M52B20 Лек тунинг
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Kristiqn_3613
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 16.02.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 M52B20
- Мечтае да кара: M50B28Turbo
- Детайли за колата: Нищо особено
M52B20 Лек тунинг
Здравейте колеги
Решил съм да вложа малко парички в моето Е36 М50Б20 и се натъкнах на тези части
http://www.proparts.bg/product/1279/reg ... odeli.html
http://www.proparts.bg/product/1253/kar ... 95-98.html
http://www.proparts.bg/product/1296/spo ... 0-m52.html
но искам да чуя вашето мнение преди да се набутам.
П.С Този изпускателен колектор му дават да вдигне някое конче
Да вдигне, вдигне, колко ли ще вдигне :? 

http://www.proparts.bg/product/1279/reg ... odeli.html
http://www.proparts.bg/product/1253/kar ... 95-98.html
http://www.proparts.bg/product/1296/spo ... 0-m52.html
но искам да чуя вашето мнение преди да се набутам.
П.С Този изпускателен колектор му дават да вдигне някое конче


- marto7067
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 2.09.2011
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: с волан от М5
- Мечтае да кара: Scott Gambler 730
Re: M52B20 Лек тунинг
Не искам да ставам поредния "дървен философ" ама да набуташ близо 800лв за 2-5 коня...не виждам много смисъл
Една ревизия на главата не е ли по-подходяща инвестиция(ако не си направил де) или 2 вала + ремап 


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M52B20 Лек тунинг
Може би един М52В28 ще реши всички проблеми, за продължителен период от време. 

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: M52B20 Лек тунинг
А може само да отприщи апетите... да се почне после с колектор 2.5... мап, термоленти на разплетени колектори, валове, нови мапове ... после мурбота... зависи кой колко апетит има :d
Колегата квото и да избере дано доволен да остане.
_______________________
Съгласен съм с колегата горе за валовете и мапа, ефекта ще е на 90% по-добър.
Колегата квото и да избере дано доволен да остане.
_______________________
Съгласен съм с колегата горе за валовете и мапа, ефекта ще е на 90% по-добър.
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: M52B20 Лек тунинг
Окачването е китайско и не е хубаво, но ако целта ти е само да смъкнеш колата става. От колектора ще има ефект и ще вдигне конче, но тези китайските ги има и по 250лв. Интейка не е лош, ама е доста пари. Може доста по евтино да си вземеш конусен филтър и да си направиш термощит сам.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: M52B20 Лек тунинг
За тия пари го направи на 2,5 и ревизирай главата, от филтри и колектори от тънко тенеке няма особена полза. Или купи б28.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: M52B20 Лек тунинг
От окачването се откажи. Ако имаш късмет колекторите няма да са дъгообразно криви от страната на главата, но със сигурност ще трябва да ги позапилиш, защото имат безобразни стърчащи и остри неща при портовете. Филтъра ако не му изкараш свеж поток студен въздух друг ефект освен звуков няма да има. Тези неща ти ги казвам, защото съм бил точно с такива колектори и точно с такъв филтър на М52 и даже на стенд съм минавал, резултатът е заводски коне
С две думи почни от ревизията на мотора.


- dynalias
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: M52B20 Лек тунинг
Колкото и да го оплювате това китайско окачване, аз съм на обратното мнение, че ако не се ходи по писти да се кара, то и няма как с 320-ска окачването е перфектно за всекидневно каране и се държи перфектно. Аз съм с такова окачване и така купих колата преди 10 месеца, а на самите амортисьори пише дот 2010. Значи се карат вече 4 години без проблеми. Единтвената разлика е, че мойте са със сини прожини на TAtechnics или Tuning ART тоест едно и също...
Моят съвет е, че за тия пари и този мотор за всекидневка окачването е повече от задоволително!
Моят съвет е, че за тия пари и този мотор за всекидневка окачването е повече от задоволително!
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M52B20 Лек тунинг
Щом те кефи всяка пружина да ти е с различна дължина и твърдост и всеки амортисьор със собствено мнение. 

- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: M52B20 Лек тунинг
най добре вземи едно окачване за 2000лв да ти вози добре
колектори за още 1000 и всичко ще е ток.
не ме разбирайте погрешно ама за тези пари нещатата са си добри аз съм с такива и съм доволен. и коя 320ка на 20год си вади конете ?

не ме разбирайте погрешно ама за тези пари нещатата са си добри аз съм с такива и съм доволен. и коя 320ка на 20год си вади конете ?
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: M52B20 Лек тунинг
snaiperist0 написа:най добре вземи едно окачване за 2000лв да ти вози добреколектори за още 1000 и всичко ще е ток.
За тези пари е най-добре читави амортисьори 2-ра ръка + още някой лев за читави пружини.
snaiperist0 написа:не ме разбирайте погрешно ама за тези пари нещатата са си добри аз съм с такива и съм доволен. и коя 320ка на 20год си вади конете ?
Ревизираната. Но лично аз задължително бих премерил на стенд преди всички интервенции, за да се види накрая докъде съм го докарал.

- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: M52B20 Лек тунинг
In_Memoriam написа:snaiperist0 написа:най добре вземи едно окачване за 2000лв да ти вози добреколектори за още 1000 и всичко ще е ток.
За тези пари е най-добре читави амортисьори 2-ра ръка + още някой лев за читави пружини.
+1 Точно щях да напиша, че според мене само с едни хубави пружини са в пъти по-добре отколкото с китайския койл.
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: M52B20 Лек тунинг
За кои пружини викате че са читави?
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: M52B20 Лек тунинг
Eibach и H&R примерно.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M52B20 Лек тунинг
Въпроса колко читаво е китайското окачване се превърна в нещо като този дали ис-ката или 20-ката е по-бърза кола 

45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани