Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Как са цените на М3 Е46 343 коня на по сериозните части....дебитомер...ламбда сонда...съединител...маховик...гарнитура глава мотор?
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- lagoon82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 24.08.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е46 М3-Manual, е36 328 Hamann
- Мечтае да кара: кара ги вече
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
vicho написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11405672149258534&slink=7juh5n
някой да има мнение?
Прилича ми на една дето беше преди с дясна дирекция

- lagoon82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 24.08.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е46 М3-Manual, е36 328 Hamann
- Мечтае да кара: кара ги вече
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Демирев написа:Как са цените на М3 Е46 343 коня на по сериозните части....дебитомер...ламбда сонда...съединител...маховик...гарнитура глава мотор?
дебитомер 600лв , ламбда сонда 260лв , съединител диск 390лв , гарнитура глава мотор-230лв, това са цени от нета

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
lagoon82 написа:Демирев написа:Как са цените на М3 Е46 343 коня на по сериозните части....дебитомер...ламбда сонда...съединител...маховик...гарнитура глава мотор?
дебитомер 600лв , ламбда сонда 260лв , съединител диск 390лв , гарнитура глава мотор-230лв, това са цени от нета
С две думи,по евтино от 320д

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Gqbriel написа:lagoon82 написа:Демирев написа:Как са цените на М3 Е46 343 коня на по сериозните части....дебитомер...ламбда сонда...съединител...маховик...гарнитура глава мотор?
дебитомер 600лв , ламбда сонда 260лв , съединител диск 390лв , гарнитура глава мотор-230лв, това са цени от нета
С две думи,по евтино от 320д
Пътен данък 577 лева;
Гражданска 250 лева;
Каско ??? лева;
.....а, още не сме почнали да го караме!
Окачването и гумите са по експенсив, но съм сигурен, че всеки лев в този автомобил си заслужава

....иначе конкретната кола на мен много ми харесва и цената е добра...триъгълника и май бега й светят???
Така ми идва да спринтирам към Варнаааа...
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Демирев написа:Как са цените на М3 Е46 343 коня на по сериозните части....дебитомер...ламбда сонда...съединител...маховик...гарнитура глава мотор?
Газчица първо...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
vvasilev1 написа:Gqbriel написа:lagoon82 написа:Демирев написа:Как са цените на М3 Е46 343 коня на по сериозните части....дебитомер...ламбда сонда...съединител...маховик...гарнитура глава мотор?
дебитомер 600лв , ламбда сонда 260лв , съединител диск 390лв , гарнитура глава мотор-230лв, това са цени от нета
С две думи,по евтино от 320д
Пътен данък 577 лева;
Гражданска 250 лева;
Каско ??? лева;
.....а, още не сме почнали да го караме!
Окачването и гумите са по експенсив, но съм сигурен, че всеки лев в този автомобил си заслужава
....иначе конкретната кола на мен много ми харесва и цената е добра...триъгълника и май бега й светят???
Така ми идва да спринтирам към Варнаааа...
Мисли малко отгоре на нещата,пределно ясно ми е данък,каско ,разход и т.н
Но съдейки по колегите с М3 , с които съм говорил доста дълго и нашироко,те са сменили 3пъти по-малко части и по окачване от 90% с Е46
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Diedarling
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 22.10.2012
- Кара: E46/136/2000
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
lagoon82 написа:vicho написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11405672149258534&slink=7juh5n
някой да има мнение?
Прилича ми на една дето беше преди с дясна дирекция
защо ли лепенкaтa на бег-а и лепенката за размера на гумите липсват ? : ))
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Хора малко не е свързано с темата , но да не отварям друга в раздела.
Интересува ме някой читав майстор/диагностик дето да огледа едно N42b20 преди евентуалната покупка. Интересува ме да разбира oт тези мотори , за да си каже мнението дали мотора е читав , за да не влизам във филмите на ужасите с тоя мотор
Звънях вчера на човека от Найси карс , по телефона ми се видя че го разбира тоз мотор и може да свърши работа. Някакви други варианти
Продавача по телефона спомена за следните проблеми по мотора - грешка в ламбдата , високи обороти като е студена (май само като е на газ) и каза че от смяна до смяна горяла по 1 - 1.5л масло
Ето я пак обявата
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=7k4quu
Интересува ме някой читав майстор/диагностик дето да огледа едно N42b20 преди евентуалната покупка. Интересува ме да разбира oт тези мотори , за да си каже мнението дали мотора е читав , за да не влизам във филмите на ужасите с тоя мотор

Звънях вчера на човека от Найси карс , по телефона ми се видя че го разбира тоз мотор и може да свърши работа. Някакви други варианти

Продавача по телефона спомена за следните проблеми по мотора - грешка в ламбдата , високи обороти като е студена (май само като е на газ) и каза че от смяна до смяна горяла по 1 - 1.5л масло
Ето я пак обявата
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=7k4quu
- Mar40
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 14.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ci
- Мечтае да кара: BMW M3
- Детайли за колата: Black Bandit
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Колеги мнение за тази : http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=7k4yob
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Gqbriel написа:Но съдейки по колегите с М3 , с които съм говорил доста дълго и нашироко,те са сменили 3пъти по-малко части и по окачване от 90% с Е46
3 пъти по-малко части по окачването? Носачите на М3 какви са? Вероятно от 9-торно закалена шведска стомана?
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Демирев написа:Gqbriel написа:Но съдейки по колегите с М3 , с които съм говорил доста дълго и нашироко,те са сменили 3пъти по-малко части и по окачване от 90% с Е46
3 пъти по-малко части по окачването? Носачите на М3 какви са? Вероятно от 9-торно закалена шведска стомана?
С Мка ли ще сменяш 18ката ?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Демирев написа:Gqbriel написа:Но съдейки по колегите с М3 , с които съм говорил доста дълго и нашироко,те са сменили 3пъти по-малко части и по окачване от 90% с Е46
3 пъти по-малко части по окачването? Носачите на М3 какви са? Вероятно от 9-торно закалена шведска стомана?
Нещо караш ли се!?
Първо са алуминиеви,второ са различни и трето влез малко в час и мисли малко по-отгоре...а не буквално
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Зададох просто въпрос. Ти защо си толкова крив?
Ясно е че са алуминиеви. Съществено по различни ли са от всички останали Е46 купе. Та да са три пъти по-здрави?
Ясно е че са алуминиеви. Съществено по различни ли са от всички останали Е46 купе. Та да са три пъти по-здрави?
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Демирев написа:Зададох просто въпрос. Ти защо си толкова крив?
Ясно е че са алуминиеви. Съществено по различни ли са от всички останали Е46 купе. Та да са три пъти по-здрави?
Просто ако се подменят с ОЕМ части или истински Лемфьордер е ясно, че ще разчиташ на по-дълъг пробег.
Отделно М окачването е HD.
Не знам обаче, защо се коментират само носачи....тук влизат и амортисьори, пружини?? Там пак е скъпо.
Мисля, че годишния разход (без части) по моя пробег гориво, застраховки, обслужване е около 5-6000 хиляди.
Успех
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани