се скапали ,че си трябват други. Маркуча които излиза от главата най от зад и влиза във нещо като регулатор загрява във началото и после е студено .
Явно ще си трябват нови или втора употреба.

Какво ще ме посъветвате нови или втора употреба и колко ще струват нови ако сте запознати.
Та търся това.
Няма грозни жени, има трезви мъже!
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Въпрос относно парното на Е-38
ИЛИЯН написа:Чак днес намерих време да отделя за колата и по точно за въпросните клапани.
След като ги свалих и разглобих , картинката беше трагична . Бяха клеясали и не се движеха . Явно е била карана само на вода преди мене.
Ето снимки на това на което се натъкнах.
Успях да ги раздвижа . Но положението не се подобри , парно няма . Явно толкова са се скапали ,че си трябват други. Маркуча които излиза от главата най от зад и влиза във нещо като регулатор загрява във началото и после е студено .
Явно ще си трябват нови или втора употреба.![]()
Какво ще ме посъветвате нови или втора употреба и колко ще струват нови ако сте запознати.
Та търся това.
2-ра по-нова година да е 5-тица/7-мицата и си свиркай.
- ИЛИЯН
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: 29.04.2004
- Местоположение: София
- Кара: БМВ 725 Е-38
Re: Въпрос относно парното на Е-38
Днес реших проблема със колата. Но не беше във клапаните.
Купих от колега други клапани и ги монтирах , но парно пак нямаше .

Докато пипах маркучите ми направи впечатление , че последния от главата който излиза и влиза във моторчето на клапаните има нещо във него. Свалих го и какво да видя вътре нещо набито във маркуча . От начало помислих ,че е някакъв клапан ама като го извадих се оказа секретен болт от джанта. Какво търсеше там и за какво беше сложен ми е загадка.
Ето снимки .


След като го махнах парното се оправи въпреки ,че пак не духа топло като хората но поне има.
Та проблема е решен за сега.

Купих от колега други клапани и ги монтирах , но парно пак нямаше .
Докато пипах маркучите ми направи впечатление , че последния от главата който излиза и влиза във моторчето на клапаните има нещо във него. Свалих го и какво да видя вътре нещо набито във маркуча . От начало помислих ,че е някакъв клапан ама като го извадих се оказа секретен болт от джанта. Какво търсеше там и за какво беше сложен ми е загадка.

Ето снимки .
След като го махнах парното се оправи въпреки ,че пак не духа топло като хората но поне има.

Та проблема е решен за сега.

Няма грозни жени, има трезви мъже!
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Въпрос относно парното на Е-38
Някой "специалист" го е сложил защото не работят твоите клапани,не са затваряли и е духало топло през лятото.Всеки иска лятото да му духа студено и да работи климатика,това е най-лесното решение,иначе няма клима 

- ИЛИЯН
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: 29.04.2004
- Местоположение: София
- Кара: БМВ 725 Е-38
Re: Въпрос относно парното на Е-38
Днес ще хвана да разгледам колата дали пък не липсва някой от секретните болтове на джантите 

Няма грозни жени, има трезви мъже!
- 4i4o Mitko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София;Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е38
- Мечтае да кара: вече не мечтае
- Детайли за колата: е38 728iA
Re: Въпрос относно парното на Е-38
amgpower написа:Някой "специалист" го е сложил защото не работят твоите клапани,не са затваряли и е духало топло през лятото.Всеки иска лятото да му духа студено и да работи климатика,това е най-лесното решение,иначе няма клима
На 100%

- Hristo Ivanov
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 29.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e38
Re: Въпрос относно парното на Е-38
здравейте колеги ще атакувам с въпроса темата ми се струва подходяща.вмоя случай климатика бачка,антифриз има,загрява нормално,врътката на централната конзола на червено...но... като пусна парното навън кочан студ на мацката от дясно духа топло а аз си карам на студено духа само студено...ужас.дали е от тея клапани които обсъждате и да е спекъл само единия.....? или имате други идеи? Благодаря
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани