Питане относно е60 - 535 БЕНЗИН - 2008г
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Питане относно е60 - 535 БЕНЗИН - 2008г
Здравейте на всички фенове на марката БМВ . До скоро имах МЕРЦЕДЕС ,продадох го и съм си казал , че повече такава кола няма да си взема и се насочих към БМВ.
Като цяло съм си харесал модела е60 и най-вече това , че 100% желая да е бензин за да му сложа газ . Въпроса ми е следния. Разгледал съм много обяви , много модели и се спрях на следния : е60 535 бензин 2008 г който е със 2 те турбини и новата скоростна кутия ( джойстик ) , моля който компетентен да ми отговори на въпроса има ли вероятност на този мотор да се сложи газ, в кой сервиз ще ми препоръчате и издържат ли турбините на газовия инжекцион ? И каква марка инжекцион ?
Като цяло съм си харесал модела е60 и най-вече това , че 100% желая да е бензин за да му сложа газ . Въпроса ми е следния. Разгледал съм много обяви , много модели и се спрях на следния : е60 535 бензин 2008 г който е със 2 те турбини и новата скоростна кутия ( джойстик ) , моля който компетентен да ми отговори на въпроса има ли вероятност на този мотор да се сложи газ, в кой сервиз ще ми препоръчате и издържат ли турбините на газовия инжекцион ? И каква марка инжекцион ?
- sawion
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Питане относно е60 - 535 БЕНЗИН - 2008г
1. Не става на газ тъй като е с директно впръскване (има вариант но газовата е в пъти по скъпа от най-скъпия ГИ и ще работи и на бензин паралелно с газта)
2. От това което съм срещал из гоогле-то този мотор си има проблеми..
3. Според мен от това което си писал, гледай за 545i или 550i
2. От това което съм срещал из гоогле-то този мотор си има проблеми..
3. Според мен от това което си писал, гледай за 545i или 550i
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Питане относно е60 - 535 БЕНЗИН - 2008г
V8 на газ ?
Защо ? 


"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Re: Питане относно е60 - 535 БЕНЗИН - 2008г
Trixster написа:V8 на газ ?Защо ?
Само да споделя , този мотор е V6 РЕДОВИ ШЕСТАК , различното от другия редови шестак е , че има 2 турбини. Въпроса ми е , не защо а има ли начин , да се сложи вид инжекция на този мотор или да търся 3.0 атмосферен шестак за да го газифицирам


- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Питане относно е60 - 535 БЕНЗИН - 2008г
Както е казал колегата по горе газифицирането ще е доста скъп момент. Ако караш повече по добре си вземи дизел - малък разход и доста кончета под капака. Преди да взема мойта преди 3 месеца и аз гледах точно за този мотор, но се отказах от бензина, защото въртя доста километри.
- nik0las
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 6.06.2012
- Местоположение: Houston, TX
- Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne
Re: Питане относно е60 - 535 БЕНЗИН - 2008г
Всички бензинови мотори от фейслифта нагоре са FSI тоест с директно врпъскване в цилиндара. Дори да земеш 3.0и пак неможеш да му сложиш газ или няма да минеш тънко.
Както са ти писали колегите трябва да се ориентираш към постарите варянти на 540 или 550 тогава можеш да слагаш спокойно гас...
Както са ти писали колегите трябва да се ориентираш към постарите варянти на 540 или 550 тогава можеш да слагаш спокойно гас...
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Питане относно е60 - 535 БЕНЗИН - 2008г
Evelin90 написа:Trixster написа:V8 на газ ?Защо ?
Само да споделя , този мотор е V6 РЕДОВИ ШЕСТАК , различното от другия редови шестак е , че има 2 турбини. Въпроса ми е , не защо а има ли начин , да се сложи вид инжекция на този мотор или да търся 3.0 атмосферен шестак за да го газифицирам![]()
Получи се объркване, отговора ми беше за 545i и 550i - те са V8.
BTW:535i не е V образен а редови шест цилиндров

"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- cocosas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: Питане относно е60 - 535 БЕНЗИН - 2008г
И какво от това, че са V8? Мислиш, че немогат да се газифицират ли?
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Питане относно е60 - 535 БЕНЗИН - 2008г
cocosas написа:И какво от това, че са V8? Мислиш, че немогат да се газифицират ли?
По новите е доста трудно. Трябва газова с течна фаза и една торба пари

- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Питане относно е60 - 535 БЕНЗИН - 2008г
И гори 20/80-бензин/газ :o
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Питане относно е60 - 535 БЕНЗИН - 2008г
Trixster написа:И гори 20/80-бензин/газ :o
Да и това не трябва да се забравя. Така че с бензиновия и газ икономия няма да видиш освен ако не въртиш по 100 000км. на година
- ristaka 82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 5.10.2011
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
- Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive
Re: Питане относно е60 - 535 БЕНЗИН - 2008г
Хах.... тея дизели много икономични ги изкарахте.... 

- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Питане относно е60 - 535 БЕНЗИН - 2008г
Trixster написа:И гори 20/80-бензин/газ :o
В една друга тама бях писал за мой познат с V8 FSI с директно впръскване + газова... освен, че мотора нон-стоп не работи добре когато е на газ, съотношението газ/бензин въобще не е както го бяха казали при слагането на газовата уредба. Уж трябваше да е 90/10 газ/бензин, а реално го засякохме, че е 60/40, което е пълен абсурд!!! (колата се обслужва само в Германия)
По-евтино от газта няма, но не и при моторите с директно впръскване(за сега)

- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Питане относно е60 - 535 БЕНЗИН - 2008г
E30_DK написа:Trixster написа:И гори 20/80-бензин/газ :o
В една друга тама бях писал за мой познат с V8 FSI с директно впръскване + газова... освен, че мотора нон-стоп не работи добре когато е на газ, съотношението газ/бензин въобще не е както го бяха казали при слагането на газовата уредба. Уж трябваше да е 90/10 газ/бензин, а реално го засякохме, че е 60/40, което е пълен абсурд!!! (колата се обслужва само в Германия)
По-евтино от газта няма, но не и при моторите с директно впръскване(за сега)
Ама тая кола не се купува за да ти е евтино.


3, 4, 5 литров мотор и да се мъчи да върви с въздух, еми няма как. Не е приятно да се дават пари за гориво, но човек има избор или голям двигател или малък двигател. Големия харчи, малкия не. Но манталита ни е такъв, искаме невъзможното и ако може да стане от нищото. За това не ни харесват никъде. Как не може да караме по правилата и стандартите. Направо ме е срам, чета теми от сорта на как да избегна плащането на акта, как да избегна данъците, как да направя 300+ коня да вървят на газ, как да махна катализатора и да не пуши................. sad-ец за нас

"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Питане относно е60 - 535 БЕНЗИН - 2008г
Trixster написа:E30_DK написа:Trixster написа:И гори 20/80-бензин/газ :o
В една друга тама бях писал за мой познат с V8 FSI с директно впръскване + газова... освен, че мотора нон-стоп не работи добре когато е на газ, съотношението газ/бензин въобще не е както го бяха казали при слагането на газовата уредба. Уж трябваше да е 90/10 газ/бензин, а реално го засякохме, че е 60/40, което е пълен абсурд!!! (колата се обслужва само в Германия)
По-евтино от газта няма, но не и при моторите с директно впръскване(за сега)
Ама тая кола не се купува за да ти е евтино.![]()
![]()
3, 4, 5 литров мотор и да се мъчи да върви с въздух, еми няма как. Не е приятно да се дават пари за гориво, но човек има избор или голям двигател или малък двигател. Големия харчи, малкия не. Но манталита ни е такъв, искаме невъзможното и ако може да стане от нищото. За това не ни харесват никъде. Как не може да караме по правилата и стандартите. Направо ме е срам, чета теми от сорта на как да избегна плащането на акта, как да избегна данъците, как да направя 300+ коня да вървят на газ, как да махна катализатора и да не пуши................. sad-ец за нас
Не мога да разбера колега какво толкова лошо има да караш голям мотор и да е на газ. Лично аз навъртам доста километри и винаги гледам разхода на гориво. Ако фейсовите се газифицираха като по старите щях да карам сега бензиново на газ и щях да се возя с 10лв./100км., а не с дизелярката 20лв./100км. - навъртам по около 35-40к км. на година така че разхода си е от значение при мене

35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани