Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....
Здравейте!Положението е следното:
Закупих мотор, който е с блок и карантии на М50Б25 ванус, глава М52Б25 от е39 със смукателни колектори от М50 и елекроника и комп Сименс на М52....дюзите са зелени и мисля че са от М52, но не съм сигурен...Мотора вече е монтиран и му цапнахме и един разплетен изпускател.....Та от тук нататък, кой вариант ще е най добрия за да го засилим след тези интервенции?
1.Ремап (чип) на Сименса.
2.Смяна на електрониката с такава от М50 (Бош).
3.Комп и дюзи от М52Б28.
4.Връщане на М52 смукатела +чип на Сименса.
До колкото чета има и врътка с валовете, но не ми се отваря мотора!Дали ще може да се очаква някакъв вървеж като на М52Б28 след някой от изброените варианти, защото сега с този М50 смукател и Сименсова електроника ми се вижда доста мудна в ниските при положение, че все още се кара с къс диф...?
Закупих мотор, който е с блок и карантии на М50Б25 ванус, глава М52Б25 от е39 със смукателни колектори от М50 и елекроника и комп Сименс на М52....дюзите са зелени и мисля че са от М52, но не съм сигурен...Мотора вече е монтиран и му цапнахме и един разплетен изпускател.....Та от тук нататък, кой вариант ще е най добрия за да го засилим след тези интервенции?
1.Ремап (чип) на Сименса.
2.Смяна на електрониката с такава от М50 (Бош).
3.Комп и дюзи от М52Б28.
4.Връщане на М52 смукатела +чип на Сименса.
До колкото чета има и врътка с валовете, но не ми се отваря мотора!Дали ще може да се очаква някакъв вървеж като на М52Б28 след някой от изброените варианти, защото сега с този М50 смукател и Сименсова електроника ми се вижда доста мудна в ниските при положение, че все още се кара с къс диф...?
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....
Компа от м52б28 с дюзи от него няма да тръгне по добре- единствено подбрение има при рязко подаване на газта колата тръгва една идея по добре, но предвид черния пушек, който почва да излиза от ауспуха по одбре не го прави.
В момента караш м52б25 с чугунов блок принципно. Моя съвет е виж дали всичко е на мястото си - имам в предвид сензора за темп на вх въздух този ли е който трябва и къде е вързан, ламдите на мястото ли са си, детонационните сензори коректните ли са и дали са сложени където трябва. Преди по нанатъшно засилване се убеди, че в момента всичко е наред, че после става сложно за диагностика.
Отностно дюзите ако са зелени няма значение от кой двигател са-м52б20,м50б25 или м52б25 всичките са еднакви, като при м52ките те са бледо зелени, а при м50 са тревисто зелени. Ще ти свършат работа тях не ги питай. Предвид това, че не знаеш историята на колата виж дали регулатора на налягане на горивната рейка е на 3,5бара за всеки случай.
Отностно колекторите има си закономерност и тя е, че с м52-ковия колектор върви хубаво в ниските и средните(независмо какво ще я правиш през тая сламка не минава достатъчно въздух за високи обороти), а с м50 колектора върви хубаво във високите, но без ремпа общо взето само там върви хубаво. Ако е с цел засилване м50 колектора е пътя. Смяна на електорниката с бош беше модерно преди. Сега честно казано м52 е по добрия избор според мен. Единствените му недостатъци са отвратителния прексвач и това , че е много чувствителен на всякакви външни атмосферни условия. Във всички случай е по икономичен от м50-то и се ремапва доста лесно.
Също така се убеди, че караш с коректните карти т.е. м52б25, ако в момента в компа ти е м52б28 или м52б20 няма как да върви добре с този сетъп.
също така няма да е зле да се провери зацепването на валовете ако мислиш да оставяш с тези- да не се окаже, че някой ги е зацепил както са му паднали.
Дали ще върви по добре от м52б28 накрая, ако двигателя механично е добре(има компресия) сложиш му мааалко по сериозни валове и лек маховик и ремап, да определенмо върви доста по добре от сток м52б28 с 2,93диф
В момента караш м52б25 с чугунов блок принципно. Моя съвет е виж дали всичко е на мястото си - имам в предвид сензора за темп на вх въздух този ли е който трябва и къде е вързан, ламдите на мястото ли са си, детонационните сензори коректните ли са и дали са сложени където трябва. Преди по нанатъшно засилване се убеди, че в момента всичко е наред, че после става сложно за диагностика.
Отностно дюзите ако са зелени няма значение от кой двигател са-м52б20,м50б25 или м52б25 всичките са еднакви, като при м52ките те са бледо зелени, а при м50 са тревисто зелени. Ще ти свършат работа тях не ги питай. Предвид това, че не знаеш историята на колата виж дали регулатора на налягане на горивната рейка е на 3,5бара за всеки случай.
Отностно колекторите има си закономерност и тя е, че с м52-ковия колектор върви хубаво в ниските и средните(независмо какво ще я правиш през тая сламка не минава достатъчно въздух за високи обороти), а с м50 колектора върви хубаво във високите, но без ремпа общо взето само там върви хубаво. Ако е с цел засилване м50 колектора е пътя. Смяна на електорниката с бош беше модерно преди. Сега честно казано м52 е по добрия избор според мен. Единствените му недостатъци са отвратителния прексвач и това , че е много чувствителен на всякакви външни атмосферни условия. Във всички случай е по икономичен от м50-то и се ремапва доста лесно.
Също така се убеди, че караш с коректните карти т.е. м52б25, ако в момента в компа ти е м52б28 или м52б20 няма как да върви добре с този сетъп.
също така няма да е зле да се провери зацепването на валовете ако мислиш да оставяш с тези- да не се окаже, че някой ги е зацепил както са му паднали.
Дали ще върви по добре от м52б28 накрая, ако двигателя механично е добре(има компресия) сложиш му мааалко по сериозни валове и лек маховик и ремап, да определенмо върви доста по добре от сток м52б28 с 2,93диф
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....
Колега, много благодаря за подробния отговор и съветите.Компа по номер излиза точно за М52Б25 от Е39, за другите неща ще проверя 

Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
- kostaka
-
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 7.05.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323и
- Мечтае да кара: мерцедес 190 coswort 2.5 evo
Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....
май само аз немога да усетя това умиране в ниските с м50 колектор ..... верно че е малко по мудна до3500обр. ,но чак такава разлика няма , поне при мен ..... за сметка на това пък във високите се развърта доста по добре .
до колегата maxpower какво ще рече малко по сериозни валове ?
до колегата maxpower какво ще рече малко по сериозни валове ?
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....
kostaka написа:май само аз немога да усетя това умиране в ниските с м50 колектор ..... верно че е малко по мудна до3500обр. ,но чак такава разлика няма , поне при мен ..... за сметка на това пък във високите се развърта доста по добре .
до колегата maxpower какво ще рече малко по сериозни валове ?
всичко от включително от 240 градуса и 9,7 лифт нагоре.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- kostaka
-
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 7.05.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323и
- Мечтае да кара: мерцедес 190 coswort 2.5 evo
Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....
м52б25 с колектор м50 , спортен изпускател , генерация 2.8 , лек маховик и шпер , за моя случаи как стоят нещата с валовете ??
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....
Айде малко филма Усещане колегата с 23-ката която препарира всичко...Разбрахме че си сложил "м52б25 с колектор м50 , спортен изпускател , генерация 2.8 , лек маховик и шпер" и въпреки, че няма настройки, върви на крило, ама земи пропусни да го пишеш това във всяка тема, че къде влезна, навсякъде го чета това 




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- kostaka
-
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 7.05.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323и
- Мечтае да кара: мерцедес 190 coswort 2.5 evo
Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....
не съм те молил да ми даваш наклон на х.я , или да ми четеш коментарите 

- kostaka
-
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 7.05.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323и
- Мечтае да кара: мерцедес 190 coswort 2.5 evo
Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....
а до припарирането ще видим колко форумници ще се надъхат да излязат с 2.8ците , след като я настроим
- kostaka
-
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 7.05.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323и
- Мечтае да кара: мерцедес 190 coswort 2.5 evo
Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....
ако си от варна , неделята лукойл
поздрави !


поздрави !

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....
kostaka написа:не съм те молил да ми даваш наклон на х.я , или да ми четеш коментарите
За х*й не съм писал никъде, ти сам си го развяваш





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- kostaka
-
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 7.05.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323и
- Мечтае да кара: мерцедес 190 coswort 2.5 evo
Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....
ок , извинявай колега , просто от скоро карам бмв и сабирам сякаква информация .


- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Съвет за следната М50/52 "конфигурация"....
kostaka написа:ок , извинявай колега , просто от скоро карам бмв и сабирам сякаква информация .
Здраве и кеф да има колега, само градация да се случва





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани