Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 15.07.2014
Пол: Мъж
Кара: Е46 330XD
Детайли за колата: Е46 330XD

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от andro_098 » 04 Окт 2014, 13:07

Колеги, вчера се престраших и смених маслото на автоматика. Подмяната се осъществи в Gemini 4 с машина! Цялостната смяна на маслото и филтъра ми струваше 405 лева. Разлика в превключването на скоростите не усетих, но лоста почна да се движи с учудваща лекота, което е показателно, че има ефект от смяната му. Доволен и се не съжелявам за направеното. :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 22.02.2007
Местоположение: Drujba City
Пол: Мъж
Кара: E36 318IA Cabrio

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от paco_sf » 06 Окт 2014, 9:08

Здравейте колеги, аз съм малко пред дилема и ще ми трябва съвет. Наскоро взех 330XD и разбрах, че трябва да го карам с 4 еднакви гуми. В момента имам едни 17ки (за зимен комплект), а идеята ми е да взема стил 68, но нали задните са 8.5J и ако сложа 225 45 и отпред и отзад - задните ще дойдат малко тесни за тези джанти. Гледах някакъв калкулатор за гуми и за 8.5J не е идеален размер 225, но е минимален. Дали да си карам еднаквите 17ки или да взема стил 68 и да му сложа малко по тесните гуми отзад и да карам така ?
А и проблем ли е ако летните гуми са ми 225 40 18, а задните 255 35 18 ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Leon » 06 Окт 2014, 10:43

Можеш да си ползваш сегашните гуми, няма грижа 8.5 джанти с 225, макар да не стоят много красиво. Можеш и да сложиш 255 гуми, диаметъра се запазва и няма да ти навреди на Х-а, фабрично си има такива конфигурации.
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 4.06.2012

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от fen4eto » 06 Окт 2014, 15:21

Здравейте Колеги има ли някакъв начин за лятото х да се кара на задно само , примерно чрез махане на някои бушон :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 6.10.2014
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330Xi TAURING

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от roskata22 » 06 Окт 2014, 15:44

Колеги здравейте, от скоро съм собственик на 330xi може да прозвучи глупаво но онзи ден свалих навигацията и поставих касетката и в момента се чудя как да я извадя :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от kokok0 » 06 Окт 2014, 20:42

fen4eto написа:Здравейте Колеги има ли някакъв начин за лятото х да се кара на задно само , примерно чрез махане на някои бушон :dunno:



Четирите колела са перманентно - хардуерно свързани с двигателната система - не можеш да изключиш предните колела.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от insane_v » 08 Окт 2014, 22:45

roskata22 написа:Колеги здравейте, от скоро съм собственик на 330xi може да прозвучи глупаво но онзи ден свалих навигацията и поставих касетката и в момента се чудя как да я извадя :lol:


Сега не ми се слиза до гаража да пробвам, но мисля че си излизаше с натискане на бутончето "Eject" на панела отпред. Или може би трябваше да се натисне касетката с пръст навътре и тя сама изскачаше. Ще потърся някоя касетка и ако намеря утре ще пробвам и ще ти пиша ако се окаже, че има някакъв "трик".

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от kokok0 » 09 Окт 2014, 21:25

Някой сменял ли е лагер на предна главина ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330XI

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от slav4o974 » 10 Окт 2014, 7:34

Аз сменях и двата лагера на предните главини. Мисля че бяха по около 60лв, а самата смяна си я направих сам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46XI / W164

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Драгослав » 10 Окт 2014, 8:07

fen4eto написа:Здравейте Колеги има ли някакъв начин за лятото х да се кара на задно само , примерно чрез махане на някои бушон :dunno:
:lol:
Това ставаше на опел калибра 4х4. Махаше се един бушон и колата става само на предно,но при бмв не може.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от kokok0 » 10 Окт 2014, 15:28

slav4o974 написа:Аз сменях и двата лагера на предните главини. Мисля че бяха по около 60лв, а самата смяна си я направих сам.



Някакви по-специфични инструменти ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330XI

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от slav4o974 » 11 Окт 2014, 7:38

Голяма вложка /но не помня кой номер/ за гайката на главината, която повечето гедорета нямат. Другото всичко е стандартно, като трябва да внимаваш да не забравиш да монтираш металния предпазен конус от вътрешната страна на главината. На първия лагер който смених забравих този конус и предполагам за това той изкара само 40 000км.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от kokok0 » 11 Окт 2014, 11:18

slav4o974 написа:Голяма вложка /но не помня кой номер/ за гайката на главината, която повечето гедорета нямат. Другото всичко е стандартно, като трябва да внимаваш да не забравиш да монтираш металния предпазен конус от вътрешната страна на главината. На първия лагер който смених забравих този конус и предполагам за това той изкара само 40 000км.



А какви бяха симптомите, поради които ги смени ? Камъкът е 36 дванадесетостен.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 6.10.2014
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330Xi TAURING

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от roskata22 » 11 Окт 2014, 14:13

Здравейте колеги :) имам едно питане тъй като не съм запознат дали може на 330 хи да сложа гуми 235/55/17 тъй като ми идват мн тънко? Предварително ви благодаря :wave:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330XI

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от slav4o974 » 11 Окт 2014, 22:33

Наистина е 36, днес вадих полуоските на новата ми 330xi за смяна на маншони на каретата. Признаците на разбит лагер са непрекъснат бръмчащ звук, който се усилва на единия завой и намалява на другия. Веднъж ми се е случвало на една кола да няма никакво бръмчене , като случайно открих луфт в главината при смяна на гумите.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook