Колегите с N47 мотори да си имат едно на ум!
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Колегите с N47 мотори да си имат едно на ум!
Пускам ви едно интересно видео за да си знаете какво може да се случи с вашия N47 двигател!
http://vbox7.com/play:e12fb12440
http://vbox7.com/play:e12fb12440
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Колегите с N47 мотори да си имат едно на ум!
На един познат с този двигател- отива на работа, вечерта пали колата и нещо изтраква. Разглобяват двигателя и се оказва, че винтовете, които държат зъбното колело на веригата, са се самоотвъртяли. Оказа се, че при сглобяването на двигателя, са забравили да сложат фиксатор за резбата. После в Камор ауто му направиха, някаква остъпка от цената на частите, защото вината била в BMW.
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Колегите с N47 мотори да си имат едно на ум!
да бяха изтеглили малко коли и да оправят тея проблеми 

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Колегите с N47 мотори да си имат едно на ум!
Е затова повтарям и бълвам плява срещу този двигател в темата за съвети ама никой не слуша. Имам двама познати изхърмели вече.....
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Колегите с N47 мотори да си имат едно на ум!
Този клип го има на поне 5 места в подфорума и тоя проблем е написан на 1000места. Всички сме го гледали по няколко пъти. Необходимо ли е да се продължава натякването му? 

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Колегите с N47 мотори да си имат едно на ум!
Колкото повече толкова по добре, защото хората, които не са запознати най малко очакват да има проблемен двигател на БМВ и то с малка кубатура и изобщо не се гледа. Едва после като изтрака и се разбира цялата драма
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Колегите с N47 мотори да си имат едно на ум!
Ако наистина целта е да се помогне отдавна трябваше да се направи една важна тема със съдействието на мод екипа, в която да е събрана проверената информация по въпроса и тази тема да се затвори за писане, за да бъде максимално състоятелна откъм информация. Сега освен да се бълва едно и също и то да стои непрочетено и неразбрано друго не се постига според мен.
- bangelov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 9.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540xi, Е90 320d LCI
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: MPPSK
Re: Колегите с N47 мотори да си имат едно на ум!
На мен ми е интересно дали всички N47 са засегнати, понеже някъде в Интернет бях прочел, че само някои модификации са проблемите, но не съм 100%. Аз съм с такъв мотор и в момента съм на 106хил км и нямам проблем, но се услушвам отвреме на време за потракване
Бях се консултирал с един от бмв сервиз и ми каза че давали дефекти към ~ 200к, но може и да е на късмет 


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Колегите с N47 мотори да си имат едно на ум!
Ами вече е коментирано, но до 02.2009та е проблемния колянов вал и вериги, след това само вериги
- sapio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бензинояд
Re: Колегите с N47 мотори да си имат едно на ум!
За който го е пропуснал - стр.97 в темата за избора на Е9х
.kraska написа:Може тази по-подробна информация да е поствана вече , но не е лошо да е има и тук:
The Service Measure covers:
'N47, N47S, N47T, slipping noises in the engine, timing chain scraping'
From:
'01/03/07 - 01/03/11'
Cause:
'Sharp edges on the chain wheels or the timing chain does not run evenly over the sliding rails'
There are two distinct methods of dealing with the problem depending on build date.
N47, N47DK0, N47S, production period 01.03.2007 to 05.01.2009:
Renew:
- 11 21 7 803 479 Exchange crankshaft with bearing shells [Crank must be manufactured after 05/01/2009] >> this suggests that all cranks prior to that build have questionable sprockets??
- 11 41 7 797 896 Chain for the oil pump drive.
- 11 31 8 506 652 Bottom timing chain.
- 13 52 7 797 906 Sprocket for the high pressure pump drive.
- 11 27 7 800 523 Gearwheel (idler gear for the balancing shafts).
- 11 31 8 510 014 Top timing chain.
- 11 31 7 797 899 Sliding rail/guide rail for the top timing chain.
- 13 52 7 797 904 Sliding rail/guide rail for the bottom timing chain.
N47, N47DK0, N47S, N47T, production period 05.01.2009 - 01.03.2011:
Renew:
- 11 31 8 506 652 bottom timing chain.
- 13 52 7 797 906 Sprocket for the high pressure pump drive.
- 11 31 8 510 014 Top timing chain.
- 11 31 7 797 899 Sliding rail/guide rail for the top timing chain.
- 13 52 7 797 904 Sliding rail/guide rail for the bottom timing chain.
----------------------------------------
Now dealing with part numbers changing or not changing; a simple quote:
'Note: New sliding rails are available from March 2011.
These sliding rails no longer have any strengthening bars.
The contact face on the sliding rails is therefore thoroughly even.
The timing chain runs quietly over the sliding rails.
The part numbers have not changed.'
----------------------------------------
The lower chain changed numbers on 21/07/2009
The top chain changed numbers twice on 23/03/2009 and 08/12/2009
Cam Sprocket changed numbers on 13/01/2011
And for good measure the turbo on these is now on the 5th number since new.
Number changes are no guarantee of a change in the part, in the same way that no change is a guarantee that the part has not changed.
----------------------------------------
The above is for the symptoms of a noisy chain/engine. When a chain breaks it's a totally different ballgame...
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Колегите с N47 мотори да си имат едно на ум!
Мисля, че тук вече всичко е ясно.
Never mistake motion for action...
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани