ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 28.12.2008
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: на дядо си е30ската
Мечтае да кара: подводница с шпер

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Войводата » 11 Сеп 2014, 23:47

ogata написа:
Войводата написа:А какво число диф ще е добре да му сложа :roll: аз си мисля за 2.56 понеже ми се намира един такъв шпер :mhihi:


Ами не е като да имаш много възможности :mhihi:
Дизелчетата като цяло не се кефят много на късите скорости - не знам дали реално има разлика между бензиновите и дизеловите скорости на е36, тъй като нямам особени наблюдения върху точно тия дизели, но вероятно и върху това ще трябва да помислите.


Хубавото е че той направо ми е докарал колата донор и мога да си скубя от нея каквото ми трябва. Това за числата на скоростите има някаква разлика но е минимална, и все пак ще си сложа скоростите който са си за този двигател. Дифф,кардан,полуоски , резервоар и табло ще позлавам от 2.5 тдс, то дето викаш няма много възможности :mhihi: Мотора би трябвало да си пасне с неговите лапи предполагам :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 11 Сеп 2014, 23:51

Войводата написа:Мотора би трябвало да си пасне с неговите лапи предполагам :roll:


Двойния ванос става с м50ковите лапи, обаче не знам колко е общото между м57 и м51, че да ги вземеш от такова. :roll:
За всеки случай си приготви едно по-яко менгеме, флекс и нещо за заваряне :ok:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 28.12.2008
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: на дядо си е30ската
Мечтае да кара: подводница с шпер

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Войводата » 12 Сеп 2014, 0:08

ogata написа:
Войводата написа:Мотора би трябвало да си пасне с неговите лапи предполагам :roll:


Двойния ванос става с м50ковите лапи, обаче не знам колко е общото между м57 и м51, че да ги вземеш от такова. :roll:
За всеки случай си приготви едно по-яко менгеме, флекс и нещо за заваряне :ok:

Ами аз не мисля че ще има някаква разлика защото той дефакто предния мост е един и същ , аз съм слагал двоен ванос м54 със лапите от е46 във е36 и става но мотора идва малко по напред, разтоянията м/у тампоните е едно и също като на м50то така че в тоя ред на мисли трябва да стане , единствено което е мотора ще дойде по напред и със сигурност няма да е с виско, а с ел. перка.

П.С Struna 200 и флекса винаги са до мен в такива трудни моменти :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Manuel » 12 Сеп 2014, 9:44

Колеги 316-ката ми дава 8 на 100 извън града до 100км\ч обаче в града ми дава 13 и нагоре при нормално каране до 2к, без задръствания и такива. Друго което ми направи впечатление, че като запаля преди да обърне на газ мирише много силно на суров бензин. Някакви идеи?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от kdl » 12 Сеп 2014, 11:37

Manuel написа:Колеги 316-ката ми дава 8 на 100 извън града до 100км\ч обаче в града ми дава 13 и нагоре при нормално каране до 2к, без задръствания и такива. Друго което ми направи впечатление, че като запаля преди да обърне на газ мирише много силно на суров бензин. Някакви идеи?

Ламбда, дебитомер, клапан на картерни и маркучите му, гадни свещи, кофти начин на каране... може да са 1000 неща. М40, М43... кой мотор си?
Винаги миришат на бензин в началото.
Това стойности на газ ли са 8 и 13? Понеже са напълно реални, ако висиш повечко в трафик и я настъпваш на ниските предавки (а 316 не може да не я настъпваш) :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Manuel » 12 Сеп 2014, 21:41

liloff написа:
Manuel написа:Колеги 316-ката ми дава 8 на 100 извън града до 100км\ч обаче в града ми дава 13 и нагоре при нормално каране до 2к, без задръствания и такива. Друго което ми направи впечатление, че като запаля преди да обърне на газ мирише много силно на суров бензин. Някакви идеи?

Ламбда, дебитомер, клапан на картерни и маркучите му, гадни свещи, кофти начин на каране... може да са 1000 неща. М40, М43... кой мотор си?
Винаги миришат на бензин в началото.
Това стойности на газ ли са 8 и 13? Понеже са напълно реални, ако висиш повечко в трафик и я настъпваш на ниските предавки (а 316 не може да не я настъпваш) :)

На газ дава този разход, сменил съм ламбда, дебитомер, двигателя е м43, напълно нормално каране.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 10.09.2014
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is coupe
Мечтае да кара: BMW e36 4.6 v8 coupe

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от L.Georgiev 37 » 12 Сеп 2014, 22:34

Здравейте, имам следния въпрос аз карам е36 318is coupe 1994г. мога ли да сложа двигател 4,6 v8 и какво трябва да се преправи?

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 12 Сеп 2014, 23:08

Manuel написа:
liloff написа:
Manuel написа:Колеги 316-ката ми дава 8 на 100 извън града до 100км\ч обаче в града ми дава 13 и нагоре при нормално каране до 2к, без задръствания и такива. Друго което ми направи впечатление, че като запаля преди да обърне на газ мирише много силно на суров бензин. Някакви идеи?

Ламбда, дебитомер, клапан на картерни и маркучите му, гадни свещи, кофти начин на каране... може да са 1000 неща. М40, М43... кой мотор си?
Винаги миришат на бензин в началото.
Това стойности на газ ли са 8 и 13? Понеже са напълно реални, ако висиш повечко в трафик и я настъпваш на ниските предавки (а 316 не може да не я настъпваш) :)

На газ дава този разход, сменил съм ламбда, дебитомер, двигателя е м43, напълно нормално каране.

Погледни маркучите за горивото на рейката :idea: .316ка на купе 1300к.г. не мисля,че ще свали по-надолу :nono: .Вероятно я караш студена...в повечето случай :D
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Manuel » 12 Сеп 2014, 23:25

vladi_a_i написа:
Manuel написа:
liloff написа:
Manuel написа:Колеги 316-ката ми дава 8 на 100 извън града до 100км\ч обаче в града ми дава 13 и нагоре при нормално каране до 2к, без задръствания и такива. Друго което ми направи впечатление, че като запаля преди да обърне на газ мирише много силно на суров бензин. Някакви идеи?

Ламбда, дебитомер, клапан на картерни и маркучите му, гадни свещи, кофти начин на каране... може да са 1000 неща. М40, М43... кой мотор си?
Винаги миришат на бензин в началото.
Това стойности на газ ли са 8 и 13? Понеже са напълно реални, ако висиш повечко в трафик и я настъпваш на ниските предавки (а 316 не може да не я настъпваш) :)

На газ дава този разход, сменил съм ламбда, дебитомер, двигателя е м43, напълно нормално каране.

Погледни маркучите за горивото на рейката :idea: .316ка на купе 1300к.г. не мисля,че ще свали по-надолу :nono: .Вероятно я караш студена...в повечето случай :D

Не е от маркучите сменял съм ги и я карам лятото на 5 км от нас до работа и обратно ама то в жегата веднага загрява,затова ме съмнява да има такава голяма разлика в града и извън. Другото което ми прави впечатление е че много трудно пали.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 12 Сеп 2014, 23:49

Спирачките са най-големия враг на икономичното каране, а в града общо взето е газ-спирачка. :dunno:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 23.09.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: Lamborghini
Детайли за колата: prosto nai-dobrata...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от bojinoV » 13 Сеп 2014, 15:20

Има ли разлика в ножица за е36 купе 94г и ножица за е36 купе 97г

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 4.07.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 318

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от JoroM43 » 15 Сеп 2014, 11:13

Колеги какво да гледам като си търся втора ръка спортни пружини? има ли значение дали са от 6 или 4 цил., някои казват че може да се кара със стоковите амортисьори + спортни пружини други не.... :confused:

тука има някакъв комплект изглежда добре http://olx.bg/bilschain-za-e36-i56894242 но да звъня ли да питам дали е от 6 цил и дали става за 318и

целта ми е колата да падне с около 40мм , джантите са 15" от е34 и ако ги смъкна с 2 пръста мисля че няма да опира защото са с тънки гуми и ще изглежда добре :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от k.milanov » 15 Сеп 2014, 20:37

Можеш да караш на стокови амортисьори с пружини с до 40мм по-ниски от стоковите.
Разликата в пружините дали са за 4цилиндрово бмв или 6 е в твърдостта. 6 цилиндровия мотор е по тежък от 4цилиндровия и от там разбираш, че пружини свалящи примерно 30мм за да свалят 6цилиндровия мотор ще са по твърди от тези за 4цилиндорв.
Ако вземеш за 6, но ги сложиш на 4 свалянето няма да е 30мм, а по-малко, да кажем 20-25мм.

Това е разликата в най-общи линии. :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BABHOMED » 16 Сеп 2014, 2:36

В някаква звеерска дилема съм търся да си купя двигател В8 ще го вграждам в Е34 но това на страна въпроса е кой мотор да търся от двата с или без ванос M62TUB44 който е труден за намиране има го след 9 септември 1998 или M62B44 който е преди това и е доста по-лесен за намиране..Предимства и недостатъци ме интересуват между тези два като изключим темата за мощностите им..
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 16 Сеп 2014, 8:20

BABHOMED написа:В някаква звеерска дилема съм търся да си купя двигател В8 ще го вграждам в Е34 но това на страна въпроса е кой мотор да търся от двата с или без ванос M62TUB44 който е труден за намиране има го след 9 септември 1998 или M62B44 който е преди това и е доста по-лесен за намиране..Предимства и недостатъци ме интересуват между тези два като изключим темата за мощностите им..


И тва какво общо има с е36 ? ;)
ПП. v8 си е v8, дори и 3.5 да е :twisted:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook