Проект E39 M5d

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 15.03.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: 525d
Мечтае да кара: m6 grandcoupe
Детайли за колата: e39 01

Re: Проект Е39 М5d

Мнение от bigdady » 01 Юни 2014, 21:32

Стоповете една оригинална нави рекаро, и свали топката на скоростния лост да тия пръснат и моята беше така сега стана перфе
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Проект Е39 М5d

Мнение от racing_team_vidin » 01 Юни 2014, 22:08

Много се чудих, когато монтирах бууст метъра, и затова почерпих инфо от чуждестранните форуми.
http://www.m5board.com/vbulletin/m5-e39 ... gauge.html
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... t-opinions
http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... stall.html
Навигацията е тестова, във всеки един момент, мога да си върна духалките.
Салона е ел. с надуване и чупеща облегалка, т.е. ще се търси Рекаро с не по-малко функции.
Цената, която ми обявиха за профилактика на салона е 60лв, затова при всички положения, засега ще се прави.
Фолио, категорично няма да лепя по лайсните, веднъж ги лепих и не останах очарован от разните карбони.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Бавно....
Детайли за колата: 40-ска с газ ;)

Re: Проект Е39 М5d

Мнение от Morridin » 02 Юни 2014, 8:03

Колега,
Голямо браво за ентусиазма и изпълнението, много се радвам на такива фенове! Давай напред и поствай тук напредъка, че с интерес следя темата!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Проект Е39 М5d

Мнение от doomy525 » 03 Юни 2014, 22:00

mirosk написа: навито е въпрос на вкус но аз бих предпочел оригиналния вид , но и в твоя случай изглежда интересно..
но все пак +1 за ентусиазма


Аз по скоро смятам, че навито в Е39 е много по изкушаващо за крадците и носи по-голям - отколкото +. Че е красиво така е, но..нали : )

Лично мнение :bchug:
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 21.06.2009
Местоположение: Горна Оряховица
Пол: Мъж

Re: Проект Е39 М5d

Мнение от mirosk » 03 Юни 2014, 22:34

Аз по скоро смятам, че навито в Е39 е много по изкушаващо за крадците и носи по-голям - отколкото +. Че е красиво така е, но..нали : )

Лично мнение :bchug:

За крадците няма значение крадат халогени датчици за температурата така че .... Все сме прецакани А за колегата давай нататък кажи планове какво друго смяташ да направиш

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: ше: е36,e39,e61..

Re: Проект Е39 М5d

Мнение от hummer » 03 Юни 2014, 23:25

На мен са ми чорили чистачките от е36 дето бяха за хвърляне
:lol:
Накичено е39 спи ли на вън отпиши го :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: ше: е36,e39,e61..

Re: Проект Е39 М5d

Мнение от hummer » 04 Юни 2014, 23:11

Колега задължително да си сложиш емблема ///М5d :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Проект E39 M5d

Мнение от racing_team_vidin » 30 Юли 2014, 20:56

След почти 2 месеца застой, започнах работа и под капака...

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Проект E39 M5

Мнение от racing_team_vidin » 14 Сеп 2014, 9:55

Малко да събудя темата... имах няколко перипета, но няма да говоря за тях :mhihi:
Поважното е, че монтирах датчик от Е60 на 1800бара, оригиналния е до 1500. Двата датчика са физически коренно различни, но това не пречеше да го натъкмим.
Двата датчика (кривия е от Е60):
Изображение


Изработва се преходник:
Изображение
Изображение
Изображение

Датчика завит на преходника за проба:
Изображение

И вече на рейката:
Изображение
Заменя се и буксата, защото за да е гадно и тя е различна, и накрая казвате на компютъра, че вече е с 1800баров датчик.
Тъй като съм и с 3 баров мап, там нещата са далеч по- прости, махате щофьорския въздуховод за парното и "бъркате" малко на сляпо зад колектора махате буксата, отвивате едно болтче заменяте и по обратния ред... :D
не повече от 3минути работа. А и задължително "казвате" на компютъра, че вече е с 3 баров мап :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Проект E39 M5d

Мнение от kalingk » 14 Сеп 2014, 11:06

И какво се получава от цялото това движение...колко се очаква от мотора и ще продължи ли да работи стабилно както,когато е сток?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Проект E39 M5d

Мнение от racing_team_vidin » 15 Сеп 2014, 22:35

Мотора си работи съвсем нормално.
Колко ще изкара, само диното ще покаже...
Идеята на цялото това нещо, е като се кача на дино и започнат да го мапват, да не се окаже, че има слабо звено във веригата.
т.е. нещата, които могат да ми дадат проблем или да ме ограничат ги сменям.
основните са:
Турбо- Сменено с по голямо
Гнп- Превантивно Сменено (оригиналното в швабско пишат, че държи до 1700 бара)
Генерация без катализатори- направена
Датчик рейл- сменен с по голям
Мап- сменен с по голям
Съединител- Предстой изработка и смяна (керамичен)
гуменото каре- предстой смяна
За останалото, каквото сабя покаже.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Проект E39 M5d

Мнение от kalingk » 15 Сеп 2014, 22:46

racing_team_vidin написа:Мотора си работи съвсем нормално.
Колко ще изкара, само диното ще покаже...
Идеята на цялото това нещо, е като се кача на дино и започнат да го мапват, да не се окаже, че има слабо звено във веригата.
т.е. нещата, които могат да ми дадат проблем или да ме ограничат ги сменям.
основните са:
Турбо- Сменено с по голямо
Гнп- Превантивно Сменено (оригиналното в швабско пишат, че държи до 1700 бара)
Генерация без катализатори- направена
Датчик рейл- сменен с по голям
Мап- сменен с по голям
Съединител- Предстой изработка и смяна (керамичен)
гуменото каре- предстой смяна
За останалото, каквото сабя покаже.

Аз съм сменил само гуменото каре засега :mhihi: :mhihi: :mhihi: имам напредък

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Долна баня
Пол: Мъж
Кара: Х5
Мечтае да кара: BMW X6М

Re: Проект E39 M5d

Мнение от huligana90 » 15 Сеп 2014, 22:49

Кво му сменявате пък на тва каре :lol:

И не се ли сменява датчика на комънреила?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Проект E39 M5d

Мнение от Z3Ro* » 15 Сеп 2014, 23:00

Като говорим за ограничения на Дино-то, не си споменал за по-голям кулер, или поне аз не видях - според мен е задължително на този мотор. Той и без това става лагав в жегите, пък ако се надуе нещата ще се влошат още.
Ако стигнеш до кулер, сподели какъв размер си успял да побереш, че и аз обмислям да монтирам по-голям преди мап.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Проект E39 M5d

Мнение от racing_team_vidin » 16 Сеп 2014, 8:35

Много си прав за кулера, мислил съм го, но идеята не е само да го нахакам, като на някоя японка :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook