BWM 316ti 2002 - проблем
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BmwPowerE46
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 15.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 316ti
BWM 316ti 2002 - проблем
Здравейте, колеги, ето, че и аз се присъединих към клуба, за съжаление обаче доста бързо се появиха някои проблеми с бензиновата ми колица.
Проблемът се проявява най-вече, когато не е загряла - колата тресе, а оборотите играят между 600 и 800-1000, освен това когато изключа на свободна от по-висока скорост (около 50) понякога се загася двигателя. Ходих на диагностика при 2-ма различни майстори. При първия излязоха 3 грешки - една с някво масло, втора с това, че таблото не правило комуникация с някъв генератор и трета с ламбна сонда. При втория майстор нещата бяха сравнително по-точни. Той беше изключвал акумулатора, понеже слагаше аларма и когато я запалихме работеше доста по-лошо от обикновено (доколкото прочетох, това се дължи на ЕКУ-то, което коригира работата на колата). При втората диагностика майсторът извади диаграмките на 4-те ламбни сонди и в началото 2 от тях не показваха признаци на движение (диаграмите им бяха като на мъртвец на пациент от "Спешно отделение", само през 30 сек. се появяваше някоя друга гънка), след 5 мин. гледане на диаграмите и останалите 2 започнаха да дават същите признаци. Всичко това ме навява на мисълта, че проблемът не е в лабни сондите, а в нещо, което може да окаже влияние и върху 4-те едновременно. При втората диагностика излязоха някакви неизвестни грешки, които не успяхме да намерим (28D7 и 27C3). Освен това се оказа, че има някакъв теч на масло отпред при мотора - когато не се кара 2 дена, колата пуши, защото изгаря утаеното масло (пушекът излиза измежду мотора и акумулатора).
Въпросите са ми 4, като съм напълно наясно, че не сте пророчици и на сляпо не можете да кажете нещо кой знае какво, но поне някой от вас може да се е сблъсквал с подобни проблеми:
1. Кое е това чудо, което може да оказва влияние върху 4-те сонди едновременно?
2. Какво означават горепосочените грешки?
3. От къде може да капе това масло?
4. Съвети за това как да подходя към нещата.
Поздрави !
Проблемът се проявява най-вече, когато не е загряла - колата тресе, а оборотите играят между 600 и 800-1000, освен това когато изключа на свободна от по-висока скорост (около 50) понякога се загася двигателя. Ходих на диагностика при 2-ма различни майстори. При първия излязоха 3 грешки - една с някво масло, втора с това, че таблото не правило комуникация с някъв генератор и трета с ламбна сонда. При втория майстор нещата бяха сравнително по-точни. Той беше изключвал акумулатора, понеже слагаше аларма и когато я запалихме работеше доста по-лошо от обикновено (доколкото прочетох, това се дължи на ЕКУ-то, което коригира работата на колата). При втората диагностика майсторът извади диаграмките на 4-те ламбни сонди и в началото 2 от тях не показваха признаци на движение (диаграмите им бяха като на мъртвец на пациент от "Спешно отделение", само през 30 сек. се появяваше някоя друга гънка), след 5 мин. гледане на диаграмите и останалите 2 започнаха да дават същите признаци. Всичко това ме навява на мисълта, че проблемът не е в лабни сондите, а в нещо, което може да окаже влияние и върху 4-те едновременно. При втората диагностика излязоха някакви неизвестни грешки, които не успяхме да намерим (28D7 и 27C3). Освен това се оказа, че има някакъв теч на масло отпред при мотора - когато не се кара 2 дена, колата пуши, защото изгаря утаеното масло (пушекът излиза измежду мотора и акумулатора).
Въпросите са ми 4, като съм напълно наясно, че не сте пророчици и на сляпо не можете да кажете нещо кой знае какво, но поне някой от вас може да се е сблъсквал с подобни проблеми:
1. Кое е това чудо, което може да оказва влияние върху 4-те сонди едновременно?
2. Какво означават горепосочените грешки?
3. От къде може да капе това масло?
4. Съвети за това как да подходя към нещата.
Поздрави !
- BmwPowerE46
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 15.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 316ti
Re: BWM 316ti 2002 - проблем
Здравейте отново, успях да намеря какво означават грешките:
28D7 – нарушени комуникационни линии между алтернатор и DME (наричало се BSD интерфейс)
27C3 - Thermal oil level sensor - номер 14 от схемата мисля: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Не разбирам при първата грешка какво трябва да се смени, алтернатор или да се погледне връзката между тях (и как става това). Интересното тук е, че на таблото ми изобщо не свети лампата с акумулатор, нито при диагностика, нито на контакт, нито при нищо.
При втората грешка предполагам трябва да се смени сензора
И въпреки тези две грешки, все си мисля, че проблемът с оборотите не е свързан с тях...
Ще се радвам на малко упътване в този казус.
28D7 – нарушени комуникационни линии между алтернатор и DME (наричало се BSD интерфейс)
27C3 - Thermal oil level sensor - номер 14 от схемата мисля: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Не разбирам при първата грешка какво трябва да се смени, алтернатор или да се погледне връзката между тях (и как става това). Интересното тук е, че на таблото ми изобщо не свети лампата с акумулатор, нито при диагностика, нито на контакт, нито при нищо.
При втората грешка предполагам трябва да се смени сензора
И въпреки тези две грешки, все си мисля, че проблемът с оборотите не е свързан с тях...
Ще се радвам на малко упътване в този казус.
- azarovlado
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.07.2011
- Пол: Мъж
Re: BWM 316ti 2002 - проблем
Не искам да те плаша, но този двигател е много капризен и много несполучлив,защото го имам същия.
Най-добре пиши от кой град си,за да може колегите да ти препоръчат сервиз в който наистина разбират от този двигател понеже е с валвтроник и може да чуеш какви ли не проблеми от различни майстори.
При този двигател има теч на масло от вакум помпата намираща се зад двигателя и от там ти излиза пушек през определен интервал,защото маслото капе върху топлите колекторни тръби.Трябва да видиш и гарнитурата на капака на двигателя ,защото и тя почва да изпуска и ако е още мекичка може да се разминеш само с мазане на силикон.
Когато намериш читав сервиз искай да ти направят диагностика на вала за валвтроника,защото той се износва с течение на времето и почва да бърка работата на целия двигател-започва леко да тресе или да играят оборотите, а от там различни показания на сондите.Щом ти е нова колата задължително хубаво и много тънко масло иначе пак проблем.
Най-добре пиши от кой град си,за да може колегите да ти препоръчат сервиз в който наистина разбират от този двигател понеже е с валвтроник и може да чуеш какви ли не проблеми от различни майстори.
При този двигател има теч на масло от вакум помпата намираща се зад двигателя и от там ти излиза пушек през определен интервал,защото маслото капе върху топлите колекторни тръби.Трябва да видиш и гарнитурата на капака на двигателя ,защото и тя почва да изпуска и ако е още мекичка може да се разминеш само с мазане на силикон.
Когато намериш читав сервиз искай да ти направят диагностика на вала за валвтроника,защото той се износва с течение на времето и почва да бърка работата на целия двигател-започва леко да тресе или да играят оборотите, а от там различни показания на сондите.Щом ти е нова колата задължително хубаво и много тънко масло иначе пак проблем.
- torettos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: BWM 316ti 2002 - проблем
Колега не искам да те обезкуражавам, но карам от две години баткото на този двигател... повярвай ми ако не си набил много пари в тази кола - махай я! Това чудо оправия няма! След 4000 лв. в ремонти ти казвам - спасявай се!
Давам ти един малък личен пример > Имах теч от радиатора - смених го > Веднага след това текна водната помпа - смених я > ....сега тече един маркуч

.... иначе течовете с маслото ги минах > Гарнитура клапани, гарнитура картер, вакум помпа (цяла втора ръка) 2 сервота... и сега спряхме да течем ама почнахме да горим масло и то прилично... да ти кажа честно даже не ми се разказва
...
Давам ти един малък личен пример > Имах теч от радиатора - смених го > Веднага след това текна водната помпа - смених я > ....сега тече един маркуч



.... иначе течовете с маслото ги минах > Гарнитура клапани, гарнитура картер, вакум помпа (цяла втора ръка) 2 сервота... и сега спряхме да течем ама почнахме да горим масло и то прилично... да ти кажа честно даже не ми се разказва





- BmwPowerE46
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 15.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 316ti
Re: BWM 316ti 2002 - проблем
Благодаря ви за съветите. Днес я оставих на човек, за който чух само добри мнения. За момента казаха, че ми е разхерметизиран двигателя. Ще пиша какво е развитието, когато има такова. Оказа се като цяло, че играенето на оборотите и тресенето си е чест проблем с възможни много причини.
Към колегата с по-големия брат - съветът ти най-вероятно е добър, но аз съм хазартна личност, ако след 2-3к не я оправя, ще я разкарам.
Към колегата с по-големия брат - съветът ти най-вероятно е добър, но аз съм хазартна личност, ако след 2-3к не я оправя, ще я разкарам.
- torettos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: BWM 316ti 2002 - проблем
Колега искрено ти пожелавам да я оправиш бързо и без проблемно!
прочетох внимателно това което си написал, но не мога да помогна - не съм имал подобни проблеми.... ако искаш мога да ти дам един списък с неща който често са проблемни зони в тези двигатели (имай предвид, че говоря за N42B20 а ти си N42B18) съвети как да провериш и оправиш за прилични пари... Ако прецениш, че искаш ще ти ги пусна на ЛС.

прочетох внимателно това което си написал, но не мога да помогна - не съм имал подобни проблеми.... ако искаш мога да ти дам един списък с неща който често са проблемни зони в тези двигатели (имай предвид, че говоря за N42B20 а ти си N42B18) съвети как да провериш и оправиш за прилични пари... Ако прецениш, че искаш ще ти ги пусна на ЛС.

- azarovlado
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.07.2011
- Пол: Мъж
Re: BWM 316ti 2002 - проблем
Колега torettos ако меже да напишеш тук списъка, за да бъде полезен за собствениците на този двигател , понеже има много проблеми и малко теми с решения на проблемите
,пък и аз съм пред голяма дилема как да процедирам с моят мотор

- BmwPowerE46
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 15.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 316ti
Re: BWM 316ti 2002 - проблем
torettos написа:Колега искрено ти пожелавам да я оправиш бързо и без проблемно!![]()
прочетох внимателно това което си написал, но не мога да помогна - не съм имал подобни проблеми.... ако искаш мога да ти дам един списък с неща който често са проблемни зони в тези двигатели (имай предвид, че говоря за N42B20 а ти си N42B18) съвети как да провериш и оправиш за прилични пари... Ако прецениш, че искаш ще ти ги пусна на ЛС.
Евала, колега, пусни ги тук, ще бъде доста полезно за всички ни.
- torettos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: BWM 316ti 2002 - проблем
Колеги пускам пускам мнението с уговорката, че не съм експерт или разбирам от N42... това са неща, който научил след много четене и търсене в този и други международни форуми. Просто от момента, в който станах собственик на N42 доста коса ми побеля...
Лошото е, че съм от провинциален град и нямаше хора, който да разбират от този мотор... А тези който се опитваха ми направиха по-големи бели... който не ми се разказват.
За тези който ще кажат, че съм попаднал на уморен двигател ще кажа следното – колата я купих от съседката ми италианка след като живях в Италия. Беше лично нейна и една година съм я гледал. Като я купувах се радвах много, че на мотора му седяха всички скобички и др. и беше като чисто нов и само на 158к (РЕАЛНИ)... уви сега се усетих... че километрите са малко и мотора не е тормозен ама не е и поддържан... което май е по-лошо.
Нещата който съм разбрал за N42:
1. МАСЛО - Тези двигатели трябва да се карат с не по-гъсто масло от 5w. По книжка го дават 5w30. Лично аз карам с 5w40 преди това бях с 0w40. От това което съм разбрал този мотор не е добра идея да се кара с 10w – причинява проблеми като е по-гъсто.
2. ОБТЕГАЧ НА ВЕРИГАТА (БАНАН) - Ако колата е преди 2003 има слабо място в така известния банан или обтегач на веригата - прегаря пластмасата и се чупи.
3. ГОРЕНЕ НА МАСЛО – Във форума има много теми за това, че тези коли горят около литър масло за 1000 км. Това основно не е проблем на N42 чел съм и за по-новата версия N46 също го прави. Проблема почва да се проявява след прехвърлянето на 170к на километража в общи линии от това което съм разбрал се дължи на това, че мотора е високотемпературан на 105 градуса и не редовните сервизни интервали водят до изпичане на гумичките...
В 95% от случай те поне от това което съм прочел, който ги сменил повече зор няма... (за съжаление и моята стигна до тук и наливам масло и бензин и я карам като Вартбург)
4. ПРОБЛЕМ С ТОПЪЛ СТАРТ – N42 (моя също) има един проблем с топлия старт след като е стояла определено време и се опиташ да я запалиш не пали не запалва (прилагам видео, за да се види ясно) при второ завъртане запалва веднага.
Ако се направи диагностика ще покаже проблем датчик разпределителен вал – входящ, но проблема не е там а в софта на колата. До колкото разбрах има грешка в софтуера и не знае какво е положението на разпределителния вал затова запалва на второ завъртане. Оправя с update на DME-то. В колите 2003 година не би трябвало да го има...
5. ВАКУМ ПОМПА – Това си е ахилесовата пета на този мотор и май сме доста собствениците дето сме му патили... Кофтито е, че не оправянето му води огромен риск от катастрофа... като се скъса мембраната на сервото.. Ремонта е лесен и евтин уплътнението голямо е с размер 93х3 по спомен. С две думи първото което се случва е пушене от мотора. (Има видео в youtube може да ги прегледате) като почне да тече помпата капе на катализатора и като я запалиш сутрин започва яко да пуши от мотора защото се нагорещява катализатора и докато го изгори... ама това е меко казано хубавата част... лошата е пълни масло в сервото а там мембраната не е масло устойчива и се къса.... Екшъна започва след това защото спирането става доста сложно...
(Малко лирично отклонение това едно от нещата, за което Ви разказвах за липсата на майстори.. С две думи закарах колата, за да сменят уплътненията на вакум помпата, защото започна да пуши... до тук добре... обаче като се обадиха да ми я върнат, и уж била готова за малко не се тупнах в един пред мен... без грам спирачка. Хващаше само на първо натискане.. върнах я.. и след като ми казах, че не знаят какво й е и искаха да почват да сменят цялата спирачна система, прочетох тук в форума такава тема – звъннах и им казах, че има масло в сервото и мембранната е пробита - купих друго и го смениха... всичко тръгна ама се чуваше едно стържене.. като го отбелязах бях изкаран, че съм най-педантичния и нищо и няма...
Да ама не минаха няколко месеца... тръгнах за морето и в новата част на магистрала Тракия, където нямаше и грам бензиностанции проблемите почнаха...няма да разказвам цялата история, но така я бяхя затворили тъпата помпа, че се износи и образува луфт в смазващия и механизъм и изсмука маслото от двигателя в сервото.... въобще красота... както и да е радвах се на сезонни цени на морето за закъсали коли, нова (втора ръка) вакум помпа още едно серво както и собственик на сервиз мутра, който ми обяви една цена и в последния момент друга...)
Има и други неща ама не ми се пише, че .... Честно казано то раздел трябва за N42...
Дано да Ви е полезно!
Лошото е, че съм от провинциален град и нямаше хора, който да разбират от този мотор... А тези който се опитваха ми направиха по-големи бели... който не ми се разказват.
За тези който ще кажат, че съм попаднал на уморен двигател ще кажа следното – колата я купих от съседката ми италианка след като живях в Италия. Беше лично нейна и една година съм я гледал. Като я купувах се радвах много, че на мотора му седяха всички скобички и др. и беше като чисто нов и само на 158к (РЕАЛНИ)... уви сега се усетих... че километрите са малко и мотора не е тормозен ама не е и поддържан... което май е по-лошо.
Нещата който съм разбрал за N42:
1. МАСЛО - Тези двигатели трябва да се карат с не по-гъсто масло от 5w. По книжка го дават 5w30. Лично аз карам с 5w40 преди това бях с 0w40. От това което съм разбрал този мотор не е добра идея да се кара с 10w – причинява проблеми като е по-гъсто.
2. ОБТЕГАЧ НА ВЕРИГАТА (БАНАН) - Ако колата е преди 2003 има слабо място в така известния банан или обтегач на веригата - прегаря пластмасата и се чупи.
3. ГОРЕНЕ НА МАСЛО – Във форума има много теми за това, че тези коли горят около литър масло за 1000 км. Това основно не е проблем на N42 чел съм и за по-новата версия N46 също го прави. Проблема почва да се проявява след прехвърлянето на 170к на километража в общи линии от това което съм разбрал се дължи на това, че мотора е високотемпературан на 105 градуса и не редовните сервизни интервали водят до изпичане на гумичките...
В 95% от случай те поне от това което съм прочел, който ги сменил повече зор няма... (за съжаление и моята стигна до тук и наливам масло и бензин и я карам като Вартбург)
4. ПРОБЛЕМ С ТОПЪЛ СТАРТ – N42 (моя също) има един проблем с топлия старт след като е стояла определено време и се опиташ да я запалиш не пали не запалва (прилагам видео, за да се види ясно) при второ завъртане запалва веднага.
Ако се направи диагностика ще покаже проблем датчик разпределителен вал – входящ, но проблема не е там а в софта на колата. До колкото разбрах има грешка в софтуера и не знае какво е положението на разпределителния вал затова запалва на второ завъртане. Оправя с update на DME-то. В колите 2003 година не би трябвало да го има...
5. ВАКУМ ПОМПА – Това си е ахилесовата пета на този мотор и май сме доста собствениците дето сме му патили... Кофтито е, че не оправянето му води огромен риск от катастрофа... като се скъса мембраната на сервото.. Ремонта е лесен и евтин уплътнението голямо е с размер 93х3 по спомен. С две думи първото което се случва е пушене от мотора. (Има видео в youtube може да ги прегледате) като почне да тече помпата капе на катализатора и като я запалиш сутрин започва яко да пуши от мотора защото се нагорещява катализатора и докато го изгори... ама това е меко казано хубавата част... лошата е пълни масло в сервото а там мембраната не е масло устойчива и се къса.... Екшъна започва след това защото спирането става доста сложно...
(Малко лирично отклонение това едно от нещата, за което Ви разказвах за липсата на майстори.. С две думи закарах колата, за да сменят уплътненията на вакум помпата, защото започна да пуши... до тук добре... обаче като се обадиха да ми я върнат, и уж била готова за малко не се тупнах в един пред мен... без грам спирачка. Хващаше само на първо натискане.. върнах я.. и след като ми казах, че не знаят какво й е и искаха да почват да сменят цялата спирачна система, прочетох тук в форума такава тема – звъннах и им казах, че има масло в сервото и мембранната е пробита - купих друго и го смениха... всичко тръгна ама се чуваше едно стържене.. като го отбелязах бях изкаран, че съм най-педантичния и нищо и няма...
Да ама не минаха няколко месеца... тръгнах за морето и в новата част на магистрала Тракия, където нямаше и грам бензиностанции проблемите почнаха...няма да разказвам цялата история, но така я бяхя затворили тъпата помпа, че се износи и образува луфт в смазващия и механизъм и изсмука маслото от двигателя в сервото.... въобще красота... както и да е радвах се на сезонни цени на морето за закъсали коли, нова (втора ръка) вакум помпа още едно серво както и собственик на сервиз мутра, който ми обяви една цена и в последния момент друга...)
Има и други неща ама не ми се пише, че .... Честно казано то раздел трябва за N42...
Дано да Ви е полезно!


- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: BWM 316ti 2002 - проблем
И аз имах същите проблеми като колегата по горе дори сме ги обсъждали двамата и накрая смених колата и всичко си дойде на място - сега съм с 323-ка. А иначе за тресенето според мен е от клапан на картерните газове. И при мен тресеше като загрееше и след смяна на клапана се оправи. Успех!
- torettos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: BWM 316ti 2002 - проблем
Колега BmwPowerE46 освен тресенето клапан картерни газвове може да е виновен и за течовете, ако е запушен и раздува.... (потърси тук има теми за това.) Имай предвид, че смяната му е препоръчитена да не казвам задължителна, ако не е сменен. В ДаруКар по спомен беше 69 лв. и го увеличиха на 98 лв. Колкото до макучите към него лично аз ги смених с маслоустойчеви, честно казано два с цени по 75 лв. и нещо и един 50 лв. ми се стори доста не оправдан...
Колега luizov - ЧЕСТИТО за новата кола
пожелавам ти от сърце само да
без никви ядове повече!
Колега luizov - ЧЕСТИТО за новата кола


Последна промяна torettos на 28 Сеп 2014, 11:51, променена общо 1 път

- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: BWM 316ti 2002 - проблем
torettos написа:Колега BmwPowerE46 освен тресенето клапан картерни газвове може да е виновен и за течовете, ако е запушен и раздува.... (потърси тук има теми за това.) Имай предвид, че смяната му е препоръчитена да не казвам задължителна, ако не е сменен. В ДаруКар по спомен беше 69 лв. и го овеличиха на 98 лв. Колкото до макучите към него лично аз ги смених с маслоустойчеви, честно казано два с цени по 75 лв. и нещо и един 50 лв. ми се стори доста не оправдан...
Колега luizov - ЧЕСТИТО за новата колапожелавам ти от сърце само да
без никви ядове повече!
Мерси колега!
А за маркучите аз също ги смених с обикновенни маслоустойчиви. И сега ще сменям клапана на 323-ката и май и при неч ще сменя маркучите с такива.
- BmwPowerE46
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 15.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 316ti
Re: BWM 316ti 2002 - проблем
@torettos Благодаря много за помощта и отделеното време!!! Дано всички имаме по-малко проблеми.
- torettos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: BWM 316ti 2002 - проблем
BmwPowerE46 написа:@torettos Благодаря много за помощта и отделеното време!!! Дано всички имаме по-малко проблеми.
Колега не знам дали съм бил полезен или ти оспамих темата, но ни дръж в течение с проблемите .... с каквото знаем ще помагаме


- BmwPowerE46
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 15.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 316ti
Re: BWM 316ti 2002 - проблем
В никакъв случай не си я оспамил, колега. Ето какво се оказа положението при мен и като цяло почти всичко се е дължало на недобре направен ремонт преди това. Като обяснението ми най-вероятно няма да много грамотно (технически) написано.
1. За пушенето, бяхте прави. Имало е теч някъде по вакум помпата, който е отстранен вече.
2. За разхерметизирването на двигателя са били виновни две неща. Първо неправилно поставеният въздушен филтър и на второ място една от тръбите по двигателя е била запишена.
3. За тази грешка 28D7 - оказа се, че ми е изгоряло релето на алтернатора, но и най-вероятно лампичката на таблото (с акумулаторчето). Сменихме релето, а другото го зарязах.
Поздрави и благодаря за мненията ви
1. За пушенето, бяхте прави. Имало е теч някъде по вакум помпата, който е отстранен вече.
2. За разхерметизирването на двигателя са били виновни две неща. Първо неправилно поставеният въздушен филтър и на второ място една от тръбите по двигателя е била запишена.
3. За тази грешка 28D7 - оказа се, че ми е изгоряло релето на алтернатора, но и най-вероятно лампичката на таблото (с акумулаторчето). Сменихме релето, а другото го зарязах.
Поздрави и благодаря за мненията ви

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани