330 xdrive
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: 330 xdrive
еми моята на кантара показва 1570 кг, пълен резервоар и с шофьор към 80 кила, а аз съм 95, ама 320д автомат и не е xdrive не знам как и къде ги пишат тея кила ама ето.
И не си прав показанията за dry weight са без шофьор и без гориво.
И не си прав показанията за dry weight са без шофьор и без гориво.
- 3er
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 5.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD '07, 318i '00
- Мечтае да кара: M5
Re: 330 xdrive
Ето, кое приемам за гледна точка:
Weight standards currently used by BMW and other German/European brands on their official web sites.
EU/Germany:
1. Leergewicht EU ( Car with 90% fuel, 68kg driver, 7kg luggage (75kg). Latest EU definition uses only driver @ 75kg )
2. Leergewicht DIN ( Car with 90% fuel, no driver, no luggage )
USA:
1. Curb weight ( Inconsistent reporting, with or without driver, unknown and inconsistent equipment level ).
Recommendation:
Use the European standards for apples to apples comparison. For cars that lack European weights, further research is needed to determine what is included in that cars stated US "Curb weight".
Weight standards currently used by BMW and other German/European brands on their official web sites.
Стандартът за измерване на собственото тегло на автомобила на BMW е написан във всеки техен каталог и той е: Car with 90% fuel, 68kg driver, 7kg luggage.
Сухото тегло (Dry Weight) изключва горивото и шофьора, надявам се
Weight standards currently used by BMW and other German/European brands on their official web sites.
EU/Germany:
1. Leergewicht EU ( Car with 90% fuel, 68kg driver, 7kg luggage (75kg). Latest EU definition uses only driver @ 75kg )
2. Leergewicht DIN ( Car with 90% fuel, no driver, no luggage )
USA:
1. Curb weight ( Inconsistent reporting, with or without driver, unknown and inconsistent equipment level ).
Recommendation:
Use the European standards for apples to apples comparison. For cars that lack European weights, further research is needed to determine what is included in that cars stated US "Curb weight".
Weight standards currently used by BMW and other German/European brands on their official web sites.
Стандартът за измерване на собственото тегло на автомобила на BMW е написан във всеки техен каталог и той е: Car with 90% fuel, 68kg driver, 7kg luggage.
Сухото тегло (Dry Weight) изключва горивото и шофьора, надявам се

- 3er
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 5.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD '07, 318i '00
- Мечтае да кара: M5
Re: 330 xdrive
...За тези 1880 кг. бих искал да допълня само че резервоара беше пълен наполвина или теглото на горивото е около 30 кг.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: 330 xdrive
3er написа:Ето, кое приемам за гледна точка:
Weight standards currently used by BMW and other German/European brands on their official web sites.
EU/Germany:
1. Leergewicht EU ( Car with 90% fuel, 68kg driver, 7kg luggage (75kg). Latest EU definition uses only driver @ 75kg )
2. Leergewicht DIN ( Car with 90% fuel, no driver, no luggage )
USA:
1. Curb weight ( Inconsistent reporting, with or without driver, unknown and inconsistent equipment level ).
Recommendation:
Use the European standards for apples to apples comparison. For cars that lack European weights, further research is needed to determine what is included in that cars stated US "Curb weight".
Weight standards currently used by BMW and other German/European brands on their official web sites.
Стандартът за измерване на собственото тегло на автомобила на BMW е написан във всеки техен каталог и той е: Car with 90% fuel, 68kg driver, 7kg luggage.
Сухото тегло (Dry Weight) изключва горивото и шофьора, надявам се
Хмм това променя нещата
- khaled
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: Варна
- Кара: Х5 4.0д
Re: 330 xdrive
Ние малко се отплеснахме от въпроса на колегата.
В крайна сметка май се оказва,че 3-ките ни са малки, но доста тежки и не трябва да се очакват чудеса дори от 260коня мотор. Аз ако бях погледнал тези данни преди май нямаше да да взема такава, а 5-ца.
В крайна сметка май се оказва,че 3-ките ни са малки, но доста тежки и не трябва да се очакват чудеса дори от 260коня мотор. Аз ако бях погледнал тези данни преди май нямаше да да взема такава, а 5-ца.
- 3er
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 5.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD '07, 318i '00
- Мечтае да кара: M5
Re: 330 xdrive
330XD, а моя дизел, 231 к.с., е изключителен автомобил. Естествено и пред мен е стояла дилемата за бензиновия вариант или с автомат, както и петица. Първоначално като седнах в две E60 се почуствах подтиснат от размерите и известната доза помпозност която излъчва. Това което мога да кажа е че 330XD е безкомпромисно и не отстъпва на по-големия си събрат, изключвайки комфорта и разстоянието за краката на задния ред седалки. Да и на възножноста да носи резервна гума със себе си и небходимостта от рънфлат гуми 17". Това е моето мнение, успех в избора на модела!
- nikola_petrow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 4.12.2012
- Пол: Мъж
Re: 330 xdrive
Ами аз като цяло не съм се замислял толкова за килограмите.Но сега се чудя дали да е бензин или дизел
Гледам,че 330 хд са по-разпространени поне в обявите в нашето мобиле.Със сигурност ще го чипосам,но нещо тези 5-ци не ми допадат.Тази тройка стои компактна и в същото време спортна.Но се чудя кое ще върви повече ако е автомат-дизел или бензин.Знам,че ръчката е по -пъргава но искам мнение от хора с такива 4х4.

- khaled
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: Варна
- Кара: Х5 4.0д
Re: 330 xdrive
Ами аз мисля, че автомата обича въртящия момент. Малко съм карал 530и, но от други коли забелязах, че при бензинка като я понастъпиш автомата я вкарва веднага в обороти и почва да ръмжи, докато дизела тръгва здраво от 2000, направо безшумно. Почти съм сигурен, че чипнат дизел ще върви повече от бензина, но всичко е въпрос на предпочитания тука.
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: 330 xdrive
khaled написа:Ами аз мисля, че автомата обича въртящия момент. Малко съм карал 530и, но от други коли забелязах, че при бензинка като я понастъпиш автомата я вкарва веднага в обороти и почва да ръмжи, докато дизела тръгва здраво от 2000, направо безшумно. Почти съм сигурен, че чипнат дизел ще върви повече от бензина, но всичко е въпрос на предпочитания тука.
Автомата обича върт. момент, ама на торк конвертора при дизелов двигател хич не му харесва , особено при тунинг на мотора

Автомата нормално превключва като дизел, винаги те държи на висока предавака с 1500-2000 обор. Ако е настъпиш превкл. при 4-5 хил обора , а на кик даун сваля толкова предавки че да те вкара над 5000об. Особеност на тези бензинови двигатели е ,че имат трипътен всмукателен колектор, при който не се получават дупки в ускорението и също така макс. въртящ момент го имаш при 2750 об някъде (при директно впръскване мисля че и малко по-рано) Нм не са малко за атм. бензин, но в предвид теглото на автомобила може да ти се стори малко мудна, но това е до какво е свикнал човек. Дизела повече ще усещаш като мощ, но недостатъците са вибрациите и шума. Беннзиновия във високите е доста шумен, но това е звук от шестак, определено се обръщат след него ! А когато караш спокойно с умерена скорост, ще се чудиш дали ти работи двигателя, няма шум, никакви вибрации, а на светофар ще си гледаш оборотите т.к. ще ти се струва че е изгаснала

И не на последно място прецени обслужването на 6 цил бенз или 6 цил дизел, който ако е от автокъща................ мисля че вече под 400 000км едва ли вкарват, просто се подготви за обслужването му (задели си пари за всеки случай). Просто вероятността при дизелите да с ана повече км е по-голяма.
- 3er
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 5.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD '07, 318i '00
- Мечтае да кара: M5
Re: 330 xdrive
Моята засега е само на 321500 

- nikola_petrow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 4.12.2012
- Пол: Мъж
Re: 330 xdrive
Аз бях написал по горе,че до преди един месец карах Е65 745и и знам,че няма смисъл да ги сравнявам,но като обслужване не мисля,че ще е повече от осмака
Много голяма беше седмицата и ако не я настъпваш все едно си в кораб носиш се бавно и плавно,но удариш ли кик -дауна все едно влизаш в матрицата залепя те за седалка
Мислех си за по-големия двигател 335,но видях,че дори и от чужбина са малко моделите 335 с 4х4,за това се спрях на 330 и какъвто и да е мотора ще го чипосам
Просто искам да се консултирам с хора,които имат такива коли да ми изкажат своето мнение и какви са им впечатленията.Благодаря за бързите и конкретни отговори и просто ще се оглеждам за някой хубав екземпляр.След Нова година ще прескачам често до Мюнхен(по работа) и ако до тогава не съм си намерил ще огледам и техния пазар за някоя по читава
А и тук като гледам 335 цената им достига колкото 5 серия 2010 в Германия.Малко като слагат тези цени и забравят цифрите
Пожелавам ви много безаварийни км с любимата ни марка и ще следя темата,нека всеки да сподели впечатления от този двигател,пък бил той дизел или бензин 






- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: 330 xdrive
Каквото и да си пишем тук - автомат и Х-драйв тежт на бензиновия мотор, точка. Ако искаш динамична кола за сериозно каране, не е това. Таква можеш да вземеш, за да ходиш на ски, за магистрален крузър, да не затъваш в преспите на непочистената си улица, за да не се пързаля неопитен шофьор и т.н. За да изцедиш каране за кеф от тази кола, трябва да се постараеш, не й идва естествено.
Never mistake motion for action...
- Andrey_86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 10.05.2013
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: s65b40
Re: 330 xdrive
Здравей колега,
Ще се опитам да помогна и аз, защото скоро бях същата дилема.
Разликата между 335 и 330 е огромна. Няма нужда да казвам защо, едното е Forced Induction, другото не. Ако търсиш нещо което да те залепи яко за седалката било то ръчка или автомат. 335 е колата за теб!
Но, това не означава че 330 е бавна, спъната или нещо подобно, просто всичко сеусеща по плавно. И създава усещането, че е доста по бавна за това което е. Това го дължа на дългите скорости която колата има(доставената ти мощност е плавно разпределена по целия range). За сравнение един Голф 5 R32 се усеща по бързо, та дори и едно 2.0TFSI, но всъщност не са
Сега Е90 като по начало е тежка и колегите добре са писали, че допълнителните неща като 4x4 и комбинация от автомат натежават още повече и спъват малко или много колата.
В момента карам 330и ръчка, пробвах и на един приятел 330xi автомат. За мен разликата е като ден и нощ. Трудно е да се обясни
С 60км/ч на 2-ра настъпи и двете коли и ще разбереш за какво говоря
И като цяло мисля, че БМВ не е марката за 4x4. Не искам да обидя никого, но това е лично мое наблюдение.
Надявам се да съм ти помогнал.
Успех!
Ще се опитам да помогна и аз, защото скоро бях същата дилема.
Разликата между 335 и 330 е огромна. Няма нужда да казвам защо, едното е Forced Induction, другото не. Ако търсиш нещо което да те залепи яко за седалката било то ръчка или автомат. 335 е колата за теб!
Но, това не означава че 330 е бавна, спъната или нещо подобно, просто всичко сеусеща по плавно. И създава усещането, че е доста по бавна за това което е. Това го дължа на дългите скорости която колата има(доставената ти мощност е плавно разпределена по целия range). За сравнение един Голф 5 R32 се усеща по бързо, та дори и едно 2.0TFSI, но всъщност не са

Сега Е90 като по начало е тежка и колегите добре са писали, че допълнителните неща като 4x4 и комбинация от автомат натежават още повече и спъват малко или много колата.
В момента карам 330и ръчка, пробвах и на един приятел 330xi автомат. За мен разликата е като ден и нощ. Трудно е да се обясни

С 60км/ч на 2-ра настъпи и двете коли и ще разбереш за какво говоря

И като цяло мисля, че БМВ не е марката за 4x4. Не искам да обидя никого, но това е лично мое наблюдение.
Надявам се да съм ти помогнал.
Успех!

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: 330 xdrive
И с "Хикс" да е, и без "Хикс" да е - трябва да е с ръчна кутия за веселба. Автоматикът е доста много досаден. Брат ми има E90 330xd ръчка и не мога да го накарам да я продаде. 

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: 330 xdrive
Andrey_86 написа:И като цяло мисля, че БМВ не е марката за 4x4. Не искам да обидя никого, но това е лично мое наблюдение.
Надявам се да съм ти помогнал.
Успех!
Преди - Да, но сега с системата xDrive са номер едно, няма quarto или 4-matic - убива ги.
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани